.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد. عطر زنانه زندگی زوج جوان را نابود کرد
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد.(ادامه)
مرد جوانی که بعد از قتل همسرش به سراغ خواستگار سابق او رفته و وی را مجروح کرده در دادسرای جنایی به تشریح جزئیات حادثه پرداخت. همسرم را به خاطر خواستگار سابقش کشتم
مرد جوانی که بعد از قتل همسرش به سراغ خواستگار سابق او رفته و وی را مجروح کرده در دادسرای جنایی به تشریح جزئیات حادثه پرداخت.(ادامه)
وقتی قدم به اتاق مشاوره پلیس گذاشت و مقابل کارشناس نشست نخستین جمله‌ای که به زبان آورد این بود: «من معتادم، کمکم کنید ترک کنم.» دختر ۱۶ ساله از خانه شوهر به پلیس پناه برد
وقتی قدم به اتاق مشاوره پلیس گذاشت و مقابل کارشناس نشست نخستین جمله‌ای که به زبان آورد این بود: «من معتادم، کمکم کنید ترک کنم.»(ادامه)
تغییر رمز گوشی و سایر رفتار‌های شوهر باعث شده همسرش به او بدبین شود و برای طلاق راهی دادگاه شود. تغییر رمز گوشی زوج جوان را به دادگاه کشاند
تغییر رمز گوشی و سایر رفتار‌های شوهر باعث شده همسرش به او بدبین شود و برای طلاق راهی دادگاه شود.(ادامه)
شمال نیوز:  استاندار مازندران وضعیت جوانی جمعیت را در استان بد توصیف کرد و گفت: از مرز خطر عبور کرده است. استاندار مازندران : دچار انقطاع نسلی در استان خواهیم شد / دستگاه‌های فرهنگی در زمینه جوانی جمعیت اقدامات بایسته‌ای را انجام ندادند / خسارت‌های جبران ناپذیری را از نظر تمدن استانی خواهیم داشت
شمال نیوز: استاندار مازندران وضعیت جوانی جمعیت را در استان بد توصیف کرد و گفت: از مرز خطر عبور کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : شاخص ها و آمارها نشان می دهد که رشد جمعیت در مازندران مناسب نیست و فرزندآوری در استان دارای چالش هایی است . چالش های فرزندآوری در مازندران/ یک معادله با چند متغیر
شمال نیوز : شاخص ها و آمارها نشان می دهد که رشد جمعیت در مازندران مناسب نیست و فرزندآوری در استان دارای چالش هایی است .(ادامه)
رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک سرایدار معتاد به اتهام قتل همسرش خبر داد و گفت: بهانه این قتل، دادخواست طلاق بود. این فرد با ۱۰ ضربه چاقو همسرش را به قتل رساند
رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک سرایدار معتاد به اتهام قتل همسرش خبر داد و گفت: بهانه این قتل، دادخواست طلاق بود.(ادامه)
ساعت ۶ بعد از ظهر دوشنبه ۲۰ شهریور مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد، در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان از قتل زن میانسالی در پارکینگ خانه‌اش خبر دادند. همسرکشی به خاطر مالکیت خانه ۵۰ متری
ساعت ۶ بعد از ظهر دوشنبه ۲۰ شهریور مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد، در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان از قتل زن میانسالی در پارکینگ خانه‌اش خبر دادند.(ادامه)
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است. جزئیاتی از زندگی عامل قتل ۷ مرد مازندرانی
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است.(ادامه)
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید. سلاجقه با سرمایه گذار طرح خصومت شخصی دارد / محیط‌زیست را بهانه کردند و دلیل قانع‌کننده‌ای از محیط‌زیست ندیدیم و نشنیدیم / علی سلاجقه دلواپس بیکاری جوانان بیکار مازندرانی نیست / چرا استان مازندران را از داشتن فرصت اشتغال محروم می‌کنید ؟
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
ماجرای دختری که بعد از کارتن خوابی با حمایت‌های پدرش پزشک شد. کارتن خوابی که خانم دکتر شد
ماجرای دختری که بعد از کارتن خوابی با حمایت‌های پدرش پزشک شد.(ادامه)
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است. هنجارشکنی سلبریتی‌ها چطور به فرصت تبدیل می‌شود؟
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است.(ادامه)
یکی از مددجویان کمیته امداد بعد از چند سال یکی از خیرین این نهاد شد. مددجویی که خیر کمیته امداد شد
یکی از مددجویان کمیته امداد بعد از چند سال یکی از خیرین این نهاد شد.(ادامه)
این استان رکورددار طلاق در کشور شد+اینفوگرافی
آمار ثبتی رویدادهای ازدواج و طلاق استان‌ها در سال جاری تا اول خردادماه را مشاهده کنید. استان تهران بیشترن میزان طلاق را دارد./همشهری(ادامه)
