.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری... شورا سکوی پرش برای مجلس نیست
این روزها در بیشتر محافل سیاسی ، خبر از مهیا شدن افراد و چهره های مختلف برای انتخابات مجلس هشتم می باشد.در کنار همه چهره های مطرح که در مرکز استان و شهرستانها کم و بیش اخباری...(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ... چه کساني براي مازندران تصميم مي گيرند؟!
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ...(ادامه)
شنیده شده که داود احمدی نژاد در نامه ای به استاندار گلستان خواستار عزل علی نژاد در اسرع وقت شده است. گویی " یحیی محمودزاده" استاندار گلستان اعلام کرده که وی نمی تواند رییس ... دستور احمدی نژاد برای برکناری مدیرکل محیط زیست گلستان
شنیده شده که داود احمدی نژاد در نامه ای به استاندار گلستان خواستار عزل علی نژاد در اسرع وقت شده است. گویی " یحیی محمودزاده" استاندار گلستان اعلام کرده که وی نمی تواند رییس ...(ادامه)
پيام استاندار مازندران به مناسبت روز جهاني ارتباطات
استاندار مازندران در پيامي به مناسبت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي آورده است : رشد وتوسعه روز افزون جوامع انساني در عصر حاضر و جهش علمي شگفت انگيزي كه طي دهه هاي گذشته در عرصه ارتباطات حادث شده است، موجب پديدار شدن مفاهيمي گرديده كه نقش تعيين كننده اي در جهان كنوني دارند . امروزه ارتباطات، گستره وسيعي يافته وبه (ادامه)
شمال نیوز:گفته ها حاکیست خانم الهه کولایی یکی از چهره های سرشناس اصلاح طلب ،خود را برای شرکت درانتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری آماده... الهه کولایی درساری!!
شمال نیوز:گفته ها حاکیست خانم الهه کولایی یکی از چهره های سرشناس اصلاح طلب ،خود را برای شرکت درانتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری آماده...(ادامه)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ...(ادامه)
در آگهي‌هاي اين افراد که آشکارا در مرکز شهر پخش شده، بدون نام بردن از موسسه يا مجوز، با طرح سؤال «چرا گناه؟» جوانان به سفر با خود دعوت شده‌اند تا با حل مسائل شرعي محرم و نامحرم! به شمال ... راه حل خيرخواهانه يا کلاه شرعي به فساد کشيدن جوانان؟
در آگهي‌هاي اين افراد که آشکارا در مرکز شهر پخش شده، بدون نام بردن از موسسه يا مجوز، با طرح سؤال «چرا گناه؟» جوانان به سفر با خود دعوت شده‌اند تا با حل مسائل شرعي محرم و نامحرم! به شمال ...(ادامه)
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی  علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ... یک مازندرانی و وزارت نفت
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ...(ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
يك دستگاه انوبوس حامل دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري عصر امروز در بازگشت از سفر علمي در منطقه كياسر، در كيلومتر 35 به سمت ساري، با يك دستگاه كاميون  برخورد كرده و متاسفانه در اين ... کشته و مجروح 36دانشجو در تصادف امروز جاده کیاسر
يك دستگاه انوبوس حامل دانشجويان دانشگاه پيام نور ساري عصر امروز در بازگشت از سفر علمي در منطقه كياسر، در كيلومتر 35 به سمت ساري، با يك دستگاه كاميون برخورد كرده و متاسفانه در اين ...(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
معاون عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری راه و ترابری استان که با حضور روسای ادارات در ساری برگزار شده بود گفت شب و روز باید تلاش ... برگشت بودجه = بازگشت به خانه
معاون عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای اداری راه و ترابری استان که با حضور روسای ادارات در ساری برگزار شده بود گفت شب و روز باید تلاش ...(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء 
بدحجابی، پرتگاهی بین حجاب و بی حجابی!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
سازمان آموزش و پرورش مازندران با ارسال بخشنامه خیلی فوری معلمان را تهدید به مجازاتهای اداری ازجمله انفصال از خدمت و اخراج از دستگاه متبوع کرد.
