.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرآسیمگی و آشفتگیِ مردم در صبحِ دوم فروردین
​در حالیکه با تصویب مجلس شورای اسلامی، قانون تغییر ساعت رسمی کشور از امسال لغو شد، اما ساعت برخی سیستم‌های کامپیوتری و گوشی‌های تلفن همراه راس ساعت ۱۲ امشب (یکم فروردین) همزمان با تغییر ساعت در سالهای گذشته، به صورت خودکار یکساعت به جلو کشیده شد.(ادامه)
اگر گوشی‌تان گم شده یا به سرقت رفته می‌توانید با استفاده از امکاناتی که اپراتور‌ها دارند یا قابلیت‌های خود گوشی، آن را پیدا کنید؛ البته این امکان در صورتی فراهم است که گوشی همراه روشن باشد. راهکار پیدا کردن گوشی‌های سرقتی چیست؟
اگر گوشی‌تان گم شده یا به سرقت رفته می‌توانید با استفاده از امکاناتی که اپراتور‌ها دارند یا قابلیت‌های خود گوشی، آن را پیدا کنید؛ البته این امکان در صورتی فراهم است که گوشی همراه روشن باشد.(ادامه)
نمایشی که علینژاد در راهرو‌های کنفرانس مونیخ راه انداخته، جز تأکید بر «التماس برای وابستگی به غرب» حرفی ندارد و قابل اعتنا نیست. حقیقت ماجرای لایو اینستاگرامی مکرون در کنار مسیح علینژاد!
نمایشی که علینژاد در راهرو‌های کنفرانس مونیخ راه انداخته، جز تأکید بر «التماس برای وابستگی به غرب» حرفی ندارد و قابل اعتنا نیست.(ادامه)
چرخ خیاطی چیزی ندارد که نیاز به استفاده از جیوه یا فلز قیمتی برای آن باشد. کل قدمت چرخ خیاطی ۱۳۵ تا ۱۴۰ سال است و قدمت آن خیلی زیاد نیست که بگوییم قدمتی و قدیمی است. ماجرای عجیب چرخ خیاطی‌های میلیاردی!
چرخ خیاطی چیزی ندارد که نیاز به استفاده از جیوه یا فلز قیمتی برای آن باشد. کل قدمت چرخ خیاطی ۱۳۵ تا ۱۴۰ سال است و قدمت آن خیلی زیاد نیست که بگوییم قدمتی و قدیمی است.(ادامه)
نحوه استفاده از موبایل نیز در طول عمر باتری دستگاه شما تأثیر زیادی دارد. ۱۰ کاری که هرگز نباید هنگام شارژ گوشی موبایل انجام دهید
نحوه استفاده از موبایل نیز در طول عمر باتری دستگاه شما تأثیر زیادی دارد.(ادامه)
براساس ادعای کارمند سابق «متا»، فیسبوک به طور عمدی باتری گوشی‌های موبایل را تخلیه می‌کند. متا چه بلایی سر گوشی‌ها می‌آورد؟
براساس ادعای کارمند سابق «متا»، فیسبوک به طور عمدی باتری گوشی‌های موبایل را تخلیه می‌کند.(ادامه)
برای جلوگیری از نفوذ هکرها به گوشی موبایل ، باید برخی کارهای ضروری را بر روی تلفن اندروید خود انجام دهید. راه‌های جلوگیری از نفوذ هکر‌ها به گوشی
برای جلوگیری از نفوذ هکرها به گوشی موبایل ، باید برخی کارهای ضروری را بر روی تلفن اندروید خود انجام دهید.(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی مازندران از متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها در معابر شهرستان‌های بابل و بهشهر خبر داد. متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها
رئیس پلیس آگاهی مازندران از متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها در معابر شهرستان‌های بابل و بهشهر خبر داد.(ادامه)
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان کاربران آیفونی را بگیرد، باتری است. بحران خرابی باتری باعث می‌شود کاربران تصمیم بگیرند گوشی خود را تعویض کنند. در واقع گفته شده بعد از سه سال استفاده باید انتظار افت کیفیت از باتری گوشی های آیفون را داشت. عمر مفید گوشی‌های آیفون چقدر است؟
یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است گریبان کاربران آیفونی را بگیرد، باتری است. بحران خرابی باتری باعث می‌شود کاربران تصمیم بگیرند گوشی خود را تعویض کنند. در واقع گفته شده بعد از سه سال استفاده باید انتظار افت کیفیت از باتری گوشی های آیفون را داشت.(ادامه)
تنها 3 روز دیگر واتساپ روی بسیاری از گوشی های جهان غیر فعال می‌شود. واتساپ روی این نوع موبایل‌ها غیرفعال می‌شود!+لیست گوشی ها
تنها 3 روز دیگر واتساپ روی بسیاری از گوشی های جهان غیر فعال می‌شود.(ادامه)
پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر فردی که اقدام به زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی از شهروندان می کرد از شهروندان خواست تا چنانچه افرادی که توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند. این مامور قلابی را شناسایی کنید
پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر فردی که اقدام به زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی از شهروندان می کرد از شهروندان خواست تا چنانچه افرادی که توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند.(ادامه)
اگر حجم بسته‌ی اینترنت شما به‌سرعت تمام می‌شود یا متوجه مصرف غیرعادی حجم اینترنت شده‌اید اما دلیل آن‌را نمی‌دانید، در این مقاله با یکی از علل این مشکل و برطرف‌کردن آن آشنا خواهید شد. دلیل زود تمام شدن اینترنت گوشی و راه حل
