.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ریز پرنده نوعی هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد محسوب می‌شود که در اندازه‌های کوچک و بسیار کوچک ساخته می‌شود. معمولا وزن ریز پرنده‌ها به چند گرم می‌رسد و اندازه آن‌ها از چند سانتیمتر تجاوز نمی‌کند. ریزپرنده چیست؟
ریز پرنده نوعی هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد محسوب می‌شود که در اندازه‌های کوچک و بسیار کوچک ساخته می‌شود. معمولا وزن ریز پرنده‌ها به چند گرم می‌رسد و اندازه آن‌ها از چند سانتیمتر تجاوز نمی‌کند.(ادامه)
راز حمله نکردن اسرائیل به ایران فاش شد!
سه منبع اسرائیلی به ای بی سی نیوز گفتند که اسرائیل حداقل دو شب در روزهای گذشته حملات تلافی جویانه علیه ایران را آماده کرده اما سپس آن را متوقف کرد.(ادامه)
وزیر خارجه ترکیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی را متهم به تلاش برای کشاندن منطقه به جنگ کرد. ترکیه: نتانیاهو با هدف ماندن در قدرت به دنبال جنگ با ایران است
وزیر خارجه ترکیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی را متهم به تلاش برای کشاندن منطقه به جنگ کرد.(ادامه)
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند. پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند.(ادامه)
شمال نیوز : معاون وزیر کشور با اشاره به شایعات اخیر صورت گرفته که از وی به عنوان یکی از گزینه های استانداری مازندران نام برده شده ، گفت: قطعا استاندار مازندران هفته پیش روی معرفی نخواهد شد. استاندار مازندران نمی شوم/ خادم نظام هستم + مقصد بعدی«شفقت»کجاست؟
شمال نیوز : معاون وزیر کشور با اشاره به شایعات اخیر صورت گرفته که از وی به عنوان یکی از گزینه های استانداری مازندران نام برده شده ، گفت: قطعا استاندار مازندران هفته پیش روی معرفی نخواهد شد.(ادامه)
امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت. گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل متحد
امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت.(ادامه)
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است. معرفی بهترین میوه‌ها برای کنترل چربی خون
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است.(ادامه)
نیویورک تایمز به نقل از دو مقام اسرائیل گفت که به دنبال تماس تلفنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا، کابینه جنگی اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه به ایران را کنار گذاشته است. اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه را کنار گذاشت
نیویورک تایمز به نقل از دو مقام اسرائیل گفت که به دنبال تماس تلفنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا، کابینه جنگی اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه به ایران را کنار گذاشته است.(ادامه)
اخیراً نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد که برخی از منتخبان هم در آن جلسه حضور داشتند، اما تا این لحظه جلسه مجزایی بین منتخبان مجلس دوازدهم برگزار نشده است. آخرین وضعیت آرایش سیاسی مجلس دوازدهم
اخیراً نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد که برخی از منتخبان هم در آن جلسه حضور داشتند، اما تا این لحظه جلسه مجزایی بین منتخبان مجلس دوازدهم برگزار نشده است.(ادامه)
در حالی که حسن یزدانی قهرمان المپیک دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می‌کند، در ایران بحث بر سر اینکه چه کسی دوبنده ایران را در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک به تن کند آغاز شده است. معمای حسن یزدانی از نگاه سایت روسی
در حالی که حسن یزدانی قهرمان المپیک دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می‌کند، در ایران بحث بر سر اینکه چه کسی دوبنده ایران را در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک به تن کند آغاز شده است.(ادامه)
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران از ارتباط مستقیم بازرسی اتاق اصناف با مردم در بدنه بازار با راه اندازی سامانه بررسی شکایات مردمی خبر داد . راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مردمی در اتاق اصناف مرکز مازندران
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران از ارتباط مستقیم بازرسی اتاق اصناف با مردم در بدنه بازار با راه اندازی سامانه بررسی شکایات مردمی خبر داد .(ادامه)
صبحانه در فرهنگ سلامت ما ایرانی‌ها و در عرصه پزشکی به عنوان کامل‌ترین غذا شناخته شده است. اما هر وعده غذایی صبحگاهی مغذی و پر کالری لزوما خوب نیست. این صبحانه‌ها بیمارتان می‌کنند
صبحانه در فرهنگ سلامت ما ایرانی‌ها و در عرصه پزشکی به عنوان کامل‌ترین غذا شناخته شده است. اما هر وعده غذایی صبحگاهی مغذی و پر کالری لزوما خوب نیست.(ادامه)
تسنیم/ حذف گزینه عجله دارم از تاکسی‌های اینترنتی مثل بمب صدا کرده و چالش‌های اساسی در سطح شهر ایجاد شده است. به نوعی گزینه توقف دارم تبدیل به شگردی برای افزایش کرایه شده تا شاید رانندگان درخواست را قبول کنند شگرد تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها (بخوانيد)
تسنیم/ حذف گزینه عجله دارم از تاکسی‌های اینترنتی مثل بمب صدا کرده و چالش‌های اساسی در سطح شهر ایجاد شده است. به نوعی گزینه توقف دارم تبدیل به شگردی برای افزایش کرایه شده تا شاید رانندگان درخواست را قبول کنند(ادامه)
