.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واکنش قوه قضائیه به یکتا ناصر
خبرگزاری میزان کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.(ادامه)
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند. حضرت خدیجه (س) تا پای جان، از رسالت پیامبر(ص) حمایت کرد
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند.(ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر بختیاری رئیس  کمیته امداد امام خمینی (ره) را تسلیت گفت. فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد +جزئیات
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.(ادامه)
مرد میانسال که پس از آتش زدن و قتل همسرش از سوی فرزندانش بخشیده شده بود، در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که مدعی است یکی از زنان فامیل او را جادو کرده و ناخواسته دست به این جنایت زده است. جادوی دخترخاله‌ام مرا قاتل کرد
مرد میانسال که پس از آتش زدن و قتل همسرش از سوی فرزندانش بخشیده شده بود، در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که مدعی است یکی از زنان فامیل او را جادو کرده و ناخواسته دست به این جنایت زده است.(ادامه)
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند. بلاگر فرزند‌آوری به همراه خانواده‌اش از ایران به عمان مهاجرت کرد!
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند.(ادامه)
مرد معتاد که هنگام درگیری خانوادگی در اقدامی جنون‌آمیز با ریختن بنزین روی خودش، همسر و پسر ۷ ساله‌اش را به آتش کشیده بود، باعث مرگ زن جوان شد. زن جوان در آتش شوهر معتادش سوخت
مرد معتاد که هنگام درگیری خانوادگی در اقدامی جنون‌آمیز با ریختن بنزین روی خودش، همسر و پسر ۷ ساله‌اش را به آتش کشیده بود، باعث مرگ زن جوان شد.(ادامه)
مرد شرور که به بهانه پرسیدن ساعت از زنان به آنان نزدیک شده و در اقدامی شیطانی به ۹ زن و دختر تعرض کرده بود، به اعدام محکوم شد. حکم اعدام برای شیطان بوستان مهرگان
مرد شرور که به بهانه پرسیدن ساعت از زنان به آنان نزدیک شده و در اقدامی شیطانی به ۹ زن و دختر تعرض کرده بود، به اعدام محکوم شد.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود. کدام مادران روستایی رایگان بیمه می‌شوند؟
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود.(ادامه)
غذای نوزادان سر از فروشگاه های مواد غذایی در می آورد؟! / اگر مابه تفاوت نرخ ارز شیرخشک در قالب یارانه به خانواده ها به جای داروخانه ها پرداخت می شد هم چالش نقدینگی داروخانه ها و هم معضل در دسترس بودن این محصول برطرف می شد ....(خبر)
(ادامه)
صبح یکی از روزهای آخرین ماه سال در حالی‌که بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خانه تکانی و خرید شب عید بودند زوج جوانی پشت در یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی خانواده در آستانه جدایی به انتظار ایستاده بودند. طلاق برای زندگی در فضای مجازی
صبح یکی از روزهای آخرین ماه سال در حالی‌که بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خانه تکانی و خرید شب عید بودند زوج جوانی پشت در یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی خانواده در آستانه جدایی به انتظار ایستاده بودند.(ادامه)
مرد افغانستانی که به همراه برادر و پسرعمویش به اتهام قتل محاکمه می‌شد در دادگاه ادعا کرد به خاطر برگرداندن همسرش که به ایران فرار کرده بود دست به این جنایت زده است. مقتول همسرم را ربود و به ایران فرار کرد
مرد افغانستانی که به همراه برادر و پسرعمویش به اتهام قتل محاکمه می‌شد در دادگاه ادعا کرد به خاطر برگرداندن همسرش که به ایران فرار کرده بود دست به این جنایت زده است.(ادامه)
مرد زندانی که پس از قتل همسایه‌اش انگیزه خود را مزاحمت مقتول برای همسرش عنوان کرده بود درحالی در شعبه ۲ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پزشکی قانونی سلامت روان وی را تأیید کرد. قتل مرد همسایه به علت مزاحمت برای همسر
مرد زندانی که پس از قتل همسایه‌اش انگیزه خود را مزاحمت مقتول برای همسرش عنوان کرده بود درحالی در شعبه ۲ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پزشکی قانونی سلامت روان وی را تأیید کرد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری قاتلی که ۲ نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. قاتل ۲ عضو یک خانواده در نور مازندران دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری قاتلی که ۲ نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.(ادامه)
