.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/دیدار سردار حاجی زاده با خانواده شهیده فاطمه محمودی
دیدار سردار حاجی زاده با خانواده شهیده فاطمه محمودی، از جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیما(ادامه)
امام جمعه قائمشهر: انقلاب ۴۰ سالگی های زیادی خواهد دید
امام جمعه قائم‌شهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن به عزا بنشیند زیرا انقلاب چهل سالگی های زیادی را پشت سر خواهد گذاشت.(ادامه)
شهادت «شهید عطاآفرین» زمینه برپایی تظاهراتی جدی‌تر در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۵۷ را فراهم کرد که این تاریخ مصادف بود با ۲۸ صفر و رحلت پیامبراکرم(ص) اما این تظاهرات نیز «شهید ابراهیم نژاد» و «شهیده معصومی» را به جمع شهدای انقلاب اسلامی گیلان اضافه کرد. گیلان در پس‌ کوچه‌های انقلاب(يادداشت)
شهادت «شهید عطاآفرین» زمینه برپایی تظاهراتی جدی‌تر در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۵۷ را فراهم کرد که این تاریخ مصادف بود با ۲۸ صفر و رحلت پیامبراکرم(ص) اما این تظاهرات نیز «شهید ابراهیم نژاد» و «شهیده معصومی» را به جمع شهدای انقلاب اسلامی گیلان اضافه کرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه: ولایتمداری کار بزرگ حضرت فاطمه (س) است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تکیه بر بعد حماسی انقلاب فاطمی اظهار داشت: کار بزرگ حضرت فاطمه (س) ولایتمداری و تبعیت از ولایت است.(ادامه)
شمال نیوز: همسر شهید نوروزعلی و مادر چهار شهید یزدان خواه امروز به همسر و فرزندان شهیدش پیوست.

مادر 4 شهیدان یزدان‌خواه به همسر و 4 فرزند شهیدش پیوست
شمال نیوز: همسر شهید نوروزعلی و مادر چهار شهید یزدان خواه امروز به همسر و فرزندان شهیدش پیوست. (ادامه)
امروز بیش از گذشته محتاج مشی و سیره فاطمی هستیم،سبک زندگی فاطمه زهرا (س)سبکی منبعث از منابع اسلامی و برگرفته از قرآن و سنت پیامبر اکرم(ص)است، اینکه چگونه این گزاره‌های اخلاقی و مذهبی که در آن حضرت درونی شد و شخصیت برجسته او را متجلی کرد، یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروز ماست. معاصر سازی سبک فاطمی، نیاز امروز ما(ديدگاه)
امروز بیش از گذشته محتاج مشی و سیره فاطمی هستیم،سبک زندگی فاطمه زهرا (س)سبکی منبعث از منابع اسلامی و برگرفته از قرآن و سنت پیامبر اکرم(ص)است، اینکه چگونه این گزاره‌های اخلاقی و مذهبی که در آن حضرت درونی شد و شخصیت برجسته او را متجلی کرد، یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروز ماست.(ادامه)
دومین سوگواره شهیده ولایت در منطقه لایی شهرستان نکا برگزار شد/تصویر
(ادامه)
مدیرکل حج و زیارت استان گلستان در پی انتشار اخباری مبنی بر زنده بودن خانمی که در حادثه منا شهید اعلام شده بود و چند روز پیش تماسی باخانوده خود داشته و زنده است ... جزئیات خبر زنده بودن شهیده گنبدی منا
مدیرکل حج و زیارت استان گلستان در پی انتشار اخباری مبنی بر زنده بودن خانمی که در حادثه منا شهید اعلام شده بود و چند روز پیش تماسی باخانوده خود داشته و زنده است ...(ادامه)
جایی کمتر دیده شده در بیت رهبری/تصاویر
این روزها همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اولین شهیده مدافع حریم ولایت؛حسینیه امام خمینی با حضور رهبر معظم انقلاب میزبان عزاداران فاطمی از سراسر کشور است. همه ساله مراسم های سوگواری حسینیه امام خمینی از سالهای قبل با شکوه تر برگزار می شود و طبیعتا چون فضای این حسینیه گنجایش جمعیت عزادار را ندارد، فضایی جداگانه برای حضور خیل عزادارن تعبیه شده که کمتر در رسانه ها منعکس می شود.(ادامه)
پرونده‌ای که سر و صداهایش خوابید
(ادامه)
افشاگری سردار نقدی درباره یونیسف
(ادامه)
شهیدی که در خواب از حادثه منا خبر داد
مرد روحانی گفت: من که از پدر شهید بودن شما خبر نداشتم؛ اسم شهیدتان را هم نمی دانستم. شهید شما به خوابم آمد و گفت اسم من عباس فخارنیاست... (ادامه)
نامه یک جانباز به دوست تازه شهیدش
یه مسائلی هست که باید بهت بگم. چون تو گوش شنوا داری. آخه تو این شهر آبادان که بهش میگن «پایتخت مقاومت» تو مسؤولینش کمتر گوش شنوایی پیدا میکنی. گفتم بیام و با تو که در مقابلم دراز کشیدی درددل کنم. هرچند که...(ادامه)
وی با اشاره به اقدامات شهردار ساری گفت: در شهر ساری ده شهردار آمدند و رفتند اما چون عبوری برادر سه شهید است ، مگر خودش ظرفیت ندارد که عده ای سعی در تخریب وی دارند.