محصول محبوب ایران خودرو امسال از بازار خارج می شود تا از این به بعد متقاضیان تنها امکان خرید مدل دست دوم آن را داشته باشند. وداع خودروی محبوب ایرانی‌ها با بازار در ۱۴۰۳/ گزینه جایگزین ایران‌خودرو برای متقاضیان چیست؟+ نمودار
محصول محبوب ایران خودرو امسال از بازار خارج می شود تا از این به بعد متقاضیان تنها امکان خرید مدل دست دوم آن را داشته باشند.(ادامه)
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد. یارانه این افراد در سال 1403 قطع می شود
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد.(ادامه)
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟ چگونه دهک خود را تغییر دهید؟
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟(ادامه)
سرکه به عنوان یک عامل خنک‌کننده و سیب زمینی خواص ضد التهابی دارد که این دو ترکیب در کنار هم، توانایی کاهش حرارت بدن و درمان تب را دارند. کاهش فوری تب در منزل
سرکه به عنوان یک عامل خنک‌کننده و سیب زمینی خواص ضد التهابی دارد که این دو ترکیب در کنار هم، توانایی کاهش حرارت بدن و درمان تب را دارند.(ادامه)
نماینده مرودشت در مجلس گفت: به نظرم می‌آید گزینه‌هایی غیر از آقای قالی باف بتوانند ریاست مجلس را دست بگیرند. رشیدی کوچی: در مجلس بعدی ریاست قالی باف را نخواهیم داشت
نماینده مرودشت در مجلس گفت: به نظرم می‌آید گزینه‌هایی غیر از آقای قالی باف بتوانند ریاست مجلس را دست بگیرند.(ادامه)


حال اما پرسش این است که چه کسی به‌جای مصدق بر صندلی دومین مقام قوۀ قضائیه خواهد نشست؟ گزینه‌های معاون اولی قوه‌قضائیه چه کسانی هستند؟
حال اما پرسش این است که چه کسی به‌جای مصدق بر صندلی دومین مقام قوۀ قضائیه خواهد نشست؟(ادامه)
باتوجه به محدودیت‌ها و اقتضائات فعلی کشور، ساخت مسکن با راهبرد مردمی‌سازی می‌تواند سهل‌الوصول‌ترین گزینه برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد. یکی از کوتاه‌ترین راه‌های جهش تولید با مشارکت مردم(يادداشت)
باتوجه به محدودیت‌ها و اقتضائات فعلی کشور، ساخت مسکن با راهبرد مردمی‌سازی می‌تواند سهل‌الوصول‌ترین گزینه برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد.(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
رئیس‌جمهور فرانسه گفت کشورهای اروپایی اگر صلح می‌خواهند باید برای جنگ آماده باشند. ماکرون: اروپا باید آماده جنگ باشد
رئیس‌جمهور فرانسه گفت کشورهای اروپایی اگر صلح می‌خواهند باید برای جنگ آماده باشند.(ادامه)
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست. قالیباف رئیس می‌ماند یا استعفا می‌دهد؟
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست.(ادامه)
داور بین المللی مازندرانی جزو پنج گزینه قضاوت صد و سومین بازی شهرآورد پایتخت شد.

داور مازندرانی قاضی شهرآورد پایتخت می‌شود؟
داور بین المللی مازندرانی جزو پنج گزینه قضاوت صد و سومین بازی شهرآورد پایتخت شد. (ادامه)
عضو هیئت علمی تغذیه پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به اهمیت روزه‌داری، گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهبود سلامتی و حذف عادت های غذایی غلط است. ماه مبارک رمضان زیاد برنج و ماکارونی مصرف نکنید
عضو هیئت علمی تغذیه پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به اهمیت روزه‌داری، گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهبود سلامتی و حذف عادت های غذایی غلط است.(ادامه)
در پی اعتراض گسترده کاربران اسنپ از گزینه "عجله دارم" که منجر به افزیش 20 تا 30 درصدی کرایه پایه مسیرهای درخواستی می‌شد و در پی ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری به این موضوع، از عصر امروز پنجشنبه 17 اسفند کاربران اسنپ گزارش دادند که گزینه "عجله دارم" از اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی حذف شده است. اسنپ گزینه «عجله دارم» را حذف کرد
در پی اعتراض گسترده کاربران اسنپ از گزینه "عجله دارم" که منجر به افزیش 20 تا 30 درصدی کرایه پایه مسیرهای درخواستی می‌شد و در پی ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری به این موضوع، از عصر امروز پنجشنبه 17 اسفند کاربران اسنپ گزارش دادند که گزینه "عجله دارم" از اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی حذف شده است.(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان امور مالیاتی کشور نیز در راستای این تحولات، سامانه‌ای تحت عنوان "سامانه مودیان مالیاتی" راه‌اندازی کرده است. این سامانه با هدف شفاف‌سازی و تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان و همچنین افزایش نظارت و عدالت در نظام مالیاتی کشور طراحی شده است .... خداحافظی با کاغذبازی ! سامانه مودیان مالیاتی ، گامی در جهت دولت الکترونیک
شمال نیوز : سازمان امور مالیاتی کشور نیز در راستای این تحولات، سامانه‌ای تحت عنوان "سامانه مودیان مالیاتی" راه‌اندازی کرده است. این سامانه با هدف شفاف‌سازی و تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان و همچنین افزایش نظارت و عدالت در نظام مالیاتی کشور طراحی شده است ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.228 seconds.