.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دیدار جمعی از فعالان سياسي شمال با خاتمی
(ادامه)
نامه سرگشاده فعالان مطبوعاتي به استاندار گلستان
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
بررسی فساد مالی عضو ارشد اتاق بازرگانی
(ادامه)
اجرای حکم اعدام برای قاتل
براساس راي شعبه ‪ ۲‬دادگاه كيفري استان گلستان و كيفرخواست صادره از سوي دادستان عمومي و انقلاب گرگان يك قاتل روز يكشنبه دراين شهرستان اعدام شد(ادامه)
زمان و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم(ديدگاه)
(ادامه)
راهكارهاي مركز پژوهشها براي خروج آزاد راه تهران- شمال از بن بست (ديدگاه)
(ادامه)
تذكر نمايندگان استان گلستان به رييس جمهور
نمايندگان استان گلستان به رييس جمهور درباره عدم اجراي مصوبات هيات دولت در سفر به اين استان تذكر دادند .(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
88 حادثه غیرمترقبه برای مازندران در سال85
شمال نیوز -رئیس ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه مازندران اعلام کرد: سال گذشته 88 مورد حادثه غیرمترقبه در این استان به وقوع پیوست که منجر به خسارت 660 میلیارد ریالی به بخش های مختلف و تاسیسات...(ادامه)
كاهش‪ ۵۵‬درصدی كشته‌هاي تصادفات در گيلان
فرمانده پليس راه استان گيلان گفت: از ‪ ۲۵‬اسفند ماه پارسال تا سوم فروردين ماه جاري به مدت هشت روز شمار كشته‌شدگان تصادفات رانندگي در استان ‪ ۵۵‬درصد كاهش يافته است.(ادامه)
نوروز، عید نونوار شدن (ديدگاه)
(ادامه)
استاندار: گيلان آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي
استاندار گيلان گفت: اين استان از هر نظر آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي است. به گزارش شمال نیوز به نقل از (ادامه)
راه اندازی سایت اطلاع رسانی ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران
شبكه اطلاعاتي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران از ‪ ۲۵‬اسفند ماه راه‌اندازي شد. (ادامه)
سوءاستفاده رانندگان رشتی از بازار داغ عید!!!
اسفند ماه معمولا روزهاي پر جنب و جوش خريد و تحرك در بازار کشور و به طبع آن گیلان است ، امسال نيز مانند سالهاي اخير جنب و جوش براي شب عيد و رشد تقاضا زیاد است (ادامه)
هر روز در گيلان 4 نفر كشته مي‌شوند
رئيس عمليات جاده‌اي گيلان گفت: هر روز در استان گيلان 4 نفر كشته مي‌شوند كه 3 نفر بر اثر تصادفات جاده‌اي و يك نفر در تصادفات شهري جان خود را از دست مي‌دهند. (ادامه)
كشف 32 هزار آمپول روانگردان در مازندران
با تلاش ماموران انتظامي استان مازندران يك توزيع كننده آمپول هاي روانگردان روز گذشته (14 اسفند) دستگير شد.(ادامه)
با تصویب هیات وزیران نام فرودگاه رشت به فرودگاه سردار جنگل تغییر کرد. به گزارش شمال نیوز ،این مصوبه  بنا به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با ... نام فرودگاه رشت به سردار جنگل تغییر یافت
با تصویب هیات وزیران نام فرودگاه رشت به فرودگاه سردار جنگل تغییر کرد. به گزارش شمال نیوز ،این مصوبه بنا به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با ...(ادامه)
خدمات 25 پايگاه امدادجاده‌اي به مسافران نوروزي
مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران گفت : جوانان عضو اين جمعيت در ايام نوروز به راهنمايي و كمك مسافران در مازندران مي‌شتابند. (ادامه)
