.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند...
بازدید استاندار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند... (ادامه)
10کشته و مجروح درتصادفات جاده‌اي گلستان
وقوع دو سانحه رانندگي در استان گلستان، طي دو روز اخير، هفت كشته و سه مجروح برجاي گذاشت. (ادامه)
با ابلاغ رسمي براي  ادغام استاني سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها ؛ گفته مي شود موسوي معاون فعلي مالي و اداري استانداري گلستان به سمت معاونت برنامه ريزي ... خبرهای ویژه استان گلستان
با ابلاغ رسمي براي ادغام استاني سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي در استانداري ها ؛ گفته مي شود موسوي معاون فعلي مالي و اداري استانداري گلستان به سمت معاونت برنامه ريزي ...(ادامه)
نشست مطبوعاتي رئيس دانشگاه آزاد ساري
دکتر کیومرث نیاز آذری عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در بهمن ماه سال 71 کار خود را آغاز کرد و هم اکنون پس از 15 سال 60 رشته و 10 هزار دانشجو در این دانشگاه وجود دارد و در این مدت 16 هزار دانشجو در رشته های مختلف از دانشگاه آزاد ساری فارغ التحصیل شده اند .(ادامه)
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی  علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ... یک مازندرانی و وزارت نفت
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ...(ادامه)
شنیده ها حاکی از آن است در ارزیابی هایی که از مجموعه عملکرد استانداران از سوی دولت صورت گرفته ،استاندار گیلان در رده استانداران موفق و جزو 15 نفر اول می باشد و  بر خلاف ... نمره مثبت برای استاندار گیلان
شنیده ها حاکی از آن است در ارزیابی هایی که از مجموعه عملکرد استانداران از سوی دولت صورت گرفته ،استاندار گیلان در رده استانداران موفق و جزو 15 نفر اول می باشد و بر خلاف ...(ادامه)
تشکیل معاونت فرهنگي اجتماعي در شهرداري ساری
شهردار ساري از ايجاد پست معاونت فرهنگي و اجتماعي در شهرداري اين شهر خبر داد.(ادامه)
تذكر نمايندگان استان گلستان به رييس جمهور
نمايندگان استان گلستان به رييس جمهور درباره عدم اجراي مصوبات هيات دولت در سفر به اين استان تذكر دادند .(ادامه)
گفتگو:عبدالله مظلومی همه چیز درباره کشاورزی مازندران (يادداشت)
گفتگو:عبدالله مظلومی(ادامه)
معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران اول شد
معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز مازندران، به عنوان یکی از 6 مرکز برتر کشور در سال 85 انتخاب شد.(ادامه)
در جلسه روز يكشنبه هيات وزيران كه به رياست " محمود احمدي نژاد "رييس جمهور ي اسلامي ايران تشكيل شد "يحيي محمودزاده" به عنوان پنجمين استاندار گلستان انتخاب شد.وی متولد سال ... محمودزاده استاندار جدید گلستان
در جلسه روز يكشنبه هيات وزيران كه به رياست " محمود احمدي نژاد "رييس جمهور ي اسلامي ايران تشكيل شد "يحيي محمودزاده" به عنوان پنجمين استاندار گلستان انتخاب شد.وی متولد سال ...(ادامه)
تنها دانشجوي دانشگاه مازندران كه در بازداشت به سر مي‌برد، آزاد شد
يك فعال دانشجويي دانشگاه مازندران از آزادي آخرين دانشجوي اين دانشگاه كه در بازداشت به سر مي‌برد، خبر داد.(ادامه)
قلي تبار از سمت خود بركنار شد
قلي تبار از رزمندگان دفاع مقدس ،جانباز شيميايي و برادر شهيد است و از مداحان مشهور اهل بيت كه از دهه هاي گذشته تاكنون به عنوان يك چهره ارزشي و مورد توجه اكثريت نيروهاي با سابقه جبهه و جنگ و خانواده هاي شهدا مي باشد.(ادامه)
شمال نیوز:ايجاد سيستم پرونده الكترونيك سلامت ايرانيان در برنامه توسعه چهارم به وزارت بهداشت الزام شده است اما با وجودي كه وزارت بهداشت آمادگي اجراي آن را دارند، هيچ وقت اعتبار كافي به اين طرح داده نشده است. پرونده الكترونيكی سلامت معطل اعتبار
شمال نیوز:ايجاد سيستم پرونده الكترونيك سلامت ايرانيان در برنامه توسعه چهارم به وزارت بهداشت الزام شده است اما با وجودي كه وزارت بهداشت آمادگي اجراي آن را دارند، هيچ وقت اعتبار كافي به اين طرح داده نشده است.(ادامه)
محمد قلي مارامايي نماينده مردم گنبدكاووس در نطق پيش از دستور خود خواستار تعجيل وزير كشور در تعيين تكليف استانداري گلستان با تعامل مجمع نمايندگان استان ...و تعيين مشاور اهل سنت تركمن رياست جمهوري ... تذکر نماینده گنبد به وزیر کشور
محمد قلي مارامايي نماينده مردم گنبدكاووس در نطق پيش از دستور خود خواستار تعجيل وزير كشور در تعيين تكليف استانداري گلستان با تعامل مجمع نمايندگان استان ...و تعيين مشاور اهل سنت تركمن رياست جمهوري ...(ادامه)
