.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آمل با ۳ تیم درلیگ برتر کشتی و وزنه برداری رقابت می کند
دبیر هیئت کشتی آمل از حضور دو تیم کشتی این شهرستان درفصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور ویک تیم در لیگ برتر وزنه برداری خبر داد.(ادامه)
۳۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل فضاهای ورزشی مازندران ابلاغ شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: ۳۳۰ میلیارد ریال از محل تملک دارایی سرمایه ای برای تکمیل فضاهای ورزشی استان ابلاغ شده است.(ادامه)
شمال نیوز: قهرمان جوان وزنه برداری بابلسر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.. درگذشت وزنه بردار با اخلاق بابلسری بر اثر کرونا
شمال نیوز: قهرمان جوان وزنه برداری بابلسر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت..(ادامه)
با آب پنیر لاغر شوید
تحقیقات نشان می‌دهد با مصرف آب پنیر در کنار ورزش می‌توان از وزن خود کاست و عضلات خود را حجیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : تا همین چند وقت پیش، خیلی از حضور بازیگران در عرصه تبلیغات خبری نبود، هم از جانب مردم چندان پذیرفتنی نبود و هم چیزی بود شاید شبیه به یک تابو. به تازگی خبر آمده است که سیدجواد هاشمی هم به جرگه افرادی پیوسته است که .... چی شده که سید جواد داره تبلیغ خونه در دبی می کنه؟
شمال نیوز : تا همین چند وقت پیش، خیلی از حضور بازیگران در عرصه تبلیغات خبری نبود، هم از جانب مردم چندان پذیرفتنی نبود و هم چیزی بود شاید شبیه به یک تابو. به تازگی خبر آمده است که سیدجواد هاشمی هم به جرگه افرادی پیوسته است که ....(ادامه)
پوکی استخوان، بیماری خاموش زنان چه علائمی دارد
۲۰ اکتبر به‌عنوان روز جهانی پوکی استخوان مشخص شده است. به همین مناسبت در این مطلب قصد داریم به موضوع پوکی استخوان بپردازیم.(ادامه)
۱۰ دلیل علمی برای مصرف پروتئین
مردم به مباحثی در مورد چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها علاقمندند. و البته، همگان بر اهمیت مصرف پروتئین واقفند.(ادامه)
انتقاد تند حسین رضازاده: وضعیت وزنه‌برداری اسفناک است
وزنه‌برداری ایران روزها شرایط خوبی ندارد و وضعیت این ورزش باعث نگرانی بسیاری از اهالی وزنه‌برداری از جمله حسین رضازاده شده است.(ادامه)
شمال نیوز : چهار سال دیگر برای مدیر جوانی که صحنه های وزنه برداری را با مدال تجربه کرده و سپس در مقام رئیس هیات استان این رشته را احیا کرد و  ۱۲ سال تمام آن را در صدر نگه داشت .... اعتماد دوباره مجمع وزنه برداری استان مازندران به عباس رحیمی
شمال نیوز : چهار سال دیگر برای مدیر جوانی که صحنه های وزنه برداری را با مدال تجربه کرده و سپس در مقام رئیس هیات استان این رشته را احیا کرد و ۱۲ سال تمام آن را در صدر نگه داشت ....(ادامه)
۵ روش سریع برای کاهش قند خون
قند خون بالا وقتی رخ می‌دهد که بدن شما نتواند قند را از خون به داخل سلول منتقل کند و در صورت عدم کنترل این شرایط، می‌تواند به دیابت منجر شود. یک مطالعه در سال ۲۰۱۲ گزارش داد که ۱۲-۱۴ ٪ از بزرگسالان ایالات متحده مبتلا به دیابت نوع ۲ هستند، در حالی که ۳۷-۳۸ ٪ در دیابت نوع ۱ طبقه بندی شدند. این بدان معنی است که ۵۰ ٪ از بزرگسالان آمریکایی مبتلا به دیابت ارثی یا اکتسابی هستند.(ادامه)
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال احمد سعادتمند را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کردند.
یک مازندرانی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال شد
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال احمد سعادتمند را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کردند. (ادامه)
شمال نیوز : حسین توکلی، دارنده مدال طلای وزنه برداری المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در گفت و گویی ، درباره این اتفاق تلخ و پیش بینی هایی که قبل از بروز این ماجرا داشت حرف زد..... هشدار داده بودم وزن سیامند بالاست و سهل انگاری مسئولان علت مرگ او بود!/مراقبت از قهرمان ملی فقط واریز حقوق ماهیانه نیست!
