.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افشين ايماني بحران زباله در انتظار دومين شهر پر تراكم كشور(ديدگاه)
افشين ايماني(ادامه)
نان در گلستان دو نرخي شد
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
ر. اشکوری نام ها و نشان ها در گيلان و مازندران(ديدگاه)
ر. اشکوری(ادامه)
اختتاميه نمايشگاه‌كتاب مازندران
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرد: تمامي مصوبه‌هاي سفرهاي استاني هيات دولت كه براساس زمان بندي يكساله مي‌بايست به اتمام برسد، محقق شد. (ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
من احمدی نژاد این شهرهستم
شهردار جدید یکی ازشهرهای گلستان درمراسم معارفه خود با انتقاد شدید از عملکرد شهردار سابق صریحا وضعیت شهر در زمان شهرداري وي را دوران خماري و بی حالي معرفی کرد و تاکید کرد که دوران خماری شهر ...(ادامه)
نگاهي به جنجال جنگل‌تراشي براي توسعه شهرك صنعتي رشت
جنگل‌تراشي محدوده‌اي از حاشيه شهرك صنعتي رشت براي توسعه آن كه طي هفته گذشته انجام گرفت، واكنش و اعتراض گروههاي طرفداران محيط زيست و علاقه‌مندان طبيعت را در استان گيلان برانگيخت.(ادامه)
گفتگو گر:علی عالی کردکلایی مصاحبه با مدیر موفق شمالی در جنوب(ديدگاه)
گفتگو گر:علی عالی کردکلایی(ادامه)
راه‌اندازي "باغ تمدن" در عباس آباد بهشهر
به منظور استفاده بهينه از ظرفيتهاي منطقه توريستي عباس‌آباد در حال تلاش هستيم تا "باغ تمدن" را در اين منطقه راه‌اندازي كنيم. (ادامه)
تب انتخاب شهردار به جان مازندرانیها هم افتاد
در حالي كه كمتر از يك هفته به نهم ارديبهشت، آغاز فعاليت رسمي دوره سوم شوراي اسلامي شهر و روستا باقي مانده‌است، جايگاه شهرداران مازندران متزلزل شده و به نوعي فعاليتها نيز در شهرداريهاي استان ...(ادامه)
وبلاگستان ایران درسال 85 (يادداشت)
سید ایمان ضیابری(ادامه)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند سال نو در ديگر كشورهاي جهان (بخوانيد)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند(ادامه)
نوروز، عید نونوار شدن (ديدگاه)
(ادامه)
ماسوله،نمونه بارزي از زيستگاه تاريخي بشر(يادداشت)
(ادامه)
توصيه‌هاي پليس راه‌آهن كشور به خانواده‌ها و مسافران قطار(يادداشت)
(ادامه)
بیست و هشتم صفر نزدیک است روز ...(ديدگاه)
(ادامه)
رمضان علی صادق‌زاده ضمن انتقاد از این اظهارات احمدی‌نژاد، افزود: ایشان مهمان ما در گیلان بوده‌اند، اما در چند ماه آینده اعتراضات خویش را به اطلاع مردم می‌رسانیم. اظهارات عجیب احمدی‌نژاد درباره زنان گیلانی
رمضان علی صادق‌زاده ضمن انتقاد از این اظهارات احمدی‌نژاد، افزود: ایشان مهمان ما در گیلان بوده‌اند، اما در چند ماه آینده اعتراضات خویش را به اطلاع مردم می‌رسانیم.(ادامه)
در مبارزه با مواد مخدر موفق نبوده‌ايم
شمال نیوز/ رييس كل دادگستري مازندران با بيان اينكه اكنون كشفيات مواد مخدر از گرم گذشته به صدها كيلو رسيده است ، گفت : اين نشانه عدم موفقيت در امر مبارزه با توزيع ، پيشگيري و درمان ناهنجاري مواد مخدر است.(ادامه)
در حمايت از دستاوردهاي هسته‌اي دانشمندان كشورمان زنجيره انساني 28 هزار دانش آموز مازندراني در شهرهاي غرب استان به استان گيلان و در سواحل شرق مازندران به استان گلستان ... زنجيره انساني دانش آموزان مازندراني
در حمايت از دستاوردهاي هسته‌اي دانشمندان كشورمان زنجيره انساني 28 هزار دانش آموز مازندراني در شهرهاي غرب استان به استان گيلان و در سواحل شرق مازندران به استان گلستان ...(ادامه)
تجلیل از نخبگان جوان استان مازندران
(ادامه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی قافله عشق درسفر تاریخ(ديدگاه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی (ادامه)
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ... حقیقت در زیر تیغ مصلحت و حسین را شمشیر کهنه ناآگاهی کشت!
مجمعی که حسین برای رفتن تشکیل می دهد، مجمع تشخیص حقیقت است. مجمع تشخیص عدالت! مجمع فرار از مصلحت، مجمع قیام بر علیه ظلم و تبعیض و بی عدالتی است! و حسین، از میان توده ...(ادامه)
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ... احمدی نژاد، هنوز احمدی نژاد است!
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ...(ادامه)
تجمع هواداران باشگاه نساجي در مقابل فرمانداري قائمشهر
خبر بركناري "كوروش رحماني" مديرعامل باشگاه نساجي مازندران كه هنوزصحت و سقم آن مشخص نيست آنچنان هواداران اين باشگاه قديمي و ريشه‌دار را برآشفته كرد كه پيش از ظهر روز يكشنبه در مقابل فرمانداري اين شهرستان تجمع كردند.به گزارش شمال نیوز (ادامه)
هفته‌نامه طلاي سبز در استان مازندران نسبت به صدور قطعنامه غير قانوني تحريم ايران توسط شوراي امنيت اعتراض رسانه اي كرد. اين هفته‌ نامه كه هر هفته در 8 صفحه منتشر مي‌شود، صفحه هفت نشريه‌اش را به ... اقدام جالب یک نشریه مازندرانی دربرابرقطعنامه شورای امنیت
هفته‌نامه طلاي سبز در استان مازندران نسبت به صدور قطعنامه غير قانوني تحريم ايران توسط شوراي امنيت اعتراض رسانه اي كرد. اين هفته‌ نامه كه هر هفته در 8 صفحه منتشر مي‌شود، صفحه هفت نشريه‌اش را به ...(ادامه)
استاندار:احداث پالایشگاه مازندران تا 6ماه دیگر
ابوطالب شفقت گفت: تا بحال سه بار برای کلنگ زنی پالایشگاه دعوت شدم، ولی به دلیل عدم تاییدیه زیست محیطی از انجام این کار امتناع کردم. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : قول می دهم کلنگ احداث پالایشگاه مازندران را تا شش ماه دیگر در استان عملیاتی کنم.(ادامه)
مقام معظم رهبري: با همه‌ي وجود از ملت بزرگ ايران تشكر مي‌كنم
حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، در پي حماسه پرشكوه 24 آذر و حضور افتخار آميز ملت غيور ايران اسلامي، در پيام مهمي ضمن تشكر از ملت بزرگ ايران تصريح كردند.(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر ضرورت پايبندي به منشور اصولگرايي -2 (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
بيانيه ائتلاف بزرگ اصولگرايان
ائتلاف بزرگ اصولگرايان در بيانيه‌اي با اشاره به حضور پرشور مردم ايران و تشکر از تمامي دست اندرکاران امر انتخابات خاطرنشان کرد: در مرحله کنوني شمارش آرا از مهم‌ترين وظايفي است که بر عهده دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.304 seconds.