.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مقاوم‌سازي اقتصاد با حرف و عمل(يادداشت)
(ادامه)
طلبه‌ای که با کافه‌داری، تبلیغ می کند!
این طلبه جوان می گوید: در کافه رسم داریم که به مهمانان خارجیمان یک هدیه میدهیم –چون نزدیک میدان امام هستیم و توریست زیاد می آید- در این هدیه نامه رهبر عزیز انقلاب به جوانان اروپا هم هست بالاخره ما هم وظیفه داریم این نامه را به مخاطبینش برسانیم. یک روز جوان دانمارکی آمد و تا نامه را دید، گفت که این نامه را قبلا خوانده و سوالات زیادی برایش ایجاد شده، از او خواستم تا بپرسد، حدود ۳ساعت طول کشید و همه سوالاتش را پرسید.(ادامه)
پيام تسليت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت شهردار هادي شهر
پيام تسليت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت شهردار هادي شهر در پي درگذشت شهردار فقيد هادي شهر، مرحوم نادعلي نيازي پيام تسليتي از سوي دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران منتشر شد, (ادامه)
باهنر پست نایب رئیسی مجلس را از دست می دهد؟
(ادامه)
شمال نیوز : هر چند حضور دو ائتلاف قدرتمند در ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی مازندران ، یک انتخابات دوقطبی را نشان می دهد اما  نامزدهای مستقل که حتی برخی از آنها در قالب ائتلاف مستقل ها هم دارای پایگاههای اجتماعی و محبوبیت های فراوانی هستند که.... صف آرائی ائتلاف های سه گانه و مستقل ها در انتخابات اتاق بازرگانی مازندران
شمال نیوز : هر چند حضور دو ائتلاف قدرتمند در ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی مازندران ، یک انتخابات دوقطبی را نشان می دهد اما نامزدهای مستقل که حتی برخی از آنها در قالب ائتلاف مستقل ها هم دارای پایگاههای اجتماعی و محبوبیت های فراوانی هستند که....(ادامه)
بازيکنان سپاهان با ماسک در اهواز /عکس
هادي عقيلي مدافع تيم سپاهان اصفهان با انتشار تصوير زير در اينستاگرامش نوشت: «تمرين نميشه كرد تو اين هوا چه برسه به بازى... مردم ارجمند خوزستان همدرديمان را بپذيريد».(ادامه)
صف کشی آقازاده ها برای اتاق تهران
(ادامه)
سي ساله‌هاي به درد نخور؟!
بحث فروش سربازي مطرح نيست؛ مساله بعدي در همين جا مطرح مي‌شود که اين افراد بايد جرائمي پرداخت کنند که بتوانند از برخي تسهيلات شهروندي مثل انجام کار اقتصادي، داشتن دفترچه بيمه و برخي مسائل اين‌چنيني استفاده کنند اما حتي در صورت پرداخت جريمه از برخي حقوق ديگر مثل کانديداتوري شوراي شهر، نمايندگي مجلس و استخدام دولت محروم خواهند بود(ادامه)
نقش "پارتي" در ادارات از زبان نمایندگان مجلس
حتما براي شما هم پيش آمده كه براي كاري به يك اداره يا دستگاه دولتي مراجعه كرده باشيد و متوجه شده باشيد كه بدون پارتي يا سفارش كارتان پيش نمي‌رود.(ادامه)
شکست صنعت ساری مقابل نفت تهران در ضیافت پنالتی ها
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
صعود تيم كو هنوردي دانشگاه مازندران به قله ارفه كوه
(ادامه)
شمال نیوز : یکی از روشهای ترقی و پیشرفت در حکومت های استبدادی ، چاپلوسی و شیرین زبانی و بله قربانگویی به مقامات درباری بود فی الواقع تغییر پایگاه اجتماعی خانواده میرزاحسین خان بی تاثیر از این روشها نبود... بررسي علل انحراف و واكاوي ناكامي جريان روشنفكري در ایران
شمال نیوز : یکی از روشهای ترقی و پیشرفت در حکومت های استبدادی ، چاپلوسی و شیرین زبانی و بله قربانگویی به مقامات درباری بود فی الواقع تغییر پایگاه اجتماعی خانواده میرزاحسین خان بی تاثیر از این روشها نبود...(ادامه)
