.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: موکب داران و زائرین در ایام اربعین به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند. نکات بهداشتی که زائران اربعین حتما باید رعایت کنند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: موکب داران و زائرین در ایام اربعین به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند.(ادامه)
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از مرگ ۳ جوان بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در شهرستان تنکابن خبر داد. ۳ فوتی بر اثر مصرف مشروبات الکلی در تنکابن
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از مرگ ۳ جوان بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در شهرستان تنکابن خبر داد.(ادامه)
عبدالنصیر شه‌بخش نوه مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان دستگیر شد. بازداشت نوه مولوی عبدالحمید
عبدالنصیر شه‌بخش نوه مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان دستگیر شد.(ادامه)
چهار نفر از عناصر موثر در بازداشت غیرقانونی، بازجویی، شکنجه و اخذ اعتراف اجباری از طلبه سنی در زاهدان دستگیر شدند. ۴ شکنجه‌گر طلبه محبوس در مسجد مکی بازداشت شدند
چهار نفر از عناصر موثر در بازداشت غیرقانونی، بازجویی، شکنجه و اخذ اعتراف اجباری از طلبه سنی در زاهدان دستگیر شدند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۶ تیر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر مسمومیت‌های اخیر الکلی در کشور و شورش واگنرها در روسیه پرداخته‌اند.(ادامه)
اجزای داخلی کابین خودرو بر اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید می کنند. استفاده از کولر خودرو در این وضعیت خطرناک است
اجزای داخلی کابین خودرو بر اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید می کنند.(ادامه)
تابستان فصل هندوانه است. نیتروژن یکی از عناصر مهم در رشد و تکامل میوه هاست. با این حال، زیاده روی در دادن کود‌های شیمیایی به محصولات کشاورزی عوارض جدی به دنبال دارد. به این نوع هندوانه اصلا لب نزنید!
تابستان فصل هندوانه است. نیتروژن یکی از عناصر مهم در رشد و تکامل میوه هاست. با این حال، زیاده روی در دادن کود‌های شیمیایی به محصولات کشاورزی عوارض جدی به دنبال دارد.(ادامه)
فروش ماهی تازه و منجمد توسط دست‌فروشان اصلاً توجیه‌پذیر نیست و شهروندان تحت هیچ شرایطی به آن‌ها اعتماد نکنند این نوع ماهی‌ها را هرگز نخرید!
فروش ماهی تازه و منجمد توسط دست‌فروشان اصلاً توجیه‌پذیر نیست و شهروندان تحت هیچ شرایطی به آن‌ها اعتماد نکنند(ادامه)
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به این‌که برنج پخته بیرون یخچال به دلیل رطوبت فراوان شرایط بسیار مناسبی برای رشد باکتری دارد، گفت: در صورت نگهداری در دمای بالای پنج درجه، برنج خیلی زود خراب می‌شود. چرا نباید هرگز به برنج مانده لب زد؟
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به این‌که برنج پخته بیرون یخچال به دلیل رطوبت فراوان شرایط بسیار مناسبی برای رشد باکتری دارد، گفت: در صورت نگهداری در دمای بالای پنج درجه، برنج خیلی زود خراب می‌شود.(ادامه)
رئیس‌کل دادگستری استان فارس گفت: حکم ۲ تروریست حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود. ‌اجرای حکم اعدام ۲ تروریست حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی
رئیس‌کل دادگستری استان فارس گفت: حکم ۲ تروریست حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.(ادامه)
بسیاری از افراد به دلیل داشتن طعم خوب هسته‌ی زردآلو، تمایل زیادی به خوردن آن دارند. اما باید توجه داشت که اگر هسته‌ زردآلو به صورت خام، به مقدار و دفعات زیاد مصرف شود، مشکلاتی را به همراه دارد. ضررهای خوردن هسته زرد آلو
بسیاری از افراد به دلیل داشتن طعم خوب هسته‌ی زردآلو، تمایل زیادی به خوردن آن دارند. اما باید توجه داشت که اگر هسته‌ زردآلو به صورت خام، به مقدار و دفعات زیاد مصرف شود، مشکلاتی را به همراه دارد.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)

۱۴۰ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج پارسال در مازندران جان خود را از دست دادند. مرگ ۱۴۰ مازندرانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج
۱۴۰ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج پارسال در مازندران جان خود را از دست دادند.(ادامه)
شمال نیوز : گزارشات ارسالی مردم از قائم شهر از خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان رازی این شهر خبر می دهد . افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رازی پیشکش ؛ خرابی سی تی اسکن را دریابید!
