.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز:   ۲۴ تیر ۱۳۹۹ هجری شمسی برابر با ۲۲ ذی القعده ۱۴۴۱ هجری قمری و ۱۴ جولای ۲۰۲۰ میلادی است. مروری می کنیم بر حوادت مهم دفاع مقدس در این روز .... شهادت ۲۰ دلاور مرد مازندرانی در یک روز !
شمال نیوز : شمال نیوز: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ هجری شمسی برابر با ۲۲ ذی القعده ۱۴۴۱ هجری قمری و ۱۴ جولای ۲۰۲۰ میلادی است. مروری می کنیم بر حوادت مهم دفاع مقدس در این روز ....(ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
آتش سوزی در بازار مرکزی بابل
بر اثر آتش سوزی در یکی از واحدهای صنفی در مرکز شهرستان بابل 30 واحد صنفی همجوار دچار حریق شدند .(ادامه)
همسرم شب‌ها به من قرص خواب آور می‌داد تا زودتر بخوابم، اما یک شب ناگهان از خواب بیدار شدم و در حالی که اصلاً باورم نمی‌شد با صحنه رابطه همسرم با یک مرد غریبه روبه‌رو شدم. قتل همسر در شب خیانت
همسرم شب‌ها به من قرص خواب آور می‌داد تا زودتر بخوابم، اما یک شب ناگهان از خواب بیدار شدم و در حالی که اصلاً باورم نمی‌شد با صحنه رابطه همسرم با یک مرد غریبه روبه‌رو شدم.(ادامه)
حرفی درباره‌ی جنجال مذاکره که حالا خارجی‌ها و روزنامه‌ها و تبلیغاتچی‌ها میگویند؛مقصود آنها از برگشتن به میز مذاکره، مطلق «مذاکره» نیست؛ بلکه «مذاکره با آمریکا» است؛ وَالّا ما که با مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها مشکلی نداریم.در مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها هم مسئله‌مان تعیین موضوع است. ما درباره‌ی مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره‌ی توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم...

درباره‌ی مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمی‌کنیم/ با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم، برای مذاکره با اروپا مشکلی نداریم/ راهبرد آمریکا فشار؛ تاکتیک‌شان مذاکره است/ فعلاً مصوبه‌ی شورای عالی امنیت ملی اجرا میشود/ اگر مقتضی شد بعداً از اهرمهای بعدی استفاده خواهیم کرد(خبر)
حرفی درباره‌ی جنجال مذاکره که حالا خارجی‌ها و روزنامه‌ها و تبلیغاتچی‌ها میگویند؛مقصود آنها از برگشتن به میز مذاکره، مطلق «مذاکره» نیست؛ بلکه «مذاکره با آمریکا» است؛ وَالّا ما که با مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها مشکلی نداریم.در مذاکره با دیگران و اروپایی‌ها هم مسئله‌مان تعیین موضوع است. ما درباره‌ی مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره‌ی توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم... (ادامه)

مخالفین طرح استانی شدن انتخابات می‌گویند این شیوه برگزاری انتخابات باعث می‌شود تا شهرهای کوچک و روستاها به دلیل جمعیت کمترشان نتوانند تأثیری در انتخابات نامزد مورد نظرشان داشته باشند و موافقین نیز عنوان می‌کنند که با این طرح دیگر نمایندگان به جای درگیری در مسائل منطقه‌ای بیشتر می‌توانند به مسائل ملی بپردازند. نظر موافقان و مخالفان استانی شدن انتخابات چیست؟
مخالفین طرح استانی شدن انتخابات می‌گویند این شیوه برگزاری انتخابات باعث می‌شود تا شهرهای کوچک و روستاها به دلیل جمعیت کمترشان نتوانند تأثیری در انتخابات نامزد مورد نظرشان داشته باشند و موافقین نیز عنوان می‌کنند که با این طرح دیگر نمایندگان به جای درگیری در مسائل منطقه‌ای بیشتر می‌توانند به مسائل ملی بپردازند.(ادامه)
در آستانه استیضاح وزیر کشور، فهرستی از نام های مختلف برای استانداری های کشور در فضای مجازی دست به دست می شود ‏که هیچ یک سنخیتی با جهت گیری دولت روحانی ندارند.‏ انتشار لیستی از استانداران احتمالی که هیچ سنخیتی با روحانی و اصلاح‌طلبان ‏ندارند / رحمانی فضلی به دنبال جلب رضایت کیست؟
در آستانه استیضاح وزیر کشور، فهرستی از نام های مختلف برای استانداری های کشور در فضای مجازی دست به دست می شود ‏که هیچ یک سنخیتی با جهت گیری دولت روحانی ندارند.‏(ادامه)
فردی که طی دو سال اخیر بعد از رفاقت با فوتبالیست‌ها از آنها به شگردی عجیب کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.

