.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت الله محمد یزدی در پاسخ به سوالی در ارتباط با تایید میرحسین موسوی در صورت کاندیداتوری در انتخابات دوره آینده ریاست جمهوری گفت: «اگر من و امثال من در شورای نگهبان حضور داشته باشیم صلاحیت وی را تایید نخواهیم کرد شاید دیگر مردم و دوستان ایشان هم وی را تایید نکنند.» رد صلاحیت میرحسین در انتخابات آینده
آیت الله محمد یزدی در پاسخ به سوالی در ارتباط با تایید میرحسین موسوی در صورت کاندیداتوری در انتخابات دوره آینده ریاست جمهوری گفت: «اگر من و امثال من در شورای نگهبان حضور داشته باشیم صلاحیت وی را تایید نخواهیم کرد شاید دیگر مردم و دوستان ایشان هم وی را تایید نکنند.» (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
وزارت ارتباطات پاسخگوی قطع sms باشد
(ادامه)
ناگفته‌هاي هیأت ویژه شورای نگهبان
(ادامه)
انتقادهای فراوانی که از درون دولت و مجلس علیه برخی وزیران کنونی مطرح شده، احمدی‌نژاد را وادار خواهد کرد تیم قدرتری را برای اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی کند. به همین دلیل وی برای کابینه بعدی، چشم به بیرون از ترکیب فعلی دارد و امیدوار است بتواند با رایزنی‌های بیشتر افرادی را جذب کند که انتقادهای کنونی به دولت را مرتفع کند... اسامی اعضای‌ کابینه دوم احمدی‌نژاد
انتقادهای فراوانی که از درون دولت و مجلس علیه برخی وزیران کنونی مطرح شده، احمدی‌نژاد را وادار خواهد کرد تیم قدرتری را برای اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی کند. به همین دلیل وی برای کابینه بعدی، چشم به بیرون از ترکیب فعلی دارد و امیدوار است بتواند با رایزنی‌های بیشتر افرادی را جذب کند که انتقادهای کنونی به دولت را مرتفع کند...(ادامه)
دهقان: احتمالاً دولت احمدی‌نژاد اولین دولت چهارساله پس از انقلاب است
(ادامه)
پورمحمدی:آرای منفی احمدی‌نژاد ازهمه بیشتر
(ادامه)
پورمحمدی:برخی دنبال بازنشستگی اجباری من هستند
(ادامه)
آقای احمدی‌نژاد! آیا آنها هم ازشماگذشت میکنند؟
(ادامه)
جشن فارغ‌التحصيلي دانشجويان دانشگاه آزاد ساری با حضور پورمحمدی
(ادامه)
حمایت فراکسیون ورزش مجلس از قطبی
(ادامه)
پورمحمدی: نامزد رياست جمهوری نیستم
(ادامه)
پول‌های سیستم بانکی کجا رفته است؟
(ادامه)
بررسی تحولات اقتصادی ایران در سال87
(ادامه)
اولین بمب خبری سال، آغاز پروژه گسترده تغییر
(ادامه)
افروغ هم کاندیدای انتخابات می شود
(ادامه)
درخواست ازاحمدی نژاد برای پیوستن به دولت ائتلافی
(ادامه)
پورمحمدی مقابل علي‌آبادي کوتاه نیامد
(ادامه)
احتمال نامزدی غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران درانتخابات ریاست جمهوری دهم و همچنین حضور احمدی نژاد که تا چندی پیش شهرداری تهران را بر عهده داشت یک رقابت سه جانبه میان این سه شهردار یعنی قالیباف ،ا‍‍‍حمدی نژاد و کرباسچی شکل خواهد گرفت... نامزدی قالیباف هم قطعی شد؟
احتمال نامزدی غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران درانتخابات ریاست جمهوری دهم و همچنین حضور احمدی نژاد که تا چندی پیش شهرداری تهران را بر عهده داشت یک رقابت سه جانبه میان این سه شهردار یعنی قالیباف ،ا‍‍‍حمدی نژاد و کرباسچی شکل خواهد گرفت...(ادامه)
حسینیان : خاتمی شکست فاحشی خواهد خورد
(ادامه)
پورمحمدي:سرانه درآمد شهروندان مازندرانی بسیار پایین است
(ادامه)
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سئوال خبرنگاران در ساري مبنی بر اینکه نظرتان درمورد شایعه عبور اصولگرایان از احمدی‌نژاد برای به اجماع رسیدن در انتخابات آتی چیست، اظهار داشت: عبور از احمدی‌نژاد ... نظر پورمحمدي درباره عبور از احمدي‌نژاد
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سئوال خبرنگاران در ساري مبنی بر اینکه نظرتان درمورد شایعه عبور اصولگرایان از احمدی‌نژاد برای به اجماع رسیدن در انتخابات آتی چیست، اظهار داشت: عبور از احمدی‌نژاد ...(ادامه)
پورمحمدی:فضای بازسیاسی درکشورحاکم است
(ادامه)
جزئیات برنامه نود امشب؟
(ادامه)
پورمحمدی هم وبلاگ‌نويس شد
(ادامه)
در اردوگاه اصول‌گرایان در دو حالت امکان حضور کاندیداهای دیگری وجود دارد،‌ گزینه نخست اعلام انصراف احمدی‌نژاد از حضور در انتخابات است. احتمال عدم حضور خاتمی وموسوی دو کاندیدای اصلی اصلاح‌طلبان در صحنه نیز وجود دارد که به منزله ... آخرین تحولات در آرایش کاندیداهای ریاست جمهوری
در اردوگاه اصول‌گرایان در دو حالت امکان حضور کاندیداهای دیگری وجود دارد،‌ گزینه نخست اعلام انصراف احمدی‌نژاد از حضور در انتخابات است. احتمال عدم حضور خاتمی وموسوی دو کاندیدای اصلی اصلاح‌طلبان در صحنه نیز وجود دارد که به منزله ...(ادامه)
دوشنبه شب در پشت صحنه نود چه گذشت؟
(ادامه)
لاریجانی:کاندیدانمی‌شوم، اما شاید از یک ...
(ادامه)
پورمحمدی: کابینه ام را معرفی می کنم
(ادامه)
خرازی در حال چینش کابینه دولت دهم !
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.