.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پارسینه: با وجود گذشت بیش از دو روز از انتشار خبر درگذشت آیت الله مصباح یزدی، محمود احمدی نژاد تاکنون هیچ گونه پیام تسلیتی خطاب به بیت مصباح یزدی منتشر نکرده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها هفته گذشته از عیادت محمود احمدی نژاد از پدر معنوی دوران ریاست جمهوری اولش خبر داده بودند. چرا احمدی نژاد درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت نگفت؟
پارسینه: با وجود گذشت بیش از دو روز از انتشار خبر درگذشت آیت الله مصباح یزدی، محمود احمدی نژاد تاکنون هیچ گونه پیام تسلیتی خطاب به بیت مصباح یزدی منتشر نکرده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها هفته گذشته از عیادت محمود احمدی نژاد از پدر معنوی دوران ریاست جمهوری اولش خبر داده بودند.(ادامه)

کمپین انتخاباتی احمدی‌نژاد علی‌رغم اما و اگرهایی که درباره رد صلاحیت و جلب حمایت مردم دارد، به کار افتاده است.
سه ضلعی انتخاباتی احمدی‌نژاد؛ حرکت پرشتاب بدون توجه به احتمال رد صلاحیت
کمپین انتخاباتی احمدی‌نژاد علی‌رغم اما و اگرهایی که درباره رد صلاحیت و جلب حمایت مردم دارد، به کار افتاده است. (ادامه)
هفت ماه به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی مانده و باید ببینیم احزاب سیاسی چه برنامه‌ای دارند.

کاندیداهای احزاب برای انتخابات ریاست جمهوری کدامند؟ / چه کسی بر صندلی حسن روحانی تکیه می‌زند؟
هفت ماه به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی مانده و باید ببینیم احزاب سیاسی چه برنامه‌ای دارند. (ادامه)
فرمانده قرارگاه خاتم، کاندیدای شهرداری تهران است
یک چهره نسبتا پا به سن گذاشته اصولگرا که از قضا از جمله اعضای ارشد یکی از کهنه‌کارترین و قدیمی‌ترین احزاب جناح راست یعنی حزب موتلفه اسلامی، از این گفت که باید میدان اداره مملکت را برای جوانان خالی کرد.(ادامه)
رفیق‌دوست دارفانی را وداع گفت
حاج محمدجواد رفیقدوست از موسسین موتلفه اسلامی دعوت حق را لبیک گفت. بر اساس گزارش حزب موتلفه، او بعد از تحمل یک دوره طولانی بیماری، در ایام عزای اهل بیت علیهم السلام دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
روایت محمد هاشمی از ارسال نامه امام خمینی(ره) به گورباچف
عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی گفت: معمولا در تشکیلات احزاب، مسئول روابط بین‌الملل نیز وجود دارد اما برخی از احزاب به علت اینکه در این زمینه فعالیت پررنگی ندارند، مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل را در هم ادغام می‌کنند، لذا برقراری روابط بین‌المللی از طرف احزاب هیچ منع و مشکل قانونی ندارد. (ادامه)
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند. احتمال کاندیداتوری لاریجانی و احمدی‌نژاد /تکرار «یکشنبه سیاه» در واپسین جمعه بهار ۱۴۰۰؟
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند.(ادامه)