اشتغال دغدغه اساسی فرزندان شهدا
وی با اشاره به اقدامات شهردار ساری گفت: در شهر ساری ده شهردار آمدند و رفتند اما چون عبوری برادر سه شهید است ، مگر خودش ظرفیت ندارد که عده ای سعی در تخریب وی دارند. (ادامه)
انتخاب نام جدید برای الهام چرخنده
(ادامه)
همسر زهرا پسندیده از شهدای حج خونین سال ۶۶ گفت: وقتی به راهپیمایی رفتیم به ناگاه دیدم عمال سعودی با آب جوش و باتوم میان جمعیت آمدند و بر سر و روی حجاج می‌زدند. همان جا سرم شکست و به علت ضعف شدید نتوانستم همسرم را جست‌وجو کنم. روایت مردی که همسرش در مکه شهید شد
همسر زهرا پسندیده از شهدای حج خونین سال ۶۶ گفت: وقتی به راهپیمایی رفتیم به ناگاه دیدم عمال سعودی با آب جوش و باتوم میان جمعیت آمدند و بر سر و روی حجاج می‌زدند. همان جا سرم شکست و به علت ضعف شدید نتوانستم همسرم را جست‌وجو کنم.(ادامه)
حمایت رهبری از دولت مانع نقد نیست
اگر این تحریم‌ها نبود که ما را پای میز مذاکره کشاند، بلکه تدبیر مقام معظم رهبری بود و البته ایشان شش ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری در مشهد فرمودند که چشم من از مذاکره آب نمی‌خورد اما مخالفتی نیز با آن نمی‌کنم، زیرا می‌دانم که مسئله آنها بمب اتم و مسئله هسته‌ای نبود بلکه مشکل اصلی آنها با اصل و هویت نظام اسلامی است.(ادامه)
برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین درمازندران
(ادامه)
راز چادر مشکی شهیده هاشمی
(ادامه)
شهیده مازنی که شاخص کشور شد
شهیده سیده طاهره هاشمی دختر نوجوان 14 ساله آملی است که از بین شهدای والامقام کشور و استان به عنوان شهیده شاخص سال جاری معرفی شد.(ادامه)
بسیج، تکیه گاه و حافظ دین و ارزش ها
(ادامه)
تصاویر/ تشییع پیکرهمسر دیپلمات ایرانی در نکا
شمال نیوز: پیکر شهیده حاجیه رقیه حسین زاده که در جریان بمب گذاری مقابل سفارت ایران در بیروت به شهادت رسید، بعد از نماز جمعه در مصلی نکا به آرامگاه ابدیش در زادگاه خود در روستای ولیجی محله نکا تشییع و به خاک سپرده شد.(ادامه)
پیکر شهیده ایرانی در نکا تشییع شد
(ادامه)
شمال نیوز: پیکر شهیده رقیه حسین‌زاده اومالی همسر دیپلمات ایرانی که در انفجار اخیر بیروت شهید شد، فردا بعد از نماز جمعه در شهرستان نکا تشییع می‌شود. پیکر همسر دیپلمات ایرانی در نکا تشییع می شود
شمال نیوز: پیکر شهیده رقیه حسین‌زاده اومالی همسر دیپلمات ایرانی که در انفجار اخیر بیروت شهید شد، فردا بعد از نماز جمعه در شهرستان نکا تشییع می‌شود.(ادامه)
پیکر شهیده ایرانی تشییع می‌شود
(ادامه)
عطر یاد شهدا در حوزه هنری مازندران
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي صبح امروز
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي صبح امروز
(ادامه)
تصاویر/تشییع پیکر دو شهید در بهشهر
(ادامه)
مجروحان حادثه سامرا به کشور منتقل شدند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.