.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: در آخرین روز کاری سال ۹۳، باقر لاریجانی به مجموعه مدیران ارشد وزارت بهداشت اضافه شد.
باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت شد
شمال نیوز: در آخرین روز کاری سال ۹۳، باقر لاریجانی به مجموعه مدیران ارشد وزارت بهداشت اضافه شد. (ادامه)
شمال نیوز: همسران روسای جمهور ایران اگرچه از الگوی کشورهای غربی در کسب جایگاه بانوی اول پیروی نکرده‌اند، اما قطعاً همواره در کنار همسرانشان، آنها را در پیشبرد کارها یاری داده‌اند.
همسران رؤسای‌جمهور از بنی‌ صدر تا روحانی +تصاویر(خبر)
شمال نیوز: همسران روسای جمهور ایران اگرچه از الگوی کشورهای غربی در کسب جایگاه بانوی اول پیروی نکرده‌اند، اما قطعاً همواره در کنار همسرانشان، آنها را در پیشبرد کارها یاری داده‌اند. (ادامه)
چه کسی وزیر علوم می‌شود؟ این سوالی است که این روزها ذهن اقشار مختلف جامعه به ویژه سیاسیون و دانشگاهیان را به خود اختصاص داده است.... روحانی در معرفی وزیر علوم به مجلس، مسیر احمدی‌نژاد را می‌رود؟ (خبر)
چه کسی وزیر علوم می‌شود؟ این سوالی است که این روزها ذهن اقشار مختلف جامعه به ویژه سیاسیون و دانشگاهیان را به خود اختصاص داده است....(ادامه)
مروری بر دلایل عجیب 10 برکناری جنجالی در دولت‌ احمدی‌نژاد
برکناری وزرا و برخی معاونان دولت احمدی نژاد به مثابه بسیاری دیگر از اقدامات وی جنجالی و پرحاشیه بود.(ادامه)
شکست تفکیک جنسیتی!
(ادامه)
دلیل عزل وزیر اسبق بهداشت از زبان خودش
(ادامه)
تشکر رئیس سازمان نظام پزشکی از آیت‌الله آملی
(ادامه)
درخواست فاطمه هاشمی از دولت روحانی
اطلاع داریم که امسال با مشکل مواجه هستیم ولی از دولت آقای روحانی و وزارت بهداشت انتظار داریم درمان بیماران سرطانی و مبتلایان به‌ام اس را رایگان کنند چون، این بیماران باید هزینه‌های زیادی را پرداخت کنند.(ادامه)
مسئولیت جدید دکتر محمد مهدی ناصحی
(ادامه)
اولین زنی که پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی می کند
معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست اولین زنی بود که به معاونت ریاست جمهوری رسید. او قرار است این هفته در خطبه‌های نماز جمعه به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها سخنرانی کند.(ادامه)
حاشیه‌های مراسم ختم مرحوم عسگراولادی
(ادامه)
وزیر زن اخراجی احمدی نژاد مشاور لاریجانی
وحید دستجردی اولین وزیر زن در جمهوری اسلامی بود که نامه رد و بدل شده بین او و باقر لاریجانی ، اصلی ترین دلیل برکناری خانم وزیر عنوان شد.(ادامه)
سهم زنان در دولت‌های خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی
(ادامه)
شمال نیوز: نگاهی به کابینه‌های مختلف بعد از جنگ یعنی دولت‌های پنجم تا یازدهم – دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی نشان می‌دهد دو استان تهران و اصفهان رکوددار حضور در کابینه‌ها بوده‌‌اند. شهرهای رکوددار حضور در کابینه +جدول و نمودار