فهرستی ۸ نفره روی میز یکی از چند نهاد اجماع‌ساز جناح راست قرار گرفته و فراتر از آن، حتی نسبتا مشخص شده کدامیک از این ۸ مرد خوشبخت، از رقبای دیگر خوش‌شانس‌ترند و از اقبال بیشتری برای معرفی به عنوان گزینه اصلی برخوردارند؛ «سیدابراهیم رییسی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، پرویز فتاح، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، علی نیکزاد و محمد قمی.» یک عضو « شاجا» از تدوین فهرست ۸ نفره کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد/ این ۸ نفر می‌خواهند رئیس جمهور شوند؟ | یک مینی‌بوس اصولگرا ؛ دو مرد بهاری و یک مرد متفاوت(خبر)
فهرستی ۸ نفره روی میز یکی از چند نهاد اجماع‌ساز جناح راست قرار گرفته و فراتر از آن، حتی نسبتا مشخص شده کدامیک از این ۸ مرد خوشبخت، از رقبای دیگر خوش‌شانس‌ترند و از اقبال بیشتری برای معرفی به عنوان گزینه اصلی برخوردارند؛ «سیدابراهیم رییسی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، پرویز فتاح، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، علی نیکزاد و محمد قمی.»(ادامه)
شمال نیوز:
نکته قابل توجه تر هم اعلام امادگی حدود 50 نفر دیگر از منتخبان اصولگرای راه یافته به مجلس یازدهم برای نشستن بر 9 کرسی دیگر عضویت در هیات رئیسه است که کار سخت فراکسیون انقلاب اسلامی را در هفته آتی و تا پیش از آغاز بکار رسمی مجلس یازدهم نشان می دهد. 13 منتخب مجلس یازدهم دنبال تصدی کرسی ریاست و نایب رئیسی/ حضور پررنگ احمدی‌نژادی‌ها برای نشستن بر کرسی‌های عالی مجلس(خبر)
شمال نیوز: نکته قابل توجه تر هم اعلام امادگی حدود 50 نفر دیگر از منتخبان اصولگرای راه یافته به مجلس یازدهم برای نشستن بر 9 کرسی دیگر عضویت در هیات رئیسه است که کار سخت فراکسیون انقلاب اسلامی را در هفته آتی و تا پیش از آغاز بکار رسمی مجلس یازدهم نشان می دهد. (ادامه)
پیش بینی زیباکلام درباره کلیددارِ بعدی پاستور
صادق زیباکلام، استاد دانشگاه در روزنامه آرمان ملی نوشت: در خصوص سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در کشور، بجز یک جریان، سایر گروه‌های سیاسی نقش چندانی ایفا نمی‌کنند، حتی اصولگرایان معتدل و میانه‌رو نیز کم‌کم به حاشیه رانده شده‌اند.(ادامه)
کنایه معنادار میرسلیم به قالی باف و لاریجانی
(ادامه)
«میرسلیم» پیشنهاد حزب موتلفه برای ریاست ‌مجلس یازدهم
(ادامه)
نماینده سرشناس مازندرانی، گزینه جدی ریاست مجلس
مجلس یازدهم تا 2 ماه دیگر آغاز به کار می کند و گزینه های ریاست مجلس یازدهم شامل محمدباقر قالیباف، سید شمس الدین حسینی، مرتضی آقاتهرانی، علی نیکزاد و مصطفی میرسلیم کارنامه های مشخصی دارند.(ادامه)
علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده قم در ترکیب مجلس یازدهم جایی ندارد؛ او در این انتخابات حتی کاندیدا هم نشد. آینده سیاسی علی لاریجانی بعد از اتمام دوران ریاست ۱۲ ساله بر کرسی مجلس چگونه خواهد بود؟ آیا علی لاریجانی به پایان زندگی سیاسی خود رسیده است؟
علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده قم در ترکیب مجلس یازدهم جایی ندارد؛ او در این انتخابات حتی کاندیدا هم نشد. آینده سیاسی علی لاریجانی بعد از اتمام دوران ریاست ۱۲ ساله بر کرسی مجلس چگونه خواهد بود؟(ادامه)
افراد زیادی در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که شخصیت‌های سیاسی ایرانی در این میان به چشم می‌خورند. معروف‌ترین چهره‌هایی که در چند روز گذشته بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند + تصاویر
افراد زیادی در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که شخصیت‌های سیاسی ایرانی در این میان به چشم می‌خورند.(ادامه)
فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم ساعتی قبل بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. «فاطمه رهبر»، نماینده منتخب تهران بر اثر «کرونا» درگذشت/ کدام یک از مسئولان بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند؟
فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم ساعتی قبل بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.(ادامه)
فاطمه رهبر منتخب مردم تهران بر اثر کرونا درگذشت
فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم دقایقی قبل بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.(ادامه)
تکذیب فوت فاطمه رهبراز سوی همسرش/ بیماری رهبر تحت کنترل
(ادامه)
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم سوابق ۳۰ نامزد نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران +تصاویر
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم(ادامه)
در حال حاضر پنج کاندیدای بالقوه برای ریاست مجلس مطرح هستند که البته صلاحیت همگی آن‌ها هم تایید شده و احتمال رأی آوری شان هم در حوزه‌هایی که کاندیدا شده اند بالاست. در بین این پنج نفر هم چهره‌های اصولگرا و هم چهره‌های اصلاح طلب حضور دارند که همگی آن‌ها برای تصدی ک پنج اصولگرا و اصلاح‌طلب، مدعی جدی ریاست مجلس یازدهم
در حال حاضر پنج کاندیدای بالقوه برای ریاست مجلس مطرح هستند که البته صلاحیت همگی آن‌ها هم تایید شده و احتمال رأی آوری شان هم در حوزه‌هایی که کاندیدا شده اند بالاست. در بین این پنج نفر هم چهره‌های اصولگرا و هم چهره‌های اصلاح طلب حضور دارند که همگی آن‌ها برای تصدی ک(ادامه)
 در جمع آنهایی که نام شان را به عنوان کاندیدای مجلس به ثبت رساندند، نمی توان از کنار ۶ اسم عبور کرد، ۶ چهره ای که زیر سقف مجمع تشخیص مصلحت نظام، همنشین و همکار هستند. 6 مجمع نشین که مدعی هیات رئیسه مجلس آینده هستند
در جمع آنهایی که نام شان را به عنوان کاندیدای مجلس به ثبت رساندند، نمی توان از کنار ۶ اسم عبور کرد، ۶ چهره ای که زیر سقف مجمع تشخیص مصلحت نظام، همنشین و همکار هستند.(ادامه)
٩٨٠٦ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شدند/ وزرای سابق در مسیر فاطمی
ششمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس درحالی آغاز شد که امروز برخی نمایندگان فعلی، چهره‌های سیاسی و وزرای سابق در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
چندی پیش بود که خبر دیدار دبیرکل این جبهه با آیت الله موحدی کرمانی و برخی اعضای موتلفه خبری شد. دیداری که گفته می شد نوید همراه شدن پایداری ها با تحرکات انتخاباتی شورای ائتلاف اصولگرایان است....(خبر)
(ادامه)

