.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
دو سناریو برای بنزین تابستان
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
سهمیه‌بندی گازوئیل منتفی شد
(ادامه)
رهبر انقلاب: نام خودروی مینیاتور را عوض کنید
(ادامه)
واریز ۸۰ لیتر سهمیه بنزین بهار
(ادامه)
قيمت بنزين بهار سال آينده 100 تومان باقی ماند
(ادامه)
تثبیت قیمت بنزین در بهار 89
(ادامه)
ویتول فروش بنزین به ایران را قطع کرد
(ادامه)
ابطال کارت سوخت خودروهای فرسوده؟
(ادامه)
تغییرات جدید در سهمیه‌بندی بنزین
(ادامه)
سهمیه بنزین نوروز اعلام شد
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
اعلام تغییر در سهمیه بندی و قیمت بنزین
(ادامه)
سهمیه سوخت سال آینده خودروها
(ادامه)
گازوئیل سهمیه بندی می‌‍‌‌شود
(ادامه)
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس در بودجه سال 1388 اختیار نحوه سهمیه‌بندی و توزیع بنزین را به دولت داد تا بر این اساس تصمیمات لازم را به نحو مقتضی به اجرا درآورد ... اختیار توزیع بنزین بر عهده دولت است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس در بودجه سال 1388 اختیار نحوه سهمیه‌بندی و توزیع بنزین را به دولت داد تا بر این اساس تصمیمات لازم را به نحو مقتضی به اجرا درآورد ...(ادامه)
دولت بودجه کم آورد، سهمیه بنزین را کم کرد
(ادامه)
کاهش سهمیه های بنزین زمستانی
(ادامه)
محمد رویانیان عصر جمعه در حاشیه همایش تاکسیرانان مرکز مازندران در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اعمال نظر و تصویب از سوی دولت برای کاهش سهیمه بندی بنزین طی روزهای آینده مطرح می شود، تصریح کرد: ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت و دولت مصمم به کاهش سهمیه بندی بنزین نبودند بلکه پافشاریهای ... کاهش سهمیه خودروهای شخصی تا زمستان
محمد رویانیان عصر جمعه در حاشیه همایش تاکسیرانان مرکز مازندران در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اعمال نظر و تصویب از سوی دولت برای کاهش سهیمه بندی بنزین طی روزهای آینده مطرح می شود، تصریح کرد: ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت و دولت مصمم به کاهش سهمیه بندی بنزین نبودند بلکه پافشاریهای ...(ادامه)
مازندرانی های فرا مازندرانی!!!
استعداد منابع انسانی مازندران در هر عرصه مدیریتی، مهارتی و فعالیتی،غرورانگیز، موثر و بسیار قابل اعتناست و به همین خاطر سهم مازندرانی ها از مواهب مدیریتی کشور،ستودنی و نیز حتی می توان گفت که دست نیافتنی است ولی این همه در حالیست که مازندرانیها،فرامازندرانی(ادامه)
احتمال تجدیدنظر در کاهش سهمیه بنزین
(ادامه)
محسن هاشمی جواب احمدی نژاد را داد
(ادامه)
صادقعلی رنجبر هشداربه سکاندار جدید مازندران!(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
تردید نکنید که مهندس طاهایی از همه نامزدهای استانداری مازندران،مستحق تر و شایسته تر بوده و در اصل منطقی ترین گزینش کابینه دهم در پاسخ به انتظارات مردم فهیم مازندران در راستای تمامی همراهی ها و لبیک گویی هایی بود که از ابتدا تا اکنون نثار رئیس جمهور محترم نموده و نیز می نمایند!... شکرانه یک انتخاب برتر برای مازندران
تردید نکنید که مهندس طاهایی از همه نامزدهای استانداری مازندران،مستحق تر و شایسته تر بوده و در اصل منطقی ترین گزینش کابینه دهم در پاسخ به انتظارات مردم فهیم مازندران در راستای تمامی همراهی ها و لبیک گویی هایی بود که از ابتدا تا اکنون نثار رئیس جمهور محترم نموده و نیز می نمایند!...(ادامه)
حالا حکایت مازندران حکایت همون کچل است و حکایت دیگران حکایت هیپی ها ! حقیقت اینه که غالب استاندارها و مدیران کل و فرماندهان و ...که به استان تشریف میارن، اولین بارشونه که در این حد مسئولیت گرفتن! و اما همینکه تجربیات لازم رو کسب کردن،بلافاصله استانهای دیگه و یا حتی مرکز نشینها دست بکار میشن تا اونا رو ببرن و یه تازه کار دیگه جاش بیارن و دوباره روز از نو روزی از نو ! بیچاره مازندران و مازندرانی ها!
حالا حکایت مازندران حکایت همون کچل است و حکایت دیگران حکایت هیپی ها ! حقیقت اینه که غالب استاندارها و مدیران کل و فرماندهان و ...که به استان تشریف میارن، اولین بارشونه که در این حد مسئولیت گرفتن! و اما همینکه تجربیات لازم رو کسب کردن،بلافاصله استانهای دیگه و یا حتی مرکز نشینها دست بکار میشن تا اونا رو ببرن و یه تازه کار دیگه جاش بیارن و دوباره روز از نو روزی از نو ! (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
در بین گزینه های مطرح (صلاحی کجور، طاهایی ،رویانیان و قناعت) علی اکبر طاهایی استاندار فعلی قزوین از شانس بیشتری برای تصدی استانداری مازندران برخوردار است و گفته می شود طی روزهای آتی حکم انتصاب وی به عنوان بیستمین استاندار مازندران از سوی احمدی نژاد امضاء خواهد شد. رایزنیها برای انتصاب بیستمین استاندار مازندران
در بین گزینه های مطرح (صلاحی کجور، طاهایی ،رویانیان و قناعت) علی اکبر طاهایی استاندار فعلی قزوین از شانس بیشتری برای تصدی استانداری مازندران برخوردار است و گفته می شود طی روزهای آتی حکم انتصاب وی به عنوان بیستمین استاندار مازندران از سوی احمدی نژاد امضاء خواهد شد.(ادامه)
طاهایی گزینه جدید استانداری مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.