.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تحریم تکراری، واکنش آمریکا به مرحله اول انتقام سخت
دولت آمریکا پس از اننقام سخت ایران، مجددا بخش‌هایی را تحت تحریم قرار داد که پیش از این در تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران آنها را تحریم کرده بود.(ادامه)
شمال نیوز : ما در رسیدگی به اتهامات هیچ خط قرمزی نداریم؛ البته من به عنوان دبیر ستاد حقوق بشر آرزویم برای هر شهروند ایرانی این است که از همه اتهامات مبرا باشند ودرباره آقای طبری پور هم مثل هر شهروند دیگر. آنهایی که با مسئله‌ی دستگیری ایشان خواستند خرده حسابی با قوه قضائیه تسویه کنند..... محمدجواد لاریجانی: آرزویم برای «طبری» این است که از همه اتهامات مبرا شود
شمال نیوز : ما در رسیدگی به اتهامات هیچ خط قرمزی نداریم؛ البته من به عنوان دبیر ستاد حقوق بشر آرزویم برای هر شهروند ایرانی این است که از همه اتهامات مبرا باشند ودرباره آقای طبری پور هم مثل هر شهروند دیگر. آنهایی که با مسئله‌ی دستگیری ایشان خواستند خرده حسابی با قوه قضائیه تسویه کنند.....(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد.
از هیچ متخلف و فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد/هیچگاه نگفته ام نجف می روم / اگر در شورای‌نگهبان سکوت می‌کنند بخاطر پیرمرد بودن شماست/مگر ساختمان‌های شما از ارث پدرتان ساخته شده؟(خبر)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد. (ادامه)
تحقق اهداف انقلاب نیازمند فداکاری های بسیجیان است
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تشکیل حکومت بزرگ جهانی امری شدنی است گفت: تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیازمند فداکاری های بسیجیان است.(ادامه)
شمال نیوز : اسامی پنج کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان مشخص شد؛ مروری بر سوابق و فعالیت‌هایی این حقوقدانان خواهیم داشت. ۵ گزینه جدید حقوقدان شورای نگهبان را بهتر بشناسیم
شمال نیوز : اسامی پنج کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان مشخص شد؛ مروری بر سوابق و فعالیت‌هایی این حقوقدانان خواهیم داشت. (ادامه)
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فیلم منتشر شده از مواجهه بازیکن سابق استقلال با مأمور پلیس راهور گفت: مأمور وظیفه‌اش را انجام داده است؛ آن آقا توقعی دارد که بماند، نمی‌شود که به هر کس دست بزنیم صدای اعتراض بلند شود، اقتداری برای پلیس نمی ماند. واکنش سردار اشتری به‌برخورد پلیس با بازیکن فوتبال
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فیلم منتشر شده از مواجهه بازیکن سابق استقلال با مأمور پلیس راهور گفت: مأمور وظیفه‌اش را انجام داده است؛ آن آقا توقعی دارد که بماند، نمی‌شود که به هر کس دست بزنیم صدای اعتراض بلند شود، اقتداری برای پلیس نمی ماند.(ادامه)
هرچند به گفته سردار سلیمانی، برخی دنبال عقده گشایی علیه «محسن رضایی» فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس بودند و این فرصت را برای رسیدن به این هدف خود از دست ندادند، از اول هم مثل روز روشن بود که منظور چه بود و چطور شد که عملیات اصلی کربلای 4 به عملیات فریب تبدیل شد و دشمن از آن این گونه برداشت کرد. بسیاری در این روزها راست و دروغ را از نوشته های یک کتاب خیالی تا بیان تعداد چند هزار شهید در جریان عملیات کربلای 4 ... ماجرای کربلای 4 چه بود؟ «محسن رضایی» چه گفت؛ منتقدان چه برداشت کردند؟(يادداشت)
هرچند به گفته سردار سلیمانی، برخی دنبال عقده گشایی علیه «محسن رضایی» فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس بودند و این فرصت را برای رسیدن به این هدف خود از دست ندادند، از اول هم مثل روز روشن بود که منظور چه بود و چطور شد که عملیات اصلی کربلای 4 به عملیات فریب تبدیل شد و دشمن از آن این گونه برداشت کرد. بسیاری در این روزها راست و دروغ را از نوشته های یک کتاب خیالی تا بیان تعداد چند هزار شهید در جریان عملیات کربلای 4 ... (ادامه)
