.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ابوالقاسم علیزاده کارها را به نسل خزایی‏‌ها واگذارید! (يادداشت)
ابوالقاسم علیزاده(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه هرازگاهي شاهد برخي جلوه هاي عجيب و غريب در مجتمع های ساحلی این شهرستان هستيم كه آدمي را به ياد شنيده هاي ايام طاغوت و نديده هاي سواحل ممالك بي بند و بار غربي مي اندازد كه .... ضرورت برخورد با هنجارشکنی درمجتمع های گردشگری ساحلی شهرستان جویبار
شمال نیوز : متاسفانه هرازگاهي شاهد برخي جلوه هاي عجيب و غريب در مجتمع های ساحلی این شهرستان هستيم كه آدمي را به ياد شنيده هاي ايام طاغوت و نديده هاي سواحل ممالك بي بند و بار غربي مي اندازد كه ....(ادامه)
دستگیری ۴۰ دختر و پسر در پارتی شبانه یک روستا
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرگان از دستگیری ۴۰ دختر و پسر در پارتی شبانه در روستای زیارت گرگان خبر داد. (ادامه)
دستگیری ۴۰ دختر و پسر در پارتی شبانه در یک روستا!
حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی از دستگیری 40 دختر و پسر در مراسم پارتی شبانه در روستای زیارت خبر داد(ادامه)
شمال نیوز: دادستان آمل از دستگیری 20 دانشجوی دختر و پسر در پارتی شبانه در این شهرستان خبر داد.
دستگیری 20 دانشجوی دختر و پسر در پارتی شبانه در آمل
شمال نیوز: دادستان آمل از دستگیری 20 دانشجوی دختر و پسر در پارتی شبانه در این شهرستان خبر داد. (ادامه)
اتاق شیشه ای فوتبال ایران
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت که کار کردن در فوتبال مانند کار کردن در اتاق شیشه ای است که همه چیز آن زیر ذره بین قرار دارد و هر روز در آن حوادثی تازه ای بزرگنمایی می شود.(ادامه)
دستگیری ۲۰ نفر در پارتی مختلط شبانه
۲۰ نفر در پارتی مختلط شبانه دستگیر و تحویل مقامات قضایی حوزه قضایی صوفیان شدند.(ادامه)
دستگیری بیش از ۵۰ دختر و پسر در پارتی شبانه
رئیس دادگستری شهرستان دماوند از دستگیری بیش از ۵۰ دختر و پسر در پارتی شبانه در شهر آبسرد خبر داد.(ادامه)
مخدر جدید بچه پولدارها را بشناسید!؟
«کتامین» مخدر جدیدی است که در چند ماه گذشته بین نوجوانان و بچه پولدارها رواج پیدا کرده و به مانند کوکائین مصرف می‌شود. (ادامه)

سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده‌های زمین‌خواری، شکایت تعدادی دانشجو از یک نماینده مجلس، خبر بازداشت یکی از منتسبین دولت و... اظهار نظر کرد. ممنوعیت تبلیغات ماهواره‌ای/ وثیقه ۹ هزار میلیاردی زنجانی/شکایت دانشجویان بورسیه از یک نماینده مجلس/عدم صدور حکم پرونده دکل نفتی(خبر)
سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده‌های زمین‌خواری، شکایت تعدادی دانشجو از یک نماینده مجلس، خبر بازداشت یکی از منتسبین دولت و... اظهار نظر کرد.(ادامه)
یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: افرادی مثل من که باندی ندارند و در مهمانی‌های شبانه شرکت نمی‌کنند جای کار ندارند. بازیگر زن: به پارتی شبانه نروی بیکار میشوی!
یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: افرادی مثل من که باندی ندارند و در مهمانی‌های شبانه شرکت نمی‌کنند جای کار ندارند.(ادامه)
بازداشت بازیگر زن در پارتی کرج
ماموران نیروی انتظامی وارد عمل شده و با ورود به این ویلا 29 دختر و پسر را دستگیر کردند. (ادامه)
این پرونده در اختیار شورای عالی امنیت ملی است و تا وقتی مصوبه قبلی آن باقی باشد، اقدام دیگری صورت نمی‌گیرد اما اگر تصمیم جدیدی صورت بگیرد، ممکن است در این باره اقدام شود. پرونده حصر در اختیار شورای عالی امنیت ملی است / تا زمانی که این مصوبه به قوت خود باقی است کاری نمی‌شود کرد(خبر)
این پرونده در اختیار شورای عالی امنیت ملی است و تا وقتی مصوبه قبلی آن باقی باشد، اقدام دیگری صورت نمی‌گیرد اما اگر تصمیم جدیدی صورت بگیرد، ممکن است در این باره اقدام شود.(ادامه)
دستگیری 35 پسر و دختر در پارتی شبانه
بیش از 30 نفر از دختران و پسران که بدون داشتن هیچ گونه رابطه‌ای به بهانه شرکت در جشن فارغ التحصیلی در حال رقص و پایکوبی بودند، دستگیر و مجازات شدند (ادامه)
دستگیری 35 پسر و دختر در پارتی شبانه
بیش از 30 نفر از دختران و پسران که بدون داشتن هیچ گونه رابطه‌ای به بهانه شرکت در جشن فارغ التحصیلی در حال رقص و پایکوبی بودند، دستگیر و مجازات شدند.(ادامه)
اطلاعیه درباره بازداشت وکلا در پارتی شبانه
(ادامه)
در پی انتشار خبر دستگیری چند تن از بازیگران در یک پارتی شبانه شایعه های زیادی در مورد نام بازیگران بازداشت شده منتشر شد . در بین این شایعات اسم سحر قریشی هم عنوان شد.
