.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در نزاع وحشتناکی که بین حدود ۳۰ نفر در سرای پوشاک فروشان مشهد رخ داد، شاگرد آب میوه فروشی با ضربات چاقو به قتل رسید و چند نفر نیز مجروح شدند. آدمکشی کلاه قرمزی در سرای پوشاک فروشان
در نزاع وحشتناکی که بین حدود ۳۰ نفر در سرای پوشاک فروشان مشهد رخ داد، شاگرد آب میوه فروشی با ضربات چاقو به قتل رسید و چند نفر نیز مجروح شدند.(ادامه)
بر اساس یک پژوهش جدید، نوشیدن حداقل یک لیوان آب‌میوه  ۱۰۰ در صد طبیعی با افزایش وزن اندک در کودکان و بزرگسالان مرتبط است. آبمیوه نخورید حتی اگر طبیعی باشد
بر اساس یک پژوهش جدید، نوشیدن حداقل یک لیوان آب‌میوه ۱۰۰ در صد طبیعی با افزایش وزن اندک در کودکان و بزرگسالان مرتبط است.(ادامه)
بلایی که خرید اقساطی کالا بر سر مردم می آورد!
(ادامه)
طرح عملیاتی سربداران جهت تصرف شهر آمل توسط یکی از اعضاء کادر رهبری اتحادیه به نام "شهاب" (سیامک زعیم) ارائه شده بود که به «اسب تروا» معروف بود. بازخوانی عملیات کمونیست‌ها برای تصرف آمل/ «اسب تروا» رمز "شهاب" برای تصرف شهر!
طرح عملیاتی سربداران جهت تصرف شهر آمل توسط یکی از اعضاء کادر رهبری اتحادیه به نام "شهاب" (سیامک زعیم) ارائه شده بود که به «اسب تروا» معروف بود.(ادامه)
ویتامین B۶ نقش مهمی در تنظیم خلق و خو، اشتها، خوابیدن و حافظه شما دارد و برای مقابله با عفونت‌ها، تبدیل مواد غذایی به انرژی و کمک به انتقال اکسیژن به تمام نقاط بدن ضروری است. بیماری‌های مرتبط با فقر ویتامین B۶
ویتامین B۶ نقش مهمی در تنظیم خلق و خو، اشتها، خوابیدن و حافظه شما دارد و برای مقابله با عفونت‌ها، تبدیل مواد غذایی به انرژی و کمک به انتقال اکسیژن به تمام نقاط بدن ضروری است.(ادامه)
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت بهزاد ولی‌زاده می‌گوید تغییر بسته‌بندی تنباکوهای میوه‌ای و حذف عکس میوه‌های مفید از روی پاکت‌ها دخانیات باید مد نظر مسئولان قرار گیرد. سیگارها خطرناک‌تر می‌شوند!
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت بهزاد ولی‌زاده می‌گوید تغییر بسته‌بندی تنباکوهای میوه‌ای و حذف عکس میوه‌های مفید از روی پاکت‌ها دخانیات باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : برابر برخی آمار استان مازندران در بیماری فشار خون، رتبه 5 کشور را دارد و افزون بر آن مازندرانی‌ها به دلیل این‌که گرفتار دیگر عوامل تاثیرگذار در ابتلا به این بیماری از جمله چاقی و اضافه وزن،  قرار دارند از نظر میزان ابتلا به بیماری دیابت نیز حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارند و همین موضوع، ایجاب می‌کند زنگ خطر در استان به صدا درآید .... نتیجه غربال‌گری دو ماهه قند و فشار خون در مازندران ؛ زنگ خطر !
شمال نیوز : برابر برخی آمار استان مازندران در بیماری فشار خون، رتبه 5 کشور را دارد و افزون بر آن مازندرانی‌ها به دلیل این‌که گرفتار دیگر عوامل تاثیرگذار در ابتلا به این بیماری از جمله چاقی و اضافه وزن، قرار دارند از نظر میزان ابتلا به بیماری دیابت نیز حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارند و همین موضوع، ایجاب می‌کند زنگ خطر در استان به صدا درآید ....(ادامه)
غذاهایی که پیش از خواب می‌خوریم می‌توانند تأثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و استراحت ما داشته باشند. این خوراکی‌ها شما را بی‌خواب می‌کنند
غذاهایی که پیش از خواب می‌خوریم می‌توانند تأثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و استراحت ما داشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و .... شیوه «مدیریت ساحل » در مازندران به سبک انسانهای نخستین / بیگانگی مسئولان با گردشگری زمستانی !
