.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فواید و خواص گزنه چیست ؟
گزنه گیاهی است علفی و چند ساله که ساقه آن چهار گوش است و به طور قائم تا ارتفاع یک متر بالا می‌رود. نام‌های دیگر آن عبارت است از: گزنه کبیر، گزنه دو پایه، گزنه سفید (انجره)، گزما، گزنک و...(ادامه)
مفیدترین روش مصرف کلم بروکلی به چه شکل است؟
پژوهشگران در مطالعات اخیر خود موفق به کشف مفیدترین و موثرترین روش مصرف کلم بروکلی شدند.(ادامه)
خواص ضد سرطانی گل گاو زبان
گل‌گاوزبان، گیاهی است علفی و یک‌ساله که ارتفاع ساقه آن تا 60 سانتی‌متر می‌رسد، ساقه آن شیاردار و خاردار و برگ‌های آن ساده و مخملی، و پوشیده از تارهای خشن است که هنگام چیدن گیاه، گزیدگی ملایمی در دست‌ها احساس می‌شود.(ادامه)
از درمان چاقی تا کاهش فشار‌خون با این دانه آجیلی
فندق خواص زیادی در سلامت بدن دارد و به کاهش وزن و جوانسازی پوست کمک زیادی می کند.(ادامه)
فندق ، خوراکی معجزه آسا برای سلامتی
در میان میوه‌ های روغنی، فندق قابل هضم ‌ترین و مغذی ‌ترین آنها به شمار می ‌رود. فندق خشک حدود 70 درصد وزن خود مواد چربی و 15 تا 20 درصد مواد پروتئینی دارد و به دلیل فقدان مواد هیدروکربنی، مصرف آن به مبتلایان دیابت توصیه می ‌شود.(ادامه)
خوراکی هایی برای پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها
غذاهایی که می‌خورید هر چه سالم‌تر باشد، کمتر مریض خواهید شد و برعکس. انتخاب‌های خوب و سالم غذایی، ترکیب متعادلی از آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و سایر ترکیبات مفید را برای بدن‌تان تامین می‌کنند که به کمکی برای سالم ماندن‌تان هستند.(ادامه)
شمال نیوز : بانوی فداکار گرگانی که مسئولیت زندگی را بر دوش می کشد با بیان این که سرطان برای کسی که اوضاع مالی خوبی ندارد طاقت فرساتر است، عنوان کرد تمام تلاشم را برای بهبود همسرم کردم. درد و دل بانوی گلستانی : دغدغه هزینه درمان سرطان بیشتر از غم بیماری است
شمال نیوز : بانوی فداکار گرگانی که مسئولیت زندگی را بر دوش می کشد با بیان این که سرطان برای کسی که اوضاع مالی خوبی ندارد طاقت فرساتر است، عنوان کرد تمام تلاشم را برای بهبود همسرم کردم.(ادامه)
کوچه گردان عاشق مازندران مهمان خانه های بی ریای مردمانی از جنس رنج
هجدهمین آئین کوچه گردان عاشق شامگاه شنبه با حضور خیرین و مردم به همراه اعضای جمعیت امام علی (ع) ساری و آمل با سرکشی به خانواده های نیازمند و توزیع بسته های حمایتی برگزار شد. (ادامه)
۲۳۰ خانه بهداشت روستایی در مازندران احداث شده است
رئیس ستاد تحول سلامت در استان مازندران گفت: ۲۳۰ خانه بهداشت روستایی در استان مازندران پس از اجرای طرح تحول سلامت احداث شده است.(ادامه)
خواص آب آناناس برای سلامتی
آب آناناس به دلیل دارا بودن مجموعه‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها برای سلامتی مفید است و درمان خانگی و سنتی برای التهاب و مشکلات گوارشی به حساب می‌آید.(ادامه)
با فواید هفت سین آشنا شوید
چرا هفت‌سین؟ چرا از بین ۳۲ حرف الفبای فارسی، هفت عضوی که در مهم‌ترین نماد جشن نوروزی ایرانیان چیده شده با حرف سین شروع می‌شوند؟ (ادامه)
خواص چای برای جلوگیری از بیماری‌ها!
