.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ملت شریف ایران به استان مازندران و در راستای اجرای پویش « ایمن برانید، سالم بمانید »، پیامی را صادر نمودند.

پیام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران / همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و اجرای پویش « ایمن برانید، سالم بمانید» ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ملت شریف ایران به استان مازندران و در راستای اجرای پویش « ایمن برانید، سالم بمانید »، پیامی را صادر نمودند. (ادامه)
اداره کشور را از مسیر درستی شروع کردیم. سرنوشت ملت را در دستان بیگانگان جستجو نکردیم. دوگانه‌سازی و فاصله‌گذاری که تضعیف کننده قدرت ملت است کنار گذاشتیم. نشان دادیم که قدرت میدان به نفع قدرت دیپلماسی است. در سال جاری اشتغال مسئله اول دولت است/ رنج مردم را در سفرهای استانی و ملاقات‌های عمومی لمس می‌کنم/ حمایت از تولید در صدر برنامه‌های دولت خواهد بود
اداره کشور را از مسیر درستی شروع کردیم. سرنوشت ملت را در دستان بیگانگان جستجو نکردیم. دوگانه‌سازی و فاصله‌گذاری که تضعیف کننده قدرت ملت است کنار گذاشتیم. نشان دادیم که قدرت میدان به نفع قدرت دیپلماسی است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: دولتی مردمی و علاقه‌مند به حرکتها و هدفهای مردمی و دارای ریل جداگانه‌ای غیر از دولت محترم قبلی در حال حرکت است و امیدهایی را در مردم زنده کرده‌ است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند. (ادامه)
شمال نیوز: اخیراً پیامی جعلی تحت عنوان "هدیه نوروزی یکی از بانک‌های کشور" در برخی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس‌آپ در حال انتشار است. جعل پیام یکی از بانک‌ها برای دریافت هدیه نوروزی!
شمال نیوز: اخیراً پیامی جعلی تحت عنوان "هدیه نوروزی یکی از بانک‌های کشور" در برخی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس‌آپ در حال انتشار است.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:  سازمان سنجش در حالی اسامی رتبه برتری‌های کنکور کشور را اعلام کرده است که از استان مازندران هیچ اسمی دیده نشده است. « مازندران » جایگاهی در رتبه‌ های برتر کنکور نداشت !
شمال نیوز: سازمان سنجش در حالی اسامی رتبه برتری‌های کنکور کشور را اعلام کرده است که از استان مازندران هیچ اسمی دیده نشده است.(ادامه)
استوری تلخ پسر پرسپولیسی معروف +عکس
پسر ستاره فقید پرسپولیس پیام تلخی را در فضای مجازی منتشر کرد.(ادامه)
بازگشت کرایه‌ها به نرخ قبل
کرایه‌های حمل و نقل بین شهری که به مناسبت سفر‌های نوروزی حداکثر ۲۰ درصد افزایش یافته بود به حالت قبل بازگشت.(ادامه)
رئیس کمیسیون صنایع گفت: برای خنثی کردن تحریم‌ها باید برنامه داشت و با آرزو کردن نمی‌توان جنگ اقتصادی را پیش برد. مخاطب «مانع ‌زدایی‌ها» در شعار سال هرسه قوه است/ جنگ اقتصادی با "اما" و اگر" پیش نمی‌رود
رئیس کمیسیون صنایع گفت: برای خنثی کردن تحریم‌ها باید برنامه داشت و با آرزو کردن نمی‌توان جنگ اقتصادی را پیش برد.(ادامه)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خود سال 1400 را سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی» نامگذاری کردند و فرمودند:شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه کاملاً محقق شود ....(خبر)
(ادامه)
پیام نوروزی وزیر بهداشت
وزیر بهداشت تاکید کرد که نظام سلامت ایران توانست در عرصه جهانی علیرغم مضایق اقتصادی و کمبودهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه با تکیه بر دانش، مدیریت و از خودگذشتگی، جایگاه ارزنده‌ای در کنار آنان که همه چیز داشتند، کسب کند.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز:  خانواده شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی در پیامی از مردم انقلابی استان مازندران تشکر کردند .... قدردانی خانواده شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی از مردم انقلابی مازندران
شمال نیوز : شمال نیوز: خانواده شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی در پیامی از مردم انقلابی استان مازندران تشکر کردند ....(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: روزانه دهها پیام ، کامنت ، پیامک و .... از مشکلات مردم در شهرها و روستاهای استان به شمال نیوز می رسد که انتشار همه آنها شاید مقدور نباشد اما برخی از آن ها از اهمیت زیادی برخوردارند .... تعطیلات کرونایی شب عید بدون اطلاع رسانی وسیع قبلی منطقی نیست / هشدار ؛ بحران زباله گریبانگیر روستاهای مرکز استان نشود
شمال نیوز : شمال نیوز: روزانه دهها پیام ، کامنت ، پیامک و .... از مشکلات مردم در شهرها و روستاهای استان به شمال نیوز می رسد که انتشار همه آنها شاید مقدور نباشد اما برخی از آن ها از اهمیت زیادی برخوردارند ....(ادامه)
پیام نماینده ولی فقیه درمازندران درپی شهادت «شهید مصطفی نوروزی»
نماینده ولی فقیه در مازندران شهادت شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی را به مردم استان تبریک وتسلیت گفت.(ادامه)
