.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تشییع پیکر شهید مدافع وطن در مازندران
پیکر شهید امیرحسین نیک‌پور از مرزبانان غیور امروز در محمودآباد تشییع شد.(ادامه)
سرباز شهید فراجا اهل سرخرود محمودآباد میرحسین نیک‌پور از مرزبانان سراوانِ سیستان‌وبلوچستان حین کنترل نوار مرزی در سراوان به شهادت رسید. شهادت مرزبان مازندرانی در سراوان +تصویر
سرباز شهید فراجا اهل سرخرود محمودآباد میرحسین نیک‌پور از مرزبانان سراوانِ سیستان‌وبلوچستان حین کنترل نوار مرزی در سراوان به شهادت رسید.(ادامه)
فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در پشت مرزهایمان را به دقت رصد می‌کنیم، اعلام کرد: به تازگی یک تیم تروریستی هفت نفره توسط همکاران هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد. انهدام تیم تروریستی هفت نفری
فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در پشت مرزهایمان را به دقت رصد می‌کنیم، اعلام کرد: به تازگی یک تیم تروریستی هفت نفره توسط همکاران هنگ مرزی خداآفرین منهدم شد.(ادامه)
گذرنامه‌ ویژه فقط تا روز اربعین اعتبار دارد
سخنگوی فراجا گفت: گذرنامه‌ ویژه فقط تا روز اربعین اعتبار دارد و پس از این روز از سوی پلیس عراق قابل پذیرش نیست.(ادامه)
چرا زمانی که چنین ظرفیت‌های غنی در کشور داریم، واردات انجام دهیم و این واردات بی‌رویه مراکز تولیدی داخل کشور را دچار مشکل می‌کند/ با کمک مردم، نخبگان و همه می‌توان شرایط را تغییر داد و به نصرت الهی رسید لذا تمامی مسئولان از بخشداران تا مقامات....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به وضعیت بیماری در کشور درباره روند واکسیناسیون کرونا، گفت: تا آخر مهر قطعا گروه سنی بالای ۴۰ سال را واکسینه کرده‌ایم. از طرفی با احتساب واکسن‌های خارجی و سبد کووکس به شکل میانگین از شهریور ....(خبر)
(ادامه)
شورای نگهبان اصلی ترین نهاد نظام مقدس اسلامی است
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از شورای نگهبان به عنوان یکی از اصلی ترین نهادهای نظام مقدس اسلامی و از جمله دستاوردهای انقلاب یاد کرد.(ادامه)
عکس/ مرزبانان ایران در کولاک سنگین شمال غربی کشور
تصویری از پاسبانی سخت و طاقت فرسای مرزبانان ایران در برف و کولاک سنگین مرزهای شمال غربی کشور را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : در این درگیری ۲ سرباز وظیفه نیز بر اثر ضربات چاقو مجروح و برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند .... فرمانده گروهان مرزی کرند استان گلستان به شهادت رسید
شمال نیوز : در این درگیری ۲ سرباز وظیفه نیز بر اثر ضربات چاقو مجروح و برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند ....(ادامه)
پیاده‌روی و نصب موکب در جوار مرزها ممنوع است
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تجمیع دسته‌جات و هیئات عزاداری، پیاده‌روی و حتی نصب موکب در جوار مرزها ممنوع بوده و تحت هیچ شرایطی تردد به سمت کشور عراق میسر نیست.(ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : امروز آیت الله رییسی در میانه جهاد با سرکشان اقتصادی قرار دارد و تحولات دوران مدیریت وی نیز به خوبی نشان داد وی در حوزه حقوق عمومی، بیت المال و حیثیت جمهوری اسلامی با کسی تعارفی ندارد و.... « آیت الله رئیسی » ، قوه قضائیه و جهاد با سرکشان اقتصادی
شمال نیوز : امروز آیت الله رییسی در میانه جهاد با سرکشان اقتصادی قرار دارد و تحولات دوران مدیریت وی نیز به خوبی نشان داد وی در حوزه حقوق عمومی، بیت المال و حیثیت جمهوری اسلامی با کسی تعارفی ندارد و....(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران  و اصحاب رسانه و  یا هر مسئولی که  احساس کند و  فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید  بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. اگر کسی امروز به وزیر، قاضی و یا بنده حرفی زد، علیه نظام حرف نزده / باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم، بین اعتراض و اغتشاش [هم همینطور]/ خبرنگارانی که فساد را به مسئولین اعلام می‌کنند، بدانند در امان هستند(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران و اصحاب رسانه و یا هر مسئولی که احساس کند و فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. (ادامه)
(تصاویر) یونان پناهجویان را نیمه عریان کرد
ده ها پناهجو پس از اینکه توسط نیروهای مرزی یونان بازداشت شده اند در هوای سرد نیمه عریان شده و اموال و لباس های آنها سلب شده است. (ادامه)
شمال نیوز :  مرزبانان هنگ مرزی جکیگور با تشدید اقدامات کنترلی در از نوار مرزی، از حضور تعدادی تروریست مسلح که به قصد ضربه زدن به یگان‌های مرزی به سمت مرزها پیشروی کرده بودند، مطلع شدند.
