.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آغاز محدودیت ترافیکی در جاده های شمال
محدودیت ترافیکی در جاده های مازندران از صبح امروز آغاز شد.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده های مازندران
محدودیت‌های ترافیکی در جاده های چالوس، هراز و سوادکوه از صبح امروز آغاز شد.(ادامه)
جاری شدن سیل در شیرگاه
رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت: بارش روز گذشته باران در موجب بروز سیل در شهرستان سوادکوه و شهر شیرگاه شد.(ادامه)
جاده چالوس یک طرفه می شود
محدودیت تردد خودروها در همه جاده های ارتباطی تهران به مازندران برای تعطیلات پایان هفته و عید سعید قربان از صبح امروز آغاز شد.(ادامه)
ممنوعیت تردد در بخشی از جاده چالوس
تردد خودروهاعصر فردا از کرج به چالوس ممنوع خواهد بود.(ادامه)
آغاز محدودیت های ترافیکی جاده های مازندران از امروز
محدوديت های ترافيكی جاده های مازندران از امروز آغاز شد.(ادامه)
فردا، آغاز محدودیت های ترافیکی در جاده های منتهی به پایتخت
محدوديت های ترافيكی جاده های ارتباطی مازندران به تهران از فردا آغاز می شود.(ادامه)
شمال نیوز : نیمه های شب از خواب بیدار شدم، صدایی آرام شبیه به گریه کردن به گوشم خورد. ترسیدم، دنبال صدا را گرفتم. صدا از توی آشپزخانه بود، کمی شبیه به صدای بابا بود. دیدم بابا گوشه آشپزخانه نشسته، تنش می لرزه و داره گریه می کنه. رفتم بغلش کردم و گفتم: بابا! چرا گریه می کنی؟ دوباره بغضش ترکید.... از رزمندگی در لشکر25 کربلا تا شهادت در سرکنسولگری+ تصاویر
شمال نیوز : نیمه های شب از خواب بیدار شدم، صدایی آرام شبیه به گریه کردن به گوشم خورد. ترسیدم، دنبال صدا را گرفتم. صدا از توی آشپزخانه بود، کمی شبیه به صدای بابا بود. دیدم بابا گوشه آشپزخانه نشسته، تنش می لرزه و داره گریه می کنه. رفتم بغلش کردم و گفتم: بابا! چرا گریه می کنی؟ دوباره بغضش ترکید....(ادامه)
جاده چالوس از امروز یک طرفه می‌شود
محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال
محدودیت های ترافیکی از امروز تا شنبه در محورهای هراز، چالوس و سوادکوه مازندران اعمال می شود.(ادامه)
مجمعه چاشت در جشن عيد مردگان +تصویر
جشن مجمعه چاشت در روستای فرامرزكلای سوادكوه شمالی برگزارشد.(ادامه)
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد! فریاد این شهید هنوز در گوش آیت‎الله خامنه ‎ای مانده است+تصاویر
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد!(ادامه)
تردد از کرج به شمال ممنوع
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.(ادامه)
شمال نیوز : حسین نیازآذری و علی ادیانی از حوزه های انتخابیه « بابل » و « قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار » پیشتاز انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند..... نیازآذری و ادیانی در مازندران راهی بهارستان شدند
شمال نیوز : حسین نیازآذری و علی ادیانی از حوزه های انتخابیه « بابل » و « قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار » پیشتاز انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند.....(ادامه)
شمال نیوز : دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی، در 6 شهرستان و توابع دو حوزه انتخابيه بابل و قائمشهر، سوادكوه، سوادكوه شمالی، جويبار و سيمرغ برگزار می شود.... آغاز انتخابات در 6 شهرستان مازندران + تصاویر
شمال نیوز : دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی، در 6 شهرستان و توابع دو حوزه انتخابيه بابل و قائمشهر، سوادكوه، سوادكوه شمالی، جويبار و سيمرغ برگزار می شود....(ادامه)
پایان زمان تبلیغات داوطلبان و شمارش معکوس برای انتخابات
تبلیغات داوطلبان مجلس شورای اسلامی راه یافته به مرحله دوم كه از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه دوم اردیبهشت آغاز شد، ساعت 8 صبح امروز به پایان رسید.(ادامه)
