.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرلشکرهای نیروهای مسلح را بهتر بشناسیم+ تصاویر
(ادامه)
تصاویر/شخصیت‌هایی که بعد از شهادت استاد مطهری به منزل او رفتند
بعد از انتشار خبر به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری توسط گروهک فرقان، بسیاری از شخصیت‌های تاثیرگذار در انقلاب اسلامی به دیدار خانواده ایشان رفتند.(ادامه)
روایت محسن رضایی از دستگیری عاملان ترور شهید مطهری
محسن رضایی عنوان کرد: اگر ما شهید مطهری، شهید مفتح و شهید عراقی را از دست نداده بودیم، اینها می‌توانستند کمک مؤثری به امام(ره) و ادامه انقلاب کنند، در جریان انقلاب فرهنگی، خلأ مطهری را کاملاً حس کردیم.(ادامه)
ناطق نوری: مطهری همچون پدر آزاده است
رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با اشاره به فضایل اخلاقی شهید مطهری به خصوص در بعد هدایت جوانان و راهنمایی‌های آنها گفت که در حال حاضر وضعیت به گونه‌ای است که تا پول به حساب وعاظ نریزند و قبض وصول نشود، نمی‌آیند! (ادامه)
شمال نیوز : شاهد این امر را می توان در طرح هایی از جمله تسهیلات زود بازده دید که وام ها یا به جامعه ی هدف نرسید و یا اگر هم رسید به علت های گوناگون با بی مهری هایی مواجه شد که نهایتا با وررشکستگی روبرو گردید و چون سند همین بنگاه ها هم در اختیار بانک ها بود به حجم دولت اضافه شد ..... عدالت اقتصادی ، چالشها و راهکارها
شمال نیوز : شاهد این امر را می توان در طرح هایی از جمله تسهیلات زود بازده دید که وام ها یا به جامعه ی هدف نرسید و یا اگر هم رسید به علت های گوناگون با بی مهری هایی مواجه شد که نهایتا با وررشکستگی روبرو گردید و چون سند همین بنگاه ها هم در اختیار بانک ها بود به حجم دولت اضافه شد .....(ادامه)
همراهان امام خمینی (ره) در پرواز انقلاب+تصاویر
حدود ۱۲۰ خبرنگار خارجی و چند خبرنگار ایرانی و ۳۰ نفر از همراهان و علاقه‌مندان امام که برای دیدار او به نوفل لوشاتو رفته بودند، در این پرواز حضور داشتند(ادامه)
حمله رسالت به هاشمی و پاسخ برادر آیت‌الله
روزنامه رسالت در سرمقاله خود به قلم محمدکاظم انبارلویی، ضمن انتقاد شدید از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، هشدار داده است که وی سرنوشتی مانند آیت‌الله منتظری داشته باشد. محمد هاشمی، برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نیز به این سرمقاله پاسخ کوتاهی داده است. (ادامه)
ظریف و فرزندانش در چه سنی ازدواج کردند؟
در شب‌های احیاء در اصفهان آقایی به اسم آشیخ مهدی مظاهری، دعای ابوحمزه ثمالی می‌خواند و هنوز هم می‌خواند. ما به همراه خواهر همسرم به دعای ابوحمزه می‌رفتیم و این نامزد بازی ما بود. (ادامه)
شمال نیوز: برخی کارشناسان تاریخی «سازمان منافقین» و برخی دیگر «رهروان فرقان» را عامل ترور می‌دانند. اما آیت‌الله خامنه‌ای توسط چه کسی یا گروهی ترور شد؟ چه کسانی آیت‌الله خامنه‌ای را ترور کردند؟(خبر)
شمال نیوز: برخی کارشناسان تاریخی «سازمان منافقین» و برخی دیگر «رهروان فرقان» را عامل ترور می‌دانند. اما آیت‌الله خامنه‌ای توسط چه کسی یا گروهی ترور شد؟ (ادامه)
تصاویرکمتردیده شده ازحادثه۶تیر ماه
حادثه ششم تیر ماه ۱۳۶۰ که رهبر معظم انقلاب مورد سوء قصد قرار گرفتند در ذهن هر ایرانی ولایت دوست نقش بسته است.ششم تیر ماه سال ۶۰ در مسجد ابوذر تهران رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای توسط عملیات بمب گذاری گروهک ضاله فرقان مجروح شده و به بیمارستان بهارلو منتقل شدند.(ادامه)
وقتی ناطق نوری کامیون‌دار می‌شود+عکس
در قبل از انقلاب، خانه‌ای سیصد متری در سرچشمه و یک ماشین پیکان داشتم. همان زمان‌ها از پول منبر به کسب و تجارت هم اقدام کردم که البته هیچ موقع شانس نداشتم.(ادامه)
انتقاد صریح ناطق‌ نوری از طلبه‌ های پروازی
حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری گفت: آن زمان حضور و غیاب و مدرک مطرح نبود، بلکه درس برای علم بود و سطح معلومات بالا و درس جدی بود، اما امروز مثل مدیران پروازی که از آن‌ها صحبت می‌شود طلبه‌های پروازی داریم که از راه دور درس می‌خوانند، این‌که درس خواندن نیست.(ادامه)
وزیر کشور: در بسیاری موارد حق با بانوان است
(ادامه)
جایگاه پدر و وظایف ما(يادداشت)
(ادامه)
اسلحه ای که با آن شهید مطهری ترور شد/ عکس
در موزه عبرت اسلحه مربوط به گروهک فرقان که با آن شهیدان راه انقلاب اسلامی آیت الله مرتضی مطهری، آیت الله مفتح و سپهبد قرنی به شهادت رسیدند قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز: در واپسین روزهای سال ۹۳ پس از انتشار اخبار بازگشت محسن رضایی به سپاه پاسداران توجهات زیادی از طریق رسانه‌ها، اظهار نظر‌ها و شبکه‌های اجتماعی به این مسأله جلب شد که این درخواست محسن رضایی از رهبری و پذیرش سریع آن و فعال شدن ... چرا محسن رضایی به لباس پاسداری بازگشته است؟
شمال نیوز: در واپسین روزهای سال ۹۳ پس از انتشار اخبار بازگشت محسن رضایی به سپاه پاسداران توجهات زیادی از طریق رسانه‌ها، اظهار نظر‌ها و شبکه‌های اجتماعی به این مسأله جلب شد که این درخواست محسن رضایی از رهبری و پذیرش سریع آن و فعال شدن ...(ادامه)
ثروت شیخ نور‌ چقدر‌ است؟
(ادامه)
شمال نیوز : پس از آنکه خانه ام را در سرچشمه فروختم به قلهک رفته و خانه ای به مبلغ نهصدهزار تومان خریدم و تا بعد از انقلاب منزلم در زرگنده و در بهترین نقطه ی الهیه بود .... روایت ناطق نوری از زندگی با چهل محافظ تا شراکت در ماشین بافندگی !
