.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عدالت محوری در آموزش و پرورش مازندران !!
جمعی از معلمان و فرهنگیان مازندرانی ضمن ارسال شکوائیه ای به سایت شمال نیوز نسبت به بی عدالتی در آموزش و پرورش مازندران انتقاد کردند آنها گفتند با وجود آنکه سازمان آموزش و پرورش مازندران شعار التزام ...(ادامه)
 ملت ايران در ده سال اخير، در سه انتخابات، نتايج غيرمنتظره را رقم زدند؛ انتخاب خاتمي در دوم خرداد 86، انتخاب احمدي‌نژاد در سوم تير ماه 84 و انتخاب هاشمي در خبرگان و اصولگرايان منهاي دولت در شوراي شهر ... نامه محسن رضايي به اصولگرايان انقلاب اسلامي
ملت ايران در ده سال اخير، در سه انتخابات، نتايج غيرمنتظره را رقم زدند؛ انتخاب خاتمي در دوم خرداد 86، انتخاب احمدي‌نژاد در سوم تير ماه 84 و انتخاب هاشمي در خبرگان و اصولگرايان منهاي دولت در شوراي شهر ...(ادامه)
تجمع اعتراضی زنان حامی دولت در گرگان
آفتاب: جمعی از زنان معترض به روند شمارش آرای انتخابات شورای شهر گرگان اوایل هفته جاری در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند. تجمع کنندگان که تعداد آنان به 30 نفر می‌رسید، با سردادن شعار، برپایی نماز جماعت مقابل درب فرمانداری، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی اعتراض خود را به وجود ابهام در شمارش آرای نامزد مورد حمایت خود «شمسی سیفی» اعلام داشتند.(ادامه)
پس عدالت چی؟!  با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ... تغییر نام خانه ملت به خانه فوق لیسانسها!
پس عدالت چی؟! با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ...(ادامه)
نتايج نهايي منتخبين شوراي شهر در‌ 28 شهر گيلان
اعضاي شوراي اسلامي شهر در 28 شهر گيلان معرفي شدند. به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ، نتايج آراي شوراي اسلامي شهر، 28 شهر استان گيلان به اين شرح اعلام شد. (ادامه)
نگاهي به شعارهاي انتخاباتي نامزدهاي شوراهاي اسلامي در گرگان
باشروع تبليغات نامزدهاي انتخاباتي شوراهاي اسلامي، بسياري از اين افراد درصدد انتخاب شعارهايي براي خود هستند تا بتوانند با طرح آنها آراي مردم را كسب كنند. (ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ... رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ...(ادامه)
مازندران غربي استان بايد گردد
گراني گراني، بيكاري بيكاري، مازندران غربي استان بايد گردد، صلي علي محمد بوي رجايي آمد و انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست"، بيشترين شعار مردم اين مناطق در ديدار با رييس جمهوري بود. (ادامه)
براي رفع غبار محروميت درمازندران، به عهدتان پايبند باشيد
قرار بود بيايد ....مي گفتند تا چند روز آينده مهمان استان ماست ... اما او نيز خود مهمان داشت ونيامد... يك روز سرد را براي رسيدن به محل كارم پيش رو داشتم كه همه اش به فكر سفر آقاي رئيس جمهور بودم ... انشاالله اينبار هم سرسبزي مازندران كار (ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر سفر احمدي نژاد و مطالبات مازندران (ديدگاه)
دکتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)
هيچ‌‏كس باور ندارد درآمد گردشگري مي‌‏تواند معادل درآمد نفت باشد
نماينده بندرانزلي در مجلس‌‏هفتم به مناسبت سپري شدن حدود يك‌‏سال از عمر دولت نهم و روز جهاني جهانگردي به ارزيابي عملكرد دولت در بخش گردشگري پرداخت.(ادامه)
شناسايي‪ ۹۶‬هزار بازمانده ازتحصيل درمازندران
معاون آموزش و پرورش عمومي سازمان آموزش وپرورش استان مازندران اعلام كرد: ‪ ۹۶‬هزار نفر بازمانده از تحصيل در استان شناسايي شدند كه‌تا پايان امسال سه هزارو ‪ ۴۰۰‬نفر از آنان به روش آموزش از راه دور جذب تحصيلات در مقاطع مختلف مي‌شوند.(ادامه)
خطیب جمعه ساری:مازندران سرسبز ولی محروم
آیت الله نور الله طبرسی با بیان اینکه اکثر چالش های موجود در جامعه به بی تقوایی بر می گردد،گفت: مادامی که تقوی در اعمال انسان ها نباشد، کارها بی نتیجه خواهد بود. (ادامه)
مجلس‌‏هفتم با كم‌‏حوصلگي عجيبي روبرو است
عضو فراكسيون اقليت مجلس‌‏هفتم گفت: رويه‌‏اي كه مجلس در سومين سال عمر خود در پيش گرفته، در حقيقت يك خودزني آشكار است(ادامه)
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس شدت گرفتن مهرورزی در آموزش و پرورش مازندران!