کلاه‌بردار فوتبالیست‌های ایران دستگیر شد / نام لژیونر شمالی در جمع فریب خوردگان
فردی که طی دو سال اخیر بعد از رفاقت با فوتبالیست‌ها از آنها به شگردی عجیب کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد. (ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت
برنامه ۱۵ مرداد نود با محوریت بررسی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۳:۰۱ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران
با نزدیک شدن به آخرین روز‌های فصل نقل و انتقالات، تیم‌های تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند در هجدهمین دوره لیگ برتر انجام می‌دهند.(ادامه)
خودکشی زن کارمند پس از طلب حلالیت از همکاران
رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ گفت: خانم جوانی که دچار مشکل اعصاب و روان بود در اقدامی عجیب ساعت ۹ صبح روز جاری خود را از طبقه چهارم ساختمان در محدوده گلبرگ به پایین پرتاب کرد و فوت شد. (ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
اولین انتصاب کلانتری در سازمان محیط زیست
عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در نخستین روز آغاز بکار در پردسان و در اولین انتصاب خود، محمد سعید صافی گلپایگانی را به سمت مشاور و سرپرست حوزه ریاست منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ...

اسامی 174 کاندیدای احتمالی شورای شهر گرگان + سوابق
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ... (ادامه)
همه هنرمندانی که در سال ۹۵ از دنیا رفتند /تصاویر
از ابتدای سال ۹۵ چهره‌های فرهنگی و هنری بسیاری را در رشته‌های مختلف از دست داده‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : در این راستا ، مرکز استان گامی فراتر را نیز در انتخابات مجلس دهم برداشته که در آن در کنار فهرست های ملی همچون « امید » ، « اصولگرایان » و ... ، « فهرست عملگرایی » که اختصاص به حوزه انتخابیه ساری و میاندرود داشت بصورت بومی اعلام موجودیت کرد و.... رونمایی از نامزدهای احتمالی شورای پنجم در شهر ساری
شمال نیوز : در این راستا ، مرکز استان گامی فراتر را نیز در انتخابات مجلس دهم برداشته که در آن در کنار فهرست های ملی همچون « امید » ، « اصولگرایان » و ... ، « فهرست عملگرایی » که اختصاص به حوزه انتخابیه ساری و میاندرود داشت بصورت بومی اعلام موجودیت کرد و....(ادامه)
مدیرکل سازمان جنگل ها خودزنی کرده
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه براساس اظهارات شاهد حادثه، سوءقصدی به مدیرکل امور اداری سازمان جنگل ها و مراتع کشور صورت نگرفته است گفت: شواهد حاکی ازشلیک گلوله به خود (خودزنی) است. (ادامه)
شلیک به مدیر کل سازمان جنگل ها و مراتع کشور
مدیر کل سازمان جنگل ها و مراتع کشور عصر امروز به علت اصابت یک گلوله مجروح شد.(ادامه)
مرگ تیرانداز ساروی در حادثه بیمارستان عرفان+تصاویر
مرد جوانی ساروی که بعد از تیراندازی به‌سوی دخترعمویش در مقابل بیمارستان عرفان اقدام به خودکشی کرده بود، ظهر امروز جان خود را از دست داد.(ادامه)
میزان مشارکت مردم در انتخابات ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی به دلایل گوناگون چه در در داخل و چه در خارج از کشور همواره یکی از مسائل مهم و البته چالش بر‌انگیز بوده‌است. مردم کدام استانها بیشترین مشارکت را در انتخابات مجلس داشتند؟
میزان مشارکت مردم در انتخابات ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی به دلایل گوناگون چه در در داخل و چه در خارج از کشور همواره یکی از مسائل مهم و البته چالش بر‌انگیز بوده‌است.(ادامه)
زور پرسپولیس و تراکتورسازی به هم نرسید
دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید. (ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
جدول تعداد رد و تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس در تمامی استان‌ها در هر سه مرحله
نتایج بررسی شکایت داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم از سوی شورای نگهبان اعلام شده اما توزیع استانی کسانی که به عرصه انتخابات بازگشته‌اند، چگونه است؟(ادامه)
قتل مرد ۴۲ساله با ۱۵ضربه چاقو
قاتلان با ۱۵ ضربه چاقو مرد ۴۲ ساله‌ای را در خیابان آذربایجان از پای درآوردند.(ادامه)
تمامی نقل و انتقالات لیگ برتر تا کنون
تیم‌های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات برای شکار بازیکنان موردنظرشان به تکاپو افتاده‌اند(ادامه)
رسم تیراندازی در مراسم ختم، قربانی گرفت
ساعت 10 صبح مردی که با اصابت گلوله زخمی شده بود به بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان انتقال یافت و مأموران کلانتری 11 ولیعصر آبادان بلافاصله وارد عمل شدند تا پرده از این اقدام مسلحانه بردارند.(ادامه)
در هر استان چند نفر برای حضور در انتخابات مجلس تایید و یا رد صلاحیت شدند؟
هیات‌های اجرایی در زیر مجموعه وزارت کشور، صلاحیت داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس را بررسی کرده و امروز نتایج بررسی‌های خود را اعلام کردند.(ادامه)
تصادف باعث نجات دختر جوان از تجاوز شد
دختر جوان که توسط راننده خاور مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، با وقوع تصادف توانست از دست مرد شیطان‌صفت نجات پیدا کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.