.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این فرزندان مشهور، نامزد مجلس می‌شوند؟
یکی از روزنامه‌های، به گمانه‌زنی درباره حضور فرزندان برخی چهره‌های شناخته‌شده کشور در انتخابات آتی مجلس پرداخته است؛ گمانه‌زنی‌هایی که مشخص نیست تا چه اندازه با واقعیت منطبق خواهد بود. (ادامه)
سید محمدصادق محمدی وفایی سه نکته در مورد دولت و ملت همدلی و همزبانی(يادداشت)
سید محمدصادق محمدی وفایی(ادامه)
پاسخ‌های شریعتمداری به اظهارات هاشمی
(ادامه)
تصاویر/ سیاسیون در یادبود والده خاتمی
مجلس ترحیم همسر آیت الله سید روح الله خاتمی نماینده امام خمینی (س) در استان یزد با حضور شخصیت های و چهره های سیاسی، علمی، دانشگاهی و حوزوی در تهران برگزار شد. (ادامه)
سید حسن خمینی بر پیکر همسر آیت الله خاتمی نماز خواند
(ادامه)
پیام تسلیت سید حسن خمینی به رئیس دولت اصلاحات
(ادامه)
همسر آیت‌الله خاتمی دار فانی را وداع گفت
(ادامه)
وخامت حال مادر خاتمي
(ادامه)
نامه همسر آیت الله خاتمی به رهبر معظم انقلاب
فاطمه خاتمی فرزند آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی و صدور پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به همسر مکرمه آیت‌‌الله خاتمی و خاندان ایشان، بانو سکینه ضیایی(خاتمی) طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از پیام ایشان تشکر کردند. (ادامه)
همسر داغدار آیت‌الله سید روح الله خاتمی+ تصاویر
رهبر معظم انقلاب، امروز درگذشت بانو سیده فاطمه خاتمی فرزند ارشد آیت الله سیدروح خاتمی را به همسر گرامی مرحوم آیة الله خاتمی (مادر سید محمد خاتمی) تسلیت گفتند. این بانوی ارجمند مدتی است در بستر بیماری بسر می‌‌برند و مدتی پیش حجت‌‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از از ایشان عیادت نمود.(ادامه)
پیام رهبری درپی عروج فرزند آیت‌ الله خاتمی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت صبیه‌ی مرحوم آیت‌ الله سید روح‌ الله خاتمی را تسلیت گفتند.(ادامه)
شمال نیوز: مهدی کروبی همکاری کاملی با مأموران امنیتی داشت و بیشتر دوست داشت در منزل قیطریه تنها باشد و حتی تمایلی به حضور ... سفرهای کروبی به شمال، کاشان، قم و کرج در ایام حصر/ دیدارهایی که به درخواست موسوی انجام می‌شود
شمال نیوز: مهدی کروبی همکاری کاملی با مأموران امنیتی داشت و بیشتر دوست داشت در منزل قیطریه تنها باشد و حتی تمایلی به حضور ...(ادامه)
یک ازدواج سیاسی دیگر در ایران
برادر زاده سید محمد خاتمی به عقد فرزند علی عادلی درآمد.(ادامه)
خاطرات همسر هاشمی از حضور ملک عبدالله در خانه شان +عکس
همه را راه دادند. بقیع پر شد از زن و مرد ایرانی. جالب اینجا بود وقتی که برنامه‌ها تمام شد و گفتند بروید بیرون، مردم نمی‌رفتند بیرون. آقای هاشمی دو مرتبه آنجا این برنامه را پیاده کردند و اینها هم قبول کردند ما هم هر دفعه که رفتیم - چه با آقای هاشمی بودم و چه تنها- اینها ما را بردند بقیع. حتی سر قبر امام حسن(ع) هم بردند، خودشان آنجا ایستادند، ما زیارت کردیم و آمدیم. خیلی هم احترام می‎گذارند.(ادامه)
10 فحش برتر سیاسیون!
