.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد. آمادگی گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد.(ادامه)
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد. ادعای کاظم صدیقی: از ثبت شرکت و انتقال باغ اطلاعی نداشتم!
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
فاجعه بیخ گوش شهر است. قرعه آتش‌سوزی بعد از گاندی این‌بار به «هتل هما» افتاد و به گفته مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران این هتل «تاییدیه ایمنی ندارد.» آتش‌سوزی در هتل هما و ماجرای درگیری مدیران هتل با آتش‌نشانان
فاجعه بیخ گوش شهر است. قرعه آتش‌سوزی بعد از گاندی این‌بار به «هتل هما» افتاد و به گفته مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران این هتل «تاییدیه ایمنی ندارد.»(ادامه)
هادی چوپان دو هفته بعد از قهرمانی در آرنولدکلاسیک آمریکا، این بار در انگلستان روی استیج رفت. آمادگی هادی چوپان در استیج بیرمنگام، از دو هفته پیش که در اوهایو قهرمان آرنولدکلاسیک ۲۰۲۴ قهرمان شده بود، بیشتر به نظر می‌رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید هادی را از حالا قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا دانست. هادی چوپان استیج بریتانیا را بهم ریخت
هادی چوپان دو هفته بعد از قهرمانی در آرنولدکلاسیک آمریکا، این بار در انگلستان روی استیج رفت. آمادگی هادی چوپان در استیج بیرمنگام، از دو هفته پیش که در اوهایو قهرمان آرنولدکلاسیک ۲۰۲۴ قهرمان شده بود، بیشتر به نظر می‌رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید هادی را از حالا قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا دانست.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان گفت: استقلال و پرسپولیس به‌عنوان سرمایه‌های کشور جایگاه بزرگی دارند و قطعاً با مدیریت صحیح می‌توانیم به واسطه داشتن هواداران میلیونی از آن‌ها استفاده مطلوب کنیم. هاشمی: سرخابی‌ها به ۲ بانک غیردولتی واگذار می‌شوند
وزیر ورزش و جوانان گفت: استقلال و پرسپولیس به‌عنوان سرمایه‌های کشور جایگاه بزرگی دارند و قطعاً با مدیریت صحیح می‌توانیم به واسطه داشتن هواداران میلیونی از آن‌ها استفاده مطلوب کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟ انتقاد شدید از استخدام افراد خاص در استان بالا گرفت + اسامی افراد خاص !
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟(ادامه)
مدافع گرجستانی پرسپولیس در دربی ۱۰۳ غایب خواهد بود. خبر بسیار بد برای پرسپولیس قبل از دربی
مدافع گرجستانی پرسپولیس در دربی ۱۰۳ غایب خواهد بود.(ادامه)
دادستان قم گفت: در پرونده درگیری یک خانم با فرد روحانی تاکنون کسی دستگیر نشده و در ارتباط با این موضوع پرونده قضایی تشکیل شده است. تشکیل پرونده قضایی برای درگیری بین یک خانم و یک روحانی
دادستان قم گفت: در پرونده درگیری یک خانم با فرد روحانی تاکنون کسی دستگیر نشده و در ارتباط با این موضوع پرونده قضایی تشکیل شده است.(ادامه)
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضاییه به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد. در سومین جلسه دادگاه فرزندان معاون اول قوه قضائیه چه گذشت؟
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضاییه به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد.(ادامه)
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت. میرسلیم سند تخلف و زد و بند مالک اسپیناس پالاس را برای ساخت هتل در اراضی ملی رو کرد؟
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت.(ادامه)
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد. ویلاهای لاکچری تخریب‌شده نوشهر متعلق به که بود؟
‌در پی احداث ۶۴ ویلای غیرمجاز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی نوشهر توسط فرزندان یک چهره مشهور اقتصادی، با دستور رئیس قوه قضاییه عملیات تخریب این ویلاها آغاز شد.(ادامه)
وحیدی با اشاره به قانون عفاف و حجاب، گفت: همه باید حمایت کنند و قانون هم همین را می‌گوید که اگر کسی مانع امر به معروف و نهی از منکر شد جرم مرتکب شده است. امر به معروف و نهی از منکر مجوز نمی‌خواهد / لازم است در برابر بی‌حجابی بایستیم
وحیدی با اشاره به قانون عفاف و حجاب، گفت: همه باید حمایت کنند و قانون هم همین را می‌گوید که اگر کسی مانع امر به معروف و نهی از منکر شد جرم مرتکب شده است.(ادامه)
رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها می‌توانند به شرط پوشاندن شیشه‌های مغازه خود در ماه رمضان فعالیت کنند.­ شرط فعالیت اغذیه فروشان در ماه رمضان
رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها می‌توانند به شرط پوشاندن شیشه‌های مغازه خود در ماه رمضان فعالیت کنند.­(ادامه)