پیام تسلیت مسئولان مازندران درپی شهادت «شهید مصطفی نوروزی»
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شهادت مصطفی نوروزی، شهید امنیت و سرباز گمنام امام زمان (عج) را تسلیت گفت.(ادامه)
پیام تسلیت استاندار مازندران در پی شهادت مصطفی نوروزی
استاندار مازندران در پیامی، شهادت مصطفی نوروزی از سربازان گمنام امام زمان (عج) و مدافع امنیت کشور را تسلیت گفت(ادامه)
دو مازنی در بین داوران بین المللی ایران در سال 2021 به فیفا معرفی شدند
پس از پیگیرهای صورت گرفته از سوی سرپرست و دبیرکل فدراسیون و هماهنگی‌های به عمل آمده و مصوبه هیأت رئیسه،فهرست پیشنهادی کمیته داوران توسط دپارتمان بین الملل به فیفا ارسال و رجیستر شد.(ادامه)
اولین واکنش استراماچونی به شایعات حضور دوباره در استقلال
اینگونه بنظر می‌رسد که او، پیشنهاد استقلال برای تصدی دوباره پست سرمربیگری این تیم را نه تکذیب می‌کند و نه تأیید. شاید در پیش بودن فینال جام حذفی و یا رسمی نشدن نتایج مذاکرات دو طرف باعث شده استراماچونی فعلا سیاست سکوت را در پیش بگیرد.(ادامه)
اولین واکنش استراماچونی به بازگشت به استقلال
(ادامه)
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. ۶ وزیر هفته آینده به مجلس می‌روند
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. (ادامه)
آخرین نامه صدام به هاشمی رفسنجانی
۲۳ مرداد ۱۳۶۹ روز بزرگی در تاریخ ایران است؛ روز تثبیت پیروزی ایران در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، آن‌هم با امضای صدام حسین، رئیس‌جمهور بعثی عراق.(ادامه)
احکام صادره توسط قاضی منصوری باطل نمی‌شود
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال بطلان احکام صادره از سوی قاضی فاسد در پاسخ به این سوال که آیا احکام صادره از سوی قاضی منصوری باطل خواهد شد و آیا امکان بازنگری در آن وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: خیر بازنگری در این احکام روند خود را دارد.(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران در پیامی به مدیر کل صدا وسیمای مرکز مازندران از نقش رسانه ملی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پوشش برنامه‌های نوروز ۹۹ قدردانی کرد. قدردانی فرمانده انتظامی مازندران از مدیر کل صدا و سیمای
فرمانده انتظامی مازندران در پیامی به مدیر کل صدا وسیمای مرکز مازندران از نقش رسانه ملی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پوشش برنامه‌های نوروز ۹۹ قدردانی کرد.(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
شمال نیوز : وی در ادامه سخنانش بیان کرد: از جمله برنامه‌های پیش‌رو که در ذهن داریم و از دولت هم گله‌مند هستم که چرا آن را اجرا نمی‌کند، دیپلماسی اقتصادی است..... اکبری تالارپشتی : در برجام معلوم نیست چه کردند / 4 سال تلاش کردند که برجام را ایجاد کنند و 4 سال هم تلاش دارند که آن را خنثی کنند/ دولت متوجه نیست که مردم می‌فهمند و مردم در مشکل هستند
شمال نیوز : وی در ادامه سخنانش بیان کرد: از جمله برنامه‌های پیش‌رو که در ذهن داریم و از دولت هم گله‌مند هستم که چرا آن را اجرا نمی‌کند، دیپلماسی اقتصادی است.....(ادامه)
لیست مشاغل شامل تسهیلات دولتی در بحران کرونا
سخنگوی دولت گفت: در آغاز سال جدید جهان با بیماری کووید-۱۹ مواجه شده است ولی در ایران این چالش با تحریم و کرونا متحد شده است؛ ما باید اتحاد تحریم و کرونا را بشکنیم.(ادامه)
«پایتخت ۶» و شوخی‌های مبتذل با ارزش‌های اساسی جامعه
یک کارشناس رسانه معتقد است مجموعه پایتخت ۶ در کنار بسیاری از جنبه‌های مثبت و تحسین برانگیز خود، به طرز بسیار شگفت‌آوری، پیشقراول بدعت‌گذاری در شوخی با ارزش‌های اساسی جامعه شده است.(ادامه)
این نامگذاری ها  نشان از اولویت اهمیت به اقتصاد و  کار و سرمایه و فعالیت اقتصادی  در سالهای اخیر بوده است چنانکه در پیام نوروزی سال 97 رهبر ، مسئله‌ی اقتصاد و معیشت مردم مسئله اصلی کشور معرفی شده است که بزعم ایشان در سایه ی شتاب گرفتن  تولید ملی مرتفع خواهد شد. مروری بر مضامین نامگذاری‌های سالانه رهبر انقلاب(يادداشت)
این نامگذاری ها نشان از اولویت اهمیت به اقتصاد و کار و سرمایه و فعالیت اقتصادی در سالهای اخیر بوده است چنانکه در پیام نوروزی سال 97 رهبر ، مسئله‌ی اقتصاد و معیشت مردم مسئله اصلی کشور معرفی شده است که بزعم ایشان در سایه ی شتاب گرفتن تولید ملی مرتفع خواهد شد.(ادامه)
پیام نوروزی متفاوت علی کریمی/عکس
علی کریمی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و بایرن مونیخ فراررسیدن سال نو را تبریک گفت.(ادامه)

سلیمانی گفت: با هدف عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار "جهش تولید"، عرضه سه محصول جدید و تداوم ارتقای داخلی سازی‌ها در این گروه خودروسازی در دستور کار است. سایپا ۳ محصول جدید در سال ۹۹ عرضه می‌کند
سلیمانی گفت: با هدف عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار "جهش تولید"، عرضه سه محصول جدید و تداوم ارتقای داخلی سازی‌ها در این گروه خودروسازی در دستور کار است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.