.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نامزدهاي جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران در استانهاي شمالي
(ادامه)
مجمع اعتدالگرایان شمال و جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران نامزدهای پیشنهادی این تشکلها برای عضویت در هیئت رئیسه هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل اعلام کردند: رییس مجلس: "م اعتدالگرایان شمال و نامزدهای پیشنهادی هیئت رئیسه مجلس هشتم
مجمع اعتدالگرایان شمال و جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران نامزدهای پیشنهادی این تشکلها برای عضویت در هیئت رئیسه هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل اعلام کردند: رییس مجلس: "م(ادامه)
رضا تيموري آسيب شناسي تاسيس استاني جديد در غرب مازندران(گزارش)
رضا تيموري(ادامه)
نشست جبهه متحد دانشجویان ایران در گرگان
(ادامه)
عليرغم ادعاهايي كه اين روزها از سوي برخي افراد و جريان هاي سياسي مبني بر رد صلاحيت نيروهاي وابسته به جبهه دوم خرداد و عدم امكان رقابت در حوزه هاي انتخاباتي ايراد مي شود ، بررسي هاي حاكي از حضور گسترده .... نامزدهاي جبهه دوم خرداد در استان‌هاي شمالی
عليرغم ادعاهايي كه اين روزها از سوي برخي افراد و جريان هاي سياسي مبني بر رد صلاحيت نيروهاي وابسته به جبهه دوم خرداد و عدم امكان رقابت در حوزه هاي انتخاباتي ايراد مي شود ، بررسي هاي حاكي از حضور گسترده ....(ادامه)
صداي زنگ خطر نابودی شبه جزیره میانکاله به گوش ميرسد
(ادامه)
دور دوم رایزنیهای انتخاباتی اعتدالگرایان شمال
(ادامه)
مقامات ترکمنستان دراین نشست ها درقبال جریان سازی سیاسی به نفع این افراد قول گرفته اند که ازنفوذ آنان برای عقد قرارداد فروش گاز با دو برابر قیمت به ایران بهره مند شوند. بوی خیانت درماجرای ترکمنستان
مقامات ترکمنستان دراین نشست ها درقبال جریان سازی سیاسی به نفع این افراد قول گرفته اند که ازنفوذ آنان برای عقد قرارداد فروش گاز با دو برابر قیمت به ایران بهره مند شوند.(ادامه)
رکورد تولید گاز در ایران شکسته شد
(ادامه)
هم اکنون سیلی از پیامک ها و اخبار برضد مسوولین استان درحال انتشار و پخش است که در شرایط کنونی نه تنها دوای درد مردم مازندارن نیست بلکه افزودن دغدغه و نگرانی برای ایشان بشمارمیرود. تخریب استاندار مازندران به نفع چه کسی است ؟!
هم اکنون سیلی از پیامک ها و اخبار برضد مسوولین استان درحال انتشار و پخش است که در شرایط کنونی نه تنها دوای درد مردم مازندارن نیست بلکه افزودن دغدغه و نگرانی برای ایشان بشمارمیرود.(ادامه)
مشکل گاز استان های شمالی در چند روز آینده حل می شود
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قطعی دو هفته ای گاز مردم استان های شمالی کشور اظهار داشت: مشکل گاز استان های شمالی دوشنبه یا سه شنبه آینده حل خواهد شد. (ادامه)
در اين نشست وزيرنفت، وزير بازرگاني، سخنگوي دولت ، استانداران استانهاي گيلان، گلستان، مازندران و سمنان و تعدادي ديگر از مقامات مسوول كشوري و استاني حضور دارند جلسه ویژه ستاد بحران استان‌های شمالی با حضور رئیس جمهور برگزار شد
در اين نشست وزيرنفت، وزير بازرگاني، سخنگوي دولت ، استانداران استانهاي گيلان، گلستان، مازندران و سمنان و تعدادي ديگر از مقامات مسوول كشوري و استاني حضور دارند(ادامه)
بر اساس مصوبه تقسیمات کشوری شهر فریدونکنار به عنوان یکی دیگر از شهرستان های مازندرن معرفی شد.مجموع شهرستان های مازندران به 17 شهرستان افزایش یافت... فریدونکنار شهرستان شد
بر اساس مصوبه تقسیمات کشوری شهر فریدونکنار به عنوان یکی دیگر از شهرستان های مازندرن معرفی شد.مجموع شهرستان های مازندران به 17 شهرستان افزایش یافت...(ادامه)
70 درصد گاز مازندران قطع است
(ادامه)
اعتدالگرایان شمال ترور بوتو را محکوم کرد
(ادامه)
احداث يك جزیره در دریاي خزر
(ادامه)