شمال نیوز : گزارشات ارسالی مردم از قائم شهر از خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان رازی این شهر خبر می دهد .(ادامه)
«کارو پشابادی» 16 ساله، اصالتا کردستانی و ساکن شهرقدس تهران بر اثر بیماری کلیوی، در بیمارستان میلاد فوت کرده اما رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین دروغ‌پردازی خود، از مرگ این دانش‌آموز به نفع اهداف پلید خود سوء استفاده کردند. دروغ جدید رسانه‌های ضدانقلاب
«کارو پشابادی» 16 ساله، اصالتا کردستانی و ساکن شهرقدس تهران بر اثر بیماری کلیوی، در بیمارستان میلاد فوت کرده اما رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین دروغ‌پردازی خود، از مرگ این دانش‌آموز به نفع اهداف پلید خود سوء استفاده کردند.(ادامه)
استفاده میوه بلوط همراه با سرکه، برای رفع دل پیچه ناشی از نفخ همچنین بو داده میوه به‌صورت قهوه جهت رفع اسهال، درمان سوءهاضمه، درد معده مفید است. این میوه خارق العاده قاتل نفخ شکم است!
استفاده میوه بلوط همراه با سرکه، برای رفع دل پیچه ناشی از نفخ همچنین بو داده میوه به‌صورت قهوه جهت رفع اسهال، درمان سوءهاضمه، درد معده مفید است.(ادامه)
شاید رازی در زنده ماندنم نهفته باشد که خودم از اسرار آن بی خبرم اما از این موضوع خوشحالم چرا که من تنها بازمانده ای هستم که باید پیگیر پرونده مرگ گروهی اعضای خانواده ام باشم. راز تنها بازمانده خودکشی خانوادگی
شاید رازی در زنده ماندنم نهفته باشد که خودم از اسرار آن بی خبرم اما از این موضوع خوشحالم چرا که من تنها بازمانده ای هستم که باید پیگیر پرونده مرگ گروهی اعضای خانواده ام باشم.(ادامه)
نا امنی در مدارس یعنی این +عکس
(ادامه)
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است.

نوشیدنی پرطرفداری که قند خون را تنظیم و عطش را رفع می‌کند
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است. (ادامه)
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه موج هشتم کرونا از اواخر اسفند ماه وارد کشور شده است گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون مهمترین راهکار در پیشگیری از این بیماری است. وزیر بهداشت: موج هشتم کرونا وارد کشور شد
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه موج هشتم کرونا از اواخر اسفند ماه وارد کشور شده است گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون مهمترین راهکار در پیشگیری از این بیماری است.(ادامه)
پارلمان اروپا در تداوم تلاش‌های نافرجام برای افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد رسمی نظامی ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی اروپا، قطعنامه‌ای مداخله‌جویانه را در خصوص مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی تصویب و به این بهانه درخواست خود علیه سپاه را تکرار کرد. صدور قطعنامه به بهانه مسمومیت دانش‌آموزان ایرانی
پارلمان اروپا در تداوم تلاش‌های نافرجام برای افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد رسمی نظامی ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی اروپا، قطعنامه‌ای مداخله‌جویانه را در خصوص مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی تصویب و به این بهانه درخواست خود علیه سپاه را تکرار کرد.(ادامه)
۳۷ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونو کسیدکربن در مازندران جان باختند. گاز جان ۳۷ مازندرانی را گرفت
۳۷ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونو کسیدکربن در مازندران جان باختند.(ادامه)
زهرا شیخی سخنگوی کمیته حقیقت‌یاب مجلس در موضوع بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان در تشریح جزئیات دومین جلسه این کارگروه که ظهردیروز یکشنبه ۲۱ اسفندماه در جهت بررسی اقدامات صورت گرفته درباره بدحالی دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار کرد: سخنگوی کمیته حقیقت‌یاب مجلس در موضوع بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان، گفت: بررسی کمیته علمی حاکی از این است که فقط ۵ تا ۱۰ درصد از دانش‌آموزان مواجهه با عوامل محرک داشته‌اند و در خون این دانش‌آموزان ماده خاصی دیده نشد.(خبر)