خاتمي: از كينه‌توزي و خشم پرهيز كنيم
در كشوري كه دين‌ها و مذاهب مختلف وجود دارند، ما نيازمنديم كه علي ابن‌ابيطالب را مبنا و معيار قرار دهيم و دل‌هايمان را به هم نزديك كنيم و از كين‌توزي، خشم، تعصب نابجا و ظاهرگرايي‌ها و خشونت‌ورزي كه اوجش در داعش تجلي مي‌كند، پرهيز كنيم.(ادامه)
همکاری دانشگاه مازندران با كميته آموزش نظام مهندسي استان
(ادامه)
 تحولات سیاسی و اجتماعی کشورما نشان می دهد که در فاصله دو قرن گذشته خالی از حب و بغض به قضایای تاریخی، یگانه حافظ منافع واقعی ملت ایران و نگهدارنده ارزشهاي ملی و اسلامی در برابرهجوم سازمان یافته و بی اساس فرهنگی و تاریخی و اقتصادی بیگانگان و... سیری در جریان روشنفکری و مشروطه
تحولات سیاسی و اجتماعی کشورما نشان می دهد که در فاصله دو قرن گذشته خالی از حب و بغض به قضایای تاریخی، یگانه حافظ منافع واقعی ملت ایران و نگهدارنده ارزشهاي ملی و اسلامی در برابرهجوم سازمان یافته و بی اساس فرهنگی و تاریخی و اقتصادی بیگانگان و...(ادامه)
این روزها کمتر هفته ای است که خبری از سفر خارجی نمایندگان مازندران به گوش نرسد و سفرهایی که اگرچه شاید برای نمایندگان جذابیت هایی داشته بادش اما مردم استان چندان دلخوشی از این سفرها ندارند ! آنان نمایندگان را در کنار خود می خواهند تا همه هفته مشکلاتشان را با آنان درمیان بگذارند ... نمایندگان مازنی در سفرهای خارجی بدنبال چه هستند ؟
این روزها کمتر هفته ای است که خبری از سفر خارجی نمایندگان مازندران به گوش نرسد و سفرهایی که اگرچه شاید برای نمایندگان جذابیت هایی داشته بادش اما مردم استان چندان دلخوشی از این سفرها ندارند ! آنان نمایندگان را در کنار خود می خواهند تا همه هفته مشکلاتشان را با آنان درمیان بگذارند ...(ادامه)
شمال نیوز: نتایج اولیه سه برابر ظرفیت داوطلبان آزمون استخدام پیمانی شهرداریهای تازه تاسیس استان مازندران  اعلام شد. اعلام نتايج اوليه آزمون استخدامي شهرداري هاي مازندران
شمال نیوز: نتایج اولیه سه برابر ظرفیت داوطلبان آزمون استخدام پیمانی شهرداریهای تازه تاسیس استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
چرخش باهنر علیه لاریجانی
(ادامه)
به بهانه 28مرداد اولین سالگرد مستندساز شهید هادی باغبانی


 بهترین ها دنیا را باور نمی کنند(گزارش)
به بهانه 28مرداد اولین سالگرد مستندساز شهید هادی باغبانی (ادامه)
تصاوير جديدي از محل زندگي امام عصر
(ادامه)
بازگشت ۷۳زائرايرانی ازمحاصره‌داعش به‌کشور
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
احمدی نژاد سال65درباره میرحسین چه گفت؟
(ادامه)
عده اي از تکرار شعار « فتنه» نان مي خورند
(ادامه)
هافبك مازندراني پرسپوليس: در خيابان به من می‌گويند پسر علی دايی!
(ادامه)
شمال نیوز: پنجاه و سومین جلسه شورای شهر ساری شامگاه گذشته با حضور اعضای شورای شهر و مشاور شهردار ساری در امور شورا و اصحاب رسانه برگزار شد. از نمایندگان ساری در مجلس جدا گله دارم
شمال نیوز: پنجاه و سومین جلسه شورای شهر ساری شامگاه گذشته با حضور اعضای شورای شهر و مشاور شهردار ساری در امور شورا و اصحاب رسانه برگزار شد.(ادامه)
آخرين وضعيت نقل و انتقالات باشگاه استقلال
(ادامه)
حواشي سومين سالگرد مرحوم ناصر حجازي
(ادامه)
پشت پرده مستند تخریبی علیه روحانی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.