.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در آگهي‌هاي اين افراد که آشکارا در مرکز شهر پخش شده، بدون نام بردن از موسسه يا مجوز، با طرح سؤال «چرا گناه؟» جوانان به سفر با خود دعوت شده‌اند تا با حل مسائل شرعي محرم و نامحرم! به شمال ... راه حل خيرخواهانه يا کلاه شرعي به فساد کشيدن جوانان؟
در آگهي‌هاي اين افراد که آشکارا در مرکز شهر پخش شده، بدون نام بردن از موسسه يا مجوز، با طرح سؤال «چرا گناه؟» جوانان به سفر با خود دعوت شده‌اند تا با حل مسائل شرعي محرم و نامحرم! به شمال ...(ادامه)
دستگیری باند خانوادگي توزيع مواد مخدر دررشت
پليس گيلان از دستگيري باند خانوادگي توزيع مواد مخدر و كشف 3 كيلو و 363 گرم هروئين فشرده در رشت خبر داد. (ادامه)
شرط بندی در قائمشهر آزاد شد!
چند موسسه در شهر قائمشهر فرم هايي را به چاپ رسانده اند كه با پر كردن آن ها و واريز مبالغي بين هزار تا 40 هزار تومان، روي نتايج مسابقات فوتبال در اروپا شرط بندي مي شود.اين شرط بندي روي نتايج ...(ادامه)
تاسیس دانشگاه بين المللي پزشكي مازندران
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران از اخذ مجوز دانشگاه بين المللي پزشكي در استان خبر داد. به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي مازندران، قاسمعلي خراساني در مراسم گراميداشت روز معلم اظهار داشت: اين دانشگاه در شهرستان رامسر با 3 دانشكده داروسازي، پزشكي و دندانپزشكي ساخته خواهد شد. وي ساخت و جايگزيني 12 بيمارستان مازندران را از برنامه‌هاي در دست اجراي اين دانشگاه برشمرد و افزود: بخش سوختگي بيمارستان شهيد زارع شهرستان ساري نيز سال آينده آماده بهره برداري مي‌شود. خراساني، راه اندازي صندوق رفاه اعضاي هيئت علمي، اتصال مراكز آموزشي درماني به سيستم اطلاعاتي اينترنت و جذب اعضاي جديد هيئت علمي را از مهمترين اقدامات دانشگاه در بخش آموزش خواند. وي از اجراي برنامه جامع شبكه فراگير اطلاعات درماني براي اتصال مراكز درماني و بهداشتي مازندران خبر داد و خاطرنشان كرد: با ارتقاي دانشكده پزشكي ساري به مجتمع پيامبر اعظم در خزرآباد ساري و تبديل آن به كلينيك ويژه اعضاي هيئت علمي جهش خوبي در آموزش دانشگاه علوم پزشكي رقم مي‌خورد. خراساني در همين زمينه گفت: كار اجرايي اين تغييرات به زودي آغاز مي شود.(ادامه)
دستگيري باند شركت‌هاي هرمي در رشت
(ادامه)
براي نخستين ‌بار در كشور شهر «گتاب» از توابع شهرستان بابل فقط با حضور شهردار به عنوان تنها كارمند اين شهرداري اداره مي‌شود.اين شهر 7 هزار نفر جمعيت دارد و از حدود يك سال گذشته كه مجوز ... شهردار تنها
براي نخستين ‌بار در كشور شهر «گتاب» از توابع شهرستان بابل فقط با حضور شهردار به عنوان تنها كارمند اين شهرداري اداره مي‌شود.اين شهر 7 هزار نفر جمعيت دارد و از حدود يك سال گذشته كه مجوز ...(ادامه)
آلودگی منابع آب آشاميدني مازندران
مديركل حفاظت محيط زيست مازندران با اشاره به بررسي ‪ ۲۸۴‬حلقه چاه حفر شده از مجموعه منابع آب شرب استان گفت : متاسفانه اكنون آلودگي شماري از منابع آب آشاميدني استان محرز شده است.(ادامه)
محدودیت ویلاسازی در مازندران
از این پس ساخت و ساز واحد های مسکونی ویلایی در خارج از محدوده خدمات شهرها وروستاهای این استان ممنوع است .به منظوراستفاده بهینه از اراضی مرغوب استان فقط به واحد های گردشگری خدماتی صنعتی و تولیدی ...(ادامه)
دستگيري باندخانوادگي توزيع مواد مخدر در رشت
پليس گيلان از دستگيري باند خانوادگي تهيه و توزيع مواد مخدر در رشت خبر داد. (ادامه)
صيد ماهيان استخواني در گيلان پایان یافت
(ادامه)