زهرا شیخی سخنگوی کمیته حقیقت‌یاب مجلس در موضوع بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان در تشریح جزئیات دومین جلسه این کارگروه که ظهردیروز یکشنبه ۲۱ اسفندماه در جهت بررسی اقدامات صورت گرفته درباره بدحالی دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار کرد: (ادامه)
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گزارش بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان در ایران و اقدامات بعمل آمده برای رسیدگی به این وضعیت را منتشر کرد. گزارش ستاد حقوق بشر درخصوص بدحالی دانش‌آموزان در ایران
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گزارش بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان در ایران و اقدامات بعمل آمده برای رسیدگی به این وضعیت را منتشر کرد.(ادامه)
امام‌جمعه رشت با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس گفت: رهبر انقلاب از ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان با عنوان جنایت بزرگ یاد کردند و خواستار مجازات برای عاملین آن شدند لذا مسؤولان و متولیان مکلفند تا عاملین و مسببین را دستگیر و مجازات کنند. واکنش تند امام‌جمعه رشت به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس
امام‌جمعه رشت با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس گفت: رهبر انقلاب از ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان با عنوان جنایت بزرگ یاد کردند و خواستار مجازات برای عاملین آن شدند لذا مسؤولان و متولیان مکلفند تا عاملین و مسببین را دستگیر و مجازات کنند.(ادامه)
وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور،‌ بیانیه ای صادر کرد. بیانیه وزارت اطلاعات درباره مسمومیت دانش‌آموزان + جزئیات
وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور،‌ بیانیه ای صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس بیمارستان امام خمینی ساری با تکذیب مسمومیت ‌دانش‌آموزان در ‌ساری‌ گفت: دانش‌آموزان هیچ گونه علائمی نداشتند. تکذیب مسمومیت دانش آموزان در برخی شهرهای مازندران
شمال نیوز: رئیس بیمارستان امام خمینی ساری با تکذیب مسمومیت ‌دانش‌آموزان در ‌ساری‌ گفت: دانش‌آموزان هیچ گونه علائمی نداشتند.(ادامه)
شمال نیوز: بیانیه شماره ۲ وزارت کشور درباره مسائل پیش‌آمده در برخی از مدارس منتشر شد. وجود مواد سمی در بدن دانش‌آموزان یافت نشد/ شایعه‌پردازان تحت پیگرد قرار گرفتند
شمال نیوز: بیانیه شماره ۲ وزارت کشور درباره مسائل پیش‌آمده در برخی از مدارس منتشر شد.(ادامه)
آقای استاندار درست است این جنایت سراسری است و بی‌شک ریشه‌ای فراتر از توان شما برای مبارزه دارد ولی واکنش رسمی و قاطع نسبت به جنایت مذکور کمترین درخواست مردم استان از شماست. استان گرفتار مسمومیت‌های سازمان‌یافته، استاندار همچنان در سکوت و بی تفاوت!
آقای استاندار درست است این جنایت سراسری است و بی‌شک ریشه‌ای فراتر از توان شما برای مبارزه دارد ولی واکنش رسمی و قاطع نسبت به جنایت مذکور کمترین درخواست مردم استان از شماست.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با تاکید براینکه مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند، بیان داشتند: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.





مسئولین موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند/ این یک جنایت بزرگ و غیرقابل اغماض است؛/ درصورت اثبات موضوع، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند/ در مورد اینها عفوی در کار نیست(خبر)
رهبر معظم انقلاب با تاکید براینکه مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند، بیان داشتند: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.