شمال نیوز : حسین توکلی، دارنده مدال طلای وزنه برداری المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در گفت و گویی ، درباره این اتفاق تلخ و پیش بینی هایی که قبل از بروز این ماجرا داشت حرف زد.....(ادامه)
عکس/ واکنش بهداد سلیمی به درگذشت سیامند
سیامند رحمان یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک بود و بر اثر سکته قبلی جان خود را از دست داد و دار فانی را وداع گفت. حالا بهداد سلیمی، قهرمان سابق جهان و المپیک و پیشکسوت وزنه‌برداری ایران نسبت به این موضوع دردناک واکنش نشان داد و با انتشار پیامی در اینستاگرام خود نوشت: هنوز در شوک هستم، باورش برایم سخت است. سیامند قهرمان، پسر بااخلاق یادت همیشه زنده است.(ادامه)
شمال نیوز: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک لندن، شب گذشته در استان مازندران دچار سانحه رانندگی شد. تصادف وحشتناک بهداد سلیمی در مازندران +عکس
شمال نیوز: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک لندن، شب گذشته در استان مازندران دچار سانحه رانندگی شد.(ادامه)
محرومیت ۸ ورزشکار به دلیل دوپینگ
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اسامی هشت ورزشکار دوپینگی را که تمام مراحل مدیریت نتایج آنها در این ستاد سپری شده و احکام قطعی آنها به تایید آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ رسیده است، اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : علمی که امروز در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است فکر می کنم سال 97 یا 98 با ایوانف به ایران آمد و ما هنوز داریم با آن سیستم و روش جلو می رویم. درست است که ما توانستیم از این طریق نتایج خوبی به دست آوردیم اما نیازمند یک کار علمی هستیم. .... بهداد سلیمی: چمدان پر از پول به اردوی تیم‌ملی فوتبال بردند، من هم از کوره در رفتم / باید رکورد رضازاده را پس بگیریم
شمال نیوز : علمی که امروز در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است فکر می کنم سال 97 یا 98 با ایوانف به ایران آمد و ما هنوز داریم با آن سیستم و روش جلو می رویم. درست است که ما توانستیم از این طریق نتایج خوبی به دست آوردیم اما نیازمند یک کار علمی هستیم. ....(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان گفت: در ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک تصمیم بر این شد که ۱۲ ماه و ماهی ۵ میلیون تومان به هر ورزشکاری که کسب سهمیه می‌کند حقوق داده شود. حقوق ۵ میلیونی برای دارندگان سهمیه المپیک
وزیر ورزش و جوانان گفت: در ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک تصمیم بر این شد که ۱۲ ماه و ماهی ۵ میلیون تومان به هر ورزشکاری که کسب سهمیه می‌کند حقوق داده شود.(ادامه)
خداحافظی وزنه بردار ایران از دنیای قهرمانی
سعید علی‌حسینی قهرمان وزنه‌برداری جهان، با امضای نامه بازنشستگی خود، رسماً از دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد.(ادامه)
برخورد جدی فدراسیون وزنه برداری با کیانوش رستمی
رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: به هیچ عنوان با کیانوش رستمی مماشات نخواهیم کرد و او باید در چارچوب قانون به کارش ادامه ده(ادامه)
لاشا تالاخادزه، وزنه‌بردار گرجستانی موفق به شکستن رکورد حسین رضازاده شد.

غول گرجستانی رکورد حسین رضازاده را شکست
لاشا تالاخادزه، وزنه‌بردار گرجستانی موفق به شکستن رکورد حسین رضازاده شد. (ادامه)
مصدومیت سهراب، ورزش ایران را نگران کرد/ دستور وزیر برای پیگیری جدی
یکی از شانس های مسلم کسب مدال طلای کاروان ایران در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ دچار آسیب دیدگی شد.(ادامه)
باقری: سهراب مرادی مسابقات جهانی را از دست داد
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با توجه به آسیب‌دیدگی سهراب مرادی او قطعا به مسابقات جهانی نمی‌رسد.(ادامه)
عکس/ استعداد کم نظیری که حیف شد!
سعید علی حسینی، استعدادی درخشان در وزنه برداری که به دلیل دوپینگ، سال‌ها از سطح اول قهرمانی دور ماند که می‌توانست در صورت مدیریتی دلسوزانه از سوی مسئولان قبل،چندین مدال المپیک، جهان و آسیا را کسب کند.(ادامه)
حضور بهداد سلیمی در لیگ وزنه برداری با سمت جدید
قهرمان وزنه برداری المپیک همراه بیمه رازی و البته نه در قالب ورزشکار در لیگ برتر وزنه برداری حاضر می‌شود.(ادامه)
عکس/ این مثلا بهداد سلیمیه!
مجسمه بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری و برخی قهرمان های دیگر در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک و عدم تشابه آن باعث حواشی زیادی شده است(ادامه)
عکس/ این مثلا بهداد سلیمیه!
مجسمه بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری و برخی قهرمان های دیگر در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک و عدم تشابه آن باعث حواشی زیادی شده است(ادامه)
شمال نیوز :  طی حکمی از سوی حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران مدیر تربیت بدنی واحد ساری منصوب شد.


.... مدیر جدید تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران منصوب شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران مدیر تربیت بدنی واحد ساری منصوب شد. ....(ادامه)
انتصاب سرپرست فدراسیون‌های کشتی و وزنه برداری
سرپرست فدراسیون‌های کشتی، وزنه برداری و بیماری‌های خاص برای برگزاری انتخابات منصوب شدند.(ادامه)
زرگترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی مازندران امروز پنجشنبه دوم اسفند 97 با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران در ساری افتتاح شد. افتتاح بزرگترین مجتمع فرهنگی ورزشی مازندران با حضور وزیر ورزش
زرگترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی مازندران امروز پنجشنبه دوم اسفند 97 با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران در ساری افتتاح شد.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان وارد آمل شد
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با استقبال استاندار مازندران و برای افتتاح و بازدید از پروژه های ورزشی وارد آمل شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.