.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : فرصت ثبت‌نام متقاضیان از ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ تمدید شد، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به درگاه الکترونیکی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به آدرس mashmoolin.iripo.ir مراجعه نمایند. فراخوان جذب امریه‎ (مرحله چهارم) سازمان بنادر و دریانوردی+ جزییات
شمال نیوز : فرصت ثبت‌نام متقاضیان از ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ تمدید شد، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به درگاه الکترونیکی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به آدرس mashmoolin.iripo.ir مراجعه نمایند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس گفت: ممکن است افرادی که در گذشته تایید شده‌اند به دلیل اعمال و رفتاری که داشته‌اند رد صلاحیت شوند. اگر نماینده‌ای در انتصابات دخالت کرده باشد، در بررسی صلاحیتش تاثیر دارد/ لایحه حجاب و عفاف به شورای نگهبان نرسید
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به موضوع بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس گفت: ممکن است افرادی که در گذشته تایید شده‌اند به دلیل اعمال و رفتاری که داشته‌اند رد صلاحیت شوند.(ادامه)
شمال نیوز  : به دنبال تغییر معاون سیاسی وزارت کشور، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم به سمت معاون سیاسی وزیر کشور منصوب شد .... « سردار شاهچراغی » معاون سیاسی وزیر کشور شد
شمال نیوز : به دنبال تغییر معاون سیاسی وزارت کشور، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم به سمت معاون سیاسی وزیر کشور منصوب شد ....(ادامه)
روند آزادسازی متقابل زندانیان و آزادسازی منابع مالی متعلق به دولت و ملت ایران طبق توافق طرفین در چارچوب توافق شده انجام خواهد شد / به افغانستان زمینی نداده‌ایم که بخواهیم پس بگیریم/ به آزادی منابع‌مان در ژاپن امیدواریم/ هنوز تاریخی برای سفر رئیس جمهور به عربستان در نظر گرفته نشده ....(خبر)
(ادامه)
۹۵۵ مازندرانی در یک گام مانده به پایان پیش ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عنوان داوطلب نام نویسی کرده اند. پیش‌ثبت‌نام ۹۵۵ مازندرانی برای انتخابات مجلس
۹۵۵ مازندرانی در یک گام مانده به پایان پیش ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عنوان داوطلب نام نویسی کرده اند.(ادامه)
۷۸۲ مازندرانی در ۵ روز گذشته به عنوان داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند. پیش‌ثبت‌نام ۷۸۲ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس تا پنجمین روز
۷۸۲ مازندرانی در ۵ روز گذشته به عنوان داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند.(ادامه)
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

در قانون جدید عنوان «ردصلاحیت» حذف شده / با سه عنوان «تأییدصلاحیت»، «عدم تأییدصلاحیت» و «عدم احراز» مواجه هستیم
هادی طحان نظیف گفت: در قانون جدید عنوان ردصلاحیت حذف شده است، ما الان با سه عنوان تأییدصلاحیت، عدم تأییدصلاحیت و عدم احراز مواجه هستیم و این هم یکی از اصلاحات جزئی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است. (ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات کشور ۵ استان پر متقاضی برای ورود به مجلس را اعلام کرد. ۵ استان پرمتقاضی برای ورود به خانه ملت کدامند؟
سخنگوی ستاد انتخابات کشور ۵ استان پر متقاضی برای ورود به مجلس را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۹ حوزه انتخاباتی استان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ... آخرین وضعیت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۹ حوزه انتخاباتی استان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ...(ادامه)
کاهش آب ورودی از رودخانه ولگای روسیه، بیشترین تاثیر را در حجم و تراز دریای خزر می گذارد / 85 درصد آب دریای خزر از رودخانه ولگای روسیه تامین می شود و لذا اگر دبی آب ورودی به خزر از طریق ولگا کاهش پیدا کند، بیشترین تاثیر را در حجم و تراز دریای خزر خواهد گذاشت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : فرصت هفت روزه ثبت‌نام اولیه از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد. کسانی که در این مرحله ثبت نام نکنند، دیگر فرصتی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت. آغاز ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات مجلس+ مدارک مورد نیاز
شمال نیوز : فرصت هفت روزه ثبت‌نام اولیه از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد. کسانی که در این مرحله ثبت نام نکنند، دیگر فرصتی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت.(ادامه)