شمال نیوز : داده های موجود در سایت سازمان ثبت احوال نشان می‌دهد نسبت طلاق به ازدواج در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری به شدت افزایش یافته است. هر ۲ ازدواج یک طلاق؛ اوضاع وحشتناک طلاق + مازندران صدرنشین شد
شمال نیوز : داده های موجود در سایت سازمان ثبت احوال نشان می‌دهد نسبت طلاق به ازدواج در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری به شدت افزایش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
گم شدن زن تهرانی راز مخوفی داشت که هیچ کس باور نمی‌کرد این زن هیچ‌گاه به خانه‌اش بازنخواهد گشت! راز قتل زن جوان در سینه پدر بچه‌هایش بود
گم شدن زن تهرانی راز مخوفی داشت که هیچ کس باور نمی‌کرد این زن هیچ‌گاه به خانه‌اش بازنخواهد گشت!(ادامه)
حضور به موقع نیرو‌های پلیس ۱۱۰ مانع از خودکشی پسر جوان در شهرستان میاندورود شد. نجات یک جوان از خودکشی با اقدام به‌ موقع پلیس
حضور به موقع نیرو‌های پلیس ۱۱۰ مانع از خودکشی پسر جوان در شهرستان میاندورود شد.(ادامه)
‎مؤمن زاده می‌گوید مدارک مورد نیا برای حذف نام همسر از شناسنامه در صورت باکره بودن و باکره نبودن زن متفاوت است: «مدارک موردنیاز در صورت باکره بودن زن عبارت است از گواهی بکارت از پزشکی قانونی، سند طلاق، حکم طلاق، مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی و شناسنامه و برگه معرفی‌نامه از دادگاه، اما مدارک موردنیاز در صورت باکره نبودن زن شامل ثبت ازدواج جدید و ارائه مدارک مربوط به آن، سند طلاق همسر سابق و مدارک شناسایی فرد از قبیل کارت ملی و شناسنامه می‌شود.» چگونه بعد از طلاق نام همسر از شناسنامه حذف می‌شود؟
‎مؤمن زاده می‌گوید مدارک مورد نیا برای حذف نام همسر از شناسنامه در صورت باکره بودن و باکره نبودن زن متفاوت است: «مدارک موردنیاز در صورت باکره بودن زن عبارت است از گواهی بکارت از پزشکی قانونی، سند طلاق، حکم طلاق، مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی و شناسنامه و برگه معرفی‌نامه از دادگاه، اما مدارک موردنیاز در صورت باکره نبودن زن شامل ثبت ازدواج جدید و ارائه مدارک مربوط به آن، سند طلاق همسر سابق و مدارک شناسایی فرد از قبیل کارت ملی و شناسنامه می‌شود.»(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)
در جنایت تلخی موتورسوار نقابداری با ضربه‌های چاقو، جان مرد بی‌گناهی را گرفت تا به خواسته پلیدش برسد. قتل شوهر نگون بخت بخاطر عشق قدیمی
در جنایت تلخی موتورسوار نقابداری با ضربه‌های چاقو، جان مرد بی‌گناهی را گرفت تا به خواسته پلیدش برسد.(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تولید، ستون اقتصاد کشور و کارگر ستون فقرات تولید است، بیان داشتند: ما نباید بگذاریم کارگر، این ستون فقرات تضعیف بشود. فرهنگ ثروت‌های بادآورده متوقف شود/دولت و مجلس با اژدهای هفت سر فساد مبارزه کنند/ اگر مسئولی جرات مقابله با مفسد داخلی را نداشته باشد، جرات مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهد داشت/ /دولت و مجلس با اژدهای هفت سر فساد مبارزه کنند/ کارگر ستون فقرات تولید است/ نباید این ستون فقرات تضعیف بشود(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تولید، ستون اقتصاد کشور و کارگر ستون فقرات تولید است، بیان داشتند: ما نباید بگذاریم کارگر، این ستون فقرات تضعیف بشود.(ادامه)
تصویرِ بنر عجیب تبلیغِ فرزندآوری در بندر ترکمن!
(ادامه)
کاهش 40 درصدی آمار ازدواج در دهه 90 دلایل بسیاری دارد که یکی از آن‌ها افزایش ترس بیمارگونه بعضی جوانان از متاهل‌شدن است. «گاموفوبیا» مانع جدید ازدواج جوانان ایرانی
کاهش 40 درصدی آمار ازدواج در دهه 90 دلایل بسیاری دارد که یکی از آن‌ها افزایش ترس بیمارگونه بعضی جوانان از متاهل‌شدن است.(ادامه)
افراد مختلف التقاطی، که برخی مبارزه و برخی ماده‌گرایی را محور تفکرشان قرار داده بودند، «ارزش‌های دینی» را نیز مطابق آن تفسیر می‌کردند. «حجاب» هم یکی از این ارزش‌های دینی بود که از گزند این تفسیرهای انحرافی در امان نبود. عکس / این زن طرفدار بی‌حجابی چرا همچنان روسری سر می‌کند؟
افراد مختلف التقاطی، که برخی مبارزه و برخی ماده‌گرایی را محور تفکرشان قرار داده بودند، «ارزش‌های دینی» را نیز مطابق آن تفسیر می‌کردند. «حجاب» هم یکی از این ارزش‌های دینی بود که از گزند این تفسیرهای انحرافی در امان نبود.(ادامه)
دختری که با خودش ازدواج کرده بود طلاق گرفت!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.