آمادگی مازندران برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات
قائمشهر- استاندار مازندران از آمادگی برای برگزاری باشكوه مرحله دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه این استان خبر داد.(ادامه)
جاده چالوس باز شد
در ایام تعطیلات نوروزی امسال به دلیل ریزش سنگ های معلق كوه در محور كندوان ، به تعدادی خودروهای عبوری خسارت وارد شد و چند نفر از سرنشینان این خودروها نیز مصدوم شده بودند.(ادامه)
9 جاده پرتردد ترافیک نیمه سنگین دارد
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، گفت: ترافیک در ۹ جاده پرتردد کشور نیمه سنگین است.(ادامه)
سوادكوه شمالي شهر اول كشور در انتخابات شد
مردم سوادكوه شمالي با حضور ۹۸.۳درصدي در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري شهر برتر در مشاركت براي برگزاري انتخابات پرشور را از آن خود كردند.(ادامه)
محورهای مواصلاتی مازندران بارانی است
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت:محورهای مواصلاتی مازندران باز است اما بارش باران در این محورها مشاهده می‌شود.(ادامه)
حشمت الله سميعي برای روح الله سوادکوه (شهید مدافع حرم )(يادداشت)
حشمت الله سميعي (ادامه)
خودکشی ناکام داماد پس ازقتل عروس ۱۶ ساله
(ادامه)
ربیعی، قاضی زاده، زنگنه، نعمت زاده، گودرزی و حجتی شش وزیری هستند که هفته آینده در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند.
شش وزیر در کمیسیونهای تخصصی مجلس/۴۴ سوال ۴۷ نماینده از پنج وزیر
ربیعی، قاضی زاده، زنگنه، نعمت زاده، گودرزی و حجتی شش وزیری هستند که هفته آینده در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند و به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند. (ادامه)
پل ورسک از شروع تا پایان+تصاویر
پل ورسک حدود ۷۵ سال پیش در شهرستان سوادکوه استان مازندران ساخته شد.(ادامه)

برگزاري كارگاه مهارت هاي ارتباطي در دانشگاه مازندران
(ادامه)
قیمت یک کیلو خاویار صادراتی چند؟
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت : با تفاهمنامه چهار جانبه با مدیریت بحران، پدافندغیر عامل و امور روستایی در فاز یک، راه اندازی خانه های هلال و مدیریت بحران روستایی در مراکز دهستانها مدنظر است که در حال حاضر طبق برنامه زمان بندی در حال صدور ....


مازندران ، پیشگام در راه اندازی خانه های هلال روستایی
شمال نیوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت : با تفاهمنامه چهار جانبه با مدیریت بحران، پدافندغیر عامل و امور روستایی در فاز یک، راه اندازی خانه های هلال و مدیریت بحران روستایی در مراکز دهستانها مدنظر است که در حال حاضر طبق برنامه زمان بندی در حال صدور .... (ادامه)
بالاترین تعداد واحدهای تملیکی در مازندران/ رتبه یازدهم مازندران در ایجاد اشتغال
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به رتبه يازدهم مازندران در اشتغال كشور اشاره کرد و گفت: در سال گذشته برای 2 هزار و 600 نفر در مازندران اشتغال ايجاد شده كه فاصله زيادی با استان‌های صنعتی داریم . (ادامه)
شمال نیوز : تاكيد بر حفظ منابع طبيعي به عنوان سرمايه ملي و حراست از جنگل هاي شهرستان در راستاي فرامين مقام معظم رهبري و انتقاد از كم توجهي مسئولان كشوري و استاني به مديريت پسماند شهرستان و انتظار موكد براي چاره جويي پايدار در تأمين محيط زيست سالم.... هشدار نماینده بابل به استانداری برای استفاده حداکثری از ظرفیت های بودجه 94
شمال نیوز : تاكيد بر حفظ منابع طبيعي به عنوان سرمايه ملي و حراست از جنگل هاي شهرستان در راستاي فرامين مقام معظم رهبري و انتقاد از كم توجهي مسئولان كشوري و استاني به مديريت پسماند شهرستان و انتظار موكد براي چاره جويي پايدار در تأمين محيط زيست سالم....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.