.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیام مهندس تورج ایمانی رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید
(ادامه)
وزیر علوم گفت: آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها از سوم مهر است و به دلیل برگزاری دو نوبت کنکور شروع دانشگاه‌ها برای ورودی‌های جدید از هفته سوم مهر خواهد بود.   سال تحصیلی جدید سوم مهر آغاز می‌شود
وزیر علوم گفت: آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها از سوم مهر است و به دلیل برگزاری دو نوبت کنکور شروع دانشگاه‌ها برای ورودی‌های جدید از هفته سوم مهر خواهد بود. (ادامه)
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند.(ادامه)
به دنبال دستور وزیر آموزش و پرورش، معاون صندوق ذخیره فرهنگیان که اخیراً فیش حقوقی او با ۴۱۲ میلیون تومان اضافه کار منتشر شده بود، برکنار شد. برکناری معاون صندوق ذخیره فرهنگیان با اضافه کار ۴۱۲ میلیون تومان!
به دنبال دستور وزیر آموزش و پرورش، معاون صندوق ذخیره فرهنگیان که اخیراً فیش حقوقی او با ۴۱۲ میلیون تومان اضافه کار منتشر شده بود، برکنار شد.(ادامه)
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در مدارس استثنایی فضای تخصصی توانبخشی داریم و فضایی بسیار خوب برای نیرو‌های توانبخش در آموزش و پرورش فراهم شده است. چه کسانی می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند؟
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در مدارس استثنایی فضای تخصصی توانبخشی داریم و فضایی بسیار خوب برای نیرو‌های توانبخش در آموزش و پرورش فراهم شده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور از دولت و ملت عراق برای برگزاری شکوهمند راهپیمایی اربعین حسینی قدردانی کرد. قدردانی رئیس‌جمهور از دولت و ملت عراق
رئیس‌جمهور از دولت و ملت عراق برای برگزاری شکوهمند راهپیمایی اربعین حسینی قدردانی کرد.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب و بکارگیری حدود ۱۰۰ هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش و زیر مجموعه‌های آن در سال جاری خبر داد و گفت: دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز در سال جاری جذب و بکارگیری از طریق آزمون‌های استخدامی داشته و خواهند داشت ....(خبر)
(ادامه)
 آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ... هشدار تند یک نماینده درباره دوست بازی و همشهری بازی استاندار
آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ...(ادامه)
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد. ابطال بخشنامه محرمانه برای استخدام هزاران نیروی خاص در آموزش و پرورش
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند. ۴۰ درصد حقوق‌بگیران آموزش و پرورش معلم نیستند / سهم اقشار کم‌برخوردار در ورودی‌های دانشگاه؛ ۲ درصد
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.(ادامه)
والدین سرکوب گر برای داشتن فرزندی افتخار آفرین با جسم و روح او بازی می‌کنند. قربانی شدن کودکی در مهد کودک اینستاگرام!
والدین سرکوب گر برای داشتن فرزندی افتخار آفرین با جسم و روح او بازی می‌کنند.(ادامه)
عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به وزیر کشور گفت: آقای غلامرضا، معاون سیاسی جنابعالی که آن را به عنوان رئیس ستاد انتخابات انتخاب کرده اید را هر چه سریع‌تر عزل کنید وگرنه مجلس آن را عزل خواهد کرد. هر چه سریعتر معاون سیاسی‌تان را عزل کنید؛ وگرنه مجلس اینکار را می‌کند
عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به وزیر کشور گفت: آقای غلامرضا، معاون سیاسی جنابعالی که آن را به عنوان رئیس ستاد انتخابات انتخاب کرده اید را هر چه سریع‌تر عزل کنید وگرنه مجلس آن را عزل خواهد کرد.(ادامه)
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد. مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان تمدید شد
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد.(ادامه)
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد. مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان تمدید شد
مهلت ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان تا فردا تمدید شد.(ادامه)
نجف‌پور کردی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سال مالی منتهی به ٣١ شهریور ١۴٠١ موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: سود مصوب مجمع بین فرهنگیان عضو این موسسه تسهیم شده است. واریزی جدید به حساب این فرهنگیان
نجف‌پور کردی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سال مالی منتهی به ٣١ شهریور ١۴٠١ موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: سود مصوب مجمع بین فرهنگیان عضو این موسسه تسهیم شده است.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
رئيس جمهور سند مورد استناد در آموزش و پروش را سند بنیادین تحول دانست و گفت: موانع اجرا بايد رفع و سند عملياتي شود / کسانیکه آمادگی تحول در آموزش و پرورش را ندارند کنار بروند/ حق التدریس معلمان بدون تاخیر در پایان هر ماه پرداخت شود ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با معلمان و فرهنگیان و سفر رئیس جمهور به سوریه پرداخته‌اند.(ادامه)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد. خطای راهبردی برخی مسئولان گذشته به آموزش و پرورش خسارت‌ زد/ باید هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان کشور زنده کنیم/ / نباید به مدارس دولتی کم‌اعتنایی شود/ برون‌سپاری آموزش معنایی ندارد(خبر)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد.(ادامه)
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رسته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی فردا، هشتم اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود. آزمون استخدامی آموزش و پرورش امروز برگزار می‌شود
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رسته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی فردا، هشتم اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود.(ادامه)
طبق گفته‌های معاونین وزارت آموزش و پرورش، دولت و رئیس جمهور قصد دارند که صحرایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند. «صحرایی» گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش پرورش
طبق گفته‌های معاونین وزارت آموزش و پرورش، دولت و رئیس جمهور قصد دارند که صحرایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند.(ادامه)
 به گفته یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، شنیده شده «میرکاظمی» از ریاست سازمان برنامه و بودجه استعفا داده است.

