.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حضور 7 هزار نیروی انتظامی برای برقراری نظم وامنیت نوروزی در مازندران
هزار گشت خودرویی، موتوری و پیاده در نوروز برای برقراری نظم وامنیت وکاهش جرایم، در استان حضور دارند.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ...

اسامی 174 کاندیدای احتمالی شورای شهر گرگان + سوابق
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ... (ادامه)
متلاشی شدن 105 باند حرفه ای در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران، گفت: اعلام اینکه 105 باند سارقین حرفه ای امسال متلاشی شدند ، گفت: 375 سارق حرفه ای نیز دراین رابطه دستگیر شدند که از این میزان 27 درصد آنها غیر بومی بودند کما اینکه 83 درصد از سرقت ها منجر به کشف شده است. (ادامه)
حل معضل ترافیک مازندران نیازمند نگاه ملی است
فرمانده انتظامی مازندران گفت: حل معضل ترافیک استان نیازمند نگاه و توجه ملی است.....(ادامه)
اهتزاز پرچم امنيت کشور با نثار خون شهدا + تصاویر
شهدا با نثار خون خود پرچم امنيت و آرامش را در کشور پر افتخار ايران اسلامی به اهتزاز در آوردند.(ادامه)
اسامی و گرایش 90 عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها+جدول
اسامی کامل 90 عضو هیئت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا را به تفکیک گرایش‌های فراکسیونی آنها منتشر شد.(ادامه)
کشف ۵۱ فقره کلاهبرداری در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: ۵۱ مورد کلاهبرداری از ابتدای سال جاری تاکنون کشف و برای آن پرونده قضائی تشکیل شد.(ادامه)
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود.
اسامی نهایی اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: با این وجود سرنوشت اعضای کمیسیون‌های فرهنگی، شوراها و امور داخلی، اجتماعی، قضایی-حقوقی، بهداشت و کشاورزی هنوز نامشخص است.


هرکدام از نماینده‌های مجلس عضو کدام‌کمیسیون شدند؟+ اسامی
شمال نیوز: با این وجود سرنوشت اعضای کمیسیون‌های فرهنگی، شوراها و امور داخلی، اجتماعی، قضایی-حقوقی، بهداشت و کشاورزی هنوز نامشخص است. (ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند.

اقبال نمایندگان مازندرانی به کدام کمیسیون‌ها بیشتر است؟
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند. (ادامه)
شمال نیوز : مردم مازندران انتظار نقش آفرینی بیشتر نمایندگان خود در خانه ملت را داشته و امیدوارند در گام های نخست در ترکیب کمیسیون ها و جایگاههای حساس و تصمیم ساز آنها را مشاهده نمایند ..... سهم ناچیز نمایندگان مازندران در ترکیب شعب 15 گانه مجلس دهم !
شمال نیوز : مردم مازندران انتظار نقش آفرینی بیشتر نمایندگان خود در خانه ملت را داشته و امیدوارند در گام های نخست در ترکیب کمیسیون ها و جایگاههای حساس و تصمیم ساز آنها را مشاهده نمایند .....(ادامه)
اعضای شعب ۱۵گانه مجلس دهم مشخص شدند + اسامی
اعضای شعب ۱۵گانه بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس دهم شورای اسلامی مشخص شد(ادامه)
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است.

136 نامزدرا با گرایش‌های سیاسی‌شان بشناسید
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است. (ادامه)
سال ۹۴ با تمام تلخ و شیرینی‌هایش به پایان رسید اما در این سال چهره‌های با دنیای مادی وداع کردند که جای‌شان در میان مردم و خانواده‌های‌شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می‌شود. معروف‌ترین چهره‌های درگذشته سال ۹۴
سال ۹۴ با تمام تلخ و شیرینی‌هایش به پایان رسید اما در این سال چهره‌های با دنیای مادی وداع کردند که جای‌شان در میان مردم و خانواده‌های‌شان خالی است، نفراتی که یادشان هم باعث تاثر خاطر می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: منتخین پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند. نام بیشتر آنها در لیست‌بندی‌ها دیده می‌شد و در این بین، تنها نام چهار نفر در هیچ لیستی قرار نگرفته بود. 
3 منتخب اختصاصی جامعه مدرسین و 16 منتخب اختصاصی خبرگان مردم(خبر)
شمال نیوز: منتخین پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند. نام بیشتر آنها در لیست‌بندی‌ها دیده می‌شد و در این بین، تنها نام چهار نفر در هیچ لیستی قرار نگرفته بود. (ادامه)
تغییر 43 درصدی در ترکیب مجلس خبرگان
با تعیین سرنشینان هر 88 کرسی مجلس پنجم خبرگان رهبری، مشخص شد که 50 تن از اعضای کنونی این مجلس بار دیگر بر کرسی‎های خود ابقا شده اند.(ادامه)
شمال نیوز: کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» که مورد حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی است، منتشر شد. اسامی کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» در سراسر کشور
شمال نیوز: کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» که مورد حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی است، منتشر شد.(ادامه)
فهرست نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان
فهرست اسامی نامزدهای اصلاح‌طلب و مورد حمایت شورایعالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در کشور اعلام شد. (ادامه)
چه کسانی در این چهار دوره بر صندلی‌های قرمز مجلس خبرگان تکیه زده‌اند؟
مجلس خبرگان رهبری در آستانه برگزاری پنجمین انتخابات خود است، اما تاکنون چه کسانی بر صندلی‌های قرمز این مجلس تکیه زده‌اند؟ (ادامه)
پرسابقه‌ترین اعضای مجلس خبرگان
در ادوار اول و دوم مجلس خبرگان 85 نفر، در دوره سوم 89 نفر و در دوره چهارم 86 نفر وارد مجلس خبرگان شده‌اند.(ادامه)
اعضای مجلس خبرگان چند سال سن دارند؟
شمال نیوز: پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه سال جاری و همزمان با دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.(ادامه)
هفته ناجا زمان نمایش اقتدار پلیس است
(ادامه)
یادواره 30 شهید روحانی نکا برگزار شد
(ادامه)
جوانان حامی احمدی‌نژاد به کجا رسیدند؟
(ادامه)
همه یاران جوان احمدی نژاد؛از بهشت تا پاستور
(ادامه)
رفت‌وآمد پلاک‌های قرمز به ستاد احمدی نژاد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.