.... شهادت مرزبان مازندرانی در درگیری با یک گروهک تروریستی در منطقه مرزی جکیگور
شمال نیوز : مرزبانان هنگ مرزی جکیگور با تشدید اقدامات کنترلی در از نوار مرزی، از حضور تعدادی تروریست مسلح که به قصد ضربه زدن به یگان‌های مرزی به سمت مرزها پیشروی کرده بودند، مطلع شدند. ....(ادامه)
کنترل بیش از 3500 فروند شناور تفریحی و ورزشی در دریای مازندران
فرمانده دریابانی مازندران از کنترل بیش از 3500 فروند شناور تفریحی و ورزشی در سطح حوزه استحفاظی توسط دریابانان استان مازندران همچنین بیش از 2000 ایستگاه قایقرانی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :  وی در رابطه با انقلاب اسلامی ایران گفت: من برای همه اقشار مخصوصا روحانیت که پرچم داران تبلیغات و مرزبانان فکری جامعه اند احترام خاصی قائل هستم..... خداحافظی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان پس از ۲۴ سال
شمال نیوز : وی در رابطه با انقلاب اسلامی ایران گفت: من برای همه اقشار مخصوصا روحانیت که پرچم داران تبلیغات و مرزبانان فکری جامعه اند احترام خاصی قائل هستم.....(ادامه)
4 تن از مرزبانان کشورمان که از دست تروریستهای جیش الظلم آزاد شدند، به کشور بازگشتند. 4 مرزبان آزاد شده از دست تروریستهای جیش الظلم به میهن بازگشتند
4 تن از مرزبانان کشورمان که از دست تروریستهای جیش الظلم آزاد شدند، به کشور بازگشتند.(ادامه)
خبر خوش نوروزی/ ۴ مرزبان ربوده شده ایرانی، آزاد شدند
(ادامه)
جزئیات درگیری مرزبانان با اشرار در مرز بانه؛ اشرار مسلح ‌قصد اقدامات خرابکارانه داشتند
فرمانده مرزبانی استان کردستان ‌با اشاره به درگیری شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه با اشرار مسلح گفت: اشرار مسلح ‌قصد اقدامات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند.(ادامه)
آغاز عملیات ارتش پاکستان برای آزادی مرزبانان ایرانی
فرمانده مرزبانی کشور گفت: بر مبنای آخرین گفت‌وگو و رایزنی‌ها، ارتش پاکستان اعلام کرده که درباره روند آزادسازی مرزبانان ربوده‌شده عملیاتی را آغاز کرده است.(ادامه)
عکس/ مرزبانی از ایران در سرمای زیر صفر درجه!
مرزبانان هنگ مرزی آستارا با چشمانی تیزبین برای دفاع از مناطق مرزی در برف و سرمای زیر صفر درجه خدمت کرده و با جان و دل از مرزها حراست می‌کنند.(ادامه)
۵ نفر از مرزبانان میرجاوه آزاد شدند
سرلشگر جعفری فرمانده سپاه، با اشاره به سرنوشت گروگان‌های ایرانی در اختیار گروهک تروریستی جیش‌الظلم، گفت که ۵ نفر از مرزبانان آزاد شده و هم اکنون در اختیار دولت پاکستان هستند و به زودی عملیات مبادله انجام خواهد شد. (ادامه)
نخستین تصویر از 12 مرزبان ربوده شده در میرجاوه + عکس و اسامی
اولین تصویر از ۱۲ مرزبان ایرانی که در تاریخ ۲۳مهر۹۷ در مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان ربوده شدند.(ادامه)
نامه وزیر کشور به همتای پاکستانی برای عملیات مشترک و فوری علیه گروگان‌گیرهای ایرانی (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌. .... سپاه : ربوده شدن بسیجیان در مرز میرجاوه با خیانت عوامل نفوذی
شمال نیوز : عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌. ....(ادامه)
تحویل جسد صیاد گلستانی به مرزبانی ایران
فرمانده هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه یک استان گلستان از تحویل جسد صیاد بندرترکمنی که چند روز پیش به دست نیرو‌های مرزبانی ترکمنستان کشته شده بود، خبر داد.(ادامه)
وزیر صنعت گفت: سال ١٣٩٧ را سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملى و ارتقای سطح کمى و کیفى آن و سال فتح بازارهاى هدف ، براى جذب و نفوذ کالاى ایرانى بدل خواهیم ساخت.


سال ۹۷ را به سال نفوذ کالاى ایرانى بدل خواهیم کرد
وزیر صنعت گفت: سال ١٣٩٧ را سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملى و ارتقای سطح کمى و کیفى آن و سال فتح بازارهاى هدف ، براى جذب و نفوذ کالاى ایرانى بدل خواهیم ساخت. (ادامه)
تیراندازی مرزبانی ترکمنستان به صیادان گلستانی/۲ نفر کشته شدند
فرماندار شهرستان ترکمن از تیراندازی مرزبانی ترکمنستان به صیادان گلستانی خبرداد و گفت: در این تیراندازی دو نفر کشته و دو نفر دستگیر شدند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.