.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎ نماینده ولی فقیه در استان: مهم ترین مطالبه از استاندار جدید؛ توسعه مازندران است
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است. برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است. وحیدی : انتخاب استاندار برای مازندران کار دشواری است / برای انتخاب «نوری» هم چالش داشتیم!
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است.(ادامه)
سفر وزیر کشور به مازندران
وزیر کشور برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار به مازندران سفر کرد.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود. استاندار جدید مازندران امروز معارفه می‌شود
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود.(ادامه)
تحلیلگر خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: گستردگی اقدام ایران، اسرائیل را واداشت تا فناوری‌های ضدموشکی خود و آمریکا در سراسر منطقه را رو کند؛ ایران حالا نقشه کاملی از سیستم دفاع موشکی اسرائیل در اختیار دارد. اسپوتنیک: موشک‌های ایران به حفاظت‌شده‌ترین نقطه اصابت کرد
تحلیلگر خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: گستردگی اقدام ایران، اسرائیل را واداشت تا فناوری‌های ضدموشکی خود و آمریکا در سراسر منطقه را رو کند؛ ایران حالا نقشه کاملی از سیستم دفاع موشکی اسرائیل در اختیار دارد.(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران .... شجاعی کیاسری : انتخاب نوری به خاطر دلجویی و حل مشکل بی‌پستی او است / در آینده نتایج اسفبار مدیریت یوسف نوری را به وضوح خواهیددید !
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران ....(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران شب گذشته در تماس تلفنی همتای فنلاندی ریشه بحران در منطقه را در تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خواند و بر توقف فوری فروش تسلیحات توسط برخی از دولت‌های اروپایی به این رژیم تأکید کرد. امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها فروش تسلیحات به رژیم اسرائیل را متوقف کنند
وزیر امور خارجه ایران شب گذشته در تماس تلفنی همتای فنلاندی ریشه بحران در منطقه را در تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خواند و بر توقف فوری فروش تسلیحات توسط برخی از دولت‌های اروپایی به این رژیم تأکید کرد.(ادامه)
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مقامات ارشد ارتش درباره تحریم های آمریکا علیه یک گردان ارتش اسراییل گفتگو کرد. واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم‌های آمریکا علیه نظامیان صهیونیست
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مقامات ارشد ارتش درباره تحریم های آمریکا علیه یک گردان ارتش اسراییل گفتگو کرد.(ادامه)
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
استاندار مازندران تغيير كرد و نوری وزير بركنار شده دولت، سكان استانداري را بر عهده گرفت. نوری که برخلاف اسمش اهل نور مازندران نیست و سوال این است آیا مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و کارنابلد است؟. استاندار مازندران تغيير كرد/ آیا مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و ناكارآمد است؟
استاندار مازندران تغيير كرد و نوری وزير بركنار شده دولت، سكان استانداري را بر عهده گرفت. نوری که برخلاف اسمش اهل نور مازندران نیست و سوال این است آیا مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و کارنابلد است؟.(ادامه)
مقصد بعدی سید محمود حسینی پور نماینده عالی دولت در استان مازندران، پس از ۲۹ ماه حضور در ساختمان سفید استانداری مشخص شد. مقصد بعدی حسینی پور مشخص شد/ استاندار بعدی مازندران کیست؟
مقصد بعدی سید محمود حسینی پور نماینده عالی دولت در استان مازندران، پس از ۲۹ ماه حضور در ساختمان سفید استانداری مشخص شد.(ادامه)
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند.

«ورف چال»؛ سنتی که آملی‌ها ۶۰۰ سال بر آن پایبندند! / روزی که زنان پادشاهی می‌کنند+تصاویر
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند. (ادامه)
وزیر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی واکنش تندی به تصمیم دولت آمریکا برای تحریم گردان «نیتسیح یهودای» به دلیل نقض حقوق بشر فلسطینیان در کرانه باختری نشان داد. خشم تل‌آویو از قصد آمریکا برای تحریم گردان نظامی اسرائیل
وزیر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی واکنش تندی به تصمیم دولت آمریکا برای تحریم گردان «نیتسیح یهودای» به دلیل نقض حقوق بشر فلسطینیان در کرانه باختری نشان داد.(ادامه)
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد. کاهش ساعت کاری و افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد.(ادامه)
آن‌طور که از شواهد و همچنین اظهارات وزیر کار برمی‌آید تصمیم دولت برای ارسال لایحه‌ای به مجلس مبنی بر اصلاح قانون کار و تعیین تکلیف دستمزد کارگران در مجلس و واگذاری این امر به قوه‌مقننه جدی است تا با تغییرات ایجاد‌شده در مواد قانون‌کار، دیگر فرآیند تعیین دستمزد کارگران به‌صورت سه‌جانبه و با حضور نمایندگان جامعه‌کارگری، کارفرمایان و دولت صورت نپذیرد. مجلس مقابل این اقدام بایستد
آن‌طور که از شواهد و همچنین اظهارات وزیر کار برمی‌آید تصمیم دولت برای ارسال لایحه‌ای به مجلس مبنی بر اصلاح قانون کار و تعیین تکلیف دستمزد کارگران در مجلس و واگذاری این امر به قوه‌مقننه جدی است تا با تغییرات ایجاد‌شده در مواد قانون‌کار، دیگر فرآیند تعیین دستمزد کارگران به‌صورت سه‌جانبه و با حضور نمایندگان جامعه‌کارگری، کارفرمایان و دولت صورت نپذیرد. (ادامه)
شمال نیوز:  با آنکه کمتر از ۱۰ درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می‌دهند اما تعرفه‌های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است.

برق فیوز از سر صنایع مازندران پراند/ فرار و کوچ صنعتگران از استان
شمال نیوز: با آنکه کمتر از ۱۰ درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می‌دهند اما تعرفه‌های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر صحبت‌های وزیر خارجه با رسانه‌های غربی و آخرین تمهیدات برای افزایش تولید و ذخایر کالا‌های اساسی پرداخته‌اند.(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به خبر تحریم یک گردان از ارتش این رژیم گفت با همه ابزار‌ها در مخالفت با این اقدامات تلاش خواهیم کرد. واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به خبر تحریم یک گردان از ارتش این رژیم گفت با همه ابزار‌ها در مخالفت با این اقدامات تلاش خواهیم کرد.(ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
وزیر بهداشت گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند. درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
وزیر بهداشت گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به اصفهان با استفاده از ریز پرنده‌ها پرداختند.(ادامه)
یک منبع آگاه در لندن اعلام کرد که انگلیس درخواست رژیم صهیونیستی برای قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی را با جدیت رد کرده است. انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
یک منبع آگاه در لندن اعلام کرد که انگلیس درخواست رژیم صهیونیستی برای قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی را با جدیت رد کرده است.(ادامه)
امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند. امیرعبداللهیان: تل‌آویو می‌خواست از شکست مجدد پیروزی بسازد
امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد. احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد.(ادامه)
راز حمله نکردن اسرائیل به ایران فاش شد!
سه منبع اسرائیلی به ای بی سی نیوز گفتند که اسرائیل حداقل دو شب در روزهای گذشته حملات تلافی جویانه علیه ایران را آماده کرده اما سپس آن را متوقف کرد.(ادامه)
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد. افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.546 seconds.