اپلیکیشن بله در بیانیه‌ای تصویر منتشرشده از صفحه مانیتور یکی از کارمندانش را تأیید کرده و توضیح داد که این تصویر مربوط به سیستم مانیتورینگ این پیام‌رسان است. جواب مثبت اپلیکیشن بله درباره مونیتورینگ و دیدن پیام‌های کاربران+ عکس
اپلیکیشن بله در بیانیه‌ای تصویر منتشرشده از صفحه مانیتور یکی از کارمندانش را تأیید کرده و توضیح داد که این تصویر مربوط به سیستم مانیتورینگ این پیام‌رسان است.(ادامه)
دبیر کارگروه آسیبهای اجتماعی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: براساس نتایج یک پژوهش بیش از ۴۴درصد بانوان بی‌حجاب تذکر مودبانه را می‌پذیرند. معاونت زنان ریاست جمهوری: ۴۰ درصد زنان بی حجاب تهران دیپلمه و خانه دار هستند
دبیر کارگروه آسیبهای اجتماعی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: براساس نتایج یک پژوهش بیش از ۴۴درصد بانوان بی‌حجاب تذکر مودبانه را می‌پذیرند.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند. ۴۰ درصد حقوق‌بگیران آموزش و پرورش معلم نیستند / سهم اقشار کم‌برخوردار در ورودی‌های دانشگاه؛ ۲ درصد
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.(ادامه)
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
لاریجانی وارد انتخابات 11 اسفند می شود؟ یا منتظر پاستور می ماند؟
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد. (ادامه)
شمال نیوز :  شورای اسلامی شهر جویبار پس از استعفای استیضاح گونه محمذد حسین فقیه شهردار سابق ، اینبار دست به کار بزرگی زد و با انسجام هر 5 عضو ، شهردار جدید این شهر را انتخاب کرد . شهردار جدید جویبار انتخاب شد
شمال نیوز : شورای اسلامی شهر جویبار پس از استعفای استیضاح گونه محمذد حسین فقیه شهردار سابق ، اینبار دست به کار بزرگی زد و با انسجام هر 5 عضو ، شهردار جدید این شهر را انتخاب کرد .(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار؛ سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب و طی آئینی؛ معارفه شد سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار؛ سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب و طی آئینی؛ معارفه شد(ادامه)
شمال نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را منصوب کرد. سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
معاون آموزشی وزیر علوم در سفر به مازندران از تاسیس دانشکده تخصصی گردشگری در  این استان خبر داد تاسیس دانشکده گردشگری در مازندران
معاون آموزشی وزیر علوم در سفر به مازندران از تاسیس دانشکده تخصصی گردشگری در این استان خبر داد(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد. مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان تمدید شد
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد.(ادامه)
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد. مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان تمدید شد
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد.(ادامه)
حسین جوادی با انتشار مطلبی در فضای مجازی از مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استعفا داد. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در فضای مجازی استعفا داد + تصویر
حسین جوادی با انتشار مطلبی در فضای مجازی از مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استعفا داد.(ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
عبدالعلی قوام، مترجم، پژوهشگر و استاد علوم سیاسی، در ۷۸ سالگی از دنیا رفت. عبدالعلی قوام درگذشت
عبدالعلی قوام، مترجم، پژوهشگر و استاد علوم سیاسی، در ۷۸ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد. گزینه دولت برای وزارت صنایع و معادن معرفی شد/ عباس علي آبادي کیست؟
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
با حکم علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد
با حکم علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد. (ادامه)
سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت در شورای عالی امنیت ملی درآمد و با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر این نهاد انتخاب شد. 

سردار «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی شد
سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت در شورای عالی امنیت ملی درآمد و با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر این نهاد انتخاب شد. (ادامه)
طبق لایحه برنامه هفتم توسعه حداقل سن لازم برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور برای زنان ۴۵ و مردان ۵۰ سال‌ تعیین شده است. حداقل و حداکثر سن بازنشستگی تعیین شد/ جزییات جدید از برنامه هفتم توسعه
طبق لایحه برنامه هفتم توسعه حداقل سن لازم برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور برای زنان ۴۵ و مردان ۵۰ سال‌ تعیین شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.