آخرين تحركات انتخاباتي شهرهاي گلستان
شمال نیوز: آخرين اخبار انتخاباتي از شهرهاي مختلف استان گلستان حاكي است . از جمله اقداماتي که براي ارزيابي فضاي انتخاباتي تا فرصت قانونی برای ترک پست فعلی نامزدها و وارد شدن به عرصه انتخابات ( خرداد ماه ) مشهود ...(ادامه)
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است... شهيد "طوسي" مالك اشتر لشكر 25 كربلا
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است...(ادامه)
خسرو حسن‌نسب معلم فداكار مازندراني كه با خارج كردن به موقع بخاري آتش‌گرفته كلاس درس از وقوع حادثه‌اي دلخراش جلوگيري كرده بود بعد از تعطيلات نوروز دوباره تدريس مي‌كند... روایت معلم فداکار مازندرانی از روز حادثه
خسرو حسن‌نسب معلم فداكار مازندراني كه با خارج كردن به موقع بخاري آتش‌گرفته كلاس درس از وقوع حادثه‌اي دلخراش جلوگيري كرده بود بعد از تعطيلات نوروز دوباره تدريس مي‌كند...(ادامه)
تصویب سند توسعه البرز شمالی
سند توسعه استانهای گلستان، گیلان و مازندران تحت عنوان سند توسعه استانهای شمالی به تصویب رسیده است.شناسایی موانع توسعه استانهای شمالی،تجمیع مطالعات آمایشی و کالبدی و سایرمطالعات به منظور توسعه استانهای ...(ادامه)
درخواست 136 نماينده از رئيس‌جمهور براي رفع فيلترينگ بازتاب
نماينده مجلس شوراي اسلامي در واكنش به غيرقانوني اعلام شدن فعاليت سايت بازتاب در نامه‌اي به رئيس جمهوري خواستار رفع فيلتر از اين سايت شدند. (ادامه)
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ... خبرهای داغ از تغییرات مدیریتی در مازندران
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ...(ادامه)
کشف بيش از 2300 ليتر مشروب در گرگان
معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان گفت: بيش از 2300 ليتر مشروبات الكلي با تلاش مأموران اطلاعات شهرستان گرگان كشف شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد استان گلستان، محمد (ادامه)
نماينده مردم كردكوي، در مجلس شوراي اسلامي گفت: تغيير استاندار لطمه سنگيني به گلستان وارد مي‌كند و در شرايط فعلي موجب كند شدن روند توسعه‌اي كه در استان ايجاد شده بود، خواهد ... تغيير استاندار به گلستان لطمه مي‌زند
نماينده مردم كردكوي، در مجلس شوراي اسلامي گفت: تغيير استاندار لطمه سنگيني به گلستان وارد مي‌كند و در شرايط فعلي موجب كند شدن روند توسعه‌اي كه در استان ايجاد شده بود، خواهد ...(ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
ایجاد كارگروه پيشگيري و مبارزه با رشوه در شركت توزيع برق در غرب مازندران
در راستاي اجرايي كردن مصوبه هيات وزيران در خصوص پيشگيري و مبارزه با رشوه در دستگاه‌‏هاي اجرايي كارگروه اجرايي اين مصوبه در شركت توزيع برق غرب مازندران آغاز به‌‏كار كرد.گزارش شمل نیوز (ادامه)
معضلات زيست محيطي امروز، به‌ويژه مشكلات ناشي از پروژه‌هاي عمراني بيش از هر چيز ضرورت ارزيابي زيست محيطي قبل از اجراي هر فعاليت اجرايي وعمراني را خاطر نشان مي‌سازد. اين در حالي است كه به رغم ... رودخانه چالوس در آستانه نابودي
معضلات زيست محيطي امروز، به‌ويژه مشكلات ناشي از پروژه‌هاي عمراني بيش از هر چيز ضرورت ارزيابي زيست محيطي قبل از اجراي هر فعاليت اجرايي وعمراني را خاطر نشان مي‌سازد. اين در حالي است كه به رغم ...(ادامه)
يك تبريك، يك تذكّر(يادداشت)
شكرالله رضازاده شرمه(ادامه)
با قوت گرفتن بحث كناره گيري دكتر شاعري، رايزني‌ها براي تعيين جانشين وي ادامه دارد.اکثریت نمایند گان استان  مخالف تغيير استاندار گلستان میباشند  و معتقدند با انتصاب  دكتر شاعري كارهاي زیادی انجام شده كه پيش ... رايزني ها براي تعيين جانشين دکتر شاعري
با قوت گرفتن بحث كناره گيري دكتر شاعري، رايزني‌ها براي تعيين جانشين وي ادامه دارد.اکثریت نمایند گان استان مخالف تغيير استاندار گلستان میباشند و معتقدند با انتصاب دكتر شاعري كارهاي زیادی انجام شده كه پيش ...(ادامه)
کشف 6مجسمه زرين عتيقه و 767 ‪ سكه دوران ساساني درآمل
ازعاملين خريد وفروش اشياي عتيقه در شهرستان آمل شش عدد مجسمه زرين ، ‪ ۱۴‬عددسكه طلا و ‪ ۷۵۳‬عدد سكه غير طلايي دوره ساساني و اسلامي كشف و ضبط شد.(ادامه)
کشف 400 کيلو سيم مخابراتى مسروقه در بندرانزلى
پليس بندرانزلى موفق شد، از يک ضايعات فروشى مقدار 400 کيلو سيم مخابراتى سرقتى را کشف و ضبط کند. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، ماموران معاونت آگاهى شهرستان بندرانزلى در پى کسب گزارشات مردمى از طريق تلفن 110 مطلع شدند، مقاديرى ‌ (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.308 seconds.