.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
متن اعترافات جاسوس دستگيرشده سيا در ايران
(ادامه)
آقاي وزير پشت پرده اين سند چیست؟
(ادامه)
این پدیده با لفظ اختلاس دارد جا می‌افتد؛ در حالی که این امر کلاهبرداری نجومی با ابعاد مالی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مخرب بزرگ است و اخلال در وضیعت اقتصاد ملی است و با توجه به سوابق پرونده های بسیار کوچک تر از آن، حداقل عنوان مناسب برای متهم «مفسد فی الارض» است. خسارت رسوايي مالي سه هزار است يا سي هزار؟
این پدیده با لفظ اختلاس دارد جا می‌افتد؛ در حالی که این امر کلاهبرداری نجومی با ابعاد مالی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مخرب بزرگ است و اخلال در وضیعت اقتصاد ملی است و با توجه به سوابق پرونده های بسیار کوچک تر از آن، حداقل عنوان مناسب برای متهم «مفسد فی الارض» است. (ادامه)
جذب 4 ميليارد دلار سرمايه‌گذاري خارجي در مازندران
(ادامه)
وی اهل تنكابن و همشهري حسيني وزير و اسفندیار رحیم مشايي است.حسین فاضلي ليسانس  را مدرسه عالي رياضيات كرج و مدرک معادل کارشناسی ارشد دوره برنامه ريزي سيستم هاي اقتصادي را در سازمان برنامه و بودجه گرفته است. چگونه یک مازنی جایگزین استاد با سابقه اقتصاد شد؟
وی اهل تنكابن و همشهري حسيني وزير و اسفندیار رحیم مشايي است.حسین فاضلي ليسانس را مدرسه عالي رياضيات كرج و مدرک معادل کارشناسی ارشد دوره برنامه ريزي سيستم هاي اقتصادي را در سازمان برنامه و بودجه گرفته است.(ادامه)
در این نشست یکروزه گزارش اقدامات صورت گرفته نظام در سالگرد تأسیس نظام صنفی رایانه ای کشور ارائه شد و همچنین کمیته تخصصی نظام، قوانین و مقررات ناظر بر فضای مجازی کارگروه فاوا بررسی و عملکرد کمیسیون های تخصصی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور مورد تحلیل قرار گرفت.
نشست شورای مرکزی نظام صنفی رایانه به کار خود پایان داد
در این نشست یکروزه گزارش اقدامات صورت گرفته نظام در سالگرد تأسیس نظام صنفی رایانه ای کشور ارائه شد و همچنین کمیته تخصصی نظام، قوانین و مقررات ناظر بر فضای مجازی کارگروه فاوا بررسی و عملکرد کمیسیون های تخصصی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور مورد تحلیل قرار گرفت. (ادامه)
ناگفته‌هاي كردزنگنه از ماجراي يك تباني
(ادامه)
حداقل حقوق كارمندان دولت تعيين شد
(ادامه)
وضعیت ذخاير كالاهاي استراتژيك كشور
(ادامه)
اين افراد در پي نااميدي از سوي مسئولان استاني شكايت خود را به ديوان عدالت اداري بردند تا وضعيت شغلي خود را مشخص كنند.اين نيروها كه برخي در پست هاي حساس و كليدي استان و شهرهاي ديگر حضور دارند، با ... استانداري مازندران زیر تیغ دیوان عدالت اداری!
اين افراد در پي نااميدي از سوي مسئولان استاني شكايت خود را به ديوان عدالت اداري بردند تا وضعيت شغلي خود را مشخص كنند.اين نيروها كه برخي در پست هاي حساس و كليدي استان و شهرهاي ديگر حضور دارند، با ...(ادامه)
افشاگری مديرعامل سابق درباره قاچاق سیگار
(ادامه)
واکنش کیهان به دفاع احمدی نژاد از بقایی
(ادامه)
فعاليت ۶۶۶سايت ‌شيطان‌پرستي در ايران
(ادامه)
اعزام زمينی مسافران به مكه
(ادامه)
سرقت مجسمه ها در ساري از دم اسب شروع شد !
