.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: تغییر در نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و تاثیر حقوق سه سال پایانی خدمت آن‌ها روی حقوق بازنشستگی در برنامه هفتم آمده است اما بر اساس پیشنهاد وزارت کار قرار بود تغییراتی در این زمینه اعمال شود. پیشنهاد دولت برای تغییر در نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی+ جزئیات
شمال نیوز : رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: تغییر در نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان و تاثیر حقوق سه سال پایانی خدمت آن‌ها روی حقوق بازنشستگی در برنامه هفتم آمده است اما بر اساس پیشنهاد وزارت کار قرار بود تغییراتی در این زمینه اعمال شود.(ادامه)
شمال نیوز : شما در این مصاحبه دنبال نوعی همرنگ شدن با جریانی بودید که بحران محبوبیت خود را در آن‌ها جبران کرده و ایفاگر نقش مصلح و یا حداقل مرضی الطرفین باشید .... آقای باهنر ؛ با شوالیه سازی، از خودتان قهرمان خیالی و پوشالی نسازید!
شمال نیوز : شما در این مصاحبه دنبال نوعی همرنگ شدن با جریانی بودید که بحران محبوبیت خود را در آن‌ها جبران کرده و ایفاگر نقش مصلح و یا حداقل مرضی الطرفین باشید ....(ادامه)
هیأت حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم/ باید دولت فراگیر تشکیل شود/ طالبان بخشی از واقعیت افغانستان است/ مسأله حقابه با بیانیه حل نمی‌شود / برجام خوب یا بد، یا دارای نقاط ضعف و قوت، امروز سندی بین‌المللی است که در مقابل ما قرار دارد ....(خبر)
(ادامه)
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد. از آزادی تا اسارت؛ حکایت نقشه‌ای «منافقانه» که نقش بر آب شد
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۶ خرداد
آزادی اسدالله اسدی دیپلمات کشورمان بعد از ۵ سال بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز کشورمان است.(ادامه)
آیت‌الله خامنه‌ای به استفتاء درباره «حکم نماز پس از انجام حجامت» پاسخ گفتند. حکم نماز پس از حجامت چیست؟
آیت‌الله خامنه‌ای به استفتاء درباره «حکم نماز پس از انجام حجامت» پاسخ گفتند.(ادامه)
رییس جمهور ترکیه و نامزد ائتلاف جمهور، پیروزی کمال قلیچداراوغلو نامزد ائتلاف ملت و رقیب خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را به معنی پیروزی آمریکا خواند. بُرد قلیچداراوغلو در انتخابات به معنی پیروزی آمریکا است
رییس جمهور ترکیه و نامزد ائتلاف جمهور، پیروزی کمال قلیچداراوغلو نامزد ائتلاف ملت و رقیب خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را به معنی پیروزی آمریکا خواند.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اسدالله اسدی، دیپلمات گروگان گرفته شده جمهوری اسلامی ایران پس از تحمل پنج سال اسارت تا ساعاتی دیگر به آغوش میهن اسلامی باز می‌گردد. اسدالله اسدی پس از پنج سال به ایران باز می‌گردد
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اسدالله اسدی، دیپلمات گروگان گرفته شده جمهوری اسلامی ایران پس از تحمل پنج سال اسارت تا ساعاتی دیگر به آغوش میهن اسلامی باز می‌گردد.(ادامه)
امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد. این لایحه حجاب است یا صیانت از بی‌حجابی؟
امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد.(ادامه)
پدیده ایرانی لژیونر شد
محمدامین حزباوی، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال فولادخوزستان رسما به السد قطر پیوست.(ادامه)
توسعه ناوگان هوایی در دستور کار قرار دارد و تا روزهای آینده هواپیماهای جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد. بذرپاش: هواپیماهای جدید در راه است
توسعه ناوگان هوایی در دستور کار قرار دارد و تا روزهای آینده هواپیماهای جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد.(ادامه)
رئیس جمهوری سابق آمریکا ضمن حضور در جام قهرمانی آرامکو در ایالت فلوریدا، گفت، عاشق عربستان است. عاشق عربستان هستم و رهبری آن دوست من است!
