.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کمپین هزاران نفری حمایت از شهرستان شدن شهمیرزاد
(ادامه)
صادقعلي رنجبر شهمیرزاد ، خطیرکوه و... را با آغوش باز می پذیریم ! (يادداشت)
صادقعلي رنجبر (ادامه)
شمال نیوز: جمعی از شهروندان شهمیرزادی با تجمع مقابل استانداری خواستار الحاق به استان مازندران شدند. تجمع مجدد شهمیرزادی ها مقابل استانداری
شمال نیوز: جمعی از شهروندان شهمیرزادی با تجمع مقابل استانداری خواستار الحاق به استان مازندران شدند.(ادامه)
فضای محدود و گرمای محیط مراسم / تذكر آئين نامه اي دامادي به دبیر مجمع نمایندگان استان / ذكر خاطره آیت الله طبرسی به تمجید از دكتر روحانی/  اهداء لوح تقدير وزير كشور به مهندس طاهايي/ پخش زنده مراسم از شبكه مازندران طبرستان ... حواشي مراسم معارفه و توديع استاندار مازندران
فضای محدود و گرمای محیط مراسم / تذكر آئين نامه اي دامادي به دبیر مجمع نمایندگان استان / ذكر خاطره آیت الله طبرسی به تمجید از دكتر روحانی/ اهداء لوح تقدير وزير كشور به مهندس طاهايي/ پخش زنده مراسم از شبكه مازندران طبرستان ...(ادامه)
ایجاد شهرستان شهمیرزاد مغایر قانون است
(ادامه)
شمال نیوز: شهروندان شهمیرزاد استان سمنان با حضور مقابل استانداری مازندران خواستار الحاق این شهرستان به مازندران شدند. شهمیرزاد را به مازندران برگردانيد
شمال نیوز: شهروندان شهمیرزاد استان سمنان با حضور مقابل استانداری مازندران خواستار الحاق این شهرستان به مازندران شدند. (ادامه)
رقیه توسلی کاورد ؛ ییلاقی پشت کوه های بلند(ديدگاه)
رقیه توسلی(ادامه)
واگذاری هتلهای‌هما به یک شخص خاص!
مهندس اکبر ترکان می‌گوید: دولت سازمان تامین اجتماعی را تحت فشار قرار داده تا هتل‌های هما را بدون برگزاری مناقصه به یک شخص حقیقی واگذار کند! (ادامه)
مخالفت مردم مهدیشهر با یک مصوبه دولت
(ادامه)
حواشی دور چهارم سفرهای استانی دولت
(ادامه)
پشت‌پرده استقبال از احمدی‌نژاد در سمنان
(ادامه)
پشت پرده استقبال از احمدی نژاد فاش شد
(ادامه)
شمال نيوز:  شدیداً انتظار می رود تا نمایندگان محترم ساری نسبت به اتفاقات این چنینی که دخالت در وظایف و زیر سوال بردن جایگاه نمایندگی آنان می باشد، واکنش نشان داده و طبق قانون به نماینده سمنان تذکر بدهند. ورود به حريم مازندران ممنوع !
شمال نيوز: شدیداً انتظار می رود تا نمایندگان محترم ساری نسبت به اتفاقات این چنینی که دخالت در وظایف و زیر سوال بردن جایگاه نمایندگی آنان می باشد، واکنش نشان داده و طبق قانون به نماینده سمنان تذکر بدهند.(ادامه)
برای چندمین بار متوالی و این بار در شهر کوچکی مثل شهمیرزاد (توابع شهرستان مهدیشهر در استان سمنان) شاهد ضرب و شتم حجت الاسلام سید علی بهشتی، روحانی آمر به معرف و ناهی از منکر بودیم. ضرب و شتم یک روحانی توسط دختران بدحجاب
برای چندمین بار متوالی و این بار در شهر کوچکی مثل شهمیرزاد (توابع شهرستان مهدیشهر در استان سمنان) شاهد ضرب و شتم حجت الاسلام سید علی بهشتی، روحانی آمر به معرف و ناهی از منکر بودیم.(ادامه)
میثم کاوه آقای دکتر چقدر زود انتقام گرفتی ؟!(ديدگاه)
میثم کاوه(ادامه)
دستگيري عامل اصلی یک خانه فساد در شهمیرزاد
(ادامه)
ادبیات مازندرانی زبان مازندرانی (طبری قدیم) دارای ادبیات قابل توجهی بوده‌است و در مقایسه با سایر زبان‌های ایرانی، مازندرانی زیر نفوذ و تحت تأثیر عربی و ترکی واقع نگردیده و از دگرگونی‌ها در طول تاریخ جان سالم به در برده‌است... لهجه مازندرانی به روایت ویکی پدیا
ادبیات مازندرانی زبان مازندرانی (طبری قدیم) دارای ادبیات قابل توجهی بوده‌است و در مقایسه با سایر زبان‌های ایرانی، مازندرانی زیر نفوذ و تحت تأثیر عربی و ترکی واقع نگردیده و از دگرگونی‌ها در طول تاریخ جان سالم به در برده‌است...(ادامه)
مسئولین شهرستان مهدیشهر و مردم آن در صدد حذف نام شهمیرزاد از صفحه جغرافیای سیاسی استان سمنان هستند، شهری که بیش از سه هزار سال قدمت داشته و در گذشته ای نه چندان دور مرکز تجارت حکومت طبرستان بوده و با نامهای شهمار فریمف شهمار طبرستان، شاهمیرزا همانند نگینی در منطقه البرز شرقی می درخشد ولی اکنون با ... شهمیرزادی ها، خواستار الحاق به مازندران شدند
مسئولین شهرستان مهدیشهر و مردم آن در صدد حذف نام شهمیرزاد از صفحه جغرافیای سیاسی استان سمنان هستند، شهری که بیش از سه هزار سال قدمت داشته و در گذشته ای نه چندان دور مرکز تجارت حکومت طبرستان بوده و با نامهای شهمار فریمف شهمار طبرستان، شاهمیرزا همانند نگینی در منطقه البرز شرقی می درخشد ولی اکنون با ...(ادامه)
مردم مازندرانی پراکنده در چهار استان کشور
(ادامه)
در پی اعتراض جمعی از مردم شهر شهمیرزاد از مسئولین استان سمنان، خواستار جدایی از این استان والحاق به استان مازندران شدند.
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست، این اعتراض به دنبال حفر متعدد ... شهمیرزادیها خواهان جدایی از استان سمنان
در پی اعتراض جمعی از مردم شهر شهمیرزاد از مسئولین استان سمنان، خواستار جدایی از این استان والحاق به استان مازندران شدند. شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست، این اعتراض به دنبال حفر متعدد ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.