در لغتنامه دهخدا "فحش" از حد درگذشتن در بدی، درگذشتن از حد در جواب و ستم کردن در آن و دشنام و ناسزا معنی شده است. (ادامه)
سرنوشت فرزندان رضا شاه
رضاخان 11 و به روایتی 12 فرزند داشت که نخستین پسرش، محمد رضا بعد از او به سلطنت رسید. محمدرضا پس از فرار از ایران و سقوط رژیمش، به سرعت تنها شد و سران رژیم های مصر و اردن و مغرب و مقامات امریکا دست از حمایتش برداشتند. او در سال 1359 به دنبال گذراندن دوره سخت بیماری سرطان، ده ها میلیارد سرمایه هایی را که از ایران برده بود، برای خانواده اش باقی گذاشت. (ادامه)
7 وکیل مشهور با پرونده های جنجالی در ایران
شمال نیوز: در این مطلب برخی از پرونده های وکلای معروف و سرنوشت آنها را مورد بررسی قرار دادیم و همچنین در گفتگو با وکیل های مختلف هر چه نکات پنهان از تعرفه ها و قیمت ها و نحوه کار آنها که می خواستید بدانید را به دست آوردیم.(ادامه)
وزیر ارشاد گفت: در حوزه فرهنگ اعتقاد عمیق دارم که سیاست های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ که در بخش های مختلف بیان کردند را باید دقیق اجرا کنیم. حاشیه های وزارت ارشاد زیاد است/ برخی صحبت‌ها درباره پدر ناراحتم می‌کند/ با توصیه هاشمی از مرز زاهدان قاچاقی خارج شدم/ از آموزش مبارزات مسلحا(خبر)
وزیر ارشاد گفت: در حوزه فرهنگ اعتقاد عمیق دارم که سیاست های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ که در بخش های مختلف بیان کردند را باید دقیق اجرا کنیم.(ادامه)
دانشجویان فاتح لانه جاسوسی اکنون کجا هستند؟+ عکس
دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 58 خالق حماسه‌ای بودند که در آن «پیروی از خط امام» اصل بود نه نام و عنوان آن 300 نفر دانشجو.(ادامه)
شمال نیوز: همسران روسای جمهور ایران اگرچه از الگوی کشورهای غربی در کسب جایگاه بانوی اول پیروی نکرده‌اند، اما قطعاً همواره در کنار همسرانشان، آنها را در پیشبرد کارها یاری داده‌اند.
همسران رؤسای‌جمهور از بنی‌ صدر تا روحانی +تصاویر(خبر)
شمال نیوز: همسران روسای جمهور ایران اگرچه از الگوی کشورهای غربی در کسب جایگاه بانوی اول پیروی نکرده‌اند، اما قطعاً همواره در کنار همسرانشان، آنها را در پیشبرد کارها یاری داده‌اند. (ادامه)
  مهناز افشار با بیان احساس خوشبختی و خوشحالی در واکنش به اظهار نظرهای مردم و رسانه‌ها نسبت به ازدواجش گفت: همسر من یاسین رامین است و از این ازدواج بسیار خرسندم. سکوت مهناز افشار شکست!
مهناز افشار با بیان احساس خوشبختی و خوشحالی در واکنش به اظهار نظرهای مردم و رسانه‌ها نسبت به ازدواجش گفت: همسر من یاسین رامین است و از این ازدواج بسیار خرسندم.(ادامه)
همسر مهناز افشار، مدیرعامل شرکت آلمانی می‌شود
(ادامه)
تصویری از خلبانی زهرا اشراقی
تصویری از خلبانی نوه امام خمینی (ره) و همسر محمد رضا خاتمی در کابین خلبان دیده می شود. (ادامه)
حاشیه های جشن «انتظار و امید»
(ادامه)
خاتمی صیغه عقد مهناز افشار را خواند
(ادامه)
شمال نیوز: منتقدان دولت‌های گذشته از چهره‌های شناخته شده و با سابقه انقلابی بودند که هرکدام سابقه مسئولیت در قوای مختلف را به عهده داشته‌اند اما امروز روحانی با مخالفین روبرو است که ناشناخته ترین نیروهای انقلاب ... دلواپسان دولت‌های هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد چه کسانی بودند؟
شمال نیوز: منتقدان دولت‌های گذشته از چهره‌های شناخته شده و با سابقه انقلابی بودند که هرکدام سابقه مسئولیت در قوای مختلف را به عهده داشته‌اند اما امروز روحانی با مخالفین روبرو است که ناشناخته ترین نیروهای انقلاب ...(ادامه)
اتاق فکر تخریب علیه دولت تشکیل شده است
(ادامه)
پاسخ موسوی به نامه آیت الله حائری شیرازی
(ادامه)
تصویر: نوه‌ها و نتیجه‌های امام خمینی در اردکان یزد
(ادامه)
ماجرای‌حضورخاتمی‌دریک‌دانشگاه +توضیحات دفتر وی
در پی برخی خبرسازی‌ها درباره برخورد تیم حفاظتی سید محمد خاتمی با دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، روابط عمومی دفتر رییس جمهور اسبق ایران تاکید کرد که هیچگونه برخوردی از ناحیه تیم حفاظتی خاتمی با دانشجویان در پی حضور وی در دانشگاه شهید بهشتی صورت نگرفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.