وی با بیان اینکه عملیات کربلای 4 عملیات اصلی بود نه فرعی، اظهار داشت: ما عملیات‌هایی داشتیم که در سال برای آن برنامه‌ریزی کردیم و در طول پنج، شش ماه برای آن کار می‌کردیم اما به موفقیت نرسیدیم. عملیات رمضان هم تا حدود اهداف اساسی رسیدیم اما به نتیجه نرسید. در والفجر مقدماتی که کارهای فراوانی پیرامونش صورت گرفت اما به نتیجه نرسید. ما پنج، شش عملیات داشتیم که منجر به موفقیت نشد لذا ما در جنگ عملیات موفق و ناموفق داشتیم. حاج قاسم سلیمانی: نباید علیه محسن رضایی عقده‌گشایی کرد / محسن رضایی: بحث فریب بودن عملیات‌ها و اینکه از کربلای 4 به والفجر 8 تعمیم می‌دهند، درست نیست / در هیچ عملیاتی غافلگیری ١٠٠درصد برای دشمن نداشتیم و تقریبا همه عملیات‌های ما درصدی لو رفته بود(خبر)
وی با بیان اینکه عملیات کربلای 4 عملیات اصلی بود نه فرعی، اظهار داشت: ما عملیات‌هایی داشتیم که در سال برای آن برنامه‌ریزی کردیم و در طول پنج، شش ماه برای آن کار می‌کردیم اما به موفقیت نرسیدیم. عملیات رمضان هم تا حدود اهداف اساسی رسیدیم اما به نتیجه نرسید. در والفجر مقدماتی که کارهای فراوانی پیرامونش صورت گرفت اما به نتیجه نرسید. ما پنج، شش عملیات داشتیم که منجر به موفقیت نشد لذا ما در جنگ عملیات موفق و ناموفق داشتیم.(ادامه)
نامه هاشمی شاهرودی به جنتی
در نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر شورای نگهبان، مغایرت لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست های کلی تشویق سرمایه گذاری، سیاست کلی امنیت قضایی و سیاست کلی امنیت اقتصادی اعلام شده است.(ادامه)
محسنی اژه‌ای که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود در مدت بیش از ۱۸۰ دقیقه به سوالات متنوع دانشجویان پاسخ داد. مصوبه شواری‌عالی امنیت ملی پابرجاست/ اجازه برگزاری دادگاه علنی نداریم/ دختر رئيس قوه قضائیه با هيچ سرويس جاسوسی در ارتباط نيست، بازداشت نشد(خبر)
محسنی اژه‌ای که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود در مدت بیش از ۱۸۰ دقیقه به سوالات متنوع دانشجویان پاسخ داد.(ادامه)
لزوم احیای امر به معروف در جامعه/ اظهارات ترامپ ابلهانه بود
امام جمعه موقت ساری با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ در مجمع عالی سازمان ملل، گفت: این رئیس جمهور بی‌شعور سخنان زشت، ابلهانه، جاهلانه‌ای را در این مجمع مطرح کرد، این اقدام ترامپ نشان از سبک مغزی رئیس یک کشور است.(ادامه)
مشروح سخنان رؤسای سه قوه در همایش سراسری قوه قضائیه
آنچه امروز رؤسای قوا گفتند، نشان می دهد که جای حل برخی مشکلات و احتمالا گلایه ها در رسانه ها و شبکه های اجتماعی نیست و آنچه باید از زبان آنها در رسانه ها شنیده شود، مقوله هایی در راستای تقویت و افزایش وحدت و انسجام داخلی است؛ پس بهتر است، مثل آنچه امروز در همایش سراسری قوه قضائیه دیدیم، رؤسای قوا و مسئولان کشور موارد و موضوعاتی را که ممکن است محل اختلاف نظر و بحث و جدل شود، صرفا در جلسات داخلی بیان کنند.(ادامه)
شمال نیوز: ۱۶۳۶ نفر برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ ثبت‌نام کردند که کمتر از ۳۰ نفر از آن‌ها از شخصیت‌های شناخته‌شده سیاسی کشور به حساب می‌آیند. جدول اسامی برخی شخصیت‌های برجسته نامزدی ریاست‌جمهوری(خبر)
شمال نیوز: ۱۶۳۶ نفر برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ ثبت‌نام کردند که کمتر از ۳۰ نفر از آن‌ها از شخصیت‌های شناخته‌شده سیاسی کشور به حساب می‌آیند.(ادامه)
شمال نیوز : من و دوستانم باوجود انتقاداتی که به برجام داشتیم، از مذاکرات حمایت کردیم، و ترجیح دادیم که در شروع کار دولت جدید ، با عدم پیگیریِ انتقادات خود، کمکی به دولت کرده باشیم. ولی شما اولاً سیاست خارجی را محدود به برجام کردید و ثانیاً برجام که یک امر تاکتیکی بود را به مقوله‌ای راهبردی تبدیل نمودید. .... هشدار رضایی به رئیس جمهور ؛ از اقتصاد داخلی تا سیاست خارجی
شمال نیوز : من و دوستانم باوجود انتقاداتی که به برجام داشتیم، از مذاکرات حمایت کردیم، و ترجیح دادیم که در شروع کار دولت جدید ، با عدم پیگیریِ انتقادات خود، کمکی به دولت کرده باشیم. ولی شما اولاً سیاست خارجی را محدود به برجام کردید و ثانیاً برجام که یک امر تاکتیکی بود را به مقوله‌ای راهبردی تبدیل نمودید. ....(ادامه)