شمال نیوز: نگاهی به کابینه‌های مختلف بعد از جنگ یعنی دولت‌های پنجم تا یازدهم – دولت‌های هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی نشان می‌دهد دو استان تهران و اصفهان رکوددار حضور در کابینه‌ها بوده‌‌اند.(ادامه)
زنان دیپلمات و مرضیه های سیاستمدار/عکس
مرضیه وحید دستجردی اولین زن وزیر بعد از انقلاب اسلامی بود و دولت احمدی نژاد اولین دولتی بود که در آن دولت، زنان وزارت گرفتند. حالا دولت روحانی هم اولین دولتی شده است که زنان به دستگاه دیپلماسی راه یافته اند. از مرضیه افخم به عنوان سخنگوی دستگاه دیپلماسی یاد می شود و قرار است اولین سفیر زن در این دولت منصوب شود. پیش از این مرضیه حدیدچی در سال 67 به همراه یک هیات عازم شوروی شد، در نقش یک زن دیپلمات در آمد تا پیام امام را با گورباچف ابلاغ کند(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام ریاست محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم به اتمام رسید؛ باشگاه خبرنگاران تلاش کرده است به بررسی آینده شغلی، مدیریتی و سیاسی 18 وزیری بپردازد که تا آخرین روز تکیه احمدی‌نژاد بر کرسی پاستور، عهده‌دار ریاست وزارتخانه‌های دولت پرحاشیه وی بودند. یاران احمدی‌نژاد، این روزها چه می‌کنند؟ / از خانه‌نشيني تا کار آزاد
شمال نیوز: سرانجام ریاست محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم به اتمام رسید؛ باشگاه خبرنگاران تلاش کرده است به بررسی آینده شغلی، مدیریتی و سیاسی 18 وزیری بپردازد که تا آخرین روز تکیه احمدی‌نژاد بر کرسی پاستور، عهده‌دار ریاست وزارتخانه‌های دولت پرحاشیه وی بودند.(ادامه)
چه کسانی پشت درب پاستور جا ماندند
(ادامه)
محصول مشترک احمدی‌نژاد و مشایی
(ادامه)
گزینه های احتمالی وزارت بهداشت کابینه روحانی
(ادامه)
دختران امام و هاشمی در لیست دولت روحانی
(ادامه)
زنانی که به دولت روحانی راه پیدا می‌کنند
فاطمه هاشمی که عضو حزب اعتدال و توسعه است و حضورش در همایش انتخاباتی حسن روحانی از لنز دوربین‌ها ثبت شده بود هم احتمالا از زنانی است که می تواند در کابینه روحانی جایی داشته باشد. (ادامه)
د‌‌‌‌‌‌‌فتر رییس جمهور منتخب، نزدیکترین افرادش را به چهار کارگروه تعیین وزارتخانه‌های سیاسی و امنیتی، اقتصاد‌‌‌‌‌‌‌ی و فرهنگی، اجتماعی و خارجه تقسیم کرده و هریک از این کارگروه‌ها به ریاست یکی از چهره‌های شاخص د‌‌‌‌‌‌‌ولت‌های اصلاحات یا سازند‌‌‌‌‌‌‌گی سپرده است. روحانی روسای کارگروه هایش را مشخص کرد
د‌‌‌‌‌‌‌فتر رییس جمهور منتخب، نزدیکترین افرادش را به چهار کارگروه تعیین وزارتخانه‌های سیاسی و امنیتی، اقتصاد‌‌‌‌‌‌‌ی و فرهنگی، اجتماعی و خارجه تقسیم کرده و هریک از این کارگروه‌ها به ریاست یکی از چهره‌های شاخص د‌‌‌‌‌‌‌ولت‌های اصلاحات یا سازند‌‌‌‌‌‌‌گی سپرده است.(ادامه)
ضدونقیض‌گویی درباره واردات برنج‌های آلوده
(ادامه)
شغل جدید خانم وزیر سابق
(ادامه)
سمت جدید خانم وزیر سابق
(ادامه)
ناگفته‌های دستجردی از انحلال دانشگاه ایران
(ادامه)
آيا كابينه دهم منحل مي شود؟
(ادامه)
رئیس ستاد اجرایی پزشک خانواده عزل شد
(ادامه)
معاون وزير بهداشت برکنار شد
(ادامه)
پشت پرده برکناری روسای دانشگاه ها
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.