.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک مقام ارشد آمریکایی گفت دستکم ۹ موشک ایرانی که از سامانه دفاع هوایی اسرائیل عبور کردند به ۲ پایگاه هوایی اسرائیلی اصابت و خسارت وارد کردند. ای. بی. سی نیوز: ۹ موشک ایران به ۲ پایگاه اسرائیل اصابت کرد
یک مقام ارشد آمریکایی گفت دستکم ۹ موشک ایرانی که از سامانه دفاع هوایی اسرائیل عبور کردند به ۲ پایگاه هوایی اسرائیلی اصابت و خسارت وارد کردند.(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای کابینه‌اش دستور داده تا در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه مطبوعاتی نکنند. دستور نتانیاهو به کابینه: در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه نکنید
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای کابینه‌اش دستور داده تا در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه مطبوعاتی نکنند.(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
یک مقام نظامی آمریکا نیز به شبکه «الجزیره» گفت در حال ارزیابی اولیه خسارات وارده به اسرائیل در حمله ایران هستیم. آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران
یک مقام نظامی آمریکا نیز به شبکه «الجزیره» گفت در حال ارزیابی اولیه خسارات وارده به اسرائیل در حمله ایران هستیم.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشور گفت: هشدار دادیم که اگر آمریکا به تل‌آویو کمک کند پایگاه‌هایش در منطقه هدف قرار خواهند گرفت. امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از خویشتنداری ما گویا سیگنالی اشتباه دریافت کرد
وزیر امور خارجه کشور گفت: هشدار دادیم که اگر آمریکا به تل‌آویو کمک کند پایگاه‌هایش در منطقه هدف قرار خواهند گرفت.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود. عملیات «وعده صادق» از نظر ما پایان یافته؛ قصدی بر ادامه‌ آن نداریم / عملیات به اهدافش رسید؛ نه گنبد آهنین و نه سپر دفاع موشکی اسرائیل نتوانست مقابله‌ قابل‌توجهی با این عملیات داشته باشد / اگر اسرائیل اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه یا کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود(خبر)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود.(ادامه)
مارکو روبیو سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در واکنش به پاسخ سنگین موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، این حمله را بسیار گسترده خواند. سناتور آمریکایی: حمله ایران به اسرائیل بسیار گسترده بود
مارکو روبیو سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در واکنش به پاسخ سنگین موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، این حمله را بسیار گسترده خواند.(ادامه)
پایگاهی که هواپیماهای اسراییلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند با موشک هدف قرار گرفت. پایگاهی که صهیونیست‌ها از آن کنسولگری ایران را زدند هدف قرار گرفت
پایگاهی که هواپیماهای اسراییلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند با موشک هدف قرار گرفت.(ادامه)
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق  نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید. بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه گردید.(ادامه)
(ویدئو) موشک‌های ایرانی برای اولین بار بر فراز آسمان مسجد الاقصی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.(ادامه)
در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی ده‌ها پهپاد و موشک شلیک شد.


اطلاعیه شماره (۱) سپاه پاسداران درباره حمله پهپادی و موشکی به سرزمین‌های اشغالی/ نام عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله(ص)»/ جزئیات عملیات به زودی اعلام می‌شود(خبر)
در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی ده‌ها پهپاد و موشک شلیک شد. (ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد. حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.(ادامه)
شبکه ای‌بی‌سی نیوز به نقل از مقام‌های آمریکایی ادعا کرد که ایران موشک‌های کروز را برای حمله احتمالی به اسرائیل آماده کرده است. ادعای ای‌بی‌سی نیوز: ایران موشک‌های کروز را برای حمله به اسرائیل آماده کرده است
شبکه ای‌بی‌سی نیوز به نقل از مقام‌های آمریکایی ادعا کرد که ایران موشک‌های کروز را برای حمله احتمالی به اسرائیل آماده کرده است.(ادامه)
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد چهار عملیات نظامی در خلیج عدن علیه دو کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی و دو کشتی آمریکایی انجام داده‌اند. یمن: چهار کشتی اسرائیلی و آمریکایی را هدف قرار دادیم
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد چهار عملیات نظامی در خلیج عدن علیه دو کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی و دو کشتی آمریکایی انجام داده‌اند.(ادامه)
نیروهای مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به برخی اهداف حیاتی در سرزمین های اشغالی خبر دادند. مقاومت عراق حمله بامداد امروز به «ایلات» اشغالی را برعهده گرفت
نیروهای مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به برخی اهداف حیاتی در سرزمین های اشغالی خبر دادند.(ادامه)