 رابطه نزدیک نظام پارلمانی با نظام حزبی، تنها متوقف به ایام انتخابات نیست، بلکه این رابطه آنگاه اهمیتی مضاعف می‌یابد که نوبت به بازی لابیست‌ها در ساماندهی آرای پارلمانی می‌رسد. مرد لابی‌های مجلس دهم کیست؟
رابطه نزدیک نظام پارلمانی با نظام حزبی، تنها متوقف به ایام انتخابات نیست، بلکه این رابطه آنگاه اهمیتی مضاعف می‌یابد که نوبت به بازی لابیست‌ها در ساماندهی آرای پارلمانی می‌رسد.(ادامه)
سرلشکرهای نیروهای مسلح را بهتر بشناسیم+ تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر داوودی : یارانه، گداپروری نیست،حق مردم است / ۸۰ درصد تولیدات کشور تعطیل یا نیمه‌تعطیل است/ امیدوارم خوش‌بینی دولت به امریکا، کشور را به سمت بحران‌های غیرقابل کنترل سوق ندهد.... یارانه، گداپروری نیست ، حق مردم است
شمال نیوز : دکتر داوودی : یارانه، گداپروری نیست،حق مردم است / ۸۰ درصد تولیدات کشور تعطیل یا نیمه‌تعطیل است/ امیدوارم خوش‌بینی دولت به امریکا، کشور را به سمت بحران‌های غیرقابل کنترل سوق ندهد....(ادامه)
حال عمومی آیت‌الله معلمی مساعد است
مسئول تیم حفاظت عضو خبرگان رهبری گفت: خودروی حامل آیت‌الله معلمی در جاده میاندورود با خودرویی که در حال تردد ممنوع به‌صورت دنده عقب بود، برخورد شدیدی کرد.(ادامه)
بیانیه خانه نخبگان سازمان بسیج علمی و مجمع عالی بسیج مازندران برای حادثه منا
(ادامه)
هاشمی جواب مدعیان «جام زهر» را داد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی افراد تازه‌وارد می‌گویند در پذیرش قطعنامه به امام جام زهر نوشانده شد، گفت: امام فرمودند جام زهر برای من جام شیرین شد.چرا که می‌بینم کشور به سمت توسعه و پیشرفت می‌رود و اسرا آزاد می‌شوند. (ادامه)
هاشمی‌رفسنجانی: من یک روستایی هستم
(ادامه)
حمایت رسانه‌های ایرانی از یک‌اقدام خندوانه
(ادامه)
اولین مجمع بسیج اساتید خواهران دانشگاه های استان مازندران
شمال نیوز : رئیس دانشکده فنی و حرفه ای الزهراء (س) ضمن خیر مقدم گویی به حضار فرصت برگزاری این جلسه همزمان با روز عفاف و حجاب و در روزهای پایانی ماه رمضان را مبارک دانستند ....(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه ای به آقای روحانی رئیس جمهور، سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه را ابلاغ کردند.
رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه را ابلاغ کردند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه ای به آقای روحانی رئیس جمهور، سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه را ابلاغ کردند. (ادامه)
نامه زیباکلام به مطهری درباره بودجه فرهنگی
سهم وزارت ارشاد از این ۶۰۰۰ میلیارد تومان کمتراز۱۳درصد می باشد و ۸۷درصد مابقی در اختیار نهاد ها، سازمان ها، بنیاد ها و ارگان هایی است که نه تنها کاملا مستقل از مجوعه دولت قراردارند بلکه اساسا هیچ پاسخگویی نیز نه در قبال مجلس دارند(ادامه)
روایتی از اعتماد رهبر انقلاب به هاشمی
بدون شک یکی از کسانی که از قبل از انقلاب در کنار حضرت امام(ره) قرار داشتند و به زندان رفتند و مسئولیت‌های حساسی را از طرف مردم و حضرت امام(ره) و همچنین مقام معظم رهبری مکررا به عهده گرفتند آیت‌ا... ‌هاشمی‌رفسنجانی است. آیت‌ا... در بدو انقلاب همواره مورد تهمت و نقد قرار گرفته‌اند.(ادامه)
تله جدید آمریکا برای ایران
(ادامه)
سفر هفتگی برخی ‌آقازاده‌ها ‌به غرب
(ادامه)
مراسم روز دانشجوی امسال با حضور رئیس جمهور حسن روحانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. در این مراسم ابتدا تعدادی از دانشجویان منتخب به بیان برخی نظرات خود پرداختند و سپس حسن روحانی پشت تریبون رفت ...


تازه به دوران رسیده‌ها دل‌نگران نباشند/ به قولی که به مردم در همه زمینه‌ها دادم پایبند هستم
مراسم روز دانشجوی امسال با حضور رئیس جمهور حسن روحانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. در این مراسم ابتدا تعدادی از دانشجویان منتخب به بیان برخی نظرات خود پرداختند و سپس حسن روحانی پشت تریبون رفت ... (ادامه)
در انتخابات ۹۴ شرکت می کنیم حتی اگر همه را رد صلاحیت کنند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.