.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بررسی‌های سازمان بازرسی نشان می‌دهد کل ارز دریافتی یک شرکت خاص از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ معادل ۳.۳۷۰ میلیون دلار بوده که از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون دلار از ارز نیمایی تامین شده برای ماشین آلات و مابقی آن برای واردات چای بوده است ....(خبر)
(ادامه)
میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی کنار گذاشته شد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برکنار شد
میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی کنار گذاشته شد.(ادامه)
محمدعلی شریفی از اعضای قدیمی گروهک منافقین طی روزهای گذشته به طرز مشکوکی در قرارگاه اشرف۳ کشته شده است. مرگ مشکوک یکی از اعضای باسابقه منافقین + جزئیات
محمدعلی شریفی از اعضای قدیمی گروهک منافقین طی روزهای گذشته به طرز مشکوکی در قرارگاه اشرف۳ کشته شده است.(ادامه)
دادستان کل کشور از تشکیل هیأت مرکزی پیگیری وضعیت اموال بلاتکلیف در دادستانی خبر داد. عزم دادستانی کل کشور برای پیگیری وضعیت اموال بلاتکلیف
دادستان کل کشور از تشکیل هیأت مرکزی پیگیری وضعیت اموال بلاتکلیف در دادستانی خبر داد.(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: قرارداد‌های دولتی باید محکم‌ترین و متقن‌ترین نوع قرارداد‌ها باشند، اما متأسفانه بعضاً دستگاه‌ها و مؤسسات حاکمیتی و عمومی در تنظیم قراردادها، به بخش حقوقی خود کم‌توجهی می‌کنند / بستری برای سرمایه‌گذاری پول‌های خرد مردم در کشور فراهم نیست/ مردم دیگر به بورس اعتماد ندارند....(خبر)
(ادامه)
در شرایطی که فلسطینیان نیاز مبرم به دارو و تجهیزات پزشکی دارند، شبکه «المیادین» خبر داد رژیم صهیونیستی اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه ایران از طریق مصر به غزه را نداده است. اسرائیل مانع ورود کمک‌های بشردوستانه ایران به غزه شد
در شرایطی که فلسطینیان نیاز مبرم به دارو و تجهیزات پزشکی دارند، شبکه «المیادین» خبر داد رژیم صهیونیستی اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه ایران از طریق مصر به غزه را نداده است.(ادامه)
شمال نیوز : با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «حجت الاسلام و المسلمین مجیدرضا فولادی» به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی مازندران منصوب شد. مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی مازندران منصوب شد
شمال نیوز : با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «حجت الاسلام و المسلمین مجیدرضا فولادی» به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد .... منصور علی زارعی : مسئولیت صفر تا صد وضعیت کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر انتصابات استان که نقش مستقیمی در عقب ماندگی مازندران داشته با استانداری مازندران است+ متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد ....(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۱۱۳۴ عدد انواع اساب بازی‌های قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد. کشف اسباب بازی‌های قاچاق میلیاردی در ساری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۱۱۳۴ عدد انواع اساب بازی‌های قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
"خودروهای خارجی کار کرده" که قرار بود برای ایجاد رقابت کیفی و قیمتی وارد بازار ایران شوند اما به یک "درد مضاعف" برای بازار خودروی ایران تبدیل شدند. واردات خودروهای خارجی دست دوم با قیمت‌های دست اول!
"خودروهای خارجی کار کرده" که قرار بود برای ایجاد رقابت کیفی و قیمتی وارد بازار ایران شوند اما به یک "درد مضاعف" برای بازار خودروی ایران تبدیل شدند.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست جدید معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران معرفی شد.