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس(ادامه)
برگزاری جشن عاطفه ها در مازندران
مراسم جشن عاطفه‌‏ها، امسال، در روز پنج‌‏شنبه همزمان با سراسر كشور در استان مازندران با همكاري كميته امداد امام خميني (ره), نيروي مقاومت بسيج, سازمان صدا و سيما و آموزش و پرورش با هدف جمع‌‏آوري هداياي مردم خير و نوع‌‏دوست براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند در آستانه بازگشايي مدارس برگزار شد. 300 پايگاه كميته امداد كمك هاي مردم مازندران در جشن عاطفه ها را جمع آوري کردند. به گزارش شمال نیوز, غلامرضا غلامي, قائم‌‏مقام كميته امداد امام خميني (ره) استان مازندران, گفت: در سال گذشته، مردم خير و نوع‌‏دوستان استان، مقدار 940 ميليون ريال از هداياي نقدي و غيرنقدي خود را جهت كمك به دانش‌‏آموزان، تحويل پايگاه‌‏هاي ستاد احسان و نيكوكاري داده‌‏اند و از اين هدايا 70 درصد آن از طريق آموزش و پرورش در مدارس بين دانش‌‏آموزان نيازمند و مابقي از طريق كميته امداد بين دانش‌‏آموزان تحت حمايت اين نهاد توزيع شد. غلامي گفت: در مراسم جشن عاطفه‌‏هاي امسال، 300 پايگاه ثابت و سيار كميته امداد امام خميني (ره) و تمامي رده‌‏هاي مقاومت بسيج استان و با همكاري صدا و سيما و آموزش و پرورش،هداياي مردمي براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند را جمع آوری کردند. وی گفت: مراسم معنوي جشن عاطفه‌‏هاي امسال با شعار "همه كودكان را فرزندان خود بدانيم" و " با شميم شعبان به انتظار مهر برويم"، براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند جهت حضور در سنگر مقدس تعليم و تربيت همزمان با سراسر كشور در استان مازندران برگزار شد. (ادامه)
وزير كشور در ساری:منشاء فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد
وزير كشور با بيان اينكه منشاء و مبداء خلاف و فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد، گفت : تلاش دولت نهم در اين است تدابير و تصميمات ، فساد ساز نباشد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،حجت‌الاسلام " مصطفي پورمحمدي " روز پنجشنبه در جمع جامعه روحانيت استان مازندران در حسينيه عاشقان كربلاي ساري افزود : تلاش مي‌كنيم تا جلوي فساد از مبداء گرفته شود. (ادامه)
شعارمحوری ریاست محترم جمهور، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا بوده است از مسئولینی که میبایست ارتباط  همه جانبه با مردم داشته باشند انتظار میرفت تا زمینه ارتباط مستقیم با آنان بهتر و موثر برقرار شود.
شنیده ها حاکیست یکی از فرمانداران ... فرماندار دیجیتالی
شعارمحوری ریاست محترم جمهور، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا بوده است از مسئولینی که میبایست ارتباط همه جانبه با مردم داشته باشند انتظار میرفت تا زمینه ارتباط مستقیم با آنان بهتر و موثر برقرار شود. شنیده ها حاکیست یکی از فرمانداران ...(ادامه)
مسجد و ماهواره قابل تلاقي‌‌اند
نماينده سازمان ملي جوانان در استان مازندران، مسجد را كانون توحيد و ماهواره را مظهر فن‌آوري عنوان كرد و گفت: اگر اين دو، به شرط تهيه شدن ساز و كار فرهنگي، به تلاقي برسند، زيان‌بار نخواهد بود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عبدالوحيد فياضي امروز در همايش تجليل از جوانان برتر مازندران كه در سالن ارشاد ساري برگزار شد افزود: جوانان نسل سومي مورد (ادامه)
معرفی دستگاههاي اجرايي برتر مازندران
دستگاههاي اجرايي و اداري برتر مازندران در نهمين جشنواره رجايي كه روز چهارشنبه درساري برگزار شد ، معرفي و تجليل شدند. (ادامه)
استاندار گلستان: كار و خدمت به مردم، ضامن حفظ انقلاب است
(ادامه)
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. 
حكايت مهرورزي و تكريم خانواده شهدا در آموزش و پرورش!
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. (ادامه)
استاندار مازندران: مردم شباهت دولت نهم را بادولت شهيد رجايي لمس مي‌كنند استاندار مازندران با اشاره به شعار دولت احمدي نژاد مبني بر عدالت، مهرورزي ، خدمت رساني و تعالي كشور گفت : در عمر يكساله دولت نهم مردم شباهت‌هاي اين دولت را با دولت شهيد رجايي و باهنر، لمس كردند. 
شباهت دولت نهم بادولت شهيد رجايي
استاندار مازندران: مردم شباهت دولت نهم را بادولت شهيد رجايي لمس مي‌كنند استاندار مازندران با اشاره به شعار دولت احمدي نژاد مبني بر عدالت، مهرورزي ، خدمت رساني و تعالي كشور گفت : در عمر يكساله دولت نهم مردم شباهت‌هاي اين دولت را با دولت شهيد رجايي و باهنر، لمس كردند. (ادامه)
دولت نهم جهت تحقق شعار اصولگرایی تلاش می کند
(ادامه)
دولتهاي اموي و دولت علوي
روزنامه جمهوري اسلامي در ستون جهت اطلاع خودمطلبي را در مورد مراسم معارفه فرماندار جديد بهشهر نوشته است.در جلسه توديع و معارفه فرمانداران سابق و جديد بهشهر , آقاي كاشاني زاده فرماندار در جلسه توديع خود درباره علت عدم آمادگي براي ادامه اين مسئوليت گفت : « معاون سياسي ...(ادامه)
تحقق عدالت و مهرورزي براي خواهرزاده ها درآموزش و پرورش ؟؟؟
با وجود تاكيد دكتر احمدي نژادرياست محترم جمهوري مبني بر عدم بكارگيري فاميلها در دستگاههاي اجرايي به نظر مي رسد بازار انتصاب بستگان و همشهري ها در دستگاههاي اجرايي داغ داغ است نصرت ا... فاضلي رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران در اولين روز كاري خود با خواهرزاده عزيزش وارد سازمان شد و تمامي امور دفتر را به ايشان سپرد و بدنبال آن دو همشهري....(ادامه)
حاشيه تجمع بزرگ كارگران استان گلستان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.323 seconds.