رئیس جمهوری سابق آمریکا ضمن حضور در جام قهرمانی آرامکو در ایالت فلوریدا، گفت، عاشق عربستان است.(ادامه)
عضو شورای شهر تهران در مورد کشف پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری تهران خواستار ارائه گزارشی از سوی شهرداری به شورای شهر شد و بر انتشار جزئیات بیشتر پرونده تأکید کرد. پرونده فساد ۲۰ هزار میلیاردی شهردار تهران
عضو شورای شهر تهران در مورد کشف پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری تهران خواستار ارائه گزارشی از سوی شهرداری به شورای شهر شد و بر انتشار جزئیات بیشتر پرونده تأکید کرد.(ادامه)
علی کریمی فوتبالیست سابق، در ادامه گاف‌های خود، هواپیمای کره جنوبی را با هواپیمای ایرانی اشتباه گرفت و ایران را بابت ساخت هواپیمای مسافربری مسخره کرد! شوت علی کریمی دوباره به اوت رفت! + عکس
علی کریمی فوتبالیست سابق، در ادامه گاف‌های خود، هواپیمای کره جنوبی را با هواپیمای ایرانی اشتباه گرفت و ایران را بابت ساخت هواپیمای مسافربری مسخره کرد!(ادامه)
با وجود کاهش قیمت انرژی، قیمت مواد غذایی در اروپا همچنان رو به افزایش است. اروپا گرفتار بحران غذایی شد
با وجود کاهش قیمت انرژی، قیمت مواد غذایی در اروپا همچنان رو به افزایش است.(ادامه)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند. از غرق شدن سهند تا دنیاگردی دنا و مکران(يادداشت)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند.(ادامه)
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از تصادف زنجیره‌ای ‌۱۲ ‌خودرو در کمربندی بهشهر خبر داد و گفت: ایت تصادف بر اثر نشت خودرو لجن‌کش و لغزنده شدن جاده رخ داده است. ۵۴ مصدوم در تصادف خونین ‌۱۲ ‌خودرو در بهشهر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از تصادف زنجیره‌ای ‌۱۲ ‌خودرو در کمربندی بهشهر خبر داد و گفت: ایت تصادف بر اثر نشت خودرو لجن‌کش و لغزنده شدن جاده رخ داده است.(ادامه)
هفت راه‌حل دولت و مجلس برای ساماندهی بازار اجاره
بنا به گفته مهدی سادات ـ مشاور وزیر راه و شهرسازی ، تلاش شد تا قوانینی وضع شود که به نفع مستاجران نیز باشد.(ادامه)
عکسی از حرکت جالب یک واحد نانوایی
یک واحد خبازی اطلاعیه‌ای جلوی مغازه‌اش نصب کرده با این مضمون که برای کسانی که پول نان ندارند دو عدد نان مجانی درنظر گرفته شده است.(ادامه)
سلطان عمان به دعوت رسمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه به تهران سفر می‌کند. سفر سلطان عمان به ایران در یکشنبه
سلطان عمان به دعوت رسمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه به تهران سفر می‌کند.(ادامه)
من از استاندار محترم مازندران به عنوان کوچکترین فرزند این خاندان شهدا خواهانم ، دیگر بیش از این ادامه مسئولیت این آقا در فرمانداری به صلاح نیست.

لزوم برکناری فوری فرماندار / ادامه فعالیت وی به صلاح این شهرستان نیست/ فرزند شهید، سپر بلای مسئول شد
من از استاندار محترم مازندران به عنوان کوچکترین فرزند این خاندان شهدا خواهانم ، دیگر بیش از این ادامه مسئولیت این آقا در فرمانداری به صلاح نیست. (ادامه)
امیر عباسپور معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه برخورد وانت و رانا در جاده کرج - چالوس خبر داد. مصدومیت پنج نفر درپی تصادف در جاده چالوس + جزییات حادثه
امیر عباسپور معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه برخورد وانت و رانا در جاده کرج - چالوس خبر داد.(ادامه)

خانه دروازه‌بان باتجربه لیگ برتری روز گذشته دچار آتش‌سوزی شد و این درحالی بود که او خودش در مسافرت حضور داشت. خانه فوتبالیست لیگ برتری در آتش سوخت
خانه دروازه‌بان باتجربه لیگ برتری روز گذشته دچار آتش‌سوزی شد و این درحالی بود که او خودش در مسافرت حضور داشت.(ادامه)
شاسی بلند محبوب مدیران خودرو دوباره ۸۰۰ میلیونی شد + لیست قیمت
X۲۲ دنده ای شاسی بلند محبوب مدیران ۸۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت X۲۲ اتوماتیک نیز ۸۸۵ میلیون تومان است.(ادامه)
مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: تا جایی که خبر دارم رئیس فدراسیون فوتبال هیچ سکه‌ای دریافت نکرده‌اند. واکنش فدراسیون به اهدای ۶۰۰ سکه به اعضای تیم‌ملی
مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: تا جایی که خبر دارم رئیس فدراسیون فوتبال هیچ سکه‌ای دریافت نکرده‌اند.(ادامه)
تسلیت رئیسی به سردار غلامرضا سلیمانی
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.(ادامه)
حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم فینال مسابقات جام تختی با نتیجه ۱۲ بر ۲ هادی وفایی پور را شکست داد و قهرمان شد. پلنگ مازندران قهرمان جام تختی شد/ واکنش اتحادیه جهانی کشتی به عملکرد حسن یزدانی
حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم فینال مسابقات جام تختی با نتیجه ۱۲ بر ۲ هادی وفایی پور را شکست داد و قهرمان شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر با تکیه بر ادعاهایی که صحت آنها بارها از سوی ایران رد شده است و مستنداتی در تأیید آنها ارائه نشده از ایران خواست به روسیه پهپاد ارسال نکند. سوال و درخواست عجیب زلنسکی از مردم ایران!
رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر با تکیه بر ادعاهایی که صحت آنها بارها از سوی ایران رد شده است و مستنداتی در تأیید آنها ارائه نشده از ایران خواست به روسیه پهپاد ارسال نکند.(ادامه)
علیرضا فغانی قطعا داور دربی 101 نخواهد بود. فغانی قضاوت در دربی را رد کرد
علیرضا فغانی قطعا داور دربی 101 نخواهد بود.(ادامه)
اسدالله اسدی دیپلمات زندانی کشورمان در بلژیک بعد از پنج سال اسارت وارد کشور شد. بعد از پنج سال اسارت؛ اسدالله اسدی وارد تهران شد
اسدالله اسدی دیپلمات زندانی کشورمان در بلژیک بعد از پنج سال اسارت وارد کشور شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.