.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از انتقال دختر نوجوان اغفال شده با تابعیت یکی از کشور‌های همسایه به کشورش خبر داد. دختر اغفال شده به کشورش بازگشت
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از انتقال دختر نوجوان اغفال شده با تابعیت یکی از کشور‌های همسایه به کشورش خبر داد.(ادامه)
سومین جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان برگزیدگان امسال خود را اعلام کرد و فیلم «چمدان» از ایران برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه این رویداد سینمایی شد. جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
سومین جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان برگزیدگان امسال خود را اعلام کرد و فیلم «چمدان» از ایران برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه این رویداد سینمایی شد.(ادامه)
افزایش منابع و اعتبارات مشاغل خانگی به ۵۰۰۰ میلیارد تومان، اعلام مبلغ عیدی و پاداش پایان سال کارگران و تشکیل ۲۹۳ تعاونی مسکن جهش کارگری با ظرفیت احداث ۷۵ هزار واحد مسکونی از مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود. اعلام مبلغ عیدی و پاداش آخر سال کارگران
افزایش منابع و اعتبارات مشاغل خانگی به ۵۰۰۰ میلیارد تومان، اعلام مبلغ عیدی و پاداش پایان سال کارگران و تشکیل ۲۹۳ تعاونی مسکن جهش کارگری با ظرفیت احداث ۷۵ هزار واحد مسکونی از مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.(ادامه)
مولودی ضد صهیونیستی محمود کریمی
ویدئویی از مولودی‌خوانی ضدصهیونیستی محمود کریمی در شب ولادت حضرت زینب سلام الله علیها ببینید.(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است. اپوزیسیون چگونه یک ساله شکست خورد و سقوط کرد؟
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی برای دو دیدار برابر هنگ کنگ چین و ازبکستان اعلام کرد. فهرست تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی برای دو دیدار برابر هنگ کنگ چین و ازبکستان اعلام کرد.(ادامه)
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد.
کدام نمایندگان فعلی مجلس توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شدند؟ + اسامی
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد. (ادامه)
شمال نیوز : در حالی مهلت قانونی ثبت نام نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ا زحوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت به پایان رسید که 53 نفر برای تصاحب یک کرسی اعلام آمادگی کردند . اسامی نامزدهای ثبت نام نهایی شده حوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت
شمال نیوز : در حالی مهلت قانونی ثبت نام نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ا زحوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت به پایان رسید که 53 نفر برای تصاحب یک کرسی اعلام آمادگی کردند .(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال ٢٣ بازیکن را به اردوی این تیم جهت حضور در تورنمنت اردن دعوت کرد که در بین اسامی دعوت شدگان بازیکنان جدیدی که نوید تغییر نسل را بدهند دیده نمی شوند. اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
سرمربی تیم ملی فوتبال ٢٣ بازیکن را به اردوی این تیم جهت حضور در تورنمنت اردن دعوت کرد که در بین اسامی دعوت شدگان بازیکنان جدیدی که نوید تغییر نسل را بدهند دیده نمی شوند.(ادامه)
آزادکاران کشورمان در پایان مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب ۳ مدال طلا و ۲ نقره شدند.
امامی،‌ یزدانی و زارع طلایی شدند/ پایان کارِ آزادکاران با ۳ طلا و ۲ نقره
آزادکاران کشورمان در پایان مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب ۳ مدال طلا و ۲ نقره شدند. (ادامه)
تصویر معمم شدن پسر علی لاریجانی | او به دست چه کسی معمم شد؟
پسر علی لاریجانی که داماد پسرِ آیت الله کریمی جهرمی است به دست ایشان معمم شد. این اقدام روز گذشته و در دفتر این مرجع تقلید انجام شد. (ادامه)
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند. بماند به یادگار برای آرمیتا...
