.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طارمی جواب تماس من و اسکوچیچ را نداد/ مهدی به حاشیه‌ها دامن زد
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که برای رفع اختلافات دو بار با مهدی طارمی تماس گرفته است اما مهاجم ایرانی تیم پورتو پاسخ نداده است. (ادامه)
گلر پرسپولیسی واکنش نشان داد +عکس
در بازی پرسپولیس و پیکان بین کریم باقری و حامد لک درگیری لفظی پیش آمد. گلر پرسپولیس پس از دو روز در یک استوری اینستاگرامی به این حواشی واکنش نشان داد.(ادامه)
تمجید جالب علی دایی از علی کریمی
ظاهرا رابطه دو چهره مطرح فوتبال ایران کاملا خوب شده است. (ادامه)
شکوری: با توجه به طلبمان از AFC، پول قرض گرفتیم
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: مبالغی که به صورت قرض گرفته شده است براساس پشتوانه‌ ۳ میلیون دلاری است که در کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم.(ادامه)
تیپ جالب کریم باقری در دهه ۷۰/عکس
شاگردان رسول خطیبی که تا چندروز آینده باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود برود، در سال ۷۱ بازیکنان مطرح زیادی را در ترکیب داشت.(ادامه)
عکس/ پست اینستاگرامی کریم باقری برای علی انصاریان
(ادامه)
پیروزی خفیف استقلال مقابل ماشین‌سازی با سوپرگل میلیچ
مصاف استقلال و ماشین‌سازی تبریز در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با برتری یک بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان رسید.(ادامه)
استقلال فکری با برد مطمئن لیگ را شروع کرد
مصاف استقلال و مس رفسنجان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان رسید.(ادامه)
عکس/ کریم باقری: آقای رسول‌پناه از پرسپولیس بروید
کریم باقری نسبت به صحبت‌های مهدی رسول‌پناه واکنش نشان داد.(ادامه)
خداحافظی کریم باقری با بازیکنان پرسپولیس (عکس)
کریم باقری از زحمات محمد انصاری و محسن ربیع خواه تشکر کرد.(ادامه)
عکس/ وقتی علی دایی سبز می‌پوشید
علی دایی در کنار کریم باقری سرشناس‌ترین ایرانی‌های تاریخ باشگاه آرمینا بیله فیلد هستند. در این میان حضور مستمر دایی در آلمان، او را به وضوح از کریم باقری مشهورتر کرد. دایی که در آن فصل جنگندگی اش مثال زدنی بود روی تمامی توپ‌های بلند در منطقه دفاعی حریف تاثیرگذار بود. این تصویر که عکاس GettyImages شکارش کرده مربوط به آوریل ۱۹۹۸ است که دایی در ترکیب آرمینا به مصاف هرتابرلین رفته است. برخلاف دیگر عکس‌های موجود از آن زمان که دایی را در لباس آبی و سفید آرمینا نشان می‌دهد، مهاجم ایرانی آرمینا و تیمش در دیدار مذکور برابر هرتا لباس سبز به تن داشتند. آن بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید.(ادامه)
عکسی از کریم باقری شاید خودش هم ندیده باشد
تیم ملی ایران و آلمان در جام جهانی جهانی ۱۹۹۸ به مصاف یکدیگر رفتند.(ادامه)
مسن ترین بازیکن تاریخ دربی چه کسی است؟
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای رسیدن به یک رکورد دیگر باید چند ماه صبر کند و همچنان در میدان باشد!(ادامه)
عکس/ تصویری زیرخاکی از کریم باقری و علی دایی در لباس عجیب تیم ملی
علی دایی و کریم باقری به همراه خداداد عزیزی سه بازیکن کلیدی تیم ملی ایران در دهه ۹۰ میلادی در خط حمله بودند. بازیکنانی که همواره گل‌های مهمی برای تیم ملی به ثمر رساندند و با درخشش آن‌ها به جام جهانی ۹۸ صعود کردیم. در ادامه تصویری از دایی و باقری با لباس عجیب تیم ملی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
جدایی کریم باقری از پرسپولیس
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان لیگ برتر نوزدهم از جمع سرخ‌ها جدا خواهد شد.(ادامه)
کریم باقری پرسپولیسی‌ها را آنفالو کرد
مربی تیم فوتبال پرسپولیس احتمالا این تیم را به مقصد تیم ملی فوتبال ایران ترک خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است.... اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم مشخص شد / مازندران در سه کمیسیون مهم اقتصاد ، صنایع و کشاورزی بدون کرسی + اسامی کامل
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است....(ادامه)
عکس/ تیپ زرد آقا کریم چند دهه قبل!
