.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جزئیات کنکور ارشد آزاد
(ادامه)
زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد
(ادامه)
بازدید استاندار از سه مرکز علمی درآمل
(ادامه)
لطفا ماهی قرمز نخرید
(ادامه)
برای عید ماهی قرمز نخرید!
(ادامه)
سالهاست که استانداری نه تنها از غلظت که از قلت حضور مدیران ساروی بهره برجسته ای ندارد! و این مسئله به مدیران غیر ساروی فرصت می دهد تا با ترکتازی و بی مبالاتی، به حذف ساری از مزایای ویژه مثل استقرار مراکز صنعتی و پروژه های زیرساختی مبادرت ورزند ... ساری ، در حسرت صنعتی شدن
سالهاست که استانداری نه تنها از غلظت که از قلت حضور مدیران ساروی بهره برجسته ای ندارد! و این مسئله به مدیران غیر ساروی فرصت می دهد تا با ترکتازی و بی مبالاتی، به حذف ساری از مزایای ویژه مثل استقرار مراکز صنعتی و پروژه های زیرساختی مبادرت ورزند ...(ادامه)
جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد
(ادامه)
بیماری مرموز در مرغداریهای مازندران!
(ادامه)
اطلاعیه سازمان دامپزشکی برای ذبح دام در عید قربان
(ادامه)
بي مهري به تحقيقات مازندران با چاشني مهر
(ادامه)
ممنوعیت شکار پرندگان در مازندران
(ادامه)
پنجمین مرکز تشخیص بیماریهای طیور جهان در بلاتکلیفی
(ادامه)
نماینده بابل : دانشگاه آزاد و نجات کشور از بحران آموزشی
(ادامه)
مطالبه یارانه صنایع لبنی مازندران از دولت
(ادامه)
روح الامینی:محسن ما دیگر برنمی گردد،باید محسن های مردم را دریافت
(ادامه)
ستاد سلامت ساری تشکیل شد
(ادامه)
صادرات مرغ مازندران به عراق
(ادامه)
ورود خاویار بدلی ؛ تهدیدی برای خاویار ایران
(ادامه)
شیر تولیدی دامداران مازندران مطلوب نیست
(ادامه)
16 توصیه مهم برای خرید ماهی قرمز
(ادامه)
 به علت بالا بودن مواد غذایی دامي و همچنین ثابت بودن قیمت شیر از نیمه دوم سال گذشته تا به حال ، دامداران مازندران در زیان کامل به سر می برند  به صورتی که اغلب دامداران مجبورند گاو هاي شيري خود را براي ذبح به كشتارگاه ببرند. دامداران مازني گاوهای شیری را به کشتارگاه می برند
به علت بالا بودن مواد غذایی دامي و همچنین ثابت بودن قیمت شیر از نیمه دوم سال گذشته تا به حال ، دامداران مازندران در زیان کامل به سر می برند به صورتی که اغلب دامداران مجبورند گاو هاي شيري خود را براي ذبح به كشتارگاه ببرند.(ادامه)
این اشتباه مسئولین در سطح استان و شهرستان بود و اگر عاقل و زیرک بودیم نمی گذاشتیم پروژه ای که در حال اجراست جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری محسوب شود... آمل صد در صد در زمینه مصوبات سفر ریاست جمهوری متضرر شده است
این اشتباه مسئولین در سطح استان و شهرستان بود و اگر عاقل و زیرک بودیم نمی گذاشتیم پروژه ای که در حال اجراست جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری محسوب شود...(ادامه)
در آمل، یک بز دو قلوی بزغاله و بره به دنیا آورد
(ادامه)
معدوم سازی بیش از چهار هزار قطعه طیور در آمل
(ادامه)
برخی منابع خبری هفته گذشته از قول مسوولان سازمان دامپزشکی از شیوع آنفلوآنزای مرغی در میان پرندگان این شهرستان خبر داده بودند. تکذیب شیوع آنفلوآنزای مرغی در آمل
برخی منابع خبری هفته گذشته از قول مسوولان سازمان دامپزشکی از شیوع آنفلوآنزای مرغی در میان پرندگان این شهرستان خبر داده بودند.(ادامه)
به دنبال انتشار اخبار مربوط به آنفلونزای مرغی ،روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان  مازندران ، در اقدامی برخلاف شان عرصه اطلاع رسانی، از ورود و همراهی ... آنفولانزای بی مهر !!
به دنبال انتشار اخبار مربوط به آنفلونزای مرغی ،روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران ، در اقدامی برخلاف شان عرصه اطلاع رسانی، از ورود و همراهی ...(ادامه)
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است.
بازگشت آنفولانزای مرغی به مازندران
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است. (ادامه)
قبلي 1 ... 17 18 19 20 21 22

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.