در ادامه نتایجی که تحقیقات در مورد چگونگی مصرف چای برای این که بهترین تاثیر را در مقابله با بیماری ها داشته باشند را مطالعه می کنید(ادامه)
عکس/ عیادت پرسپولیسی‌ها از کودکان سرطانی
مسئولان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در بیمارستان حضرت معصومه (س) به عیادت از کودکان سرطانی پرداختند.(ادامه)
کودکانی که کودکی نمی‌کنند/ زندگی خانواده ۵ نفره در بلوک‌های سیمانی + تصاویر
زمستان فرا رسیده است و مدت چهار ماه هم از آغاز سال تحصیلی جاری می‌گذرد اما در یکی از مناطق شهرستان قائم‌شهر کودکانی هستند که به جای کوله درس و شادی کوله‌باری از گرسنگی و رنج را به دوش می‌کشند و در فقر زندگی می‌کنند.(ادامه)
با خوردین این آبمیوه واکسینه شوید
برای تقویت بنیه بدن و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری ها، کمی در وعده صبحانه خود تغییر ایجاد کنید و از مزایای نوشیدنی های درمانی منحصربفرد برای سلامت بدن بهره مند شوید. (ادامه)
وای فای با سلامت انسان چه می‌کند؟
این روزها دیگر استفاده از وای فای برای بعضی افراد اجباری شده و این افراد سرعت و قدرت را در وای فای میدانند.وای فای در کنار خوبی هایش از مضرات زیادی برخوردار است و میتواند سلامت انسان را بصورت جدی به خطر بیندازد.(ادامه)
ویتامین رایگان آفتاب را از دست ندهید
امروزه مشکل اصلی مبتلایان به کمبود ویتامین D کار کردن در فضای بسته در طول روز و محرومیت از تابش آفتاب است در حالی که بخش اعظم ویتامین D از طریق جذب اشعه خورشید تامین می‌شود.(ادامه)
ویتامین رایگان آفتاب را از دست ندهید
متاسفانه معلوم نیست که آیا این میزان حداقل هم برای تامین نیاز روزمره ما کفایت می کند یا خیر. بسیاری از دانشمندان معتقدند که نیاز ما به ویتامین D بسیار بیشتر از میزانی است که تصور می شود و کمبود این ویتامین عامل بسیاری از بیماری هاست.(ادامه)
عکس/ ست طارمی پس از برد پرسپولیس
مهدی طارمی پس از برد پرسپولیس برابر سایپا در هفته نخست لیگ برتر پست اینستاگرامی خود را با مسلمان و احمدزاده به اشتراک گذاشت. این سه بازیکن با کوتاه کردن موهای خود با کودکان سرطانی همدردی کرده بودند.(ادامه)
شمال نیوز: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: 15 تا 20 سال قبل شایعاتی درباره خود من مطرح می شد که پسر فلانی لباس هزار دلاری می‌پوشد و خودش سلطان چای است. در آن زمان پسر من 4 یا 5 ساله بود.

می‌گفتند پسر من لباس هزاردلاری می‌پوشد و سلطان چای هستم (خبر)
شمال نیوز: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: 15 تا 20 سال قبل شایعاتی درباره خود من مطرح می شد که پسر فلانی لباس هزار دلاری می‌پوشد و خودش سلطان چای است. در آن زمان پسر من 4 یا 5 ساله بود. (ادامه)
سرطان خون از کجا می آید؟
لوسمی از جمله سرطان‌های شایع و در عین حال بدخیم است که سالانه افراد زیادی را در سرتاسر جهان به کام مرگ می‌کشد.(ادامه)
درباره سرطان کبد چه می دانید؟
کبد نقش بسیار مهمی در متابولیسم پروتئین ها، چربی ها، کربوهیدرات ها و هورمون ها بازی می‌کند. کبد به کمک صفرایی که می‌سازد، باعث هضم چربی ها و حذف بیلی روبین ها (ضایعات هموگلوبین) می‌شود.(ادامه)
ساخت دومین بیمارستان کودکان سرطانی ایران
دبیر مجمع خیران ماهک در مازندران گفت: دومین بیمارستان درمان کودکان سرطانی ایران با کمک‌های قطره‌چکانی و قلکی مردم در ساری در دست‌ساخت است.(ادامه)
پیامک امشب گران می‌شود
(ادامه)
قرار هنرمندان برای همراهی با دردمندان
دو - سه شب پیش در جشن انجمن منتقدان که البته بیشتر شبیه شد به گردهمایی و اعتراض هنرمندان به سرطان، «مصطفی عبدالهی» که ۱۴ ماه است با بیماری سرطان مبارزه می‌کند، خطاب به حاضران در مراسم گفت: «در هر شرایطی باید شأن هنرمند حفظ شود. من اگر بخواهم گدایی کنم، روزانه میلیون‌ها تومان پول به دست خواهم آورد ولی رفتار درستی نیست.(ادامه)
پایان کار بازارچه نوروزی ماهک و جای خالی مسئولین!
(ادامه)
تصاویر/ استقبال مردم از چهارمین روز بازارچه "ماهک"
بازارچه نوروزی ماهک در آستانه سال نو از 18 تا 22 اسفند جهت حمایت کودکان سرطانی در ساری دایر است.(ادامه)
 شمال نیوز: هیچ لذتی بالاتر از این نیست که ببینید با کمترین هزینه کمکی بزرگ به کودکان مبتلا به سرطان میکنید تا آنها هم بتوانند همچون فرزندان دلبند شما بخندند و شادی کنند و فرصت زندگی دوباره به آنها هدیه می دهید تمام خستگی تان از تن بدر خواهد شد. چشم هایی که خیره به در است
شمال نیوز: هیچ لذتی بالاتر از این نیست که ببینید با کمترین هزینه کمکی بزرگ به کودکان مبتلا به سرطان میکنید تا آنها هم بتوانند همچون فرزندان دلبند شما بخندند و شادی کنند و فرصت زندگی دوباره به آنها هدیه می دهید تمام خستگی تان از تن بدر خواهد شد. (ادامه)
بازارچه نوروزی ماهک در آستانه سال نو جهت حمایت کودکان سرطانی در ساری دایر است. بازارچه نوروزی ماهک(خبر)
بازارچه نوروزی ماهک در آستانه سال نو جهت حمایت کودکان سرطانی در ساری دایر است.(ادامه)
بازارچه خیریه ماهک از فردا آغاز می شود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.