.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اگر روزی ۲ عدد تخم‌مرغ بخورید چه اتفاقی در بدنتان می‌افتد؟
(ادامه)
بادام مفید یا مضر؟
بادام از نظر این که دارای مواد مغذی بسیاری است غذای بسیار خوبی به شمار می‌رود، ولی، چون سنگین و ثقیل الهضم است نباید در خوردن آن افراط کرد و مقدار آن نباید در روز بیشتر از ده دانه باشد.(ادامه)
۶ غذایی که سبب بروز پیری زودرس می‌شوند
پیری زودرس، اکنه، جوش و التهابات پوستی می تواند از بدترین کابوس ها برای هر انسانی بشمار برود. باید بدانید که تغذیه نقش اساسی در این امر دارد.(ادامه)
۱۱ خاصیت اعجاب انگیز چای دارچین
نوشیدن چای دارچین، دهان را خوشبو و تمیز می‌کند. دارچین می‌تواند با کشتن باکتری‌های عامل بوی بد دهان، پوسیدگی دندان و بیماری‌های لثه، سلامت دهان را افزایش دهد.(ادامه)
۳۵ خاصیت مهم جعفری برای سلامتی
ویتامین K موجود در جعفری، آن چیزی است که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. جعفری، ۵۷۴ ٪ درصد ارزش مجاز روزانه این ماده مغذی را دارد و ویتامین C. موجود در آن بیش از سه برابر پرتقال است.(ادامه)
۲۷ خاصیت شگفت انگیز کلم قرمز برای سلامتی
کلم قرمز می‌تواند در تمام طول سال رشد کند، اما زمانی که در آب و هوای سردتر کاشت شود، طعم بهتری دارد. هنگامی که کلم قرمز در پاییز یا زمستان کاشت می‌شود، طعمی ترد، ملایم و فلفلی شیرین دارد.(ادامه)
افزایش طول عمر با ۵ گام ساده
فعالیت های روزمره لذت بخش داشته باشید: موضوعی را پیدا کنید که به آن علاقمند باشید و بخواهید وقت خود را به آن اختصاص دهید و از آن لذت ببرید. تحقیقات دانشمندان نشان داده کارهایی که انسان از انجام آنها لذت می برد تاثیر بیشتری در حفظ سلامتی در دهه های ۵۰، ۶۰ و ۷۰ زندگی و حتی پس از آن ایجاد می کند.(ادامه)
ورزش هایی که پیر شدن را کندتر می کند
بررسی‌های اخیر نشان داده است که انجام ورزش‌های کوتاه مدت و شدید باعث می‌شود که آسیب‌هایی که در طول زمان به میتوکندری وارد می‌شود کمتر شود. همچنین ورزش‌های کوتاه مدت نسبت به روش‌های قدرتی ژن‌های بیشتری را تغییر می‌دهد که باعث کمتر شدن سرعت روند پیری می‌شود. (ادامه)
خواص بی نظیر سیرابی
سیرابی، مخاط معده گاو یا گوسفند است که در بیشتر کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد و خورده می‌شود؛ چرا که خواص تغذیه‌ای بی‌شماری دارد.(ادامه)
6 غذای ضد پیری رابشناسید
رژیم غذایی می تواند در شکل گیری آسیب رادیکال های آزاد که موجب تغییر در عملکرد سلول می شوند، التهاب و جمعیت باکتری های روده نقش داشته باشد.(ادامه)
تامین آب و املاح بدن با گوجه‌ فرنگی
گوجه فرنگی به دلیل غنی بودن از آب و داشتن ۳ آنتی‌اکسیدان قوی می‌تواند محافظ، زیبا کننده و آبرسان خوبی برای پوست انسان باشد.(ادامه)
خواص کمتر شناخته شده از هویج
زمانی که صحبت از هویج به میان می آید همه یاد افزایش سوی چشم یا برنزه شدن می افتیم. با این حال هویج خواص دیگری نیز دارد و حتی می توان از آن به عنوان ماسک و زیبایی پوست استفاده کرد. چون این ماده غذایی سرشار از ویتامین و مواد مغذی است.(ادامه)
۱۰ کاری که برای داشتن عمر طولانی باید ترک کنید
(ادامه)
سرکه سیب و کاربرد عجیب ولی واقعی آن
(ادامه)
به ریه‎هایتان رحم کنید و پیاز را خام خام بخورید!
اگر به خاطر الودگی هوا دچار سرفه های مزمن شده اید یا حملات بیماری آسم ناگهانی در شما ایجاد شده با استفاده از پیاز می توانید سلامت خود را بدست آورید.(ادامه)
با این توصیه‌ها 15 سال بیشتر عمر می‌کنید!