میرکاظمی استعفا داد؟ / نماینده مجلس ادعا کرد، سازمان برنامه، تکذیب
به گفته یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، شنیده شده «میرکاظمی» از ریاست سازمان برنامه و بودجه استعفا داده است. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس‌جمهور با استعفای یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش موافقت کرد و رضا مراد صحرایی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه برگزید. وزیر آموزش و پرورش استعفا داد؛ رئیسی پذیرفت/صحرایی سرپرست وزارتخانه شد
شمال نیوز: رئیس‌جمهور با استعفای یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش موافقت کرد و رضا مراد صحرایی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه برگزید.(ادامه)
در حالیکه طبق اعلام دولت، وزارت آموزش‌وپرورش مقصر اصلی نابسامانی وضعیت پرداخت حقوق اسفند معلمان شناخته شد، هم‌اکنون وضعیت برخورد با مقصران این موضوع محل سؤال است؛ آیا "یوسف نوری" وزیر آموزش و پرورش از سکانداری این وزارتخانه عزل میشود؟ "یوسف نوری" عزل می‌شود؟!
در حالیکه طبق اعلام دولت، وزارت آموزش‌وپرورش مقصر اصلی نابسامانی وضعیت پرداخت حقوق اسفند معلمان شناخته شد، هم‌اکنون وضعیت برخورد با مقصران این موضوع محل سؤال است؛ آیا "یوسف نوری" وزیر آموزش و پرورش از سکانداری این وزارتخانه عزل میشود؟(ادامه)
ماجرای تلخی که خاطر معلمان شریف کشور و خانواده های آنان را در آخر سال تلخ کرد و همین موضوع بهانه ای را به... دستور رئیسی برای پیگیری رخداد تلخ به سرانجام رسید/ نوری از آموزش و پرورش رفتنی شد؟
ماجرای تلخی که خاطر معلمان شریف کشور و خانواده های آنان را در آخر سال تلخ کرد و همین موضوع بهانه ای را به...(ادامه)
معاون اول رئیس جمهوری گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و بررسی اسناد و مدارک و توضیحات دست‌اندرکاران مشخص شد کوتاهی ....

آموزش و پرورش مقصر اختلال در پرداخت حقو‌ق‌ها بود
معاون اول رئیس جمهوری گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و بررسی اسناد و مدارک و توضیحات دست‌اندرکاران مشخص شد کوتاهی .... (ادامه)
دولت خود را ملزم می‌داند با تلاش بی‌وقفه و بیشتر از گذشته برای مهار تورم و در جهت تحقق شعار سال گام بردارد. اجرای نادرست طرح خوب رتبه‌بندی معلمان در آخر سال کام معلمان عزیز را تلخ کرد/ موضوع باید با جدیت بررسی شود تا اگر سوءمدیریتی وجود داشته حتماً با قاطعیت با آن برخورد شود/ دولت خود را ملزم می‌داند با تلاش بی‌وقفه برای مهار تورم گام بردارد(خبر)
دولت خود را ملزم می‌داند با تلاش بی‌وقفه و بیشتر از گذشته برای مهار تورم و در جهت تحقق شعار سال گام بردارد.(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.