رويدادهاي مهم استان گلستان در سال ۸۵(ديدگاه)
(ادامه)
مهدي رمضاني مقدم برنجكاري در گيلان روبه افول(يادداشت)
مهدي رمضاني مقدم(ادامه)
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران باید مجوز بگیرند
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران در نوروز 86، باید با نام‌نویسی و درج اطلاعات خود در 120 مرکز رزرواسیون مجوز فعالیت گرفته و تحت نظارت کامل به فعالیت بپردازند.(ادامه)
727 افغاني از گیلان به كشورشان بازگشتند
مديرکل اتباع و مهاجرين خارجي استانداري گيلان با اشاره به اين كه تا کنون بيش از 700 نفر افغاني از استان گيلان به کشورشان بازگشته‌اند، گفت: طبق آمار طرح شناسايي 79-80 و طرح آمايش استان، 3 هزار و 285 نفر افغاني براي خروج داوطلبانه ثبت‌نام کرده‌اند که حدود يک هزار و 200 نفر از آنان از قبل مدرک اقامتي داشتند و بيش از يك‌هزار نفر نيز اقامت غيرمجاز داشته‌اند. (ادامه)
پلمپ مرغداري 10 هزار جوجه را زنداني كرد!
با پلمپ شدن يك واحد پرورش مرغ گوشتي در قائم شهر 10 هزار قطعه جوجه 7 روزه در آستانه تلف شدن هستند.به گزارش شمال نیوز به نقل از کیهان (ادامه)
ماراتن بركناری شهرداران در شمال کشور
شوراي اسلامي شهر آستارا در نشست روز دوشنبه خود با اكثريت آرا ، هوشنگ عباسقلي‌زاده شهردار اين شهر را بركنار كرد. (ادامه)
مصوبات هيات وزيران براي استان گيلان
در سومين روز از سفر رييس‌جمهور و هيات وزيران به استان گيلان پنج‌شنبه شب جلسه‌ي استاني هيات وزيران در محل استانداري گيلان در رشت به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور تشكيل شد و پس از حدود ‌٦ ساعت بحث و بررسي، بيش از ‌١٢٠ بند مصوبه براي تسريع در پيشرفت اين استان، رفع موانع و مشكلات و خدمت‌رساني بهتر به مردم آن به تصويب رسيد. به گزارش شمال نيوز،مهمترين مصوبات بيست و پنجمين جلسه‌ي استاني هيات وزيران به اين شرح است: (ادامه)
درخواستهاي نماينده مردم لاهيجان از رياست جمهوري
ايرج نديمي " نماينده مردم لاهيجان در مراسم حضور رييس جمهوري در جمع مردم اين شهرستان درخواستهاي موكلان خودرا در ‪ ۱۹‬بخش عنوان كرد. وي عصر روز چهار شنبه از رييس جمهور دكتر محمود احمدي نژاد براي تكميل جاده بام‌سبز به بام آبي، (ادامه)
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد، ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري‌ها به روز شود. 
   
به گزارش شمال نیوز بهنقل از  فارس ،محمد سليماني امروز در حاشيه افتتاح طرح‌هاي مخابراتي مازندران اظهار داشت: رشد بودجه عمراني وزارت ارتباطات با افزايش 20 درصدي به 5 هزار و 300 ميليارد تومان مي‌رسد. 

وي همچنين از آغاز به كار توليد گوشي تلفن همراه در كشور خبر داد و گفت: در كنار توليد، مجوز واردات گوشي تلفن همراه نيز صادر شده است. 
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اين‌كه بودجه جاري در سال آينده افزايش نخواهد يافت تصريح كرد: در حال حاضر دولت سياست صرفه جويي را در پيش گرفته است تا بتواند برنامه‌هاي خود را بر اساس زمان بندي به نتيجه برساند. 

سليماني درباره واگذاري سيم كارت تلفن همراه افزود: در حال حاضر اوپراتور اول، دوم و تاليا نيازهاي مخابراتي كشور را به همراه دولت تأمين مي‌كنند. 
وي در پاسخ به سئوالي درباره به روز شدن واگذاري سيم كارت تلفن همراه نيز خاطر نشان كرد : واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري ها به روز شود. 

سليماني با بيان اين‌كه در سال 57 از هر 100 نفر در كشور فقط 3 نفر داراي امكان مخابراتي بودند گفت: در حال حاضر 38 ميليون شماره تلفن ثابت و همراه در اختيار مردم است. 