وزارت آموزش و پرورش درباره اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی سال ۱۴۰۱ و دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای منتشر کرد. اعلام نهایی پذیرفته شدگان رشته‌های آموزگار ابتدایی ۱۴۰۱، دبیری و هنرآموز ۱۴۰۲
وزارت آموزش و پرورش درباره اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی سال ۱۴۰۱ و دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای منتشر کرد.(ادامه)
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود. ماجرای باغ گیاه‌شناسی چه بود؟
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۵ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعلام آخرین آمار مشارکت در انتخابات مجلس و حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه علوم انتظامی پرداخته‌اند.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: تولید خودروی پژو پارس تا مشخص شدن نتایج مرکز آزمون بین المللی استاندارد، ادامه خواهد داشت. تداوم تولید پژو پارس برای سال آینده
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: تولید خودروی پژو پارس تا مشخص شدن نتایج مرکز آزمون بین المللی استاندارد، ادامه خواهد داشت.(ادامه)
یمن تردد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و دریای عرب ممنوع کرده است، اما تل‌آویو سخت در پی ایجاد مسیرهای جایگزین برای انتقال کالا از طریق کشورهای خلیج فارس به فلسطین اشغالی هستند....(خبر)
(ادامه)
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: مصوبه مربوط به استفاده از پالایش شکن‌ها مخاطب عمومی ندارد و برداشت‌های صورت گرفته در این باره نادرست است. مصوبه ممنوعیت استفاده از فیلترشکن‌ها شامل چه کسانی می‌شود؟
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: مصوبه مربوط به استفاده از پالایش شکن‌ها مخاطب عمومی ندارد و برداشت‌های صورت گرفته در این باره نادرست است.(ادامه)
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ما به هیچ سایت همسریابی‌ای مجوز نمی‌دهیم، بلکه به مراکز مجوز ارائه می‌کنیم و البته این مراکز می‌توانند دارای سایت هم باشند. همسریابی قانونی فقط در این ۱۲۰ مرکز مجاز
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ما به هیچ سایت همسریابی‌ای مجوز نمی‌دهیم، بلکه به مراکز مجوز ارائه می‌کنیم و البته این مراکز می‌توانند دارای سایت هم باشند.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
قائم مقام ایران خودرو گفت: تولید پژو پارس که پیش از این اعلام شده بود تا پایان امسال متوقف خواهد شد در صورت لزوم تا اطلاع بعدی و اتمام تعهدات شرکت به ثبت نام کنندگان، تداوم خواهد یافت. تولید پژو پارس در صورت لزوم تداوم می‌یابد
قائم مقام ایران خودرو گفت: تولید پژو پارس که پیش از این اعلام شده بود تا پایان امسال متوقف خواهد شد در صورت لزوم تا اطلاع بعدی و اتمام تعهدات شرکت به ثبت نام کنندگان، تداوم خواهد یافت.(ادامه)
مهاجم سوئدی تیم فوتبال پرسپولیس خواهان تعیین تکلیف هرچه زودتر قرارداد فصل جاری اش با باشگاه شد. خط و نشان مهاجم سوئدی برای خروج از لیست بازیکنان پرسپولیس!
مهاجم سوئدی تیم فوتبال پرسپولیس خواهان تعیین تکلیف هرچه زودتر قرارداد فصل جاری اش با باشگاه شد.(ادامه)
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است. کوروش کمپانی هم از اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مجوز داشته هم از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است.(ادامه)
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند. چگونه یک سرباز فراری جیب مردم را خالی کرد!
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند.(ادامه)
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند. کدام کشور‌ها به رژیم صهیونیستی سلاح می‌دهند؟
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس ترجمه نامه پرداخت مالیات بوژیدار رادوشوویچ را به وکیل این دروازه بان پرداخت کرد تا تاییدیه را دریافت و به فیفا اعلام کند. نامه پرسپولیس با مهر دادگستری به فیفا ارسال شد
باشگاه پرسپولیس ترجمه نامه پرداخت مالیات بوژیدار رادوشوویچ را به وکیل این دروازه بان پرداخت کرد تا تاییدیه را دریافت و به فیفا اعلام کند.(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: وزیر کار گزارشی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ «فجر تا فطر» ارائه کرد که نشان می‌دهد استقبال خوبی از این طرح شده است. توضیحات سخنگوی دولت درباره اجرای طرح کالابرگ «عید تا عید»
بهادری جهرمی گفت: وزیر کار گزارشی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ «فجر تا فطر» ارائه کرد که نشان می‌دهد استقبال خوبی از این طرح شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.372 seconds.