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند.(ادامه)
مولودی میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع)؛حاج محمود کریمی
ماه فرو ماند از جمال محمد، سرو نباشد به اعتدال محمد، قدر فلک را کمال و منزلتی نیست، در نظر قدر با کمال محمد،(ادامه)
علی کریمی با اقدامات ضد ایرانی خود در مسیر بهرام مودت، دروازه‌بان دهه پنجاه پرسپولیس که هم اکنون عضو منافقین است، حرکت می‌کند. سرنوشت دروازه‌بان سابق پرسپولیس و عضو فعلی منافقین در انتظار علی کریمی
علی کریمی با اقدامات ضد ایرانی خود در مسیر بهرام مودت، دروازه‌بان دهه پنجاه پرسپولیس که هم اکنون عضو منافقین است، حرکت می‌کند.(ادامه)
علی کریمی در ادامه دروغ‌پردازی‌هایش مدعی تیراندازی در زاهدان و زخمی شدن مردم شد. نوجوان پاکستانی دروغ علی کریمی را افشا کرد!
علی کریمی در ادامه دروغ‌پردازی‌هایش مدعی تیراندازی در زاهدان و زخمی شدن مردم شد.(ادامه)
علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس درباره جزییات پیشنهاد نجومی استقلال توضیح داد افشاگری بیرانوند از پیشنهاد نجومی استقلال
علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس درباره جزییات پیشنهاد نجومی استقلال توضیح داد(ادامه)
شمال نیوز:

نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم. نقش مازندران در دفاع مقدس(يادداشت)
شمال نیوز: نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم.(ادامه)
برادران عالمیان به استخدام شرکت خودرو سازی ایران خودرو در آمدند. برادران عالمیان کارمند ایران خودرو شدند
برادران عالمیان به استخدام شرکت خودرو سازی ایران خودرو در آمدند.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
نماهنگ/ "فدای تن تیر بارون شدت" با نوای کریمی
"فدای تن تیر بارون شدت" با نوای حاج محمود کریمی/ مشرق(ادامه)
مشاور فنی سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: درمورد الهویی اشتباه کردم و باید بگویم که او کاربلد است. اعتراف خداداد عزیزی درباره مربی تیم ملی
مشاور فنی سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: درمورد الهویی اشتباه کردم و باید بگویم که او کاربلد است.(ادامه)
الیاس حضرتی با رأی قاطع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی برای چهار سال انتخاب شد. الیاس حضرتی دوباره دبیرکل حزب اعتماد ملی شد
الیاس حضرتی با رأی قاطع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی برای چهار سال انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است. زیبای شلخته؛ نابسمانی جنگل‌های «دوهزار» و «سه‌هزار» در دل طبیعت تنکابن
شمال نیوز : جاده‌های جنگلی «دوهزار» و «سه‌هزار» از زیباترین جاده‌های ایران به شمار می‌آیند که نه تنها با بحران زباله دست به گریبان‌اند که پرورش‌دهندگان ماهی و ویلاها و اقامتگاه‌های اجاره‌ای بخش‌هایی از آن‌ها را قرق کرده‌اند. علاوه‌بر این، حاشیه این جاده‌ها با استقرار دکه‌های فروش بلال و لباس و آش دچار شلختگی و بی‌نظمی‌هایی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است نبویان، نماینده مجلس: گروه طالبان تروریست نیست !
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است(ادامه)
هیئت مدیره شرکت ملى انفورماتیک، «علیرضا ماهیار» را به مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب کرد. مدیرعامل شرکت ملى انفورماتیک تغییر کرد
هیئت مدیره شرکت ملى انفورماتیک، «علیرضا ماهیار» را به مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب کرد.(ادامه)
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه زیرسویه جدید کرونا با نام EG.۵ هنوز به ایران نرسیده است، درعین حال بر لزوم تزریق واکسن آنفلوآنزا پیش از فرارسیدن فصل پاییز تاکید کرد. جزئیات تازه درباره سویه جدید کرونا؛ این علائم را جدی بگیرید
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه زیرسویه جدید کرونا با نام EG.۵ هنوز به ایران نرسیده است، درعین حال بر لزوم تزریق واکسن آنفلوآنزا پیش از فرارسیدن فصل پاییز تاکید کرد.(ادامه)
 ثبت نام اولیه داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم از 16 تا 22 مردادماه برگزار شد. در این میان گفته می شود از نمایندگان مجلس یازدهم حدود 250 نماینده در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده اند.

کدام نمایندگان فعلی در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت‌نام نکردند؟
ثبت نام اولیه داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم از 16 تا 22 مردادماه برگزار شد. در این میان گفته می شود از نمایندگان مجلس یازدهم حدود 250 نماینده در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده اند. (ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.