وي با اشاره به نگاه دولت مبني بر توسعه همه جانبه در روستا‌ها اظهار داشت: از مجموع 68 هزار روستا و آبادي كشور 51 هزار روستا داراي امكان مخابراتي و پستي هستند. 

سليماني در پايان گفت: فقط در يك سال گذشتته 5 هزار روستاي كشور به امكانات مخابراتي تجهيز شدند. سيم كارت تلفن همراه روزانه واگذارمیشود
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد، ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري‌ها به روز شود. به گزارش شمال نیوز بهنقل از فارس ،محمد سليماني امروز در حاشيه افتتاح طرح‌هاي مخابراتي مازندران اظهار داشت: رشد بودجه عمراني وزارت ارتباطات با افزايش 20 درصدي به 5 هزار و 300 ميليارد تومان مي‌رسد. وي همچنين از آغاز به كار توليد گوشي تلفن همراه در كشور خبر داد و گفت: در كنار توليد، مجوز واردات گوشي تلفن همراه نيز صادر شده است. وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اين‌كه بودجه جاري در سال آينده افزايش نخواهد يافت تصريح كرد: در حال حاضر دولت سياست صرفه جويي را در پيش گرفته است تا بتواند برنامه‌هاي خود را بر اساس زمان بندي به نتيجه برساند. سليماني درباره واگذاري سيم كارت تلفن همراه افزود: در حال حاضر اوپراتور اول، دوم و تاليا نيازهاي مخابراتي كشور را به همراه دولت تأمين مي‌كنند. وي در پاسخ به سئوالي درباره به روز شدن واگذاري سيم كارت تلفن همراه نيز خاطر نشان كرد : واگذاري سيم كارت تلفن همراه بستگي به بنيه اقتصادي مردم دارد ولي ممكن است با جذب سرمايه گذار‌هاي جديد واگذاري ها به روز شود. سليماني با بيان اين‌كه در سال 57 از هر 100 نفر در كشور فقط 3 نفر داراي امكان مخابراتي بودند گفت: در حال حاضر 38 ميليون شماره تلفن ثابت و همراه در اختيار مردم است. وي با اشاره به نگاه دولت مبني بر توسعه همه جانبه در روستا‌ها اظهار داشت: از مجموع 68 هزار روستا و آبادي كشور 51 هزار روستا داراي امكان مخابراتي و پستي هستند. سليماني در پايان گفت: فقط در يك سال گذشتته 5 هزار روستاي كشور به امكانات مخابراتي تجهيز شدند. (ادامه)
330فروشگاه غیرمجازفرهنگی در مازندران
در استان مازندران 200 فروشگاه مجاز و 330 فروشگاه غيرمجاز محصولات فرهنگي فعاليت مي‌كنند. محمداسماعيل امام‌زاده مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی این استان در نشست كميته فرهنگي مبارزه با تخلفات فرهنگي مازندران در مجتمع فرهنگي ارشاد اظهار داشت: براي پاسخگويي مطلوب به نيازهاي قشر جوان حداقل بايد 700 فيلم سالانه وارد شبكه توزيع كشور شود اما هم اكنون تنها 60 فيلم وارد اين چرخه مي‌شود . بگزارش خبرنگارالبرزوي تعداد فروشگاه‌هاي عرضه محصولات فرهنگي مجاز در كشور را 7 هزارو 600 فروشگاه و مراكز غير مجاز را 21 هزار فروشگاه بيان كرد. امام‌زاده تصريح كرد: دشمنان نظام و طراحان تهاجم فرهنگي براي جبران اين نياز جامعه سالانه صدها فيلم غيرمجاز و مستهجن را با قيمت بسيار نازل وارد مي‌كنند تا مسخ فكري جوانان اين مرز و بوم را محقق سازند. وي به جايگاه محرم و صفر در زنده نگه داشتن اسلام ناب اشاره كرد و گفت: پس از گذشت 14 قرن همچنان شاهد تداوم حركت و حماسه حسيني هستيم و اين امر بيانگر آن است كه سيدالشهدا قله‌نشين الگو سازي در تاريخ است . مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران به ترفندهاي دشمنان براي كم رنگ نمودن اعتقادات مردم به كانون‌هاي هدايت اسلام اشاره كرد و گفت: سست نمودن باورها و اعتقادات پرشور مردم بهترين شيوه براي تحقق اهداف پليد دشمنان اسلام است. امام‌زاده با بيان اينكه در مدت زمان فعاليت دولت نهم در مازندران حتي يك مجوز فرهنگي براي افراد نا اهل صادر نشده است خاطر نشان ساخت: سامان بخشي به فعاليت مراكز فرهنگي در استان در دستور كار اين اداره كل قرار دارد. حسين طالبي رئيس كل دادگستري مازندران نيز در اين جلسه خاطر نشان كرد: پلمپ مراكز غيرمجاز فرهنگي در قالب طرح ضربتي در استان به اجرا درمي‌آيد. (ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