سرپرست جدید معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران منصوب شد
شمال نیوز: سرپرست جدید معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران معرفی شد. (ادامه)
از صبح امروز مقاومت فلسطین درپاسخ به هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها، عملیات گسترده ای را بر علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده است/ فراخوان عمومی محمدالضیف برای مبارزه علیه رژیم صهیونیستی/اسارت تعدادی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ شلیک ۲۵۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی ....(خبر)
(ادامه)
یک فرمانده طالبان در بغلان در حمله جبهه آزادی افغانستان کشته شد. تلفات سنگین طالبان در حمله جبهه آزادی افغانستان
یک فرمانده طالبان در بغلان در حمله جبهه آزادی افغانستان کشته شد.(ادامه)
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید تهران اطلاع داده که مجوز برخی بازرسان آژانس را لغو کرده است. گروسی: ایران لغو انتصاب چند بازرس آژانس را به ما اطلاع داد
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید تهران اطلاع داده که مجوز برخی بازرسان آژانس را لغو کرده است.(ادامه)
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی عضو برجام گفت که طرف‌های غربی نباید انتطار داشته باشند ایران برجام را کامل اجرا کند ولی آن‌ها به تعهدات خود عمل نکنند. واکنش اسلامی به بیانیه جدید ضدایرانی
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی عضو برجام گفت که طرف‌های غربی نباید انتطار داشته باشند ایران برجام را کامل اجرا کند ولی آن‌ها به تعهدات خود عمل نکنند.(ادامه)
دریافت زیرمیزی در مطب‌های خصوصی برخی پزشکان باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به بیماران می‌شود؛ وزارت بهداشت می‌گوید این تخلفات به مراجع قانونی اعلام می‌شود اما راه‌کارهای زیادی از جمله "دریافت پول نقد، ارز و سکه" برای دور زدن قانون وجود دارد! راه‌های شکایت از پزشکان متخلف در دریافت هزینه از بیمار
دریافت زیرمیزی در مطب‌های خصوصی برخی پزشکان باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به بیماران می‌شود؛ وزارت بهداشت می‌گوید این تخلفات به مراجع قانونی اعلام می‌شود اما راه‌کارهای زیادی از جمله "دریافت پول نقد، ارز و سکه" برای دور زدن قانون وجود دارد!(ادامه)
آینده فناوری پوشیدنی، فراتر از لوازم جانبی استاندارد کنونی مانند ساعت‌های هوشمند و حلقه‌های پایش تناسب اندام است. رویای آمریکا برای تولید لباس‌های جاسوسی
آینده فناوری پوشیدنی، فراتر از لوازم جانبی استاندارد کنونی مانند ساعت‌های هوشمند و حلقه‌های پایش تناسب اندام است.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
مدیریت و هیات مدیره بانک صادرات با تغییراتی مواجه و ضمن انتخاب مدیرعامل سابق به عنوان رئیس هیات مدیره، سرپرست جدیدی معرفی شد.


​سیفی کفشگری مدیر عامل/ ضیاء ایمانی رئیس هیأت‌ مدیره بانک صادرات ایران شدند
مدیریت و هیات مدیره بانک صادرات با تغییراتی مواجه و ضمن انتخاب مدیرعامل سابق به عنوان رئیس هیات مدیره، سرپرست جدیدی معرفی شد. (ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
براساس اعلام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با تعدادی از دفاتر غیرقانونی و فاقد مجوز نقل و انتقال پروانه داروخانه برخورد شده و این باند متلاشی شد. باند نقل و انتقال غیرمجاز پروانه داروخانه‌ها متلاشی شد
براساس اعلام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با تعدادی از دفاتر غیرقانونی و فاقد مجوز نقل و انتقال پروانه داروخانه برخورد شده و این باند متلاشی شد.(ادامه)
شمال نیوز : مقام عالی دولت ادامه داد: «ادعاها در مورد پتروشیمی مازندران غیر کارشناسی مطرح می‌شود و از اینکه چه جریانی پشت آن است، اطلاع نداریم. اما برای انحراف افکار عمومی این کار انجام می‌شود.» استاندار مازندران : با پتروشیمی مازندران لجبازی می کنند !
شمال نیوز : مقام عالی دولت ادامه داد: «ادعاها در مورد پتروشیمی مازندران غیر کارشناسی مطرح می‌شود و از اینکه چه جریانی پشت آن است، اطلاع نداریم. اما برای انحراف افکار عمومی این کار انجام می‌شود.»(ادامه)
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است. اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود. دهک‌بندی‌های جدید یارانه اعلام می‌شود / سالی یک میلیون شغل ایجاد کردیم !
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.(ادامه)
ورود بازرسی مالیاتی به درآمد میلیاردی یک دلال فوتبال + سند
اداره کل بازرسی سازمان امور مالیاتی کشور به ماجرای درآمد ۱۲۷ میلیارد تومانی یک دلال فوتبال ایران ورود کرد.(ادامه)
شکیل پرونده‌ برای حسن روحانی/ پرونده شهید علی وردی تا پایان مرداد به دادگاه می رود / ارسال طرح استفاده از مشاور حقوقی به جای وکیل به شورای نگهبان / حسن میرکاظمی در زندان است / آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به وزیر صمت ....(خبر)
(ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی قراردادها به ما اعلام می شد اما پشت آن گزینه وجود داشت که از خود قرارداد بیشتر بود. تاج: رونالدو را هم به ایران بیاوریم رشد نمی‌کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی قراردادها به ما اعلام می شد اما پشت آن گزینه وجود داشت که از خود قرارداد بیشتر بود.(ادامه)
ستایشی در واکنش به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شدند که کم کاری‌هایی بابت اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در زمینه مراحل آزمون وکلات سراسری از سوی قوه قضاییه صورت گرفته است و در این رابطه به وزیر دادگستری تذکر دادند ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.