.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
توزیع ۸ میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان بابلی
مدیر جهاد کشاورزی بابل از توزیع ۸ میلیون لیتر سوخت بین بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.(ادامه)
به رغم آنکه طبق دستور مسئولان ارشد ملی و استانی ورود به ساحل و دریا از هر نقطه‌ای باید رایگان باشد، همچنان پلاژداران بساط کاسبی را در مبادی ورودی ساحل پهن کرده اند و توجهی به هشدارها و اخطارهای مسئولان ندارند ....(خبر)
(ادامه)
تابستان در چهاردهمین روز بهار
مازندرانی‌ها در چهاردهمین روز از بهارهوای تابستانی را تجربه کردند.(ادامه)
خواص جادویی شیره انگور
شیره انگور می تواند خاصیت های درمانی زیادی داشته باشد و به سلامت عمومی بدن شما کمک فراوانی بکند. شیره انگور طبع گرمی دارد و مصرف آن برای افراد سرد مزاج فواید زیادی دارد.(ادامه)
۷ علامت تعجب آور افت قند خون
نوسانات خلقی و همچنین گریه‌های هیستریک یا خشم‌های غیر قابل کنترل در برخی از افراد نشانه افت قند خون است.(ادامه)
رئیس فیفا به علی دایی چه گفت؟
علی دایی که در مراسم قرعه کشی جام جهانی حضور داشت بعد از این مراسم با اینفانتینو رئیس فیفا دیدار کرد.(ادامه)
ثبت حدود ۱۴ میلیون نفر شب اقامت در مازندران
حدود ۱۴ میلیون نفر- شب اقامت در۱۶ روز اخیر در مراکز اقامتی مازندران ثبت شده است.(ادامه)
ترافیک سنگین شبانه در خروجی‌های شمال
رئیس پلیس راه مازندران گفت: برگشت مسافران از سفرهای نوروزی محورهای شمال را پرترافیک کرد. (ادامه)
فصلی تازه از تحصیل با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها
تمامی مقاطع تحصیلی مدارس و همچنین مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌ها از امروز حضوری برگزار خواهند شد.(ادامه)
ثبت 31 مازندرانی دیگر در لیست کرونایی ها/روز طبیعت بدون فوتی کرونا سپری شد
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۳۱ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۱۷۳ نفر رسید که از این تعداد ۵۹ نفر بدحال هستند.(ادامه)
بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت ماه رمضان
شورای هیئات مذهبی مازندران با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خواستار زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم و جوانان در مساجد و اماکن مذهبی و احیای مناسبت های ماه الهی شد.(ادامه)
دعای روز اول ماه مبارک رمضان
دعای روز اول ماه مبارک رمضان(ادامه)
رئیس جمهور گفت: پاسداشت جمهوری اسلامی از جلوه‌های شکرگزاری خداست. باید با عبرت‌اندوزی از گذشته برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. ارزش یارانه ۴۵ هزارتومانی، ۷ هزار تومان شده است
رئیس جمهور گفت: پاسداشت جمهوری اسلامی از جلوه‌های شکرگزاری خداست. باید با عبرت‌اندوزی از گذشته برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: طبق مصوبه هیات دولت ساعت کاری ادارات در ماه رمضان یک ساعت زودتر به پایان می‌رسد. کاهش ساعت کاری ادارات در ماه رمضان | جزئیات مصوبه هیئت دولت
سخنگوی دولت گفت: طبق مصوبه هیات دولت ساعت کاری ادارات در ماه رمضان یک ساعت زودتر به پایان می‌رسد.(ادامه)
ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: به علت رؤیت نشدن هلال ماه رمضان در غروب روز جمعه، یکشنبه اول ماه مبارک رمضان خواهد بود. یکشنبه ۱۴ فروردین اول ماه مبارک رمضان است
ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اعلام کرد: به علت رؤیت نشدن هلال ماه رمضان در غروب روز جمعه، یکشنبه اول ماه مبارک رمضان خواهد بود.(ادامه)
در «ابلق» کمی حق‌کشی صورت گرفت و من این موضوع را هم هرگز نمی‌بخشم چون سر سیمرغ حق من را خوردند. بابت آن نقشی که من بازی کرده بودم، همه متفق‌القول باور داشتند که سیمرغ سهم من بود. هر بار برای ضبط، من پنج ساعت زیر گریم بودم و زحمت زیادی کشیدم، آقای داورِ جشنواره، چگونه پیش وجدان خودت راحتی و شب آسوده می‌خوابی. یک بازیگر زن: هرگز مهران مدیری را نمی‌بخشم
در «ابلق» کمی حق‌کشی صورت گرفت و من این موضوع را هم هرگز نمی‌بخشم چون سر سیمرغ حق من را خوردند. بابت آن نقشی که من بازی کرده بودم، همه متفق‌القول باور داشتند که سیمرغ سهم من بود. هر بار برای ضبط، من پنج ساعت زیر گریم بودم و زحمت زیادی کشیدم، آقای داورِ جشنواره، چگونه پیش وجدان خودت راحتی و شب آسوده می‌خوابی.(ادامه)
مهدوی‌کیا: قرعه خوبی بود / واکنش گری نویل به هم‌گروهی ایران، آمریکا و انگلیس
شمال نیوز: سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید گروه ایران در جام جهانی نرمال است و نه چندان سخت و نه آسان است.(ادامه)
شمال نیوز: مجرمان سایبری در اقدامی جدید با سوء استفاده از نام و اعتبار شرکت ایران خودرو با عنوان فرا رسیدن شصتمین سالگرد تاسیس این شرکت خودروسازی مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند. هدیه شصتمین سالگرد تاسیس ایران خودرو کلاهبرداری است