عضو حزب موتلفه گفت: یکی سری شاخص‌ها برای همراهی و عضویت در شورای وحدت وجود دارد که این شاخص‌ها الان در آقای احمدی‌نژاد نیست. احمدی‌نژاد نماینده‌ای در شورای وحدت اصولگرایان دارد؟
عضو حزب موتلفه گفت: یکی سری شاخص‌ها برای همراهی و عضویت در شورای وحدت وجود دارد که این شاخص‌ها الان در آقای احمدی‌نژاد نیست.(ادامه)
مراسم ترحیم اسدالله عسگراولادی
مراسم ترحیم اسدالله عسگراولادی عضو فقید اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و شورای مرکزی حزب موتلفه بعدازظهر سه شنبه ۲۶ شهریورماه در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد. (ادامه)
پیکر مرحوم اسدالله عسگراولادی تشییع شد
مراسم تشییع پیکر اسدالله عسگراولادی عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی صبح یکشنبه در مسجد فرشته تهران برگزار شد. (ادامه)
رییس مجلس درگذشت مرحوم عسگراولادی را تسلیت گفت
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت اسدالله عسگراولادی را تسلیت گفت.(ادامه)
 اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست.

 - ... اسدالله عسگراولادی دعوت حق را لبیک گفت + بیوگرافی و سوابق
اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست. - ...(ادامه)


به نظر می‌رسد که جریان موسوم به بهاری‌ها نیز قصد حضور در صحنه رقابت را دارند، اما اینکه با چه کسی و با چه گفتمانی حضور پیدا می‌کنند، هنوز خیلی ظهور و بروز پیدا نکرده است. برنامه احمدی‌نژادی‌ها برای حضور در انتخابات مجلس
به نظر می‌رسد که جریان موسوم به بهاری‌ها نیز قصد حضور در صحنه رقابت را دارند، اما اینکه با چه کسی و با چه گفتمانی حضور پیدا می‌کنند، هنوز خیلی ظهور و بروز پیدا نکرده است.(ادامه)
قاتل امام‌جمعه کازرون به اعدام محکوم شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.