در این نامه اداری که به شماره 4112 مورخه 4/ 2 / 86 برای تمامی ... آموزش و پرورش و تهدید معلمان به انفصال و اخراج
سازمان آموزش و پرورش مازندران با ارسال بخشنامه خیلی فوری معلمان را تهدید به مجازاتهای اداری ازجمله انفصال از خدمت و اخراج از دستگاه متبوع کرد. در این نامه اداری که به شماره 4112 مورخه 4/ 2 / 86 برای تمامی ...(ادامه)
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی... مازندران ،کلید استارت موتلفه برای مجلس هشتم
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی...(ادامه)
امیر اسدی سردار بسیجی و سلحشور تخریب در دوران دفاع مقدس صبح امروز شربت شهادت را نوشید.وی معلم و اهل گرگان بوده و در طول حضور مستمر خود درجبهه ها بارها به درجه جانبازی نائل آمده و یک پای خود را نیز در میدانهای مین ... شهادت سردار بزرگ تخريب در دفاع مقدس
امیر اسدی سردار بسیجی و سلحشور تخریب در دوران دفاع مقدس صبح امروز شربت شهادت را نوشید.وی معلم و اهل گرگان بوده و در طول حضور مستمر خود درجبهه ها بارها به درجه جانبازی نائل آمده و یک پای خود را نیز در میدانهای مین ...(ادامه)
یک باند که ازسوی یک استاددانشگاه درآمریکا موردحمایت وبرنامه ریزی قرارمیگرفت به اتهام سوءاستفاده وکلاهبرداری ازطریق ادعای ارتباط باامام زمان (ع) درمنطقه کلاردشت دستگیرشدند. شهره حضرتی اهل تهران باهدایت دستگیری زن مدعی ارتباط با امام زمان
یک باند که ازسوی یک استاددانشگاه درآمریکا موردحمایت وبرنامه ریزی قرارمیگرفت به اتهام سوءاستفاده وکلاهبرداری ازطریق ادعای ارتباط باامام زمان (ع) درمنطقه کلاردشت دستگیرشدند. شهره حضرتی اهل تهران باهدایت (ادامه)
هنرمند و خواننده معروف کشور پس از اجرا در جشن روز رادیو در صداو سیمای مرکز مازندران شب سه شنبه در حالیکه به سمت تهران در حرکت بود تصادف کرد و مصدوم شد. ،مجید اخشابی که در حال حاضر در بیمارستان ... مجید اخشابی در بیمارستان ساری
هنرمند و خواننده معروف کشور پس از اجرا در جشن روز رادیو در صداو سیمای مرکز مازندران شب سه شنبه در حالیکه به سمت تهران در حرکت بود تصادف کرد و مصدوم شد. ،مجید اخشابی که در حال حاضر در بیمارستان ...(ادامه)
جابجایی کوه توسط آقای استاندار!
استانداری یک استان شمالی کشور طرح جابجایی یک کوه برای تسهیل در فرود هواپیماها در مرکز این استان را مطرح کرده است. این طرح در ابتدا به صورت یک پیشنهاد از سوی معاون عمرانی این استانداری (ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
پلی آف و تهدید پزشکیار باشگاه پگاه گیلان!
مؤسسه فرهنگی ـ ورزشی پگاه در نامه ای به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مطرح کرد: «در مورخه 18 فروردین ماه 86 تلفن همراه میثم علیپور، پزشکیار باشگاه پگاه به صدا درمی آید. در آن طرف گوشی مردی با صدای آرام و لحنی تهدیدآمیز می گوید که مقداری دارو به شما خواهیم (ادامه)
نگاهي به حوادث چند روز اخير دانشگاه مازندران
پس از تاييد حكم يك ترم محروميت از تحصيل 3 دانشجوي دانشگاه مازندران و در پي آن بازداشت يكي از اين فعالان دانشجويي، برخي دانشجويان اين (ادامه)
شادی مردم مازندران برای روز ملی فناوری هسته ای
همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، همراه با سایر مردم ایران اسلامی، مردم مازندران به مناسبت سالروز دستیابی کشور به تکنولوژی برتر غنی سازی، در میادین و شهرهای استان جشن وشادمانی برپا کردند. (ادامه)
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری هراس دولت های استعمارگر از توان علمی ایران
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری (ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
برف و کولاک، جاده هراز را بست
شمال نیوز - محور هراز در استان مازندران به دنبال برف و کولاک و احتمال ریزش بهمن از امروز تا اطلاع بعدی بسته است. برف روب در حال پاکسازی هستند و بارش برف همچنان ادامه دارد.(ادامه)
نامه حسن کربلایی به سردبیر روزنامه نسیم (گیلان)
با عرض تبریک سال نو با شعار وحدت ملی و انسجام اسلامی محضر مردم شریف گیلان و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،امیدوارم روش و منش آن نشریه در سال 1386 با گذشته متفاوت باشد و به جای طرح مسائل اختلافی ، همه قوت و همت شما مصروف وحدت شود .(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد.

تصويب قطعنامه جدید توسط شورای امنيت
در اين جلسه شورای امنيت كه برای رای گيری درباره قطعنامه گسترش تحريم های ايران، روز شنبه، در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، قطعنامه پیشنهادی گروه موسوم به ۵+۱ با پانزده رای موافق، بدون رای منفی، به تصويب رسيد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.181 seconds.