شمال نیوز: مجرمان سایبری در اقدامی جدید با سوء استفاده از نام و اعتبار شرکت ایران خودرو با عنوان فرا رسیدن شصتمین سالگرد تاسیس این شرکت خودروسازی مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند.(ادامه)
مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور نمایندگان فوتبال ایران و دو چهره بین المللی فوتبال کشورمان یعنی علی دایی و مهدی مهدوی کیا در دوحه قطر انجام شد که دایی در جمع خارج کنندگان گوها بود ....(خبر)
(ادامه)
رئیس فیفا:ایران در جام قطر می ماند
شمال نیوز: رئیس فیفا خطاب به سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی حذف نخواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: جانشین پلیس راهور انتظامی از بار سنگین بازگشت از سفرهای نوروزی در اغلب محورهای منتهی به کلانشهرها به خصوص تهران خبر داد. جانشین پلیس راهور : جاده چالوس یک طرفه می شود
شمال نیوز: جانشین پلیس راهور انتظامی از بار سنگین بازگشت از سفرهای نوروزی در اغلب محورهای منتهی به کلانشهرها به خصوص تهران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران با بیان اینکه هرگونه فعالیت دفاع شخصی بدون مجوز هیات جودو غیرقانونی است، گفت: برنامه ریزی‌های آموزشی مختلفی نیز برای هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر در بین فعالان این رشته در دستور کار قرار دارد.



هرگونه فعالیت دفاع شخصی بدون مجوز هیات جودو غیرقانونی است/ ۸۶مربی دفاع شخصی زن و مرد در مازندران فعال هستند
شمال نیوز : رئیس کمیته دفاع شخصی جودو استان مازندران با بیان اینکه هرگونه فعالیت دفاع شخصی بدون مجوز هیات جودو غیرقانونی است، گفت: برنامه ریزی‌های آموزشی مختلفی نیز برای هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر در بین فعالان این رشته در دستور کار قرار دارد. (ادامه)
علت نامگذاری روز ۱۲ فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی چیست؟/ هدف مردم از شعار‌ جمهوری اسلامی چه بود؟/ نظر امام خمینی(ره) درباره رفراندوم ۱۲ فروردین / استاد شهید مطهری واژه «جمهوری اسلامی» را چنین تفسیر می‌کنند ....(خبر)
(ادامه)
۱۳ توصیه محیط‌زیست مازندران برای روز ۱۳ فروردین
(ادامه)
اقدام ابتکاری استاندار مازندران در گسیل مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای سرکشی از مناطق محروم هزارجریب شهرستان نکا در اولین روز سال جدید، حاوی پیام معناداری بود که کمتر مورد توجه رسانه‌ها و محافل سیاسی قرار گرفت. عزم جهادی در میدان / مردم مدیرانی از جنس خود می‌خواهند(يادداشت)
اقدام ابتکاری استاندار مازندران در گسیل مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای سرکشی از مناطق محروم هزارجریب شهرستان نکا در اولین روز سال جدید، حاوی پیام معناداری بود که کمتر مورد توجه رسانه‌ها و محافل سیاسی قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز " معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، گفت: از نظر بین المللی در موقعیت مهم و جدیدی قرار داریم‌ و باید خودمان با شرایط جدید تنظیم کنیم. جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد
شمال نیوز " معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، گفت: از نظر بین المللی در موقعیت مهم و جدیدی قرار داریم‌ و باید خودمان با شرایط جدید تنظیم کنیم.(ادامه)
بانک‌ها مکلفند مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان، حداکثر با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر به پرداخت تسهیلات اقدام کنند. مسئولیت حسن اجرای حکم این بند به عهده بانک مرکزی و بانک‌های عامل و کلیه مدیران و کارکنان ذی ربط است ....(خبر)
(ادامه)
قیمت خودروهای ایران‌خودرو و سایپا +جدول
قیمت پراید ۱۱۱ امروز پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ با سه میلیون تومان کاهش به ۱۸۴ میلیون تومان و قیمت دنا تیپ یک با ۱۷ میلیون تومان افزایش به ۳۶۷ میلیون تومان رسید(ادامه)
شمال نیوز: وزارت بهداشت اعلام کرد که از دیروز تا امروز (۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۱) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۴۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده که ۳۵۵ نفر از آن‌ها بستری شدند. فوت ۴۶ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۲۴۸۷ بیمار جدید/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۲۰۴ نفر رسید
شمال نیوز: وزارت بهداشت اعلام کرد که از دیروز تا امروز (۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۱) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۴۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده که ۳۵۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.(ادامه)
نرخ دلار و یورو امروز ۱۱ فروردین
قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.