گشايش اولين نمايشگاه برق ، مخابرات و الكترونيك مازندران
اولين نمايشگاه برق ، مخابرات و الكترونيك استان مازندران با حضور مدير عامل‌مخابرات اين استان روز پنجشنبه در محل نمايشگاههاي دايمي وبين‌المللي مازندران واقع در قائمشهر افتتاح شد. (ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.(ادامه)
مازندران ميزبان جشنواره سراسری شعر علوی
استان مازندران برای هفتمین بار میزبان علوی سرایان 28 استان کشور در نیمه اسفند ماه خواهد بود. (ادامه)
12 اسفند، آغاز پرواز ساري- دمشق
با فعال شدن متوليان گردشگري و فرهنگي و حذف واسطه‌‏گري، شاهد رونق حمل و نقل هوايي در مازندران خواهيم بود. به گزارش شمال نیوز , ابوطالب شفقت, استاندار مازندران, در جلسه شوراي برنامه‌‏ريزي و توسعه استان مازندران, گفت: در خصوص تخصيص اعتبارات عمراني, مازندران در سال جاري جزء استان‌‏هاي برتر كشور بود. (ادامه)
در حاشيه نخستين روز سفر رييس جمهور به گيلان
دكتر " محمود احمدي‌نژاد " رييس جمهوري ايران بيست و پنجمين سفر استاني خود را روز سه‌شنبه اول اسفند به استان گيلان آغاز كرد. هواپيماي رييس جمهور ساعت ‪ ۱۰‬و ‪ ۵۵‬دقيقه در فرودگاه رشت به زمين نشست. (ادامه)
قرار است انتخابات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران ـ ساري روز دوم اسفند همزمان با سراسر كشور برگزار شود. هر چند اين انتخابات را بايد بعنوان يك انتخابات صنفي دانست ولي حواشي آن باعث شد كه از شكل صنفي خارج و رنگ و بوي سياسي ... ساری در هیجان یک انتخاب مبهم ؟؟!!
قرار است انتخابات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران ـ ساري روز دوم اسفند همزمان با سراسر كشور برگزار شود. هر چند اين انتخابات را بايد بعنوان يك انتخابات صنفي دانست ولي حواشي آن باعث شد كه از شكل صنفي خارج و رنگ و بوي سياسي ... (ادامه)
جشنواره طبخ آبزيان در گرگان برگزار مي‌شود
اولين جشنواره طبخ آبزيان و ششمين نمايشگاه عرضه محصولات آبزي از سوي اداره‌كل شيلات گلستان در گرگان برگزار مي‌شود. به گزارش شمال نیوز ، دبير اين جشنواره روز سه‌شنبه، هدف از برگزاري جشنواره و نمايشگاه را ترويج افزايش سرانه مصرف آبزيان و آشنايي مردم با فعاليتهاي شيلات عنوان كرد.(ادامه)
سي و نهمين سالگرد عروج جهان پهلوان(بخوانيد)
(ادامه)
حال و هواى عجيب و مخوف مراسم دفن صدام
وى افزود يکى از نزديکان صدام کفن را از روى چهره او به کنار زد تا مطمئن شود که جسد متعلق به خود صدام است يا نه ، و با کنار رفتن پارچه کفن از روى صورت او همه حاضران دچارخوف و ترس شدند چرا که صورت صدام مانند چهره يک حيوان وحشى چون خوک صحرايى بود.(ادامه)
افتتاح اولين تالار بورس كالاي كشاورزي كشور در گرگان
تالار بورس اوراق بهادار استان گلستان و اولين تالار بورس كالاي كشاورزي كشور ، با حضور استاندار، روز چهارشنبه در گرگان گشايش يافت. مديرعامل شركت كارگزاري بانك سپه در مراسم راه‌اندازي اين تالارها گفت : افتتاح تالار بورس ، مصوبه سفر اسفند ماه رياست جمهوري به استان گلستان بوده كه پس از پيگيريهاي لازم، اكنون نتيجه داده است. دكتر "سيدابراهيم عنايت" افزود : كشورهاي توسعه‌يافته با بهره‌مندي از بازار سرمايه، جايگاه فعلي خود را بدست آورده‌اند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.