.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در اين جلسه كه به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد و با حضور اعضاي هيئت وزيران در محل استانداري مازندران در شهر ساري به مدت بيش از چهار ساعت برگزار شد، طرح‌ها و پروژه‌هاي مهمي براي افزايش سطح رفاه، توسعه، امنيت و آباداني استان مازندران به تصويب رسيد كه اهم اين مصوبه‌ها ... ‏200 ‏مصوبه براي توسعه و آباداني استان مازندران
در اين جلسه كه به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد و با حضور اعضاي هيئت وزيران در محل استانداري مازندران در شهر ساري به مدت بيش از چهار ساعت برگزار شد، طرح‌ها و پروژه‌هاي مهمي براي افزايش سطح رفاه، توسعه، امنيت و آباداني استان مازندران به تصويب رسيد كه اهم اين مصوبه‌ها ...(ادامه)
 بي‌شك مازندران سرسبزي و طراوت خويش را مديون جنگل‌ها و دامنه‌هاي طبيعي رشته كوه البرز است. اين دامنه‌ها از نزديكي‌هاي شمال غرب كشور در استان اردبيل و آذربايجان غربي آغاز و در انتهاي مازندران به پايان مي‌رسد... مازندران فقط دريا نيست
بي‌شك مازندران سرسبزي و طراوت خويش را مديون جنگل‌ها و دامنه‌هاي طبيعي رشته كوه البرز است. اين دامنه‌ها از نزديكي‌هاي شمال غرب كشور در استان اردبيل و آذربايجان غربي آغاز و در انتهاي مازندران به پايان مي‌رسد...(ادامه)
اسامي و گرايش منتخبين مجلس هشتم در استانهاي شمالي(يادداشت)
(ادامه)
معرفی جاذبه های گردشگری،بناهای تاریخی و فرهنگ و آداب استان مازندران(گزارش)
(ادامه)
بعد از چهارده روز از مصيبت وگرفتاري مردم مازندران، روز جمعه مسافرت دوساعته‌اي براي بهبود وضعيت گاز رساني استان‌هاي شمالي كشور به شهرستان ساري داشته‌ايد، كمال تشكر را دارم، ولي اگر در جمع مردم گرفتار و مصيبت‌زده مازندران به خصوص شهرهاي قائم شهر ... تبليغات انتخاباتي رعيت با انتقاد از رئيس جمهور كليد خورد!
بعد از چهارده روز از مصيبت وگرفتاري مردم مازندران، روز جمعه مسافرت دوساعته‌اي براي بهبود وضعيت گاز رساني استان‌هاي شمالي كشور به شهرستان ساري داشته‌ايد، كمال تشكر را دارم، ولي اگر در جمع مردم گرفتار و مصيبت‌زده مازندران به خصوص شهرهاي قائم شهر ...(ادامه)
افتتاح اولين رصدخانه مازندران در سوادکوه
نخستين رصدخانه استان مازندران روز پنجشنبه در آلاشت مازندران به بهره برداري رسيد. به گزارش ايرنا در مراسم بهره برداري ازاين رصدخانه" ابوطالب شفقت" استاندار مازندران به همراه جمعي از مسوولين استاني و شهرستاني و تعدادي از اعضاي انجمن نجوم كشور حضور داشتند. شهردار آلاشت سوادكوه در اين مراسم گفت : اين رصد خانه اولين رصدخانه در استانهاي شمالي كشور به شمار مي‌رود. " جمشيد ابراهيم نژاد" افزود : اين رصد خانه درارتفاع بيش از يكهزار و ‪ ۸۰۰‬متري از سطح دريا واقع شده و از شرايط آماتوري ونيمه‌آماتوري برخوردار است. به گفته ابراهيم نژاد رصد خانه مذكور در زميني به مساحت سه‌هزارمترمربع و زيربناي ‪ ۳۰۰‬متري بنا شده است. وي هزينه ساخت اين رصدخانه را يك ميليارد ريال اعلام كرد و گفت كه كار احداث آن ‪ ۹‬ماه به طول انجاميده است. ابراهيم نژاد جذب گردشگر ،استفاده‌هاي تحقيقاتي و بهره برداري عمومي مردم را از جمله اهداف احداث اين رصد خانه اعلام كرد.(ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.