.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واكنش اصلاح طلبان و اصولگرایان از فراکسیون اعتدالگرایان شمال
اعلام برنامه تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس هشتم از سوی مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستان، مازندران و گیلان) واکنشهایی را بین فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به همراه ...(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء من، حزب دارم، پس هستم!(يادداشت)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
راه‌اندازی 200 آنتن BTS تلفن همراه در مازندران
(ادامه)
رشد صنعت در مازندران چشمگیر بوده است
(ادامه)
قاسم جند دايره خالي توريسم مجازي(يادداشت)
قاسم جند(ادامه)
تدوین قانون مطالبات دانشجویان در شمال كشور
(ادامه)
راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس در اتاق بازرگانی مازندران
(ادامه)
گلوگاه ركورد دار بیکاري در مازندران
(ادامه)
اورژانس اجتماعی راه اندازی می شود
(ادامه)
تنها چشم امید به اندک مسافرانی بسته بودند که از شهرهای دیگر به سمت مازندران می آمدند . باشد که توقفی هر چند کوتاه در سوادکوه نمایند .که آن هم به علت عدم امکانات گردشگری و رفاهی در این شهرستان ... ای وای وطنم سوادکوه !!
تنها چشم امید به اندک مسافرانی بسته بودند که از شهرهای دیگر به سمت مازندران می آمدند . باشد که توقفی هر چند کوتاه در سوادکوه نمایند .که آن هم به علت عدم امکانات گردشگری و رفاهی در این شهرستان ...(ادامه)
احداث پالايشگاه با همكاري قزاقستان
رييس سازمان صنايع و معادن مازندران خبراز آماده بودن سرمايه‌گذار براي احداث پالايشگاه با همكاري قزاقستان داد و گفت : محيط زيست بايد شرايط زيست محيطي براي ايجاد اين صنعت را دراستان اعلام كند.(ادامه)
سایت خبری مختص به اخبار صنعتی راه اندازی شد. آغاز به کار سایت خبری صنعت
سایت خبری مختص به اخبار صنعتی راه اندازی شد.(ادامه)
پرتال اطلاع رساني مازندران راه اندازی میشود
مدير كل دفتر طرح و برنامه استانداري مازندران از راه اندازي پرتال خدماتي اطلاع رساني مازندران در آينده‌اي نزديك خبر داد. (ادامه)
افتتاح بخش"پیش رشد"مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران
در مراسمی و با حضور دکترنادعلی باباییان رئیس دانشگاه مازندران صبح امروز، بخش پیش رشدمرکز کارآفرینی این دانشگاه افتتاح شد. دکتر باباییان کارآفرینی را شناسایی ، خلق و استفاده از فرصتها از طریق تبدیل ایده های (ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
فرشته آذرنوید جزیره ی آشوراده؛ گنجینه ی ملی بر باد رفته(ديدگاه)
فرشته آذرنوید(ادامه)
راه اندازی اولين پرواز از فرودگاه گرگان به مشهد
با انجام اولين پرواز از فرودگاه بين‌المللي گرگان به مشهد مقدس، از اين پس هفته‌اي سه پرواز در اين مسير انجام مي‌شود.(ادامه)
راه اندازی سایت اطلاع رسانی ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران
شبكه اطلاعاتي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران از ‪ ۲۵‬اسفند ماه راه‌اندازي شد. (ادامه)
بهره برداری از 45 واحد صنعتی ومعدنی درمازندران
درایام ا... دهه مبارک فجر 25 واحد صنعتی و معدنی با اشتغالزایی 850 نفر وسرمایه گذاری 390000 میلیون ریال دراستان مازندران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .(ادامه)
بهره برداری ازاولین کارخانه موتورسیکلت مازندران
درسالگردپیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی کارخانه مازندسیکلت بزرگترین تولیدکننده موتورسیکلت درکیاسر باحضورآیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه دراستان ومهندس شفقت استاندارمازندران افتتاح وموردبهره برداری قرار گرفت. به گزارش خبرنگار شمال نیوز (ادامه)
محور هراز به مدت 4 شب مسدود است
محور هراز به منظور عملیات تکمیلی سیستم نصب و راه اندازی روشنایی و کنترل هوشمند داخل تونل وانا از امروز تا 17 بهمن ماه از 20 شب تا 6 صبح مسدود است. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء خنده جزایری، به عدالت و مردم و ایران!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
استاندار:احداث پالایشگاه مازندران تا 6ماه دیگر
ابوطالب شفقت گفت: تا بحال سه بار برای کلنگ زنی پالایشگاه دعوت شدم، ولی به دلیل عدم تاییدیه زیست محیطی از انجام این کار امتناع کردم. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : قول می دهم کلنگ احداث پالایشگاه مازندران را تا شش ماه دیگر در استان عملیاتی کنم.(ادامه)
راه اندازی مركزهنرمندان بسيجي درمازندران
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران راه اندازي مركز هنرمندان بسيجي در مازندران را براي مقابله با ناتوي فرهنگي يك گام مهم در راستاي توسعه فرهنگي خواند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد اسماعيل امام زاده امروز در آيين تجليل از بسجيان نمونه فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: براي مقابله با ناتوي (ادامه)
راه اندازی بانک اطلاعاتي نخبگان جوان استان گلستان
نماينده سازمان ملي جوانان در استان گلستان از تشكيل و راه‌اندازي بانك اطلاعات نخبگان جوان در اين استان خبر داد به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،در نشست تبيين برنامه‌ها و فعاليت‌هاي سازمان ملي جوانان استان گلستان در شش ماه گذشته سيد محمد حسيني (ادامه)
راه اندازی اتوبوس دريايي در شمال كشور
نماينده مردم آستانه اشرفيه از صدور مجوز راه‌اندازي اتوبوس دريايي خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،كيانوش صادق‌دقيقي افزود: مجوز اتوبوس دريايي از آستارا تا گرگان گرفته شد و بايد از سوي سازمان گردشگري براي (ادامه)
شادی مردم باید به وسیله هنر تقویت شود
رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: مسابقات فرهنگی و هنری باید نقطه آغازی برای ساماندهی و هدایت استعدادهای هنری دانش آموزان باشد و باید کاری کنیم تا شادی مردم به وسیله هنر بیشتر شود. (ادامه)
حسين زكريايي عزيزي تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران(يادداشت)
حسين زكريايي عزيزي (ادامه)
ارسال وصایای شهدا از طریق sms
وصایای شهدا با استفاده از پیام کوتاه توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان ارسال می شود. این نرم افزار بر اساس سن مخاطب طراحی شده است و به طور اتفاقی از بین 12هزار پیام منتخب در وصیت نامه شهدا، پیامی را برای گیرنده انتخاب و ارسال می کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.