واکنش جالب سحر قریشی به شایعه بازداشتش +عکس
در پی انتشار خبر دستگیری چند تن از بازیگران در یک پارتی شبانه شایعه های زیادی در مورد نام بازیگران بازداشت شده منتشر شد . در بین این شایعات اسم سحر قریشی هم عنوان شد. (ادامه)
پس از اخذ حکم ، ماموران با ورود به منزل متهمان را با پوششی نامناسب و زننده، همراه با استعمال مشروبات الکلی و در حال پایکوبی به صورت مختلط، به همراه مقادیر مشروبات الکی و آلات و ادوات لهو و لعب، دستگیر کرده و به مراجع قضایی تحویل دادند. 

بازداشت ۱۵وكیل مازندرانی در پارتی شبانه
پس از اخذ حکم ، ماموران با ورود به منزل متهمان را با پوششی نامناسب و زننده، همراه با استعمال مشروبات الکلی و در حال پایکوبی به صورت مختلط، به همراه مقادیر مشروبات الکی و آلات و ادوات لهو و لعب، دستگیر کرده و به مراجع قضایی تحویل دادند. (ادامه)
بازیگرانی که پایشان به ماجرای پارتی شبانه سعادت آباد باز شد/عکس
چند روز پیش خبری مبنی بر دستگیری چند بازیگر و خواننده مطرح ایرانی در یک مهمانی شبانه در خیابان سعادت آباد تهران منتشر شد که بازتاب های فراوانی در شبکه های اجتماعی داشت.(ادامه)
دستگیری 7 بازیگر در پارتی شبانه
شمال نیوز: خبری مبنی بر دستگیری 7 بازیگر سینما در یک پارتی شبانه در باغی در سعادت آباد منتشر شد که قوه قضاییه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این خبر را تایید کردند اما هنوز نامی از بازیگران خاطی منتشر نشده است. گفته می شود چند بازیگر زن و مرد پرکار در سینمای ایران در این پارتی مختلط دستگیر شده اند. (ادامه)
ادعای عجیب دخترجوان حاضر در پارتی‌شبانه
دختر جوانی که به یک پارتی شبانه رفته بود روز بعد مدعی شد که دو مرد جوان حاضر در مهمانی قصد تعرض به وی را داشته‌اند. (ادامه)
ماجرای سه روز فرار از خانه دختر جوان ۱۷ ساله
دختر ۱۷ ساله‌ای که به مدت سه روز از خانه فرار کرده بود، به شرح حال خودت پرداخت. (ادامه)
بازداشت ۳ستاره لیگ برتر در پارتی شبانه
این سه بازیکن چون حالت غیر عادی نداشتند با تعهد کتبی از بازداشت درآمدند و باشگاه خیلی تلاش کرد جلوی لو رفتن این خبر را بگیرد اما این خبر بالاخره با تأخیر لو رفت.(ادامه)
بازداشت 3 ستاره فوتبال در پارتی شبانه
سه نفر از بازیکنان یکی از تیم های پایتخت در یک مهمانی شبانه دستگیر شدند. (ادامه)
دستگیری ملی‌پوش فوتبال در پارتی شبانه
یکی از بازیکنان ملی‌پوش فوتبال که در پارتی شبانه شرکت کرده بود درحالتی نامتعادل دستگیر شده و همچنان در بازداشت به سر می‌برد. دو هم تیمی او که از صحنه گریختند تحت پیگرد پلیس هستند. (ادامه)
پیشنهاد عجیب علیخانی به مهمان «ماه عسل»
(ادامه)
واکنش نماینده زن اروپایی به اظهارات کوچک زاده
(ادامه)
حسن رمضانزاده
سواحل خزر و نبود طرح جامع فرهنگی(يادداشت)
حسن رمضانزاده (ادامه)
جنجال دیدار « زن ساپورت پوش» با لاریجانی + عکس
(ادامه)
انتقاد کوچک‌زاده از حجاب میهمان لاریجانی
آیا برای نحوه حضور میهمانان خارجی در مراسم و ملاقات های رسمی با مقامات جمهوری اسلامی ضوابط یا دستورالعمل یا پروتکلی وجود ندارد؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.