.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پذیرش دانشجو بدون کنکور همیشه این سوال را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند که مدرک این رشته‌ها با مدرک رشته‌های با کنکور چه تفاوتی دارد و اساسا آیا مدرک این دو مدل پذیرش تفاوتی با هم دارد یا نه ؟ تفاوت مدرک رشته‌های با کنکور و بدون کنکور چیست؟
پذیرش دانشجو بدون کنکور همیشه این سوال را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند که مدرک این رشته‌ها با مدرک رشته‌های با کنکور چه تفاوتی دارد و اساسا آیا مدرک این دو مدل پذیرش تفاوتی با هم دارد یا نه ؟(ادامه)
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت هشت نفر که در پوشش فروش سؤالات کنکور اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بودند، خبر داد. بازداشت ۸ فروشنده سؤالات جعلی کنکور ۱۴۰۲
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت هشت نفر که در پوشش فروش سؤالات کنکور اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بودند، خبر داد.(ادامه)
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد. کنکوری‌هایی که اطلاعات کارتشان مشکل دارد، بخوانند
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد.(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
شهیدی که هنوز صدای اذانش به گوش می‌رسد
همسر شهید دانشگر می‌گوید: در نیمه‌های شب ناگاه صدای اذان را شنیدم و از خواب پریدم، ساعت را نگاه کردم، دیدم نیم ساعت به اذان شرعی مانده؛ هیجان تمام وجودم را گرفته بود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کسی که سابقه تحصیلی ندارد حتما در آزمون خرداد ماه آموزش پرورش شرکت کند، گفت: نمره داوطلبی که سابقه تحصیلی نداشته باشد، صفر رد می‌شود و این امر تاثیر شکننده‌ای بر نمره کل داوطلب خواهد گذاشت. هشدار سازمان سنجش به داوطلبان کنکوری که سوابق تحصیلی ندارند
شمال نیوز : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کسی که سابقه تحصیلی ندارد حتما در آزمون خرداد ماه آموزش پرورش شرکت کند، گفت: نمره داوطلبی که سابقه تحصیلی نداشته باشد، صفر رد می‌شود و این امر تاثیر شکننده‌ای بر نمره کل داوطلب خواهد گذاشت.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش کشور گفت: تمام سعی ما بر این است که سال آینده، آزمون سراسری را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم. احتمال برگزاری کنکور سراسری سال آینده به شکل الکترونیکی
رئیس سازمان سنجش کشور گفت: تمام سعی ما بر این است که سال آینده، آزمون سراسری را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم.(ادامه)
منصور سعیدی مشاور آموزشی گفت: داوطلبان پس از کنکور دیگر نباید به آزمون فکر کنند و تا زمان اعلام نتایج هیچ منفی‌بافی از نتیجه نداشته باشند. نگرانی‌ بعد از کنکور را چطور کنترل کنیم؟
منصور سعیدی مشاور آموزشی گفت: داوطلبان پس از کنکور دیگر نباید به آزمون فکر کنند و تا زمان اعلام نتایج هیچ منفی‌بافی از نتیجه نداشته باشند.(ادامه)
مرحله نخست کنکور ۱۴۰۲ در مازندران بدون تخلف جدی در ۱۸ شهرستان برگزار شد برگزاری کنکور در مازندران بدون تخلف چشمگیر
مرحله نخست کنکور ۱۴۰۲ در مازندران بدون تخلف جدی در ۱۸ شهرستان برگزار شد(ادامه)
رئیس سازمان سنجش گفت: تا به امروز ۳۵۷ شبکه مدعی تقلب شناسایی و ۵۹ ابزار تقلب کشف شده است. کشف ده‌ها ابزار تقلب در کنکور ۱۴۰۱ تاکنون
رئیس سازمان سنجش گفت: تا به امروز ۳۵۷ شبکه مدعی تقلب شناسایی و ۵۹ ابزار تقلب کشف شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته سه شبکه بزرگ تخلف را در تهران و رودبار دستگیر کردیم. دیشب سه شبکه بزرگ تخلف کنکور در تهران و شمال دستگیر شدند