اگر حجم بسته‌ی اینترنت شما به‌سرعت تمام می‌شود یا متوجه مصرف غیرعادی حجم اینترنت شده‌اید اما دلیل آن‌را نمی‌دانید، در این مقاله با یکی از علل این مشکل و برطرف‌کردن آن آشنا خواهید شد.(ادامه)
کاهش قیمت در بازار موبایل
قیمت اکثر گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده بازار در آبان امسال کاهش پیدا کرد و خبر خوب برای طرفداران مدل‌های پرچمدار افت چشمگیر ارزش آنهاست(ادامه)
چرا جوانان شعارهای ۲۸+ می دهند؟/ بی توجهی به «سواد سلامت روان» در کشور
یک استاد دانشگاه گفت: هزار ساعت برنامه در تلویزیون در شبکه های مختلف ساخته شده اما حتی در یک مورد، یک روانشناس درباره «سواد سلامت روان» صحبت نکرده است.(ادامه)
چگونه موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟
قبل از اینکه گوشی موبایلتان دزدیده شود حتما اقدام به ذخیره شماره سریال مختص دستگاه خود کنید.(ادامه)
گرمای بدن منجر به هک گوشی‌های موبایل می‌شود
طبق تحقیقات محققان، گرمای انگشتان بر روی کیبورد باعث کشف پسورد توسط هکرها می‌شود.(ادامه)
در روزهای گذشته اخباری مبنی بر دریافت اینترنت استارلینک در بخش هایی از کشور به گوش رسیده است و این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمده که آیا بدون مودم و تجهیزات شبکه می توان به اینترنت استارلینک وصل شد یا خیر؟ آیا بدون دیش و مودم و تنها با گوشی موبایل می‌توان به اینترنت استارلینک وصل شد؟
در روزهای گذشته اخباری مبنی بر دریافت اینترنت استارلینک در بخش هایی از کشور به گوش رسیده است و این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمده که آیا بدون مودم و تجهیزات شبکه می توان به اینترنت استارلینک وصل شد یا خیر؟(ادامه)
هفت علتی که سبب انفجار گوشی هوشمند می‌شود
برخی عوامل وجود دارد که توجه به آن‌ها می‌تواند مانع از انفجار گوشی همراه هوشمند شما شود.(ادامه)
ایلان ماسک و تی موبایل بر اساس خبری که زومیت به نقل از این اپراتور نوشته با مجهز کردن گوشی‌های هوشمند به اینترنت به ماهواره‌ای گامی بلند به سوی از بین بردن نقاط کور اینترنت بر می‌دارند. این یعنی دسترسی بدون محدودیت در همه جا به اینترنت بین الملل! ایلان ماسک بساط فیلترینگ را برچید!
ایلان ماسک و تی موبایل بر اساس خبری که زومیت به نقل از این اپراتور نوشته با مجهز کردن گوشی‌های هوشمند به اینترنت به ماهواره‌ای گامی بلند به سوی از بین بردن نقاط کور اینترنت بر می‌دارند. این یعنی دسترسی بدون محدودیت در همه جا به اینترنت بین الملل!(ادامه)
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری پسر نوجوانی که برای بازی آنلاین از حساب پدرش ۲۰۰ میلیون ریال برداشت کرد، خبر داد.

پسر بازیگوش ساروی حساب بانکی پدرش را خالی کرد
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری پسر نوجوانی که برای بازی آنلاین از حساب پدرش ۲۰۰ میلیون ریال برداشت کرد، خبر داد. (ادامه)
قیمت روز انواع گوشی‌ سامسونگ +جدول
قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند سامسونگ از قبیل A۵۲ و نوت در بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای موبایل ایران تغییراتی را تجربه کرده و مورد توجه کاربران فضای مجازی است.(ادامه)
قیمت گران‌ترین گوشی‌های در بازار +جدول
گران‌ترین محصول بازار ، گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو مکس 1 ترابایت است که با قیمت 58 تا 65 میلیون و 979 هزار تومان به فروش می‌رسد. (ادامه)
قیمت روز انواع گوشی‌ سامسونگ +جدول
قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند سامسونگ از قبیل A۵۲ و نوت در بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای موبایل ایران تغییراتی را تجربه کرده و مورد توجه کاربران فضای مجازی است.(ادامه)
با ۱۵ میلیون چه گوشی بخریم؟
آنچه در زیر می‌آید نرخ انواع موبایل ۱۵تا ۱۷میلیونی در سطح بازار تهران است؛ (ادامه)
باند موبایل قاپ های ساری متلاشی شد
رئیس پلیس آگاهی مازندران از متلاشی شدن باند سارقان موبایل قاپ در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
پسر ناخلف حساب پدرش را خالی کرد
رئیس پلیس فتا مازندران گفت: نوجوانی که غیرمجاز از حساب پدرش ۶۹۰ میلیون ریال برداشت کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
مظنه گوشی های کمتر از ۱۰ میلیون تومان
آنچه در زیر می‌آید قیمت انواع موبایل ۷ تا ۱۰میلیونی در سطح بازار تهران است. (ادامه)
با ۳ میلیون می توان گوشی خرید!
آنچه در زیر می‌آید قیمت انواع موبایل‌های شیائومی در سطح بازار تهران است؛ (ادامه)
قیمت گوشی‌های ارزان سامسونگ +جدول
آنچه در زیر می‌آید قیمت ارزان انواع موبایل‌های سامسونگ در سطح بازار تهران است؛(ادامه)
«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد. جزئیات شبی که غزل ناپدید شد | اطلاعاتی که خواهر غزل به قاتل داد
«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.