.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همتی: دوستان وزارت بهداشت فحش ندهند و بگویند همتی پول نمی‌دهد؛ من در مقابل چاپ پول مقاومت می کنم / مدام گفته می‌شود که ریال و ارز تخصیص داده نمی شود؛ بانک مرکزی از کجا بیاورد؛ باید چاپ کند؟....(خبر)
(ادامه)
دیدار پرسپولیس با سپاهان به دلیل فینال آسیا به تعویق افتاد
فینال لیگ قهرمانان آسیا دیدار پرسپولیس با سپاهان را به تعویق انداخت. (ادامه)
واکنش باشگاه سایپا به اعتراض پرسپولیس
باشگاه سایپا با صدور بیانیه ای نسبت به اتفاق های پس از دیدار با پرسپولیس واکنش نشان داد.(ادامه)
زمان بازی تراکتور با سپاهان اعلام شد
برنامه لیگ برتر در ۳ هفته اعلام شده و زمان بازی حساس تراکتور با سپاهان نیز اعلام شد.(ادامه)
برنامه لیگ برتر ایران بعد از کرونا اعلام شد!
برنامه هفته بیست و دوم تا بیست و چهارم و یک مسابقه معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ اعلام شد.(ادامه)
زمان قطع رمز دوم کارت ها اعلام شد +اسامی بانک ها
مشتریان بانکی ظرف چند روز آینده نسبت به فعال‌سازی «رمز دوم پویا» به‌ویژه از طریق روش دریافت پیامک با مراجعه به وب‌سایت بانک یا خودپرداز و یا شعبه اقدام لازم را انجام دهند.(ادامه)
تغییر زمان بازی نساجی و استقلال
کمیته مسابقات از تغییر زمان ۴ مسابقه از هفته یازدهم و دوازدهم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ خبر داد.(ادامه)
براساس زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی، پنج بانک ادغام شده در بانک سپه ملزم به درج نام این بانک در تابلو شعب هستند که این اقدام از سوی این بانک‌ها آغاز شده است. جزئیات آغاز تغییر نام بانک‌های ادغامی
براساس زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی، پنج بانک ادغام شده در بانک سپه ملزم به درج نام این بانک در تابلو شعب هستند که این اقدام از سوی این بانک‌ها آغاز شده است.(ادامه)
تاریخ برگزاری دربی مشخص شد
برنامه هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ اعلام شد.(ادامه)
آرای کمیته انضباطی AFC درباره استقلال و پرسپولیس اعلام شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر تخلفاتی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین فدراسیون فوتبال ایران مرتکب شده‌اند، آنها را در مجموع بیش از ۱۰ هزار دلار جریمه کرد.(ادامه)
آغاز خرید سهام سهامداران ۵ بانک نظامی از فردا+ اطلاعیه‌ها
(ادامه)
مدیرکل بانک قوامین مازندران عزادار شد
مدیرکل بانک قوامین مازندران در سوگ درگذشت پدر گرامی‌اش عزادار شد.(ادامه)
اسامی داوران هفته سوم لیگ برتر
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته سوم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.(ادامه)
برنامه نیم فصل اول لیگ برتر اعلام شد
کمیته مسابقات برنامه کامل نیم فصل اول لیگ برتر هجدهم را اعلام کرد. (ادامه)
دایی، قهرمانی پرسپولیس را به تاخیر می‌اندازد؟
(ادامه)
داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر مشخص شدند
از سوی کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در هفته ۲۶ لیگ برتر مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : اخبار و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با ادغام بانک‌های نظامی و ساماندهی آنها در نهایت با اعلام ادغام شش بانک نظامی روی واقعیت به خود گرفت. قرار بر این است که شش بانک و موسسه حکمت، قوامین، انصار، کوثر، مهر اقتصاد و ثامن در مرحله اول به دو بانک و در نهایت به یک بانک بزرگ تبدیل شوند..... تمام بانک‌های نظامی ادغام می‌شوند؛۶ به ۲، ۲ به یک
شمال نیوز : اخبار و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با ادغام بانک‌های نظامی و ساماندهی آنها در نهایت با اعلام ادغام شش بانک نظامی روی واقعیت به خود گرفت. قرار بر این است که شش بانک و موسسه حکمت، قوامین، انصار، کوثر، مهر اقتصاد و ثامن در مرحله اول به دو بانک و در نهایت به یک بانک بزرگ تبدیل شوند.....(ادامه)
ضعف نظارت و طمع مردم برای دریافت سودهای آنچنانی سبب بروز و ظهور موسسات مالی می‌شود که بی اعتمادی سپرده‌گذاران پس از ورشکستگی موسسات را در پی دارد.