شمال نیوز : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته سه شبکه بزرگ تخلف را در تهران و رودبار دستگیر کردیم.(ادامه)
تصویر عجیب‌ترین داوطلب اولین کنکور امسال
(ادامه)
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه و نمره خام داوطبانی که امروز و فردا در آزمون نوبت اول کنکور سراسری شرکت می‌کنند، نیمه اول اسفند اعلام می‌شود. اعلام نتایج اولیه نوبت اول کنکور در نیمه نخست اسفند
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه و نمره خام داوطبانی که امروز و فردا در آزمون نوبت اول کنکور سراسری شرکت می‌کنند، نیمه اول اسفند اعلام می‌شود.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: فردا پنجشنبه اینترنت در محدوده حوزه‌های برگزاری کنکور با اطلاع قبلی به ساکنان آن مناطق قطع می‌شود. قطع اینترنت‌های همراه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در محدوده‌های برگزاری کنکور
وزیر ارتباطات گفت: فردا پنجشنبه اینترنت در محدوده حوزه‌های برگزاری کنکور با اطلاع قبلی به ساکنان آن مناطق قطع می‌شود.(ادامه)
از جمله شهدای شاخص دانشجو می‌توان به محسن حاجی‌بابا، محسن وزوایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی و مهران بلورچی در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد. دانشجویان شهید در جبهه/ چند نفر از فرماندهان جنگ، دانشجو بودند؟
از جمله شهدای شاخص دانشجو می‌توان به محسن حاجی‌بابا، محسن وزوایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی و مهران بلورچی در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد.(ادامه)
معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیشترین میزان پذیرش و درصد قبولی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تمامی رشته محل‌های با آزمون و صرفاً براساس سوابق تحصیلی به ترتیب مربوط به استان‌های یزد، مازندران، سمنان، اصفهان و قم بوده است استان‌های یزد، مازندران و سمنان بیشترین قبولی کنکور 1401 را داشتند
معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیشترین میزان پذیرش و درصد قبولی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تمامی رشته محل‌های با آزمون و صرفاً براساس سوابق تحصیلی به ترتیب مربوط به استان‌های یزد، مازندران، سمنان، اصفهان و قم بوده است(ادامه)
روایت جوان‌ترین شهید مدافع حرم/ از شیرینی اول نامزدی تا موشک تاو آمریکایی!
همان روزهای اول نامزدی، دفاع از حرم را به ماندن ترجیح داد و راهی سوریه شد. چند ماه طول نکشید تا خبر دادند که این جوان رعنای دهه هفتادی، جوان‌ترین شهید مدافع حرم شده است؛ همان که لقب «جوان مؤمن انقلابی» را برای همیشه از آن خود کرد!(ادامه)
آغاز ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۲
فرآیند ثبت نام در اولین نوبت کنکور سراسری ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آغاز شد.(ادامه)
اعلام برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۲
اعلام برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۲(ادامه)
شمال نیوز : اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شد. آنچه کنکوری‌های ۱۴۰۲ باید بدانند/ اطلاعیه شورای سنجش درباره پذیرش متقاضیان
شمال نیوز : اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شد.(ادامه)
اعلام جزئیات محاسبه سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲
دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی سازمان سنجش کشور، اطلاعیه‌ای درباره پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ منتشرکرد.(ادامه)
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت.

