.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رشد صنعت در مازندران چشمگیر بوده است
(ادامه)
معدوم سازی بیش از چهار هزار قطعه طیور در آمل
(ادامه)
تشکیل شورای آي تي در دادگستری مازندران
(ادامه)
3 هزار دانش آموز متهم به اعتیاد در مازندران
(ادامه)
دستگیری هزار شکارچی متخلف در مازندران
مدیر کل حفاظت از محیط زیست مازندران از دستگیری تعداد هزار و 76 شکارچی متخلف صید پرندگان در سال گذشته خبر داد و افزود : این افراد تحویل مقامات قضایی شده و مبلغ 440 میلیون ریال نیز جریمه نقدی شدند.(ادامه)
88 حادثه غیرمترقبه برای مازندران در سال85
شمال نیوز -رئیس ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه مازندران اعلام کرد: سال گذشته 88 مورد حادثه غیرمترقبه در این استان به وقوع پیوست که منجر به خسارت 660 میلیارد ریالی به بخش های مختلف و تاسیسات...(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
50 میلیارد ریال برای حوادث غیر مترقبه مازندران
مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران در بخش حوادث غیر مترقبه جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ، پیشگیری و بازسازی در سطح استان اختصاص یافت.(ادامه)
برخی منابع خبری هفته گذشته از قول مسوولان سازمان دامپزشکی از شیوع آنفلوآنزای مرغی در میان پرندگان این شهرستان خبر داده بودند. تکذیب شیوع آنفلوآنزای مرغی در آمل
برخی منابع خبری هفته گذشته از قول مسوولان سازمان دامپزشکی از شیوع آنفلوآنزای مرغی در میان پرندگان این شهرستان خبر داده بودند.(ادامه)
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است.
بازگشت آنفولانزای مرغی به مازندران
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است. (ادامه)
تشکیل کارگروه مبارزه بارشوه در استان گلستان
معاون استاندار گلستان گفت: در راستای پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاه های دولتی و بانک ها کارگروه پیشگیری و مبارزه با رشوه در استان گلستان تشکیل شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،سید محمد موسوی اظهار داشت: این کارگروه بر اساس مصوبه هیئت دولت با حضور جمعی از مدیران دستگاه های (ادامه)
مازندران رتبه اول در پیشگیری از تصادفات جاده ای
استان مازندران در 6 ماهه اول سال جاری رتبه اول پیشگیری از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داد و منجر به کاهش 7 درصدی جرایم رانندگی گردید. به گزارش مهر در ساری ، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ، افزود: در بخش سرقت ها و خصوصا سرقت موتورسیکلت و خودرو از افزایش نسبی در مقایسه با سال گذشته برخوردار بودیم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.334 seconds.