(ادامه)
کمبود کدام ویتامین ها باعث سرطان می شود؟
فقر غذایی ایجاد سرطان مری می‌کند.مصرف غذاها و چای به صـورت داغ و مصرف غذاهای سرخ شده از عوامل سرطان هستند. کاهش مصرف چربی هم نقش مهمی در پیشگیری از سرطان دارد و کاهش چربی، سرطان را از حالت حاد بودن به حالت مزمن تبدیل می‌کند.(ادامه)
با چند حرکت، پشت آلزایمر را به خاک بمالید
آلزایمر بیماری دردناکیست که بیشتر در سالمندان دیده شده است. معمولا در این بیماری رابطه ی عاطفی بین فرد بیمار و فرزند یا همسر از بین میرود و این مسئله باعث میشود اطرافیان دست از رسیدگی به بیمار بکشند و آن را به حال خود رها کنند.(ادامه)
این عادت‌ها زیبایی پوست شما را نابود می‌کند
در این مطلب به نقل از نیوزویک مروری خواهیم داشت به چند عادت‌ که به سرعت روی پوست صورت تاثیر می‌گذارد: (ادامه)
۸ خاصیت برنج
این روزها رژیم گرفتن مد شده و برنج از جمله مواد غذایی است که در فهرست حذف قرار می گیرد .سوالی که پیش می آید این است که آیا مصرف روزانه برنج مفید است؟ درواقع، برنج سبوس دار یکی از سالم‌ترین مواد غذایی است .(ادامه)
۷خوراکی که خیلی زودشما را پیرمی‌کنند
با توجه به گزارشی که توسط سازمان پژوهش‌های شفافیت بازار انجام شد، بازار محصولات ضد پیر شدن در ایالات متحده طبق برنامه‌ریزی‌ها تا سال ۲۰۱۹، ارزشی برابر با ۱۹۱.۷ میلیارد دلار خواهد داشت. واضح است که مردم هزینه‌ی بالایی خواهند پرداخت تا پوست‌شان را جوان و درخشان نگه دارند، اما آنها اغلب متوجه نیستند که انتخاب مواد غذایی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی پوست داشته باشد و آن را کدر یا درخشان کند.(ادامه)
شکم شما به 9 دلیل بزرگ می شود
مرگ زودرس به دلیل مشکلات قلبی، یکی از نگرانی هایی است که باید همیشه با آدم های شکم گنده همراه باشد. شکم گنده تنها شما را در آینه نازیبا نشان نمی دهد. بررسی های پژوهشگران حاکی از این است که چاقی شکمی شما را به بیماری های مختلفی دچار می کند که درمان کردن شان به اندازه آب کردن شکم تان آسان نیست. (ادامه)
۸ غذای مفید برای سلامت پوست
این افسانه را که می گوید خوردن شکلات باعث جوش زدن بر روی پوست می شود را فراموش کنید. شکلات تیره پر از فلاونول که ار ترکیبات آنتی اکسیدانی است که می تواند به بهبود رنگ چهره کمک کند. با توجه به مطالعه اخیر، افرادی که روزانه یک نوشیدنی کاکائویی غنی از فلاونول می نوشید متوجه بهبود بافت پوست خود و کمتر شدن زبری و پوسته پوسته شدن آن می شوند و مقاومت بیشتری نسبت به آسیب اشعه UVدارند.(ادامه)
ده نکته که درباره تخم مرغ باید بدانید
(ادامه)
ماهی بخورید به این 10 دلیل
ماهی بخورید به این 10 دلیلدر تمام مقالات تغذیه ای و سلامتی خوردن ماهی را راهی برای سالم ماندن عنوان می کنند. این حرف کاملاً درست است و ماهی یکی از مواد غذایی لازم برای داشتن تغذیه ای سالم و متعادل است. (ادامه)
پوستی شاداب با غذای ۷ رنگ
در طول چند دهه اخیر، به‌خصوص ۱۰ سال گذشته میزان استفاده از منابع آنتی‌اکسیدان افزایش چشمگیری داشته است. (ادامه)
8 دلیل جدی برای بزرگ شدن شکم
محققان در این مورد سطح هورمون كورتیزل كه به هورمون استرس مشهور است را مقصر می‌دانند و می‌گویند با بیشتر شدن فشارهای روانی شما و ضعف‌تان برای مواجهه با آنها، این هورمون در خون‌تان بیشتر می‌شود و نظم توزیع چربی در بدن‌تان هم به هم می‌خورد. (ادامه)
دلایل مهم بزرگ شدن شکم
كمتر از پنج ساعت خوابیدن در شب، شكم را بزرگ می‌كند اما اگر بین 7 تا 9 ساعت در شبانه‌روز بخوابید میزان این هورمون در بدن‌تان به تعادل می‌رسد و تناسب اندام‌تان حفظ می‌شود. گذشته از این تنها خواب به اندازه نیست كه تناسب اندام شما را حفظ می‌كند بلكه سحرخیز بودن هم در این مورد نقش دارد. (ادامه)
هوش مالی‌تان را تقویت کنید
(ادامه)
چی بخوریم تا سرطان نگیریم
برخی مواد غذایی در پیشگیری از ابتلا نقش بسیار مهمی دارند، بطوریکه مصرف ۹ ماده غذایی باعث می‌شود، از ابتلا به سرطان جلوگیری شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.