.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آخرین وضعیت قراردادهای گازی ایران
(ادامه)
مذاکره با "صدر" برای ریاست مجلس هشتم
(ادامه)
احتمال ابقای پورمحمدی
(ادامه)
ابوترابی گزینه محتمل وزارت کشور
(ادامه)
وحید احمدی آرا شمارش معکوس انتخابات مرحله دوم شهرباران (بررسی وضعیت 6 نامزد رشت)
وحید احمدی آرا(ادامه)
در حاليكه بحث تغيير و جابجايي دانش جعفري وزير اقتصاد و دارايي در محافل خبري مطرح شده است ، قرار است وي در آخرين روزهاي وزارت خود با سفر به مازندران و ... روزهاي پاياني وزير اقتصاد در مازندران
در حاليكه بحث تغيير و جابجايي دانش جعفري وزير اقتصاد و دارايي در محافل خبري مطرح شده است ، قرار است وي در آخرين روزهاي وزارت خود با سفر به مازندران و ...(ادامه)
روند دنباله دار تغییرات در کابینه نهم با نزدیک شدن به انتخابات و بنا بر توصیه بعضی از متنفذین اصولگرا نظیر ابوترابی و باهنر، جهت جلوگیری از ریزش آراء اصولگرایان متوقف گردیده بود. خداحافظی احمدی نژاد با چهار وزیر دیگر
روند دنباله دار تغییرات در کابینه نهم با نزدیک شدن به انتخابات و بنا بر توصیه بعضی از متنفذین اصولگرا نظیر ابوترابی و باهنر، جهت جلوگیری از ریزش آراء اصولگرایان متوقف گردیده بود.(ادامه)
6 دلیل سردی فضای کنونی انتخابات / نان خانه نشینی مان را نخورند!
(ادامه)
تدوین طرح ساماندهی سواحل مازندران
(ادامه)
نتایج نظرسنجی اینترنتی مجمع اعتدالگرایان شمال
(ادامه)
سید مظاهر کیانژاد ویژگیهای دولت اصولگرا(بخوانيد)
سید مظاهر کیانژاد(ادامه)
محمد صادق زمانی ساعت به وقت بحران !!(ديدگاه)
محمد صادق زمانی(ادامه)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک) ترور بوتو و پاسخ به چند سئوال (بخوانيد)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک)(ادامه)
کارشناسان بر این باورند وزیر نفت مصمم است با توجه به انتقاداتی که در حوزه صادرات گاز وجود دارد با گماردن فردی چون کردان اصلاحاتی را در مذاکرات و انعقاد قراردادهای گازی به اجرا درآورد. تغییرات گازی در مدیریت های وزارت نفت
کارشناسان بر این باورند وزیر نفت مصمم است با توجه به انتقاداتی که در حوزه صادرات گاز وجود دارد با گماردن فردی چون کردان اصلاحاتی را در مذاکرات و انعقاد قراردادهای گازی به اجرا درآورد.(ادامه)
علي محرر ویژگی های اصلی نماینده مطلوب مجلس(ديدگاه)
علي محرر(ادامه)
از جناح اصلاح طلبان مازندران خبر می رسد در نشستی که باحضور جمعي از مسئولين و هوادران اين جبهه در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد.آقايان ... 5میلیون تومان برای نظر سنجی درمازندران
از جناح اصلاح طلبان مازندران خبر می رسد در نشستی که باحضور جمعي از مسئولين و هوادران اين جبهه در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد.آقايان ...(ادامه)
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ... جه كسي كليد شهر رشت را به دست ميگيرد؟
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ...(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
نمایندگان استان گیلان طی نامه‌ای از رییس جمهور خواسته‌اند که وزارت کشور حکم شهردار رشت را صادر نمايد. شواری شهر رشت بیش از سه ماه است که شهردار این شهر را انتخاب کرده اما وزارت کشور بعد از 55 روز به استانداری گیلان اعلام کرد که این... شهردار رشت قانونی است
نمایندگان استان گیلان طی نامه‌ای از رییس جمهور خواسته‌اند که وزارت کشور حکم شهردار رشت را صادر نمايد. شواری شهر رشت بیش از سه ماه است که شهردار این شهر را انتخاب کرده اما وزارت کشور بعد از 55 روز به استانداری گیلان اعلام کرد که این...(ادامه)
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ... ساری آری یا نه ؟؟!!
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ...(ادامه)
دیدار مجمع اعتدالگرایان شمال با آیت ا... نورمفیدی
(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
احداث خط لوله خزر - پالایشگاه تبریز
(ادامه)
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ... انشقاق در اردوگاه اصلاح طلبان مازندران
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ...(ادامه)
روزنامه بشیر که این روزها به خاطر کسب درآمد ، مدیر کل فوق لیسانس را دکترا به خورد مردم می دهد ،دایه دفاع از مدیران و مسئولان دستگاه اجرایی استان را دارد ، در حالی که معلوم نیست این روزنامه اصلاح طلب ... "ویژه خواری" روزنامه بشیر از دو سید حسینی
روزنامه بشیر که این روزها به خاطر کسب درآمد ، مدیر کل فوق لیسانس را دکترا به خورد مردم می دهد ،دایه دفاع از مدیران و مسئولان دستگاه اجرایی استان را دارد ، در حالی که معلوم نیست این روزنامه اصلاح طلب ...(ادامه)
در پی تصمیم اصلاح طلبان برای حضور چهره های شاخص این جریان در حوزه های انتخابیه محل تولدشان ، شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست : داود کشاورزیان استاندار سابق  ، تنها گزینه نامزدی ... کشاورزیان تنها گزینه اصلاح طلبان
در پی تصمیم اصلاح طلبان برای حضور چهره های شاخص این جریان در حوزه های انتخابیه محل تولدشان ، شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست : داود کشاورزیان استاندار سابق ، تنها گزینه نامزدی ...(ادامه)
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی  علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ... یک مازندرانی و وزارت نفت
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ...(ادامه)
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ... یک مازندرانی جانشین مازندرانی دیگر
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.