داوطلبان کنکور موش آزمایشگاهی نیستند
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت. (ادامه)
معاون امور آزمون های سنجش: عده ای رتبه های شبه دار آورده اند و باید دوباره کنکور دهند. از رتبه‌های شبهه‌ دار کنکور سراسری دوباره آزمون گرفته می شود
معاون امور آزمون های سنجش: عده ای رتبه های شبه دار آورده اند و باید دوباره کنکور دهند.(ادامه)
شمال نیوز : نحوه تأثیر معدل امتحانات نهایی دوره متوسطه (سابقه تحصیلی) در فرآیند سنجش برای پذیرش و ورود به دانشگاه‌ها و نسبت میان سوابق تحصیلی و آزمون سراسری برای ورود به دانشگاه‌ها در هر سال اعلام شد. نحوه تأثیر معدل امتحانات نهایی در ۴ کنکور آینده اعلام شد+ جزئیات
شمال نیوز : نحوه تأثیر معدل امتحانات نهایی دوره متوسطه (سابقه تحصیلی) در فرآیند سنجش برای پذیرش و ورود به دانشگاه‌ها و نسبت میان سوابق تحصیلی و آزمون سراسری برای ورود به دانشگاه‌ها در هر سال اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز :  استان مازندران در دهه گذشته همواره از جایگاه ثابتی میان برگزیدگان تک رقمی گروه های مختلف کنکور سراسری برخوردار بود اما امسال برخلاف ادوار گذشته هیچ مازندرانی موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور در گروه های آزمایشی مختلف نشد! نگاهی به کارنامه آموزش و پروش مازندران با معیار نتایج کنکور سراسری 1401 !
شمال نیوز : استان مازندران در دهه گذشته همواره از جایگاه ثابتی میان برگزیدگان تک رقمی گروه های مختلف کنکور سراسری برخوردار بود اما امسال برخلاف ادوار گذشته هیچ مازندرانی موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور در گروه های آزمایشی مختلف نشد!(ادامه)
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه یک نوبت از کنکور قرار است در دی ماه برگزار شود و مدارس ما در آن بازه زمانی برقرار است، این کار شدنی نیست که کنکور در مدارس برگزار شود. استفاده از دستگاه‌های سیگنال‌ یاب در امتحانات نهایی
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه یک نوبت از کنکور قرار است در دی ماه برگزار شود و مدارس ما در آن بازه زمانی برقرار است، این کار شدنی نیست که کنکور در مدارس برگزار شود. (ادامه)
شمال نیوز : در استان مازندران چرا در هیچ یک از بخش‌ها چه دولتی و چه غیردولتی نتوانستیم توفیق داشته باشیم که به نوع مدیریت‌های ما در سطح استان برمی‌گردد و مشکلاتی که وجود دارد و افراد غیرحرفه‌ای که روی کار هستند. آموزش و پرورش مازندران طی سال‌های اخیر کارآمد نبوده است / حتما مساله و مشکلی وجود دارد / تراز کنکور، نشان‌دهنده تراز علمی مازندران است / نوع مدیریت ها سبب شد تا در بخش دولتی و غیر دولتی در کنکور موفقیتی حاصل نشود
شمال نیوز : در استان مازندران چرا در هیچ یک از بخش‌ها چه دولتی و چه غیردولتی نتوانستیم توفیق داشته باشیم که به نوع مدیریت‌های ما در سطح استان برمی‌گردد و مشکلاتی که وجود دارد و افراد غیرحرفه‌ای که روی کار هستند.(ادامه)
این یادداشت، صرفا به‌دنبال آسیب‌شناسی در جامعه آموزشی ایران است که درمان نکردنش، تبعات خوبی نخواهد داشت. یکی از تبعات منفی حل‌نشدن چنین معضلی، همان توسعه نیافتگی است. بله! ما مافیا هستیم!
این یادداشت، صرفا به‌دنبال آسیب‌شناسی در جامعه آموزشی ایران است که درمان نکردنش، تبعات خوبی نخواهد داشت. یکی از تبعات منفی حل‌نشدن چنین معضلی، همان توسعه نیافتگی است.(ادامه)
فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد از ۱۸ مرداد آغاز شده و ۲۸ مرداد به پایان می رسد. انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۲۸ مرداد پايان می یابد
فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد از ۱۸ مرداد آغاز شده و ۲۸ مرداد به پایان می رسد.(ادامه)
انتخاب رشته کنکور سراسری آغاز شد
انتخاب رشته برای کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ ازدیروز آغاز شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.