«اینگریدا سیمونته» نخست وزیر لیتوانی گفت که کشورش سه هزار پهپاد برای کی‌یف خریداری خواهد کرد و ۱۶ میلیون دلار نیز به برنامه‌های توانبخشی به سربازان مجروح اوکراینی اختصاص می‌دهد. لیتوانی سه هزار پهپاد خریداری و به اوکراین ارسال می کند
«اینگریدا سیمونته» نخست وزیر لیتوانی گفت که کشورش سه هزار پهپاد برای کی‌یف خریداری خواهد کرد و ۱۶ میلیون دلار نیز به برنامه‌های توانبخشی به سربازان مجروح اوکراینی اختصاص می‌دهد.(ادامه)
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با روز قدس، منابع رسانه‌ای از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی خبر دادند. حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با روز قدس، منابع رسانه‌ای از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی خبر دادند.(ادامه)

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است. آمریکا با ارسال پیام «مستقیم» به ایران اعلام کرده که از حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق اطلاع نداشته / تل‌آویو صرفا در دقایق ابتدایی عملیات، بدون ذکر جزئیات، آن را به واشنگتن اطلاع داده؛ مثلا نگفته بودند قصد دارند یکی از ساختمان‌های سفارت ایران را هدف قرار دهند(خبر)
یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است.(ادامه)
«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل روز دوشنبه در رابطه با گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله این رژیم به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: «ما درخصوص حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان (در غزه) ادامه می‌دهیم». اولین واکنش اسرائیل به تجاوز نظامی علیه کنسولگری ایران
«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل روز دوشنبه در رابطه با گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله این رژیم به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: «ما درخصوص حمله‌ای که توسط رسانه‌های خارجی گزارش شده اظهارنظر نمی‌کنیم و به تمرکز بر روی اهداف جنگی‌مان (در غزه) ادامه می‌دهیم».(ادامه)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شاعران تاکید کردند: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند و دلها و ذهن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند / هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود ....(خبر)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند.(ادامه)
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند. دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.(ادامه)
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است. چه کسی ترمز جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه باید بکشد؟
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است.(ادامه)
جنبش مقاومت اسلامی لبنان روز شنبه حمله پهپادی کوبنده‌ای به سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک صهیونیستی کفربلوم انجام داد. حزب الله، گنبد آهنین اسراییل را درهم کوبید
جنبش مقاومت اسلامی لبنان روز شنبه حمله پهپادی کوبنده‌ای به سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک صهیونیستی کفربلوم انجام داد.(ادامه)
رهبر جنبش انصار الله یمن در آستانه ماه مبارک رمضان اعلام کرد: آنچه در غزه روی می‌دهد، بخشی از نقشه گسترده برای هدف قرار دادن همه امت اسلامی است. انصارالله یمن: به عملیات خود ادامه خواهیم داد
رهبر جنبش انصار الله یمن در آستانه ماه مبارک رمضان اعلام کرد: آنچه در غزه روی می‌دهد، بخشی از نقشه گسترده برای هدف قرار دادن همه امت اسلامی است.(ادامه)
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش یمن ۲ ناوشکن آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار دادند. انصارالله: ۲ ناوشکن آمریکا را در دریای سرخ هدف قرار دادیم
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش یمن ۲ ناوشکن آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار دادند.(ادامه)
فیلم/ لحظه ترور نوه حسن نصرالله از زاویه پهپاد اسرائیل
ارتش رژیم اسرائیل امروز در حمله پهپادی به خودروی حامل اعضای حزب الله در ناقوره در جنوب لبنان، 3 عضو این گروه را به شهادت رساند. حالا با گذشت یک روز برخی منابع می‌گویند ابومهدی خلیل نوه سید حسن نصرالله ترور در این خودرو بوده و به شهادت رسیده است. اسرائیل در ماه‌های اخیر عمدتاً اعضای حماس و همچنین مستشاران ایران را ترور می‌کرد؛ اما به تازگی ترور هدفمند فرماندهان حزب الله را نیز به شکل وسیعی آغاز کرده است. لحظه ترور فرمانده حزب الله از زاویه پهپاد رژیم صهیونیستی و همچنین تصاویر خودرو پس از حمله تروریستی را می‌بینید.(ادامه)
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم. آیا سایه همای سعادت بر سر طبیعت ایران می‌ماند؟
هما پرنده‌ محبوب بسیاری از ایرانی‌ها از دوران باستان، تا کنون بوده است، سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید خطر انقراض این گونه را تایید نمی‌کنیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.