معضلات زيست محيطي امروز، به‌ويژه مشكلات ناشي از پروژه‌هاي عمراني بيش از هر چيز ضرورت ارزيابي زيست محيطي قبل از اجراي هر فعاليت اجرايي وعمراني را خاطر نشان مي‌سازد. اين در حالي است كه به رغم ... رودخانه چالوس در آستانه نابودي
معضلات زيست محيطي امروز، به‌ويژه مشكلات ناشي از پروژه‌هاي عمراني بيش از هر چيز ضرورت ارزيابي زيست محيطي قبل از اجراي هر فعاليت اجرايي وعمراني را خاطر نشان مي‌سازد. اين در حالي است كه به رغم ...(ادامه)
ديدار استاندار گلستان با سفير قزاقستان
استاندار گلستان براي پيگيري تفاهم‌نامه امضا شده با سفير قزاقستان در تهران ديدار و گفت و گو كرد. "علي‌محمدشاعري" و "يريك اوتم‌بايف" در اين ديدار در زمينه توسعه همكاريهاي تجاري و بازرگاني في‌مابين تبادل نظر كردند.(ادامه)
نمي دانم چه شده اما مي دانيم كه معاون محيط زيست انساني سازمان محيط زيست در يك اقدام فراگير از مردم خواست از خريد اوراق مشاركت پتروشيمي گلستان اجتناب كنند. وي كه دليل معلوم نبودن وضعيت احداث ... لطفا اوراق مشاركت نخريد ؟!
نمي دانم چه شده اما مي دانيم كه معاون محيط زيست انساني سازمان محيط زيست در يك اقدام فراگير از مردم خواست از خريد اوراق مشاركت پتروشيمي گلستان اجتناب كنند. وي كه دليل معلوم نبودن وضعيت احداث ...(ادامه)
دستگيري باند صيد غيرمجاز ماهيان در گيلان
فرمانده يگان حفاظت منابع آبزيان شيلات گيلان از دستگيري يک باند صيد غيرمجاز ماهيان در استان گيلان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،سرهنگ حميد پير قديمي در اين‌باره گفت: اين باند غير مجاز با اجير کردن 4 نفر کارگر و ساخت کومه صيادي در کنار (ادامه)
فعاليت دانشگاه خزر در ايران غيرقانوني است
روابط عمومي وزارت علوم؛ بر اساس اطلاعيه اين اداره كل اين دانشگاه كلاس‌هاي آموزش خود را بدون مجوز دفتر گسترش آموزش عالي در داخل كشور (ادامه)
ارتقای مجتمع فنی بابل به دانشگاه
(ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
خبر شمال نیوز و توضیحات صدا و سیمای مرکز مازندران
در خبر روز گذشته از قول جمعی از کاربران انتقادی نسبت به عدم پخش زنده دو ویژه برنامه نشست منتخبین ( نخبگان) و ایثارگران و خانواده شهدا با رئیس جمهور درج شده بود که مسئولین صدا و سیمای مازندران ضمن تماس با سایت شمال نیوز ...(ادامه)
صدور مجوز اكتشاف نفتي در درياي مازندران
وزارت نفت مجوز انجام طرح‌هاي اكتشاف و توسعه بلوك هاي ‌٦ و ‌٢٩ درياي مازندران را دريافت كرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، شوراي اقتصاد در جلسه ‌١٣ آبان ماه ‌٨٥، درخواست شماره ‌١٥/١-14092 مورخ ‌١٥ شهريور ‌٨٥ وزارت نفت در خصوص صدور مجوز اجراي طرح اكتشاف و توسعه بلوك‌هاي ‌٦ و ‌٢٩ درياي مازندران را به روش بيع متقابل به استناد بند «ه» ماده ‌١٤ قانون برنامه چهارم توسعه مورد بحث و بررسي قرار دارد و پس از بحث و تبادل نظر ضمن تاييد توجيه فني و اقتصادي طرح مذكور، با انجام آن مشروط به رعايت موارد زير موافقت كرد: (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.325 seconds.