وقتی سرمایه مردم به یغما می‌رود
ضعف نظارت و طمع مردم برای دریافت سودهای آنچنانی سبب بروز و ظهور موسسات مالی می‌شود که بی اعتمادی سپرده‌گذاران پس از ورشکستگی موسسات را در پی دارد. (ادامه)
شمال نیوز : قرار است مؤسسه ثامن، مؤسسه کوثر و بانک مهر اقتصاد در قالب «بانک کوثر» با سرمایه‌ای بیش از سه هزار میلیارد تومان، ادغام شوند. آماده‌باش مؤسسات مالی «نظامی» برای ادغام
شمال نیوز : قرار است مؤسسه ثامن، مؤسسه کوثر و بانک مهر اقتصاد در قالب «بانک کوثر» با سرمایه‌ای بیش از سه هزار میلیارد تومان، ادغام شوند.(ادامه)
شمال نیوز : محمدی با بیان اینکه آقای پرهام تنها یک مدرک بیاورد که از مسؤولان کمک خواست و مسؤولان حمایت نکردند، افزود: این آقا حتی برای بخشش بدهی سرپرست باشگاه نساجی مازندران به بانک قوامین از ما درخواست کمک کرد و من این کار را انجام دادم..... باشگاه نساجی نباید فدای خواسته‌های شخصی عده‌ای شود
شمال نیوز : محمدی با بیان اینکه آقای پرهام تنها یک مدرک بیاورد که از مسؤولان کمک خواست و مسؤولان حمایت نکردند، افزود: این آقا حتی برای بخشش بدهی سرپرست باشگاه نساجی مازندران به بانک قوامین از ما درخواست کمک کرد و من این کار را انجام دادم.....(ادامه)
اتصال سیم، برق علت آتش‌سوزی بانک قوامین فریدونکنار
علت آتش‌سوزی بانک قوامین فریدونکنار آن اتصال در سیستم برق مربوط به باجه سیستم نوبت‌دهی شعبه و نقص یکی از باجه‌های تحویلداری بود.(ادامه)
بانک قوامین فریدونکنار دچار حریق شد
تنها شعبه بانک قوامین شهرستان فریدونکنار دچار حریق شد و آتش ساختمان همکف و داخلی این بانک را فرا گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل بانک قوامین با اعلام اینکه قانون فعلی که در نظام پولی کشور حاکم است، قرار بود تنها پنج سال در کشور رعایت شود، گفت: باید قانون بانکداری بدون ربا نیز در کشور طراحی و اجرا می‌شد که این اتفاق نیفتاد..... قانون بانکداری بدون ربا در کشور اجرا نشد!
شمال نیوز : مدیرعامل بانک قوامین با اعلام اینکه قانون فعلی که در نظام پولی کشور حاکم است، قرار بود تنها پنج سال در کشور رعایت شود، گفت: باید قانون بانکداری بدون ربا نیز در کشور طراحی و اجرا می‌شد که این اتفاق نیفتاد.....(ادامه)
کدام بانک‌ها وام 10 میلیونی می‌دهند +جدول
براساس مصوبه مجلس در قانون بودجه 95 سقف وام ازدواج جوانان برای هر یک از زوجین از 3 به 10 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 4 ساله افزایش یافت.(ادامه)
اردشیر مقیم پور بیژنی روز پنجشنبه باحضور معاون عمرانی استاندار مازندران و جمعی از مسئولان محلی به عنوان شهردار جدید بابل معرفی شد.
شهردار جدید بابل معرفی شد
اردشیر مقیم پور بیژنی روز پنجشنبه باحضور معاون عمرانی استاندار مازندران و جمعی از مسئولان محلی به عنوان شهردار جدید بابل معرفی شد. (ادامه)
تاریخ دربی 82 مشخص شد
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، برنامه زمان‌بندی شده هفته‌هجدهم تا سی‌ام لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: حجر خداداد، رجب ملایی رئیسی، محسن کبود فیروزجایی و اردشیر بیژنی چهار گزینه شهردار بابل بودند که بیژنی با کسب 11 رای موافق و دو رای مخالف سکان شهرداری بابل را به دست گرفت. اردشیر بیژنی شهردار بابل شد + کارنامه و سوابق
شمال نیوز: حجر خداداد، رجب ملایی رئیسی، محسن کبود فیروزجایی و اردشیر بیژنی چهار گزینه شهردار بابل بودند که بیژنی با کسب 11 رای موافق و دو رای مخالف سکان شهرداری بابل را به دست گرفت.(ادامه)
تصاویر/ 4پرسنل بانک در آتش سمند سوختند
(ادامه)
برنامه نیمه شب سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴ شبکه یک، مهمان ویژه ای داشت که درباره شایعات بازداشت و فساد مالی اش توضیح داد و همه شایعات را تکذیب کرد. سردار احمدی مقدم، فرمانده سابق ناجا در صدا و سیما باز هم حاضر شد.

نه خودم بازداشت شده ام، نه فرزندم / مرا تهدید کردند که اگر بخواهی با ما دربیافتی تو را هم با خود پایین می کشیم
برنامه نیمه شب سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۴ شبکه یک، مهمان ویژه ای داشت که درباره شایعات بازداشت و فساد مالی اش توضیح داد و همه شایعات را تکذیب کرد. سردار احمدی مقدم، فرمانده سابق ناجا در صدا و سیما باز هم حاضر شد. (ادامه)
پذیره‌نویسی موسسه غیرمجاز +عکس
درحالی که موسسه اعتباری فرشتگان در موسسه اعتباری آرمان ادغام شده، طی روزهای اخیر اقدام به انتشار آگهی پذیره نویسی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار کشور کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.