(ادامه)
شركت‌هايي كه جلودار بخش خصوصي استان بوده و مي‌بايست با استفاده از اين توانمندي، بخش خصوصي استان را به رشد و نموي رساند تا مازندران به جايگاه درآمدي آسان براي شركت‌هاي ديگراستان‌ها درنظر گرفته نشود. خرید دستگاههای دولتی از خارج استان ممنوع شود
شركت‌هايي كه جلودار بخش خصوصي استان بوده و مي‌بايست با استفاده از اين توانمندي، بخش خصوصي استان را به رشد و نموي رساند تا مازندران به جايگاه درآمدي آسان براي شركت‌هاي ديگراستان‌ها درنظر گرفته نشود.(ادامه)
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي كشور گفت: 3 هزار و 400 ميليارد تومان در اختيار 43 نفر از يك بانك بوده و همچنين 2 هزار ميليارد تومان ديگر در اختيار 41 نفر است كه يا شخص خاص يا شركتي آن را در اختيار دارند ... 3.4 هزار ميليارد تومان نقدينگي كشور در اختيار 43 نفر
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي كشور گفت: 3 هزار و 400 ميليارد تومان در اختيار 43 نفر از يك بانك بوده و همچنين 2 هزار ميليارد تومان ديگر در اختيار 41 نفر است كه يا شخص خاص يا شركتي آن را در اختيار دارند ... (ادامه)
شهرستان فريدونكنار با داشتن يك جايگاه كوچك سي‌ان‌جي و داراي يك پمپ گاز با دو نازل جوابگوي ماشين‌هاي بومي و تاكسي‌ها نيست تا اينكه در ايام تعطيلات نوروزي مهمانان نيز بخواهند از آن استفاده كنند... جايگاه سي‌ان‌جي فريدونكنار زودتر بهره‌برداري شود
شهرستان فريدونكنار با داشتن يك جايگاه كوچك سي‌ان‌جي و داراي يك پمپ گاز با دو نازل جوابگوي ماشين‌هاي بومي و تاكسي‌ها نيست تا اينكه در ايام تعطيلات نوروزي مهمانان نيز بخواهند از آن استفاده كنند... (ادامه)
برگزاري جشن پايان بيسوادي در مازندران
(ادامه)
کدخدایی: پيش‌بيني‌ها درباره‌ي رد صلاحيت «مشايي» غيب‌گويي است
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه
(ادامه)
محسن هاشمی: احتمال بروز اغتشاش پس از هدفمندی یارانه ها
(ادامه)
در حالی وزیر آموزش و پرورش صحبت از لغو مدیران متخلف در امر استخدام معلمان را بیان کرد که استان مازندران بیشترین تخلفات را در اجرای آزمون استخدامی معلمان داشته است. حال باید منتظر ماند تا ... لغو ابلاغ مديران متخلف در امر استخدام معلمان
در حالی وزیر آموزش و پرورش صحبت از لغو مدیران متخلف در امر استخدام معلمان را بیان کرد که استان مازندران بیشترین تخلفات را در اجرای آزمون استخدامی معلمان داشته است. حال باید منتظر ماند تا ... (ادامه)
جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی پنجشنبه
(ادامه)
مراقب لنت‌هاي تقلبي 405 باشيد!
(ادامه)
آذر /ششمين نمايشگاه فناوري اطلاعات گيلان
(ادامه)
جوان مبتكر مازندراني نخبه برتر كشور
(ادامه)
عمده مشكل اين است كه اكثر اين كارمندان خواستار انتقال از تهران به 3 استان شمالي، گيلان، مازندران و گلستان هستند، در حالي كه اين 3 استان با كمبود زمين و مسكن و پست‌هاي سازماني دولتي مواجه است... تقاضاي اكثر كارمندان براي انتقال به استانهای شمالی
عمده مشكل اين است كه اكثر اين كارمندان خواستار انتقال از تهران به 3 استان شمالي، گيلان، مازندران و گلستان هستند، در حالي كه اين 3 استان با كمبود زمين و مسكن و پست‌هاي سازماني دولتي مواجه است...(ادامه)
فرصت 3 ساله به شاغلان ديپلمه
(ادامه)
سينماي كودك در مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.024 seconds.