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و ....(ادامه)
آنچه که امروز به عنوان سازه محکمی از قدرت مسلمانان در منطقه وجود دارد محصول مجاهدتهای این فرمانده رشید است/ شهید به زیارت عتبات نرفته بود تا دیروز که با پیکر قطعه قطعه شده به زیارت امام حسین(ع) رفت ....(خبر)
(ادامه)
بهترین راه برای خرید عسل باکیفیت پیدا کردن فروشنده یا تولیدکننده صادقی است که از کیفیت تولید عسل آن اطمینان داشته باشید. نشانه‌های عسل مرغوب که از آن بی‌خبرید
بهترین راه برای خرید عسل باکیفیت پیدا کردن فروشنده یا تولیدکننده صادقی است که از کیفیت تولید عسل آن اطمینان داشته باشید.(ادامه)
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد. فریب نخورید! با رژیم کتوژنیک به وزن ایده‌آل نمی‌رسید
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد.(ادامه)
نرجس سلیمانی ضمن تسلیت شهادت سیدرضی موسوی، شهادت از دید حاج قاسم را روایت کرد. شهادت از دید حاج قاسم به روایت دخترش
نرجس سلیمانی ضمن تسلیت شهادت سیدرضی موسوی، شهادت از دید حاج قاسم را روایت کرد.(ادامه)
توجه به نشانگرهای رنگی تغذیه‌ای موجب می شود تا بر اساس آن مواد غذایی متناسب با شرایط سلامت تهیه شود. نشانگرهای رنگی روی محصولات غذایی به ما چه می‌گویند؟
توجه به نشانگرهای رنگی تغذیه‌ای موجب می شود تا بر اساس آن مواد غذایی متناسب با شرایط سلامت تهیه شود.(ادامه)
دیابت یکی از شایع‌ترین بیماری‌های غیرواگیر در جهان و چهارمین یا پنجمین علت مرگ در اکثر کشورهای توسعه یافته است . ۱۱ ماده غذایی موثر برای مبتلایان به دیابت
دیابت یکی از شایع‌ترین بیماری‌های غیرواگیر در جهان و چهارمین یا پنجمین علت مرگ در اکثر کشورهای توسعه یافته است .(ادامه)
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت . «یلدا» و نگرانی از گرانی ! / فراوانی ، گرانی و دیگر هیچ !
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت .(ادامه)
در آستانه شب یلدا که خانواده‌ها در کنار یکدیگر جمع می‌شوند بازار کاسبان آمل رونقی دوباره گرفته و مردم در حال تهیه وسایل مورد نیاز خود از جمله میوه، شیرینی و آجیل هستند. عکس/ حال و هوای بازار آمل در آستانه شب یلدا(خبر)
در آستانه شب یلدا که خانواده‌ها در کنار یکدیگر جمع می‌شوند بازار کاسبان آمل رونقی دوباره گرفته و مردم در حال تهیه وسایل مورد نیاز خود از جمله میوه، شیرینی و آجیل هستند.(ادامه)
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود. تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود.(ادامه)
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است. چرا موز نارس سالم‌تر است؟ ؛ دلیلی که شگفت زده‌تان می‌کند | چه کسانی نباید موز بخورند؟
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از قتل یک مادر جوان توسط دخترش در یکی از روستا‌های بهنمیر خبر داد. مادرکشی در بهنمیر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از قتل یک مادر جوان توسط دخترش در یکی از روستا‌های بهنمیر خبر داد.(ادامه)
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد. بهترین میوه و سبزیجات برای کبد چرب
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد.(ادامه)
نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف غذاهای چرب در دوره‌های استرس‌زا می‌تواند بهبودی بدن از اثرات استرس را مختل کند. غذای چرب برای بدن فایده هم دارد؟
نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف غذاهای چرب در دوره‌های استرس‌زا می‌تواند بهبودی بدن از اثرات استرس را مختل کند.(ادامه)
مرکبات به دلیل ویتامین سی مناسبی که دارند در این فصل می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از سرماخوردگی کمک کنند. به این دلیل مهم قبل از خواب پرتقال بخورید
مرکبات به دلیل ویتامین سی مناسبی که دارند در این فصل می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از سرماخوردگی کمک کنند.(ادامه)
یک متخصص تغذیه، سیب درختی را منبع غنی پکتین عنوان کرد و گفت: خوردن سیب درختی باعث تسهیل دفع سرب از بدن می شود. سیب باعث دفع سرب از بدن می شود
یک متخصص تغذیه، سیب درختی را منبع غنی پکتین عنوان کرد و گفت: خوردن سیب درختی باعث تسهیل دفع سرب از بدن می شود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
رییس گروه تغذیه و دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر، گفت: یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر، بیماری‌های قلبی عروقی است. توصیه‌های متخصص تغذیه برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی
رییس گروه تغذیه و دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر، گفت: یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر، بیماری‌های قلبی عروقی است.(ادامه)
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: ۱۴ قلاده میمون که در جعبه‌های میوه جاسازی شده بودند، در ترمینال بیرجند کشف شدند. جعبه‌های میوه داخل اتوبوس، میمون داشت!
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: ۱۴ قلاده میمون که در جعبه‌های میوه جاسازی شده بودند، در ترمینال بیرجند کشف شدند.(ادامه)
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها تاکید کرد. با این توصیه‌های غذایی، سیستم ایمنی بدن را در سرما تقویت کنید
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها تاکید کرد.(ادامه)
زمانی که می‌خواهید وزن کم کنید، خوردن غذاهای سالم و ورزش منظم از جمله کارهای مهمی است که باید انجام دهید. اما تغییرات کوچکی هم وجود دارد که می‌توانید هنگام شب امتحان کنید تا به لاغری شما کمک کند. کارهایی که باید شب‌ها انجام دهید تا وزن کم کنید
زمانی که می‌خواهید وزن کم کنید، خوردن غذاهای سالم و ورزش منظم از جمله کارهای مهمی است که باید انجام دهید. اما تغییرات کوچکی هم وجود دارد که می‌توانید هنگام شب امتحان کنید تا به لاغری شما کمک کند.(ادامه)
نشریه نشنال در گزارشی نسبت به تبعات ویرانگر و فاجعه زیست‌محیطی بلندمدت بمب‌های ممنوعه بین‌المللی به کار گرفته شده رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان هشدار داد. هشدار نشریه انگلیسی از فاجعه زیست محیطی بمب فسفری در غزه و لبنان
نشریه نشنال در گزارشی نسبت به تبعات ویرانگر و فاجعه زیست‌محیطی بلندمدت بمب‌های ممنوعه بین‌المللی به کار گرفته شده رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان هشدار داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.