مرد میانسال وقتی می‌خواست از دست شوهر سابق همسرش فرار کند او را با خودرو زیر گرفت اما حالا او و همسرش مدعی هستند این یک تصادف غیرعمد بوده است. تعقیب و گریز مرگبار همسر سابق
مرد میانسال وقتی می‌خواست از دست شوهر سابق همسرش فرار کند او را با خودرو زیر گرفت اما حالا او و همسرش مدعی هستند این یک تصادف غیرعمد بوده است.(ادامه)
عملیات دلهره‌آور پلیس مشهد در یک سناریوی وحشتناک گروگان‌گیری، زمانی به پایان رسید که حلقه‌های قانون دستان سرکرده باند آدم‌ربایان را فشرد. عملیات ویژه پلیس مشهد برای نجات نوجوان ۱۴ ساله از چنگ آدم‌ربایان
عملیات دلهره‌آور پلیس مشهد در یک سناریوی وحشتناک گروگان‌گیری، زمانی به پایان رسید که حلقه‌های قانون دستان سرکرده باند آدم‌ربایان را فشرد.(ادامه)
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت. پردیس افکاری درگذشت
پردیس افکاری، بازیگر، عصر امروز، پنجشنبه ۳ اسفند ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت.(ادامه)
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ما به هیچ سایت همسریابی‌ای مجوز نمی‌دهیم، بلکه به مراکز مجوز ارائه می‌کنیم و البته این مراکز می‌توانند دارای سایت هم باشند. همسریابی قانونی فقط در این ۱۲۰ مرکز مجاز
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ما به هیچ سایت همسریابی‌ای مجوز نمی‌دهیم، بلکه به مراکز مجوز ارائه می‌کنیم و البته این مراکز می‌توانند دارای سایت هم باشند.(ادامه)
مرد سرایدار که به اتهام قتل زن صاحبخانه دستگیر شده، مدعی شد مقتول با کتک زدن همسرباردارش باعث سقط جنین او شده بود. مقتول همسر باردارم را کتک زد، بچه سقط شد
مرد سرایدار که به اتهام قتل زن صاحبخانه دستگیر شده، مدعی شد مقتول با کتک زدن همسرباردارش باعث سقط جنین او شده بود.(ادامه)
بازیکن سابق پرسپولیس، خودش را به پلیس معرفی کرد و راهی زندان شد. بازیکن سابق پرسپولیس راهی زندان شد
بازیکن سابق پرسپولیس، خودش را به پلیس معرفی کرد و راهی زندان شد.(ادامه)
کشف اجساد سه زن که در سه نقطه از پایتخت به قتل رسیده بودند پرونده‌های جنایی تازه‌ای را مقابل بازپرس ویژه قتل تهران گشود. سرنوشت مرگبار ۳ زن در یک روز
کشف اجساد سه زن که در سه نقطه از پایتخت به قتل رسیده بودند پرونده‌های جنایی تازه‌ای را مقابل بازپرس ویژه قتل تهران گشود.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: بر اساس رای صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان البرز، متهمان به قصاص و حبس‌های بلندمدت محکوم شده‌اند.
صدور رای بدوی متهمان پرونده قتل مهرجویی و همسرش
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: بر اساس رای صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان البرز، متهمان به قصاص و حبس‌های بلندمدت محکوم شده‌اند. (ادامه)
بر اساس اعلام دادگاه، ربات جراح داوینچی روده کوچک یک زن را در حین جراحی سوزانده و منجر به مرگ وی شده است. ربات داوینچی حین جراحی آدم کشت
بر اساس اعلام دادگاه، ربات جراح داوینچی روده کوچک یک زن را در حین جراحی سوزانده و منجر به مرگ وی شده است.(ادامه)
منیرسادات (مژگان) غیاثی همسر علیرضا قربانی است که در جوانی درگذشت. بیوگرافی کامل همسر علیرضا قربانی+ علت فوت
منیرسادات (مژگان) غیاثی همسر علیرضا قربانی است که در جوانی درگذشت.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و کارمندان تا اوایل اسفندماه خبر داد. عیدی بازنشستگان تا اوایل اسفندماه پرداخت می‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و کارمندان تا اوایل اسفندماه خبر داد.(ادامه)
وزیر بهداشت داغدار شد / رئیسی تسلیت گفت
​رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر همسر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تسلیت گفت.(ادامه)
راننده وظیفه‌شناس اداره آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب، کیف زنانه حاوی حدود نیم‌کیلو طلا به ارزش یک‌ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند. مردی که با نیم کیلو طلا وسوسه نشد!
راننده وظیفه‌شناس اداره آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب، کیف زنانه حاوی حدود نیم‌کیلو طلا به ارزش یک‌ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.556 seconds.