شمال نیوز : پس از آنکه خانه ام را در سرچشمه فروختم به قلهک رفته و خانه ای به مبلغ نهصدهزار تومان خریدم و تا بعد از انقلاب منزلم در زرگنده و در بهترین نقطه ی الهیه بود ....(ادامه)
ماجرای سوء قصد به جان امام (ره)
حمیدرضا نقاشیان گفت: زمانی که ساختار حفاظتی منسجم برای جلوگیری از تهدیدات احتمالی شکل نگرفته بود، چند بار حوادثی از قبیل حملات فردی به امام(ره) انجام شد اما کارساز نبود. (ادامه)
اصطلاح «دهه فجر» ابتکار چه کسی بود ؟
در سال های 58 و 59 به جای 10 روز 12 تا 22 بهمن هفته سالگرد انقلاب جشن گرفته می شد و از سال 1360 بود که اصطلاح دهه فجر رایج شد.(ادامه)
تصویربردار جنایت‌های داعش+عکس
یک جوان ۲۸ ساله انگلیسی که پرتغالی تبار است مسؤول گروه تصویربرداری داعش است.(ادامه)
رفسنجانی: حق داریم از غصه بمیریم!
(ادامه)
شمال نيوز: استفاده از ادبیاتی مانند "گاو"، "خس و خاشاک"، "بیسواد" و "تازه به دوران رسیده" خواندن طرف مقابل باید از فضای سیاسی ایران بیرون برود، واقعاً در جمهوری اسلامی که این‌همه شهید داده جای خودنمایی و قهرمان پروری و بی‌اهمیتی به احساسات مردم نیست، باید به آنها شخصیت بدهیم.

نگرانی ندارم، نظام مساله حصر را با تدبیر و قاطعانه حل خواهد کرد/ استفاده از ادبیاتی مانند خس و خاشاک و بیسواد باید از فضای سیاسی بیرون برود
شمال نيوز: استفاده از ادبیاتی مانند "گاو"، "خس و خاشاک"، "بیسواد" و "تازه به دوران رسیده" خواندن طرف مقابل باید از فضای سیاسی ایران بیرون برود، واقعاً در جمهوری اسلامی که این‌همه شهید داده جای خودنمایی و قهرمان پروری و بی‌اهمیتی به احساسات مردم نیست، باید به آنها شخصیت بدهیم. (ادامه)
صادقعلی رنجبر وحدت حوزه و دانشگاه، از نامگذاری تا درک ضرورتها!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
با این افراد به هیچ وجه دوست نشوید!
در آموزه‌های دینی بر جزئی ترین ویژگی افراد فاسد که معاشرت با آنها زیان‌بار است، تأکید شده تا از طرح رفاقت با آنان پرهیز گردد.(ادامه)
شمال نیوز: همسران روسای جمهور ایران اگرچه از الگوی کشورهای غربی در کسب جایگاه بانوی اول پیروی نکرده‌اند، اما قطعاً همواره در کنار همسرانشان، آنها را در پیشبرد کارها یاری داده‌اند.
همسران رؤسای‌جمهور از بنی‌ صدر تا روحانی +تصاویر(خبر)
شمال نیوز: همسران روسای جمهور ایران اگرچه از الگوی کشورهای غربی در کسب جایگاه بانوی اول پیروی نکرده‌اند، اما قطعاً همواره در کنار همسرانشان، آنها را در پیشبرد کارها یاری داده‌اند. (ادامه)
اظهارات صریح وزیر اطلاعات در صحن مجلس
(ادامه)
اعمال شب و روز نهم ذی الحجه
(ادامه)
تنها شهیدی که امام در تشییع او حاضر بود
محمد مهدی ابراهیمی عراقی در سال 1358 و در سن 49 سالگی توسط گروه «فرقان» ترور شده و به شهادت رسید. وی تنها شهیدی است که حضرت امام خمینی(ره) در مراسم تشیع پیکرش حضور یافتند.(ادامه)
بادامچیان: امام میرحسین و افکارش را اصلا قبول نداشت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.