عکس های قدیمی کریم باقری دیدنی است. او جزو ستاره هایی بود که همیشه ساده لباس می پوشید ولی مورد توجه عکاسان بود. این هم تصویری از چند دهه قبل اوست. این عکس در دهه 70 و در اردوی پرسپولیسی ها گرفته شده، زمانی که قرمزها در فرودگاه عازم یک بازی خارجی بودند. آقا کریم آن روزها در اوج بود و برای تیم ملی هم بازی های درخشانی انجام می داد.(ادامه)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت: عصای‌کلیم‌الله در دست روح‌الله(يادداشت)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت:(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
عکس قدیمی دایی و باقری وقتی هنوز شلوار پارچه‌ای مد بود!
گاهی اوقات عکس‌ها گویاتر و دلنشین‌تر از هزاران مطلب و نوشته هستند. عکس‌های قدیمی دایی و کریم باقری هم از جمله این تصاویر است. آن‌ها در عصر طلایی فوتبال ایران به آلمان رفتند و همواره مورد توجه رسانه‌ها و عکاس‌های آلمانی بودند. این تصویر هم مربوط دوران حضور آن‌ها در این بوندسلیگا است. زمانی که هنوز شلوار پارچه‌ای مد بود و تیپ به هیچ وجه شبیه به تیپ‌های امروزی نبود.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
مقام معظم رهبری با تأکید بر ثبت، بازخوانی و روایت هنرمندانه این تلاش و فداکاری ملی افزودند: مردم عزیز ایران با رفتار متین و صبورانه خود انصافاً خوش درخشیدند و فرهنگ اسلامی- ایرانی را جلوه‌گر ساختند.
درباره برگزاری مراسم در اماکن مقدس تابع نظر و تشخیص کارشناسی هستم/ مردم مومن و مسجدی به قواعد سختگیرانه بیشتر عمل می کنند(خبر)
مقام معظم رهبری با تأکید بر ثبت، بازخوانی و روایت هنرمندانه این تلاش و فداکاری ملی افزودند: مردم عزیز ایران با رفتار متین و صبورانه خود انصافاً خوش درخشیدند و فرهنگ اسلامی- ایرانی را جلوه‌گر ساختند. (ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
تعدادی از وزرای بهداشت و اساتید برجسته پزشکی کشور طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور توصیه‌هایی را برای قطع زنجیره ابتلای کرونا ارائه دادند. با تعطیلی صنوف غیرضرور و کنترل خروجی‌ شهرها، زنجیره انتقال کرونا را قطع کنید
تعدادی از وزرای بهداشت و اساتید برجسته پزشکی کشور طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور توصیه‌هایی را برای قطع زنجیره ابتلای کرونا ارائه دادند.(ادامه)
یک استقلالی دومین دستیار ایرانی اسکوچیچ
بعد از انتخاب کریم باقری به عنوان دستیار اسکوچیچ حالا فدراسیون فوتبال به دنبال گزینش دومین دستیار برای این مربی است و به طور حتم دستیار جدید سرمربی تیم ملی استقلالی خواهد بود.(ادامه)
کریم باقری رسما مربی تیم ملی شد
کاپیتان پرافتخار و اسبق تیم ملی پس از جلسه با دراگان اسکوچیچ رسما به کادر فنی تیم ملی اضافه شد.(ادامه)
۱۰۴ نماینده منتخب مجلس آینده پیشتر هم بر صندلی های نمایندگی مجلس تکیه زده اند، سیدرضا تقوی قدیمی ترین آنهاست و محمد مهدی مفتح بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف مجلس را در کارنامه پارلمانی اش به ثبت رسانده است. از قدیمی‌ترین نماینده مجلس تا بازگشت پارلمانتاریست‌ها به بهارستان/ محمد مهدی مفتح رکورددار حضور در ادوار مجلس /وزیری که ۵ دوره هم نماینده مجلس بوده است+جدول(خبر)
۱۰۴ نماینده منتخب مجلس آینده پیشتر هم بر صندلی های نمایندگی مجلس تکیه زده اند، سیدرضا تقوی قدیمی ترین آنهاست و محمد مهدی مفتح بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف مجلس را در کارنامه پارلمانی اش به ثبت رسانده است.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.