وي قرار است چهارشنبه هفته جاری به مازندران سفر می کند تا باشرکت درگرهمایی خواهران استان های منطقه شمال (مازندران ، گلستان ، گیلان ، سمنان ، خراسان شمالی وخراسان رضوی) به تبیین دیدگاه های ... بادامچیان به مازندران مي آيد
وي قرار است چهارشنبه هفته جاری به مازندران سفر می کند تا باشرکت درگرهمایی خواهران استان های منطقه شمال (مازندران ، گلستان ، گیلان ، سمنان ، خراسان شمالی وخراسان رضوی) به تبیین دیدگاه های ...(ادامه)
رئیس سابق دانشگاه شمال در پی تدوین استراتژی توسعه شهری تهران در خصوص شهرهای شمالی اظهار داشت : با توجه به تعریف کارکرد شهر در استان های شمالی مانند خیلی از مناطق کشور شهری وجود ندارد بلکه تراکم خانه ... در استانهاي شمالي شهري وجود ندارد
رئیس سابق دانشگاه شمال در پی تدوین استراتژی توسعه شهری تهران در خصوص شهرهای شمالی اظهار داشت : با توجه به تعریف کارکرد شهر در استان های شمالی مانند خیلی از مناطق کشور شهری وجود ندارد بلکه تراکم خانه ...(ادامه)
بودجه عمرانی شهر ساری بسیار ناچیز است
(ادامه)
در سفر سال گذشته هیئت دولت به مازندران 60 نقطه مازندران به عنوان نقاط گردشگری و طبیعت گردی شناسایی شده بود که باید به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شد که تاکنون اقدام مهمی در این زمینه صورت نگرفته است... طبيعت گردي و نگرش منفي مديران مازندراني
در سفر سال گذشته هیئت دولت به مازندران 60 نقطه مازندران به عنوان نقاط گردشگری و طبیعت گردی شناسایی شده بود که باید به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شد که تاکنون اقدام مهمی در این زمینه صورت نگرفته است...(ادامه)
راه اندازي رشته علوم ارتباطات در يكي از واحدهاي دانشگاه‌ آزاد مازندران
(ادامه)
استان مازندران‌ ، قطب‌ امدادی‌ کشور
‌براساس‌ طرح ستاد حوادث‌ غیرمترقبه‌ ،‌ ‌9‌ قطب‌ امدادی در کشور مشخص‌ شد که مازندران‌ به علت‌ پرحادثه‌ خیز بودن‌ و نزدیکی‌ به‌ پایتخت‌ از میان استانهای‌ شمالی‌، به عنوان قطب‌ امدادی‌ شمال ‌ایران انتخاب‌ شد. (ادامه)
بر اساس بررسی عملکرد شش ماهه مخابرات استان ها نام استانهای مازندران، همدان و گلستان درردیف ضعیف ترین استانهای کشور از لحاظ ارتباطات روستائی به چشم می خورد.اما از نظر ضریب نفوذ تلفن همراه بعد از استان تهران رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد... نمره مخابرات مازندران در ارتباطات روستائی صفر
بر اساس بررسی عملکرد شش ماهه مخابرات استان ها نام استانهای مازندران، همدان و گلستان درردیف ضعیف ترین استانهای کشور از لحاظ ارتباطات روستائی به چشم می خورد.اما از نظر ضریب نفوذ تلفن همراه بعد از استان تهران رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد...(ادامه)
رضا اشکوری قاسم آباد روستايی با ويژگی های بسيار (ديدگاه)
رضا اشکوری(ادامه)
بازرسان ويژه شهردار در سطح شهر ساري
(ادامه)
ر. اشکوری نام ها و نشان ها در گيلان و مازندران(ديدگاه)
ر. اشکوری(ادامه)
مرحله سوم تور شمال استارت خورد
(ادامه)
وزير  تعاون در حركتي پسنديده تمامي وزراي گذشته تعاون كشور را در ساختمان صندوق تعاون كشور واقع در خيابان بزرگمهر تهران جمع كرد تا از تجربيات آنان براي  ادامه فعاليت  وزارت خانه متبوعش ... وزیر شمالی و کار پسندیده
وزير تعاون در حركتي پسنديده تمامي وزراي گذشته تعاون كشور را در ساختمان صندوق تعاون كشور واقع در خيابان بزرگمهر تهران جمع كرد تا از تجربيات آنان براي ادامه فعاليت وزارت خانه متبوعش ...(ادامه)
با نزدیک شدن به ایام هشتمین دوره انتخابات و تصمیم مدیران و اشخاص مختلف جهت حضور در عرصه انتخابات ،شایعات مختلفی به گوش می رسد ، در حالی که بسیاری از افراد موفق ... ریاست با تعهد محضری !!!
با نزدیک شدن به ایام هشتمین دوره انتخابات و تصمیم مدیران و اشخاص مختلف جهت حضور در عرصه انتخابات ،شایعات مختلفی به گوش می رسد ، در حالی که بسیاری از افراد موفق ...(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.416 seconds.